SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Radioactive, a song by Imagine Dragons on Spotify.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: Ex LedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________
User plaatjes door Plex
[ Bericht 0% gewijzigd door Curlbrah op 26-04-2013 23:40:45 ]Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
BEN even weg en er wordt een ongeoorloofde lapo gemaakt, waar heb jij toestemming gekregen!Fear is the grease of society.![]()
Van mij.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
kom danquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:58 schreef vogelkooi het volgende:
BEN even weg en er wordt een ongeoorloofde lapo gemaakt, waar heb jij toestemming gekregen!
morgen 3 uur bij het fietsenhok jongeChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Als het van zos mocht dan heb ik geen problemen mee, soz is de onderbaas !Fear is the grease of society.![]()
Nog steeds een melding van 6pm's staan terwijl die er niet in staan.
Krijg er een beetje dwangmatige neigingen van.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Zo, nou net een potje AOEII met Remy gedaan, teringjantje, we zijn 3 uur bezig geweest
ik ging in het begin als een speer (Imperial age in de eerste 3 kwartier spelen, daarna heel snel een wonder gebouwt jwz), kort daarna werd ik bruut vernederd door de andere partijen en heb ik eigenlijk niet veel macht meer gehad, vervolgens werd remy ook keihard vernederd door de anderen en als klap op de vuurpijl waren alle relics in bezit van 1 partij
Volgende keer wel samenwerken!
http://imgur.com/a/hhmiM![]()
TC gemacht, bevalt het je niet dan kan ik je mededelen dat je zwaar homo bent.![]()
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
JawohlIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ga morgen maar een mobtrapje maken denk ik, bezigheidstherapie. Mag ik dan even Worldedit lenen?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ja dan is t ziek makkelijk hont!quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:16 schreef TJV het volgende:
Ga morgen maar een mobtrapje maken denk ik, bezigheidstherapie. Mag ik dan even Worldedit lenen?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Niks d'rvanquote:Op zaterdag 27 april 2013 01:16 schreef TJV het volgende:
Ga morgen maar een mobtrapje maken denk ik, bezigheidstherapie. Mag ik dan even Worldedit lenen?![]()
Met die mentaliteit kunnen we iedereen wel creative mode gevenquote:Op zaterdag 27 april 2013 09:32 schreef vogelkooi het volgende:
De tools zijn er toch waarom dan niet gebruiken?![]()
Lagt mijn server dan zo erg?quote:
Als remy hem wil hosten stuur ik hem wel het worldfile wat we tot nu toe hebben.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2013 10:26:05 ]![]()
heb jij een skyblock server danquote:Op zaterdag 27 april 2013 10:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Lagt mijn server dan zo erg?
Als remy hem wil hosten stuur ik hem wel het worldfile wat we tot nu toe hebben.
op zich kan ik ook wel skyblock op torchcraft doen ofzo maar ik wil op fokcraft![]()
![]()
heb jij een sv dan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Lagt mijn server dan zo erg?
Als remy hem wil hosten stuur ik hem wel het worldfile wat we tot nu toe hebben.http://www.syfy.com/tinman/oz/
skyblock.d4v1d.nl
Stond in het vorige topic al ergens.
Iedereen met een topichoofdje staat al op de whitelist, anders moet je even je naam gooien.
dynmap hierrr: http://skyblock.d4v1d.nl:4210/ (Moet je eerst reggen IG)![]()
Remy kom eens onder die klamme lappen vandaan! Dr is iets mis met rechten.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Feministenquote:Op zaterdag 27 april 2013 10:34 schreef SosuaCafe het volgende:
Remy kom eens onder die klamme lappen vandaan! Dr is iets mis met rechten.![]()
![]()
Of gaat het om iets anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2013 10:40:14 ]![]()
*sigh*quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik was een beterererere admin geef toe,
weet je wat me vet lijkt, een Volts event, 1/2 weken forten bouwen en dan gevolgd door een weekend nuclear warAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
ik vond hem wel leuk davidoff!quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:41 schreef d4v1d het volgende:
Maar ik wou een poging doen op grappig te zijn.
Vrouwen, en rechten..
Snapje?
Feministen.Fear is the grease of society.![]()
Moet je niet iets stiekem toegeven over je geslacht dan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:41 schreef Ame_thyst het volgende:
Ja leg het nog eens uit ik begreep de grap niet![]()
![]()
Maar wat denken jullie, of is Volts alweer oud?quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:41 schreef Ame_thyst het volgende:
weet je wat me vet lijkt, een Volts event, 1/2 weken forten bouwen en dan gevolgd door een weekend nuclear warAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Verkapte kijk mij eens populair zijn.quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:43 schreef MineraalWater het volgende:
Heuj weer gepromote bij de community!![]()
![]()
Real time event houden buiten computers om in het echt wat bouwen, fort, of friendship!Fear is the grease of society.![]()
Pfff jaloersquote:Op zaterdag 27 april 2013 10:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij eens populair zijn.![]()
oeps.quote:This is a billing reminder that your invoice no. XXX which was generated on 13.04.2013 is due on 25.04.2013.![]()
Wat wil je bouwen dan, boomhut, zandkasteel?quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:44 schreef vogelkooi het volgende:
Real time event houden buiten computers om in het echt wat bouwen, fort, of friendship!Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Zie je het al voor je? Allemaal autisten van een forum die samen een fort bouwenquote:Op zaterdag 27 april 2013 10:44 schreef vogelkooi het volgende:
Real time event houden buiten computers om in het echt wat bouwen, fort, of friendship!![]()
![]()
of een flinke kater opbouwen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zie je het al voor je? Allemaal autisten van een forum die samen een fort bouwen
Lekker asbakken kleinen voor papa/mama met flink veel bier erbij.
Fear is the grease of society.![]()
Keek net toevallig even in een hoekje waar mn PC ventilator gat zit. Hing me toch een giga bol stof aan, durf eigenlijk mn kast niet eens open te maken![]()
![]()
Deze manquote:Op zaterdag 27 april 2013 10:41 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik was een beterererere admin geef toe,
weet je wat me vet lijkt, een Volts event, 1/2 weken forten bouwen en dan gevolgd door een weekend nuclear war![]()
![]()
Zitten ook anti missile missiles in enzo, volgens mij best vet dat volts
en turrets rail guns etc
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Die hand ziet er wel tof uitquote:Op zaterdag 27 april 2013 11:15 schreef Ame_thyst het volgende:
Zitten ook anti missile missiles in enzo, volgens mij best vet dat volts
en turrets rail guns etc![]()
Nu heb ik zo het idee dat een Volts server aan de praat krijgen op hetzelfde technische niveau zit als een maanlanding. Tekkit hosten koste al iets van 20 uur voorbereidend werk
Volts zit toch gewoon in de FTB launcher. Remy heeft vast wel serverfiles liggen nog van zijn ftbquote:Op zaterdag 27 april 2013 11:21 schreef Ame_thyst het volgende:
Nu heb ik zo het idee dat een Volts server aan de praat krijgen op hetzelfde technische niveau zit als een maanlanding. Tekkit hosten koste al iets van 20 uur voorbereidend werk![]()
nvm, dat was voxel![]()
![]()
Voltz zit bij technicpack, maar zie dat er wel hosts zijn die Voltz als het goed is al voor je kunnen installen. Zou een hoop schelen, toen met tekkit was het een hoop gezeik omdat sommige plugins soort admin rechten moeten hebben en allerlei ellendeAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:14 schreef MineraalWater het volgende:
Hm ik wil iets maken zodat het lijkt dat iets uit een pagina komt/stiekem een vraag voor datdus of ame_thyst.quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:14 schreef MineraalWater het volgende:
Zo'n streep shadow bijv, Een vlag of iets![]()
Daddycheese heeft dat onder anderequote:Op zaterdag 27 april 2013 11:28 schreef Ame_thyst het volgende:
Voltz zit bij technicpack, maar zie dat er wel hosts zijn die Voltz als het goed is al voor je kunnen installen. Zou een hoop schelen, toen met tekkit was het een hoop gezeik omdat sommige plugins soort admin rechten moeten hebben en allerlei ellende![]()
Chaosquote:Op zaterdag 27 april 2013 09:32 schreef vogelkooi het volgende:
De tools zijn er toch waarom dan niet gebruiken?![]()
Tja ik zal kijken of de server het trekt. Maar als het gaat laggen hebben we simpelweg meer ram nodigquote:Op zaterdag 27 april 2013 10:26 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
heb jij een skyblock server dan
op zich kan ik ook wel skyblock op torchcraft doen ofzo maar ik wil op fokcraft![]()
Haha sorry. Komt eraanquote:Op zaterdag 27 april 2013 10:34 schreef SosuaCafe het volgende:
Remy kom eens onder die klamme lappen vandaan! Dr is iets mis met rechten.![]()
Remy haal dat lelijke luchteiland is weg johIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Welk wat waarquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:23 schreef TJV het volgende:
Remy haal dat lelijke luchteiland is weg joh![]()
inb4 husIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ey shaderon, vanavond weer Skyblock?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
* ik bedoel HGOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Facebook en twitter beginnen qua design steeds meer te matchen. Ik durf te wedden dat ze samen gaan in een korte tijd.![]()
Dan ga ik echt janken..quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:46 schreef -Datdus- het volgende:
Facebook en twitter beginnen qua design steeds meer te matchen. Ik durf te wedden dat ze samen gaan in een korte tijd.
#instaduckface #facebook #gezelligmetdinnies
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
# dalijketenquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:49 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dan ga ik echt janken..
#instaduckface #facebook #gezelligmetdinnies![]()
Met dit weer naar buiten gaanquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Met dit weer binnen zitten![]()
![]()
Laptop buiten zetten tochquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
![]()
chaos is leuk, alle eerdere servers gingen kapot door dat niks mocht en er te veel regels waren.quote:Fear is the grease of society.![]()
Deze draait wel lekker. Komen langzaam meer mensenquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:01 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
chaos is leuk, alle eerdere servers gingen kapot door dat niks mocht en er te veel regels waren.![]()
Het is zonnig, maar lekker fris, me likequote:Op zaterdag 27 april 2013 13:02 schreef -Datdus- het volgende:
Gisteren 7 graden buiten. Is het nu een beetje lekke rdan?![]()
![]()
Naar buiten gaan om te zitten/whatever bij 8 graden alleen omdat de zon schijntquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
![]()
HELLUP
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
nerds houden van kou, hoeft hun computer niet zoveel te koelenquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:03 schreef STING het volgende:
[..]
Het is zonnig, maar lekker fris, me likeFear is the grease of society.![]()
Komt door onze warme persoonlijkheden natuurlijkquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:30 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
nerds houden van kou, hoeft hun computer niet zoveel te koelen![]()
![]()
Minecraft 42" led tv is best leuk. Nu nog een wireless keyboard.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Wel godverdomme nieuwe plaatsen als je hem slooptquote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Zal ik er eens een maken, okey, komt die.quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Met dit weer binnen zitten
Niet werken op zaterdag
Lijkt me best een tof spel, maar heb nog zoveel games te doenquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:22 schreef mschol het volgende:
tomb raider voor 20 euries bij Greenman gaming
Jezelf bewusteloos masturberen werken noemenquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:23 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Zal ik er eens een maken, okey, komt die.
Niet werken op zaterdag![]()
![]()
Wie ook elowine is: Jovanotti
Ga jij wel eens naar zomer carnaval in Rdamquote:?
BACK UP IN YO ASS WITH THE RESURRECTION, IS THE GROUP HARDER THAN AN ERECTION THAT SHOW MORE AFFECTION.![]()
Vanavond??quote:quote:![]()
ik vind em niet helemaal lekker draaien, daarnaast twijfel ik over de gameplay.. net weer een stuk gespeeld, maar kan het niet echt omarmen nog..quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:24 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Lijkt me best een tof spel, maar heb nog zoveel games te doen![]()
![]()
NEE IK WIL UHC SPELEN!!quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:55 schreef shaderon het volgende:
[..]
hg bedoel je he, dat op de server. niet uhc die lange eventOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
UHC is baasOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
regel jij even 12 fokkers binnen een paar uur, dat gaat nietquote:
21 mei is de volgende als het goed is![]()
Kweenie wat jij gerookt heb maar 15 graden in de schaduw is het nergens in Nederlandquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
15 graden in de schaduw, mijn moren![]()
![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)e_haag.html#comments
Hoe hij op die blokfluit langs die straatmuzikanten gaat staan!! Geniaal
OMg later met die vuvuzela![]()
![]()
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
er is maar 1 echte straatmuzikant in den haag en dat is Chuck Deely ...quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:39 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)e_haag.html#comments
Hoe hij op die blokfluit langs die straatmuzikanten gaat staan!! Geniaal
OMg later met die vuvuzela![]()
![]()
![]()
maar zowiezo wel blij dat er een bedel verbod komt, zolang er voor een enkeling een uitzondering kan komen.. (helemaal niks is ook niet realistisch en gewenst denk ik zo)![]()
Waren roemen enzo maar mag vanaf 2 mei niet meer.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Die komt ook nog in het item langs als het goed is!quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:45 schreef mschol het volgende:
[..]
er is maar 1 echte straatmuzikant in den haag en dat is Chuck Deely ...
maar zowiezo wel blij dat er een bedel verbod komt, zolang er voor een enkeling een uitzondering kan komen.. (helemaal niks is ook niet realistisch en gewenst denk ik zo)Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Later komen idd wel nog 2 marrokanen met kanker schelden![]()
kan wel, volgens mij zag ik eergisteren powned hem interviewenquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die komt ook nog in het item langs als het goed is!(dacht dat het powned was, volgens mij zijn zij de enige met de ultieme roze gay microfoon)
![]()
Dat is dus dit itemquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:47 schreef mschol het volgende:
[..]
kan wel, volgens mij zag ik eergisteren powned hem interviewen(dacht dat het powned was, volgens mij zijn zij de enige met de ultieme roze gay microfoon)
Maar je wordt er niet vrolijk van als je het kijkt kan ik je zeggen.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Lavablade killt alle loot, tips?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Dmdmdmdmdmquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:45 schreef MineraalWater het volgende:
Aldie jonge ik heb een mooi album op imgur gevonden![]()
Jaloerse nigguhquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:18 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Kweenie wat jij gerookt heb maar 15 graden in de schaduw is het nergens in Nederland![]()
Oh ja doe dat maar niet hahaquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Straks, zit nu in de winkel![]()
je mag wel NSFW linkjes posten, als je het erbij zet
Sobach: i like how people on twitch channel think they're the the engineer and scientists
Tiberustundrif: I am an Engineer and Scientist
Goudax: me too...
http://www.twitch.tv/ccp
presentatie van een gast die serieus een bedrijf begonnen is voor een space elevator
En mensen kickstarten dat
hoiOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Mag je nou kankerhont ofzo posten?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja hoor als je over wil komen als een zwakbegaafdeAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Of een randstedeling, ofc.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:00 schreef Ame_thyst het volgende:
Ja hoor als je over wil komen als een zwakbegaafde![]()
Als dat zo is, mag jij nooit meer op mij haten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
New boots negroïden
[ afbeelding ]
Die blauwe rock ik aan mijn voetjesOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dit ja, wat is de volgende aankoop, een trainingspak?quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Als dat zo is, mag jij nooit meer op mij haten.![]()
Voor een vmbo-petje figuur wel ja.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En nu die gore kutsmoelen dicht, dit zijn prima schoenen![]()
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
Ok dan, even proof:
Die zijn voor dagelijks gebruik, voor naar strand en festivals enzo heb ik nog een paar Air Stabs en Forum Low.![]()
![]()
____!
Op (ree)bokken met die schoenen.
Gewoon 1 paar voor dagelijks, 1 paar voor werk, 1 paar voor formeel. Meer heeft een man niet nodig![]()
![]()
Vooral blijven volhouden, misschien geloof je het dan zelf nogquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:30 schreef Timwonnacott het volgende:
Op (ree)bokken met die schoenen.
Gewoon 1 paar voor dagelijks, 1 paar voor werk, 1 paar voor formeel. Meer heeft een man niet nodig![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
GODVER de staatsloten vergeten
he-le-maal terugfietsenDe kans dat je tijdens het fietsen een miljoen vind is groter dan je er één wint met dat lot hè, just saying
En je kan ze ook via internet kopen maar misschien is dat wat te modern voor jeAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Bob nog één keer die PM naar mij replyen en ik DM Yvonne, denk zeg het ffAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
ja wat, ik krijg ook 30 PM's.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:41 schreef Ame_thyst het volgende:
Bob nog één keer die PM naar mij replyen en ik DM Yvonne, denk zeg het ffOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Moet nog een Maker Mark sample hebben, anders had ik dat gedaanquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:40 schreef Ame_thyst het volgende:
En je kan ze ook via internet kopen maar misschien is dat wat te modern voor je![]()
quote:
Op school ben je zeker ook zo'n rustig jongetje die eerst afwacht welke mening de rest heeft voor hij ze aarzelend napraat als ze hem een keertje om zijn opinie vragen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echte swag is dit
[ Bericht 44% gewijzigd door MineraalWater op 27-04-2013 18:35:51 ]![]()
Adidas, Nike, Puma, Reebok, allemaal prima an sich.
Nike gebruiken alleen meer plastic troep dan die andere drie, da's wel erg jammer. Voor de rest lopen Air Max en Air Stabs gewoon erg fijn, die eerste heb ik in het verleden ook gehad en die Air Stabs gebruik ik nog steeds als oude werkschoenen tijdens het klussen.
Reebok heeft vaak wat elegantere sneakertjes maar ook toffe Alien Slams zoals die blauwe die ik nu heb dus. En nog wat andere modelletjes die wel lekker zitten, zeker met het pompje.
Puma heb ik niet erg veel ervaring mee, alleen voor gympen. Adidas heb ik een paar gehad, vooral de Forum Low's waren tof.
En och, verder nog een paar nette schoentjes, maar die moet ik nodig opknappen of wegtiefen.![]()
Ja, is van een Zuid-Afrikaans woord. Spreek je gewoon Nederlands uitquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:11 schreef tuut-chips het volgende:
ook reeboks trouwens (zeg je dat zo?)![]()
quick en le coq sportif.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nike gebruiken alleen meer plastic troep dan die andere drie, da's wel erg jammer. Voor de rest lopen Air Max en Air Stabs gewoon erg fijn, die eerste heb ik in het verleden ook gehad en die Air Stabs gebruik ik nog steeds als oude werkschoenen tijdens het klussen.
Reebok heeft vaak wat elegantere sneakertjes maar ook toffe Alien Slams zoals die blauwe die ik nu heb dus. En nog wat andere modelletjes die wel lekker zitten, zeker met het pompje.
Puma heb ik niet erg veel ervaring mee, alleen voor gympen. Adidas heb ik een paar gehad, vooral de Forum Low's waren tof.
En och, verder nog een paar nette schoentjes, maar die moet ik nodig opknappen of wegtiefen.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Heb je Kant überhaupt wel gelezen met al dat an sichen van jou de laatste tijd?quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En och, verder nog een paar nette schoentjes, maar die moet ik nodig opknappen of wegtiefen.![]()
En Asics. Quick en Asics heb ik nooit gehad, Asics was zo'n hypeschoen in een tijd dat ik er meer dan zat had en Quick leek mij niks omdat ik dat met meidjestasjes associeerde. Mijn ex had er een paar tassen van toendertijd.quote:
Le Coq Sportif zien er wel vet uit, mijn broertje had wat paren. We hebben dezelfde maat dus ik checkte ze een keertje, maar het materiaal is best goedkoop en dun. Lijken mij geen schoenen waar je een jaar op loopt.![]()
Zeker wel gelezen (intelligent man), maar an sich is gewoon een Duitse uitdrukking die ik oppikte toen ik daar woonde. Het Nederlandse alternatief klinkt kutter, vandaar dat die is blijven hangen. Je ziet hem wel vaker hoor, Van 't Hek gebruikt hem ook in zijn columns.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Heb je Kant überhaupt wel gelezen met al dat an sichen van jou de laatste tijd?![]()
Gewoon gucci kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon op vakantie naar familie in Turkije gaan en terugkomen met 100% legit echte Gucci van de markt in Konya.
Heus legit hoor, echt. Ik zweer je.![]()
Op zich is niets mis mee, an sich is al jaren geleden geclaimd door pseudo-intellectuelen en ander soort lui dat interessant probeert te doen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zeker wel gelezen (intelligent man), maar an sich is gewoon een Duitse uitdrukking die ik oppikte toen ik daar woonde. Het Nederlandse alternatief klinkt kutter, vandaar dat die is blijven hangen. Je ziet hem wel vaker hoor, Van 't Hek gebruikt hem ook in zijn columns.![]()
Oeoeoeooefffquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:48 schreef MineraalWater het volgende:
LOL! Die gast word ontslagen bij Afuture!![]()
Keer le coq sportif gehad maar kwaliteit was beetje meh, bij hiel zat ook een scherp randje, niet bepaald een handige plek om 2 delen aan elkaar te plakken lijkt me. Nog mee na de schoenmakert gegaan om beetje zachter te laten maken maar randje bleef irritant.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Klopt helemaal grotendeels. Het klinkt voor mij gewoon natuurlijker, is er gewoon ingebakkenquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:47 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Op zich is niets mis mee, an sich is al jaren geleden geclaimd door pseudo-intellectuelen en ander soort lui dat interessant probeert te doen.
OORDEEL MIJ NIET![]()
Wel terecht, Eerst zegt hij dat hij de recensie die hij moet schrijven moet sturen naar de medewerker en vervolgens hangt die gast gewoon op;.quote:![]()
Dit dus, volgens mij heeft hij ze ook niet meer.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:50 schreef Ame_thyst het volgende:
Keer le coq sportif gehad maar kwaliteit was beetje meh, bij hiel zat ook een scherp randje, niet bepaald een handige plek om 2 delen aan elkaar te plakken lijkt me. Nog mee na de schoenmakert gegaan om beetje zachter te laten maken maar randje bleef irritant.![]()
Dat is wel achterlijkquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wel terecht, Eerst zegt hij dat hij de recensie die hij moet schrijven moet sturen naar de medewerker en vervolgens hangt die gast gewoon op;.
Had die het al vaker in de soep laten lopen ofzo?![]()
Yup er zijn al 4 schermen van door hem weg gegaan en 3 volledige PC's (inc die van mijn vriend)quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat is wel achterlijk
Had die het al vaker in de soep laten lopen ofzo?![]()
Hoe de fuck deed hij dat dan? Dan denk je na de eerste keer toch van "Jongens, dit ga ik anders aanpakken"?![]()
Ik had zo iemand in mn klasquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gewoon op vakantie naar familie in Turkije gaan en terugkomen met 100% legit echte Gucci van de markt in Konya.
Heus legit hoor, echt. Ik zweer je.
"Is echt Luis Vuitton hoor!!!"dit ook.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoe de fuck deed hij dat dan? Dan denk je na de eerste keer toch van "Jongens, dit ga ik anders aanpakken"?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja geen idee, Hoe fucking dom kun je zijn man. Hij gaat natuurlijk wel een negatieve recensie schrijven over die medewerker, Hij heeft ook z'n naam gekregen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoe de fuck deed hij dat dan? Dan denk je na de eerste keer toch van "Jongens, dit ga ik anders aanpakken"?
Manager was overigens volgens hem wel erg aardig![]()
die subreddit bestaat niet lolquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Verdomme zeg, check de upvote en downvote buttons op /r/INGLIS eensOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Incl een niet van echt te onderscheiden Dolex.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:56 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik had zo iemand in mn klas
"Is echt Luis Vuitton hoor!!!"
[..]
dit ook.http://www.syfy.com/tinman/oz/
quote:wtf
![]()
klopt. Net als samsung eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:35 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
quickle coq
echt van die net-niet-schoenen
de teringquote:Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
REMY IK WEET MISSCHIEN WAAROM WIE DIE ACHIEVEMENT KREGEN VOOR 50 GEBOUWEN KAPOT GEGAAN
farms resetten enzulks![]()
![]()
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
Flodder luister dit ff als je wilquote:
theme song van de SC jeweetquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Flodder luister dit ff als je wil![]()
Klasse flodder! Ik heb je nog steeds hoog zitten!quote:Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Waarim grijpt een mod niet in om de TT?Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Niet zeikenquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:33 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
je huisje staat ook nog niet echt overeind![]()
![]()
Hele dag geholpen @ scouting op te ruimen. Allemaal zooi weg gooien etc. kapotte deuren tillen, etc. etc.quote:![]()
Ik heb ook iets vaags met mijn spieren dat ze korter zijn dan het bot. Als ik dan veel til of loop krijg ik tering last van mijn poten.
Een keer na een dagje Efteling nog 2 tot 3 dagen last van mijn benen gehad![]()
![]()
Voelt het als groeipijn? Ik heb ook altijd tyfus pijn.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:39 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb ook iets vaags met mijn spieren dat ze korter zijn dan het bot. Als ik dan veel til of loop krijg ik tering last van mijn poten.
Een keer na een dagje Efteling nog 2 tot 3 dagen last van mijn benen gehad![]()
![]()
Geen ideequote:Op zaterdag 27 april 2013 22:40 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Voelt het als groeipijn? Ik heb ook altijd tyfus pijn.
Huisarts was er ook ongelooflijk vaag over en fysiotherapie hielp geen ene zak![]()
![]()
Mama gekeken. Wel ok. 1080p dts-hd is er nu. 11gb.http://www.syfy.com/tinman/oz/
waarom zo groot eigenlijk 600 x 600?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:16 schreef -Datdus- het volgende:
5 vogels voor je topic.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kon je niet beter gewoon alleen het logo doen?![]()
Illustrator alles. Grootte is irrelevant. (wat een uitkomst *kuch*).quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:18 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
waarom zo groot eigenlijk 600 x 600?
Kon je niet beter gewoon alleen het logo doen?![]()
Windows defenderquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:18 schreef -Datdus- het volgende:
Godverdomme. Kut windows defender haalt al mn cracks steeds weg._!
![]()
Nee dat snap ik maar je hebt er nog een heel kader omheen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:20 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Illustrator alles. Grootte is irrelevant. (wat een uitkomst *kuch*).
Je kan beter gewoon een selectie om die vogel maken lijkt me zo,![]()
Ja was even snel gedaan.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:25 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee dat snap ik maar je hebt er nog een heel kader omheen.
Je kan beter gewoon een selectie om die vogel maken lijkt me zo,![]()
Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik 'r zou doen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:29 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ik heb deze defender
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik 'r zou doen.
![]()
beter?
ps t lijkt net op een hitler vogelOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
veel plezier met lapo hunten.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Waar haal je dat nou weer vandaan.quote:Ik krijg geen enkel adobe programma meer opgestart tyfusbende.
![]()
wss dat blauw boven op z'n hoofd.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:33 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan.Ik krijg geen enkel adobe programma meer opgestart tyfusbende.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: