SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:36 schreef -Engel- het volgende:
C_A >>>> wat dacht je van deze ....
Wordt best vaak gebruikt
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/catwalk-megahits-2011/1000004011165292/
ff cdtje downloade?![]()
haha die jaquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
I'm a model you know what I mean
And I do my little turn on the catwalk
Yeah on the catwalk on the catwalk yeah
I do my little turn on the catwalk
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
I'm a model you know what I mean
And I do my little turn on the catwalk
Yeah on the catwalk on the catwalk yeah
I do my little turn on the catwalk
Ja die had ik alquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
Lady Gaga - born this way? ook fijn deuntje
Leuk nummerquote:
Sta op en loop.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja op zich wel, maar kan je er ook goed op lopen
Ik weet dat het ook gebruikt is bij een modeshow that's all.... was wel stoere kledingquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja op zich wel, maar kan je er ook goed op lopen
Ik ben al heel de tijd aan het lopen op al die muziekquote:
Ja en dit is geen stoere kledingquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik weet dat het ook gebruikt is bij een modeshow that's all.... was wel stoere kleding
Wat voor sfeer zoek je?quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben al heel de tijd aan het lopen op al die muziek
[..]
Ja en dit is geen stoere kleding
Had ik al wel verwachtquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben al heel de tijd aan het lopen op al die muziek
Ja die candyshop is tofquote:
Will smithquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
hoe heet die ene gast van de fresh prince?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heeft toch ook best leuke muziek gemaakt?
Ik app jou!!quote:
quote:
Coolquote:
quote:
Jaaaaaaaaaaquote:
Jeugdsentimentquote:
Ja, mijn zusje is daar gek vanquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
WTF VIN
Jij had het laatst toch over MainStreet??
Die zijn nederlands
Kom ik nu even achter
Dat hebben we je toen ook verteld doos!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
WTF VIN
Jij had het laatst toch over MainStreet??
Die zijn nederlands
Kom ik nu even achter
Ja maar ze zijn nederlands bedoel ikquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, mijn zusje is daar gek van
Hun liedjes zijn ook half Engels/Nederlands
was ik toen dronken?quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hebben we je toen ook verteld doos!!
STEP UPquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:22 schreef -Engel- het volgende:
>>>>
is ook een fijne op de catwalk...... ik gok vooral met de casual ronde
Niet eensquote:
quote:
Ja goh, hoe kunnen ze anders Nederlands zingenquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn nederlands bedoel ik
Ow ja dan is het wel erg
Maar One direction is wel leuk
1Dquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Ja goh, hoe kunnen ze anders Nederlands zingen
1D
Het feit dat je de afkorting van die groep kent en gebruikt is ook wel heel erg hoorquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Ja goh, hoe kunnen ze anders Nederlands zingen
1D
Zusjequote:Op vrijdag 26 april 2013 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het feit dat je de afkorting van die groep kent en gebruikt is ook wel heel erg hoor
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Muhahaha is dus bezig met zn motorrijbewijs zodat hij op een grasmaaier kan gaan rijden![]()
http://www.husqvarna.com/nl/home/_!
Ik zag dus bij mijn zusje op dr FB 1D staan, ik moest googlenquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Muhahaha is dus bezig met zn motorrijbewijs zodat hij op een grasmaaier kan gaan rijden![]()
Hij zei dat toch!!quote:
Whehehequote:Op vrijdag 26 april 2013 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag dus bij mijn zusje op dr FB 1D staan, ik moest googlen
Klopt, is hetzelfde merk.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zei dat toch!!
Ik ging googlen en als eerste kom ik grasmaaiers tegen
Porsche was dat toch die eigenlijk was begonnen als tractor-maker ofzo?quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehehe
[..]
Klopt, is hetzelfde merk.
Gisteren was er zo'n mannetje aan het grasmaaien bij m'n werk. Was een Ferrari
Geen ideequote:Op vrijdag 26 april 2013 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Porsche was dat toch die eigenlijk was begonnen als tractor-maker ofzo?
Nah het is misschien maar beter dat ik geen bier meer hebquote:
Want?quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah het is misschien maar beter dat ik geen bier meer heb
Ik heb nog wel bier.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah het is misschien maar beter dat ik geen bier meer heb
Vertel even het halve verhaal ja.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Even ontnuchterenquote:
Theequote:Op vrijdag 26 april 2013 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog wel bier.
Maar dan nemen we toch gewoon THEE
Jij deed topickaapquote:
Doe mij een bakkie theequote:
Je bent er echt niet bij vandaag hequote:Op vrijdag 26 april 2013 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
GLOEIENDE GLOEIENDE. Heb ik alweer meer dan de helft gemist van Ekstra Weekend
Thee.... vandaag had ik groene jasmijn theequote:Op vrijdag 26 april 2013 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog wel bier.
Maar dan nemen we toch gewoon THEE
Oeeeeeeeee lekkerquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Thee.... vandaag had ik groene jasmijn thee
Hoe krijg je dat voor elkaar???quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
GLOEIENDE GLOEIENDE. Heb ik alweer meer dan de helft gemist van Ekstra Weekend
DWDD Universityquote:
* Vinniiee zet een pot thee op tafel.quote:
Niet echt neequote:[..]
Je bent er echt niet bij vandaag he
Dank jequote:Op vrijdag 26 april 2013 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee zet een pot thee op tafel.
[..]
Niet echt nee
Lekker!!quote:
dat WAS het jaquote:
witte nep-magnumquote:
Ja echt hequote:
ik wil die met noooootjesquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat WAS het ja\
[..]
witte nep-magnum
ja ja jaquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
Magnum Strawberry WhiteDie MOET ik hebben
Kom maar bak ijs halenquote:
Dat mag altijd maar hoeft niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mag ie gelijk bier meenemen of niet?
Proostquote:
Ik van jou ook nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
NEE
ik heb van jou nog geen ijs gehad![]()
![]()
JA!quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja wel meer niet't is toch wat ALTIJD maar weer die vrouwen
mopper mopper mopper
Ik mopper helemaal niet zo veel op vrouwenquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja wel meer niet't is toch wat ALTIJD maar weer die vrouwen
mopper mopper mopper
Als het maar gezellig was tochquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gister ook al te veel eigenlijk.
Darten en bier
Ach man ik kan een BOEK vullen met quotesquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik mopper helemaal niet zo veel op vrouwen
Hoe vaak moet ik nog sorry zeggen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA!
Het is niet onze schuld dat we nog niet gemeet hebben ROYCO
Hier moet ik deze man wel gelijk in hebben!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
uh?quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA!
We kunnen na het kampioensfeest wel ff langs LoLa rijdenquote:
Boooh, darten. Lang niet gedaanquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gister ook al te veel eigenlijk.
Darten en bier
Nee man .... mijn pi... zie de piquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA!
Ik zeg doen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach man ik kan een BOEK vullen met quotes
Is best wel om voor jouquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We kunnen na het kampioensfeest wel ff langs LoLa rijden
quote:
Zeer zeker niet!quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zie je het ligt dus echt echt niet aan mij he
Je gaat feesten omdat Ajax kampioen wordt?quote:
Wij worden kampioenquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je verdriet verdrinken is wel een beetje een afknapper
Zuipen om t zuipahquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeer zeker niet!
[..]
Je gaat feesten omdat Ajax kampioen wordt?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
LoLa, ik kom dus met Royco langs na het kampioensfeest. 1 van ons 2 is dan nuchter want die is de BOB. 1 hint: ik ben geen bob
We zullen het zien hequote:
WANNEER is dat feest?quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
LoLa, ik kom dus met Royco langs na het kampioensfeest. 1 van ons 2 is dan nuchter want die is de BOB. 1 hint: ik ben geen bob
Geen idee nogquote:
whut op een maandagquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee nog![]()
Het zou op 6 mei al kunnen
Ja rotdag maar we zitten met een paar feestdagen waardoor we het dan niet kunnen vierenquote:
WE?quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja rotdag maar we zitten met een paar feestdagen waardoor we het dan niet kunnen vieren
Algemene we, liefde voor je club wequote:
Wat een onzin, als 5 mei doordeweeks is, dan moet ik ook gewoon werken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja rotdag maar we zitten met een paar feestdagen waardoor we het dan niet kunnen vieren
Als het goed is ben je 1x in de 5 jaar vrij op 5 meiquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat een onzin, als 5 mei door de weeks is, dan moet ik ook gewoon werken.
O ja, dat tuig van Ajax kan zich dan niet gedragen nee.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het goed is ben je 1x in de 5 jaar vrij op 5 mei![]()
Maar ivm beveiliging enz kan het feest dan niet omdat ze al die agenten dan op de Dam nodig hebben enz
Daarom ben ik er dit jaar bij he.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O ja, dat tuig van Ajax kan zich dan niet gedragen nee.
Gelukkig is de kans dat het legioen de coolsingel verbouwd tijdens zo'n feest wel heel klein hequote:Op vrijdag 26 april 2013 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O ja, dat tuig van Ajax kan zich dan niet gedragen nee.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Ah oke.... ja idd het is een beetje raar enzo koningdag/4/5 mei hemelvaart etcquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Algemene we, liefde voor je club we
Die kans is klein ja, want Ajax wordt toch kampioen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig is de kans dat het legioen de coolsingel verbouwd tijdens zo'n feest wel heel klein he
12 mei is ook een optie maar dat moet dan in overleg met de UEFA omdat die 15 mei iets hebben bij de ArenAquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah oke.... ja idd het is een beetje raar enzo koningdag/4/5 mei hemelvaart etc
Dat sowieso jaquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die kans is klein ja, want Ajax wordt toch kampioen?
Moeten ze het stadion heropbouwen of zo?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
12 mei is ook een optie maar dat moet dan in overleg met de UEFA omdat die 15 mei iets hebben bij de ArenA
Ze zijn dan de 12de al bezig met dingen opbouwen want dan kunnen ze dat op het gemakkie doen. Als wij een huldiging willen gooien we hun planning in de war ofzo.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moeten ze het stadion heropbouwen of zo?
Die Marokkaanse klootzak moet gewoon doodquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar even serieus, de burgemeester van Amsterdam heeft het iig nog geprobeerd om een feest in de stad te geven.
Die Marokkaanse klootzak in Rotterdam had bij voorbaat al gezegd dat het niet in de stad mocht!
Wat moeten ze opbouwen dan? Is toch gewoon een voetbalwedstrijd?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zijn dan de 12de al bezig met dingen opbouwen want dan kunnen ze dat op het gemakkie doen. Als wij een huldiging willen gooien we hun planning in de war ofzo.
Danceparadequote:Op vrijdag 26 april 2013 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die Marokkanse klootzak moet gewoon dood![]()
Krijgen we misschien ook de Danceparade weer terug
Ik mis de Danceparade echtquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Danceparade![]()
Van de eerste 10 had ik er 3 gemist![]()
Y. ook een paar keer mee geweest.
Ik heb geen idee!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat moeten ze opbouwen dan? Is toch gewoon een voetbalwedstrijd?
Hmm oke, apartquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee!!
Het is de finale, zal wel te maken hebben met extra beveiliging en dat soort onzin
Ik ook!!quote:
Mooi ditquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook!!
Ik ben er jarenlang heen geweest om te vieren dat ik van mn ex af was. Door de danceparade zijn wij uiteindelijk echt uit elkaar gegaan
Ik was hem kwijtgeraakt op de danceparade, ik had (zoals altijd bij het stappen) zijn portemonnee bij me en dus kon hij niet naar huis.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi dit
Waarom?Hij had er een hekel aan, of dacht ie dat je aan 't sletten was?
Hoe kan hij bellen als hij geen geld en geen GSM had?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was hem kwijtgeraakt op de danceparade, ik had (zoals altijd bij het stappen) zijn portemonnee bij me en dus kon hij niet naar huis.
Ik kwam vrienden tegen en zij hebben me geholpen om hem te zoeken (dit was voor het GSM-tijdperk he) maar dat geloofde hij niet. Toen ik huilend thuis kwam 's avonds bleek hij al thuis te zijn, hij had zn ouders gebeld of ze hem kwamen ophalen. Hij was woest en toen ging hij me slaan enz.
Collect call en in die tijd waren er nog veel telefooncellen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kan hij bellen als hij geen geld en geen GSM had?
Maar wat een klootzak zeg
Winkel binnenlopen en vragen of je even mag bellenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kan hij bellen als hij geen geld en geen GSM had?
Maar wat een klootzak zeg
Telefooncel heb je toch geld voor nodig knuppel!quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Collect call en in die tijd waren er nog veel telefooncellen.
Die kon ook nog jaquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Collect call en in die tijd waren er nog veel telefooncellen.
Collect call niet sukkel!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Telefooncel heb je toch geld voor nodig knuppel!
Collect call snotneusquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Telefooncel heb je toch geld voor nodig knuppel!
Hij is zo jong hequote:
Goed punt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Winkel binnenlopen en vragen of je even mag bellen![]()
Uhuh, ik heb toen zelfs nog een paar uur met vrienden op CS staan posten of we hem zagen maar ja.
Ik was dan ook pas rond 2 uur 's nachts thuis, we hebben echt de hele tijd gezocht!!!
Dus hij dacht dat ik lekker was gaan stappen
Ik hoorde dat ie zelfs tijdens een etentje met zijn vader de hele tijd op zijn mobiel bezig was!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij zou het geen dag overleven zonder internet en mobiel.
Krijg watquote:
Have funquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
Sukkels en snotneuzenik ga een filmpie kijken
Geniet ervan meisquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
Die kerel was zelf de hele tijd met z'n telefoon bezig (heeft net een nieuwe)! Als hij dat mag, dan mag ik dat ook!quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ie zelfs tijdens een etentje met zijn vader de hele tijd op zijn mobiel bezig was!!
Een motor van mezelf morgenquote:[..]
Krijg wat
Veel plezierquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
Veel plezierquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die kerel was zelf de hele tijd met z'n telefoon bezig (heeft net een nieuwe)! Als hij dat mag, dan mag ik dat ook!
Al ergerde ik me er wel aan
[..]
Een motor van mezelf morgen
[..]
Veel plezier
Picsquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
De originele Google opslagserver is gemod met DUPLO blokken
Ik zag dat toch net op televisie!!quote:
Coolquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag dat toch net op televisie!!
Even foto zoeken
[ afbeelding ]
Toen heette het nog geen Google ook. Maar je kan wel zien hoe ze aan het logo zijn gekomenquote:
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen heette het nog geen Google ook. Maar je kan wel zien hoe ze aan het logo zijn gekomen
Ik deed een editquote:
Wat is er morgenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk dat ik vroeg ga slapen!!
Des te eerder is het morgen! Ik heb zin in morgen
Dan is het zaterdagquote:
Maar dan ben je dadelijk heel vroeg wakkerquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk dat ik vroeg ga slapen!!
Des te eerder is het morgen! Ik heb zin in morgen
Ga je wat leuks doen?quote:
Ben ik toch wel of ik nou laat of vroeg ga slapen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar dan ben je dadelijk heel vroeg wakker
Ik ga iets heel leuks doen jaquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ga je wat leuks doen?
Ik ga zo mijn tas inpakken alvast.
De modeshow cd branden en op tijd slapen ook
Hmm oke, ja dan kan je beter vroeg gaan slapenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik toch wel of ik nou laat of vroeg ga slapen.
Morgen vermaak ik mij wel met de was enz
Wat voor leuks?quote:
De was, huis stofzuigen en dweilen, opruimenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm oke, ja dan kan je beter vroeg gaan slapen
[..]
Wat voor leuks?
Ik geloof je nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De was, huis stofzuigen en dweilen, opruimen
Dat klinkt nou niet echt "heel leukquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ja zeg!!quote:
Moet je mijn adres hebben??quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ja zeg!!
Doe ik hard mn best om de huishoudelijke taken leuk te maken voor mezelf en dan geloof je me niet
Neuh met een kind, een hond, en kat heb ik hier nog wel genoeg te doen hoorquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:58 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Moet je mijn adres hebben??
Heb hier ook nog wel wat te doen, nu het toch zo leuk vind,....
En dan lekker Queen opzetten!quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe nou uhm eigenlijk gebruik ik meestal een wasteland CD als schoonmaak muziekquote:
Whatever floats your soap.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe nou uhm eigenlijk gebruik ik meestal een wasteland CD als schoonmaak muziek
Nou die CD dusquote:
Theequote:Op vrijdag 26 april 2013 22:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat drink je dan op het moment?
Nee, wel met lekker veel suiker!!quote:
Egoboost!!!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, wel met lekker veel suiker!!
Oe oe oe, ik was gisteren bij mn stiefma, broer en zussen. Ze hadden me al een tijdje niet gezien en allemaal zeiden ze: "Zo jij bent veel afgevallen!!"
It felt good
Toen gelijk voorgesteld om een maccie te pakken?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, wel met lekker veel suiker!!
Oe oe oe, ik was gisteren bij mn stiefma, broer en zussen. Ze hadden me al een tijdje niet gezien en allemaal zeiden ze: "Zo jij bent veel afgevallen!!"
It felt good
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toen gelijk voorgesteld om een maccie te pakken?
Uhuhquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
Oeh oeh oeh, over 12 uur zit ik op m'n motor
Wat voor een fonkelend stuk mannelijk grommend wild gaat in jouw bezit komen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
Oeh oeh oeh, over 12 uur zit ik op m'n motor
Sterker nog, grote kans dat ik dan alweer thuis benquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ga je morgen meteen de hele dag toeren?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor een fonkelend stuk mannelijk grommend wild gaat in jouw bezit komen?
Gaaf ding! Beetje crossover tussen touring en racemotor lijkt wel.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sterker nog, grote kans dat ik dan alweer thuis ben![]()
8.15 weg van huis
[..]
[ afbeelding ]
Thanks! Ik weet niet onder welke categorie hij "hoort", maar ik zou 'm inderdaad onder sport-tour zettenquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaaf ding! Beetje crossover tussen touring en racemotor lijkt wel.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:59 schreef Tamashii het volgende:
Tering die motor moet je hier niet te veel spammen Vin, ik word er vrolijk c.q. andere gevoelens van.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:59 schreef Tamashii het volgende:
Tering die motor moet je hier niet te veel spammen Vin, ik word er vrolijk c.q. andere gevoelens van.
Ik zou hem in je UI verwerken dusquote:
Goed plan welquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou hem in je UI verwerken dus
quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed plan wel
Als het morgen een beetje fatsoenlijk weer is, dan gaat m'n pa wat foto's schieten. Even een eckte poserfoto maken![]()
quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
Al gebruikt 'ie als excuus dat ie a-technisch is
Ik zag op het nieuws dat het morgenmiddag gaat vriezenquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
Oh, en wat dat touren betreft. Geen idee, ligt aan het weer
Flikker opquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zag op het nieuws dat het morgenmiddag gaat vriezen![]()
Mooi ditquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
* Vinniiee weet dat het niet gaat vriezen, maar gaat toch naar het weerbericht kijken om te kijken wat voor weer het wel wordt.
Bewolkt en 11 graden.
Zondag: Zonnetje, licht bewolkt, 14 graden. Weercijfer 10!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Twee zwervers zijn bijna aan het verhongeren als ze ineens een boerderij zien. “Laten we vragen of ze misschien wat te eten voor ons hebben!” zegt de ene zwerver tegen de ander. Eenmaal aangekomen doet er een verschrikkelijk onverzorgde boerin open, ze stinkt een uur in de wind. “We hebben zo’n honger, heeft u misschien wat te eten voor ons?” vraagt de zwerver. “Goed,” zegt de boerin “je mag je helemaal vol eten, maar daarna moet je mij wel een beurt geven.” De ene zwerver wordt al misselijk van het idee en haakt af. De andere zwerver denkt bij zichzelf eerst eten en daarna zien we wel verder en eet zichzelf helemaal vol. Als hij klaar is met eten zegt de boerin direct: “En nu mijn beloning!” Ze lopen samen naar de hooiberg om hun daad te voltooien. Echter wilde de zwerver niet allerlei infecties op lopen, maar had geen condooms op zak. Hij ziet een maïskolf liggen en denk: Ach, waarom ook niet. Hij gaat te werk met de maïskolf en verwent de dikke doos van de boerin. Als ze klaar zijn gooit hij de maïskolf over de hooiberg heen om niet gesnapt te worden. Terwijl ze terug willen lopen ziet de zwerver tot zijn verbazing de andere zwerver achter de hooiberg zitten en zegt tegen hem “Ik dacht dat je ondertussen wel verhongert was.” Nee, zegt de andere zwerver “Net toen ik ging bidden of god nog wat te eten voor me had, kwam er ineens een maïskolf met dik ingesmeerde boter uit te lucht vallen!”
quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik werd een beetje misselijk van deze mop
[..]
Vooral omdat jij in plaats van maiskolf een ander stuk groente in gedachten had.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik werd een beetje misselijk van deze mop
[..]
Daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vooral omdat jij in plaats van maiskolf een ander stuk groente in gedachten had.
Het was het eerste wat ik voor me zagquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens aan gedacht
Uhmquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
M'n pa wilde foto's maken bij een parkje vlakbij z'n huis.
Hij noemt dit een parkje: http://goo.gl/maps/iUpRc
Da's geen park maar een plantenbakquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Mill_Ends_Park
Dat is officieel werelds kleinste parkquote:
Kerel die dat officieel heeft gemaakt moet een nekschot krijgen. 60cm in doorsnede, kom opquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is officieel werelds kleinste park
Het verhaal erachter vind ik wel grappigquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kerel die dat officieel heeft gemaakt moet een nekschot krijgen. 60cm in doorsnede, kom op
Mensen die van zo'n pakje vleeswaren dat hoekje zo kuttekotterig klein maken dat je er net niet met je duim onder kunt komen en kracht genoeg kunt zetten om de sealing open te trekken, DIE moeten een nekschot krijgen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kerel die dat officieel heeft gemaakt moet een nekschot krijgen. 60cm in doorsnede, kom op
Gewoon geen worstenvingers hebben.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mensen die van zo'n pakje vleeswaren dat hoekje zo kuttekotterig klein maken dat je er net niet met je duim onder kunt komen en kracht genoeg kunt zetten om de sealing open te trekken, DIE moeten een nekschot krijgen.
Parkje van 60 cm diameter ontwerper mag blijven leven.
Ik had vandaag dus zo'n verpakking waarbij ik dat hoekje makkelijk kon vastpakken en toen ik hem open wilde trekken scheurde het plastic zo heel mooi langs de seallijn af en kon ik alsnog met een schaar te werkquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mensen die van zo'n pakje vleeswaren dat hoekje zo kuttekotterig klein maken dat je er net niet met je duim onder kunt komen en kracht genoeg kunt zetten om de sealing open te trekken, DIE moeten een nekschot krijgen.
Parkje van 60 cm diameter ontwerper mag blijven leven.
Ik heb zelfs pakjes gehad waar de dat lipje ook een klein heatsealtje hadden gegeven. Satanisten.quote:
Oh dat is wel hatelijk ja. Niet alleen bij Nuts trouwens. Ook vaak genoeg bij van die snoepzakjes met zo'n gekartelde bovenkant die je dan open moet scheuren, maar dat het materiaal dan zo taai is dat dat niet luktquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb zelfs pakjes gehad waar de dat lipje ook een klein heatsealtje hadden gegeven. Satanisten.
Of zo'n Nuts candybar. Dat je dan zo hem open maakt, en je slechts het lipje eraftrekt. DOOD MOETEN ZE!!!
Daarom:quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat is wel hatelijk ja. Niet alleen bij Nuts trouwens. Ook vaak genoeg bij van die snoepzakjes met zo'n gekartelde bovenkant die je dan open moet scheuren, maar dat het materiaal dan zo taai is dat dat niet lukt
Kun je beter een schaar gebruiken.quote:
Een schaar was hij dan ook kwijt geweest.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kun je beter een schaar gebruiken.
Klasgenoot had ook altijd een mes bij zich. Ging die een keer uit, was hij vergeten mes uit z'n broek te halen en werd íe gefouilleerd. Dag mes
I know, en ja, dat is waarquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een schaar was hij dan ook kwijt geweest.
Weet je hoe onhandig een schaar is mee te nemen.
Overigens sta ik wel op het punt om die Emerson Commander te bestellen. Goddomme wat een geil ding.quote:
Mja, ga je gang, ik heb niks met messenquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Overigens sta ik wel op het punt om die Emerson Commander te bestellen. Goddomme wat een geil ding.
Blades, 8 wheels of thunder.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618
"hoiquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Ga lezen!! Trust me!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"hoi
omat ik merkte dat mijn ander avertenties aan de langen kant waren ga ik deze keer kort maar krachtig zijn"
* Vinniiee scrollt naar beneden
TL; DR
quote:OMDAT IK DE ANDER ROL SCHAATS KWIJT BEN IS DE ROLSCHAATSENSET NIET AF
IK VRAAG DAAROM GEEN GELD VOOR DE ROL SCHAATS
HIJ IS DUS GRATIS en voor NIETS
je kunt gratis bij mij thuis op halen
LET OP JE KUNT DE ROL SCHAATS NIET UIT TESTEN
WANT IK HEB GRIND IN DE TUIN
en op grind kun je niet rol schaatsen (zei mervrouw speelgoed winkel tegen mij)
Pareltje wel ditquote:
quote:voor mensen ie in de zelfde situatie als ik verkeeren
dus die ook EEN rolschaats hebben
is deze rol schaats bestemd
of als je been is geamputeert kun je deze rol schaats prima gebruiken (sorry als slacht offers zich gekwast voelen)
Tering.....quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Het is allemaal van een bedenkelijk niveau, maar ook wel gericht op mensen die op zijn minst uitgedaagd zijn op wat voor een manier dan ook:quote:
quote:met rol schaatsen kun je niet op het ijs! LET OP!
quote:als ik de andere rol schaats vind DAN WIL IK DE ROL SCHAATS PER DIRECT TERUG!!!
Geweldig tochquote:
Heb je net je been geamputeerd voor dat ding, moet je hem teruggeven.quote:
http://link.marktplaats.nl/664919229quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Die vrouw heeft zulke leuke advertenties
quote:het kost mij volgens mij twee strippen op de strippenkaart om naar de postkantoren toe te gaan dus dat is ook voor UW rekening (sorry)
Haar drievliet kaartje is ookquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/664919229
Deze is ook mooi
[..]
Ik hoop het!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:51 schreef Tamashii het volgende:
Moet een troll zijn...
toch?
TOCH?
TOCH?!?!?!111?!!?!!1//11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |