Daar draait het altijd weer op uit hèquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:18 schreef Kyara het volgende:
Het ging over bloed, stolsels, bonken en sliertjes
Bij de bevallung kwam er bij mij schijnbaar iets anders uit de hele tijd. En STINKEN! Volgens mijn man dan ... ik was te druk met bevallen haha.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:00 schreef pessie het volgende:
Zoë wat een schatje!
Kotex midi gebruikte ik suiker.
Hier de eerste grapefruit tijdens het hechten. gênant...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:28 schreef papillion het volgende:
Als je denkt dat stolsels erg zijn. Onder spoiler wegens ranzig.Jeetje hey!? Daar schrik je toch van? Heb je daar nog melding van gemaakt? En wat zeiden ze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zouden ze wel moeten doen ...quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:57 schreef pessie het volgende:
Maar, tellen ze dan niet alle gaasjes na?
Dat dus!quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:36 schreef As1981 het volgende:
Ja zou ik doen suiker. Blijkbaar heeft hij het nodig. Ik dacht bij Kyan ook waar gaat dit eindigen omdat hij best snel omhoog ging. Maar ineens was dat over.
witlof! Daar was mijn jongste gek op. En spruitjes,quote:Op maandag 29 april 2013 22:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja dat leek me al handiger dan in zakjes of zo. Misschien moet ik ook spruiten, tuinbonen en andere stinkgroente proberen, dat is blijkbaar lekkerder dan peer of abrikoos
be careful what you wish forquote:
mijnese waren laaaaaat zindelijkquote:
Nog even het vervolg: blijkbaar is de standaard 150 cc melk per kilo baby, maar hij mag max een liter per dag. Dus we mogen hem nu ipv 100 cc maarliefst 120 cc per keer geven en hij is meteen veel rustiger en slaapt als een roos. Had dus gewoon nog trekquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:26 schreef Deepfreeze het volgende:
Ze drinken vaak ook een poosje hetzelfde. Dus wat nu veel is, is straks weer weinig, en dan moet je weer een stapje omhoog. Wanneer dat is, dat merk je vaak wel aan de kleine. Tot maandag wachten zou ik ook doen..
nasi... Echt ultiem goor! Helemaal als het niet je eigen kind maar het buurjongetje isquote:Op maandag 29 april 2013 22:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
be careful what you wish for
* kan zich nog levendig de luiers van volledig mee-etende kinderen heugen*
quote:Op zondag 5 mei 2013 09:00 schreef Brighteyes het volgende:
Bij ons spuugde kind 1 de speen na 6 maanden (die hij echt alleen bij het slapen kreeg) uit, nooit meer om gepiept en dus vonden we dat nummer twee dat vast ook moest kunnen. Speen eruit gehaald, niet meer terug gegeven en geen centje pijn. Die echt erge zuigbehoefte, waar mensen hem in het begin voor geven, is dan al over en de geestelijke gewenning is dan nog helemaal niet in beeld.
Alleen op marktplaats wellict nog. Hij is niet meer in de winkel verkrijgbaar helaas.quote:Op zondag 5 mei 2013 09:23 schreef Fieder het volgende:
Haha Lazi die stellageen die knuffel
is die nog ergens verkrijgbaar?
Suiker, ik gebruik wel een spuugdoekje. Door het ringetje trekken en zorgen dat het uiteinde de speen ondersteunt. Als L diep in slaap gaat spuugt hij m zelf uit door wat met zn hoofd te wurmen. Ik ga vaak nog even kijken en dan haal ik hem weg.
Ik zou het echt niet durven zeggen. En ik zou dat ook echt niet aan het oordeel van de winkelmedewerker over durven latenquote:Op zondag 5 mei 2013 10:02 schreef L0t.. het volgende:
Hmm ja, dat zou ook nog kunnen. Maar eens een gewone factor 50 proberen dan. Zou je zo'n doorzichtige spray kunnen gebruiken voor een baby of zou dat niet goed zijn voor het huidje?
quote:Op zondag 5 mei 2013 10:04 schreef kaatjejannie het volgende:
De webwinkel heeft de zeepaardjes niet meer. Maar heb er een maand of 2 geleden nog 2 besteld.
quote:Op zondag 5 mei 2013 10:25 schreef Fieder het volgende:
[..]owww... bedankt voor t kijken
heb je n link of n naam? kan ik t zelf in de gaten houden of ze nog komen
Hier doen we het precies zo ook met nivea factor 50quote:Op zondag 5 mei 2013 09:58 schreef nytar het volgende:
Hier nivea factor 50. Smeert prima (spuitflesje, maar ik doe het altijd eerst op mn hand.
Ik vond die ook heel stomquote:Op zondag 5 mei 2013 13:27 schreef Suikertante het volgende:
Oh ik vind die I love mama speen juist zo stom!En we hebben ook nog Avent en Difrax spenen, dei heb ik wel geprobeerd toen hij de speen nog helemaal niet begreep, maar nu je het zegt kan ik ze nu wel weer een kans geven ja! Begreep alleen dat de Bibi speen ergonomisch wat beter in elkaar zet met dat platte stuk eraan enzo. Maar goed, als hij die andere meteen in kan houden weegt dat er misschien wel tegenop..
Ik heb onze hele collectie even getestquote:Op zondag 5 mei 2013 13:11 schreef Loj het volgende:
Nog ff over die spenen... Misschien heel stom hoor maar heb je ook al andere soort spenen geprobeerd? Hier hetzelfde probleem totdat ik de gratis difrax speen uit de blije doos probeerde. En die bleef wel zitten en Ow kan niet meer zonder(zo jammer, geen i love mama speen hier
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |