Ja, wat ik er nou eigenlijk mee moet... ik weet het niet.
Het zit zo:
Ik ben de laatste tijd énorm snel geirriteerd, niet op zo`n manier dat ik er ook echt boos om word, maar meer op zo`n manier dat ik denk "Hé. Dat doe je niet " of " Gáást je bent énorm vervelend bezig "
Merk aan mezelf de laatste tijd dat ik twitter heel erg veel gebruik om gal te spuwen... als iets mij irriteert aan een bepaald persoon dan is het al *tweet* En dit doet zich eigenlijk pas sinds een tijdje voor. Als ik gewoon met dit persoon afspreek is er niks aan de hand, maar als ik dan op bijvoorbeeld Facebook zit en er komt iets voor bij wat voor mijn gevoel totaal niet bij dit persoon hoort dan is het al weer *tweet* * tweet* * tweet* en heb ik alweer 3 geirriteerde tweets gestuurd.
Dit persoon denkt dat hij het beste en knapste persoon op aarde is, prima als je dit denkt.. Maar hou het dan wel voor jezelf en doe niet net tegen iedereen dat je ooh zo fantastisch en geweldig bent.
Hij is bijvoorbeeld bij mij heel erg overdreven *hitler groet* en "Siegheil" roepend, en als hij over straat loopt is het ook heel overdreven doen, en als hij dan bijvoorbeeld een grapje maakt of lacht kijkt hij cónstant om zich heen zo van "Hebben andere het ook gezien?! "
Maar als hij bij iemand anders is hoor ik dan weer dat hij éigenlijk alleen maar zit te whatsappen of internetten op z`n telefoon en zich inprincipe niet echt mengt met een gesprek of zo. TENZIJ hij door iemand word aangesproken en hij zoiets heeft van "Hey, ze vinden me aardig "
Hij vind het ook heel erg leuk om zichzelf belachelijk te maken waar andere bij staan (Gaat ie bijvoorbeeld Deodorant op een wondje spuiten en dan keihard AAAHHHH.... AAHHHH... AAHH roepen.. omdat het pijn doet, maar staat er tegelijkertijd bij te lachen en doet net alsof hij de leukste thuis is)
Dit moest ik even van mij af typen, omdat ik me énorm aan dit persoon irriteer..... Hoe zorg ik er voor dat ik mij minder aan hem ga irriteren? Minder met hem omgaan?... ik zie hem eigenlijk maar 1 x per week.. en soms bij het uitgaan..
Samenvatting:
Irritatie aan een persoon die zichzelf constant belachelijk maakt en enom arrogant is/over komt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2013 19:11:08 ]