Whehehehequote:Op vrijdag 26 april 2013 14:49 schreef JoeBravo het volgende:
"the contractor shall overhand a copy ..."![]()
mijn god, waar ben ik beland
www.interglot.comquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:49 schreef JoeBravo het volgende:
Had ik ook gedaan. En daarna had ik dat vod naar de "vertaler" z'n hoofd geslingerdquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:51 schreef JoeBravo het volgende:
ik moest er hardop om lachen, niet handig
Da's geen vertaler geweest maar een omzetterquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan. En daarna had ik dat vod naar de "vertaler" z'n hoofd geslingerd
die heb ik al open staanquote:
Huuuuuuuuu!quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:49 schreef JoeBravo het volgende:
Alweer of nog steeds?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
En nu zit hij in een hoekje te krassen?
Google Translate FTW!quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's geen vertaler geweest maar een omzetter
quote:
Wat is een PM? En wat is FOK!?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Krijgen jullie ook al die PM's dat FOK! winst maakt?
Huh? Nee? Kan je die eens aan mij doorsturen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Jij bent gewoon een populaire jongen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:59 schreef KomtTijd... het volgende:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Huh? Nee? Kan je die eens aan mij doorsturen?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zal 'm je samenvatten:quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
En dat in deze tijden van crisis...quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zal 'm je samenvatten:
"FOK! maakt winst, het is een schandaal! Hooivorken en fakkels!"_
Waarom? Ik ben aan het werk hoor.quote:
Dat bedoel ik toch niet, sufkutquote:
Volgens mijn pm box ben ik anders momenteel heul populair, dat is toch ook wat waard?quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mijn pm box ben ik anders momenteel heul populair, dat is toch ook wat waard?
Back to the tieten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Nou, dat was de 'rel'. Waardeloos hoor.
Ik zat blijkbaar bij Ang3lquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:16 schreef Burdie het volgende:
[..]Vrienden voor het leven
Dat je later op borrels anekdotes vertelt over hoe je elkaar hebt leren kennen. "we zaten in hetzelfde DM groepje toen met die vrijdagmiddagrel"
Ik weet niet bij wie ik zat, heb alles meteen verwijderd. Het ging over piemels en zusjes en afspreken in de stairway. Typisch fok!niveauquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik weet niet bij wie ik zat, heb alles meteen verwijderd. Het ging over piemels en zusjes en afspreken in de stairway. Typisch fok!niveau.
hubba hubbaquote:
Toegegeven, waardeloos onderwerp ook.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Nou, dat was de 'rel'. Waardeloos hoor.
Er zijn altijd dingen die niet veranderenquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik weet niet bij wie ik zat, heb alles meteen verwijderd. Het ging over piemels en zusjes en afspreken in de stairway. Typisch fok!niveau.
Dat zei ik in het andere topic ook, maar dat zag ik toch echt fout, aldus een aantal usersquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Toegegeven, waardeloos onderwerp ook.
Komop hoe naief kun je zijn om te denken dat FOK! geen bedrijf is / geen winst maakt
Ik voel me ook ietwat beledigd hoor, het is op een zaterdag. Dan doen wij altijd de boodschappen en kan ik er niet bij zijnquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:20 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)trix-jom-kipoer.html
Ik vind Koninginnedag ook een beetje onhandig gepland dit jaar. Verzet eens.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik voel me ook ietwat beledigd hoor, het is op een zaterdag. Dan doen wij altijd de boodschappen en kan ik er niet bij zijn![]()
.
Gelovigen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:20 schreef CherryLips het volgende:
I feel so special!quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:22 schreef Seikcid het volgende:
Ik heb nu zo'n 40 ongelezen PM's. Vet stoer ben ik.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:16 schreef Burdie het volgende:
[..]Vrienden voor het leven
Dat je later op borrels anekdotes vertelt over hoe je elkaar hebt leren kennen. "we zaten in hetzelfde DM groepje toen met die vrijdagmiddagrel"
teh MI, teh MI, TEH MI!quote:
Ja, nu valt het samen met de kroning van Willem-Alexander.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind Koninginnedag ook een beetje onhandig gepland dit jaar. Verzet eens.
Dit klinkt fouter dan dat je het ongetwijfeld bedoeld hebtquote:
Dat hadden ze best kunnen spreiden. 29e kroning, 30e koning.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, nu valt het samen met de kroning van Willem-Alexander.
Ja, is ook niet handig.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, nu valt het samen met de kroning van Willem-Alexander.
En dan vieren sommige plaatsen het de 27e en anderen de 30e.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat hadden ze best kunnen spreiden. 29e kroning, 30e koning.
quote:
Of gewoon, gratis bier.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat hadden ze best kunnen spreiden. 29e kroning, 30e koning.
Heul niet!quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit klinkt fouter dan dat je het ongetwijfeld bedoeld hebt
Kennelijk in Amerika welquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets stuur je toch niet per sms
Omdat het serieuze shit is mischien?quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom moet ze mij nou weer vertellen dat het niet grappig is?
De Joodse gemeenschap of iig het gedeelte wat zégt de Joodse gemeenschap te vertegenwoordigen heeft dan ook zo'n beetje de langste tenen ter wereld. Valt me nog mee dat ze niet meteen vergelijkingen trekken met de holocaust, zoals met het ritueel slachtverbodquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:20 schreef CherryLips het volgende:
Dat de admins 6,5k per maand beuren!quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Geen verzoeken tot seksdates helaas, dus je kunt ze verwijderen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:57 schreef Ang3l het volgende:
*word wakker*
Wat zijn dat nou weer voor stomme PM's in mijn inboxje?!
Ik had een huwelijksaanzoek.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen verzoeken tot seksdates helaas, dus je kunt ze verwijderen.
Q moest het weer eens proberen?quote:
Ben je al klaar met je vertaling van de vertaling?quote:
pagina 9 van 32quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben je al klaar met je vertaling van de vertaling?
Arme kerel toch, en dat op een vrijdagquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
pagina 9 van 32
Krijg er onmundig koppijn van
Kun je mooi JB's collega bitchslappen.quote:
vooruitzicht op 4 dagen weekend doet wonderenquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Arme kerel toch, en dat op een vrijdag
[..]
Kun je mooi JB's collega bitchslappen.
4 dagen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
vooruitzicht op 4 dagen weekend doet wonderen
yayquote:
Ik las lichaamssappen.quote:
Welkom in mijn wereld.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
pagina 9 van 32
Krijg er onmundig koppijn van
Ja, ik wil IEDEREEN lichaamssappen!quote:
sucks to be youquote:
Viezerikquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik wil IEDEREEN lichaamssappen!Klets, bam, poef
quote:
no chick is ever for freequote:Op vrijdag 26 april 2013 16:44 schreef Seikcid het volgende:
Get your money for nothing and chicks for free!
Dit moet je toch wel vrolijk maken?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:45 schreef missbehavin het volgende:
Oh wacht, hier word ik zowaar (iets) vrolijker van
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit moet je toch wel vrolijk maken?
Gelijk bespringen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:01 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik ga, met mijn road rage, maar eens op weg naar Utrecht, vriendje pesten
Batsen tot maandagochtendquote:
Nu even niet. Boss man sms'te. Mood killerquote:
Dan moet je je telefoon maar niet 24/7 in de buurt houden. Eigen schuld!quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:57 schreef missbehavin het volgende:
Nu even niet. Boss man sms'te. Mood killer
Ja maar hij had me nodigquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet je je telefoon maar niet 24/7 in de buurt houden. Eigen schuld!
En dat was belangrijker dan je kerel die op dat moment reuze zijn best aan het doen was om je natte la te likken?quote:
Neen, het was na de daad.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat was belangrijker dan je kerel die op dat moment reuze zijn best aan het doen was om je natte la te likken?
Burgerlijk hoor, als je om 8 uur al klaar bent.quote:
Ik weet niet wie er gestoorder is: je baas omdat hij je op zo'n tijdstip belt, of jij omdat je opneemtquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu even niet. Boss man sms'te. Mood killer
Het was een sms.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er gestoorder is: je baas omdat hij je op zo'n tijdstip belt, of jij omdat je opneemt
Nou inderdaad, 21:00 is wel een bizar tijdstip om te SMS-en.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er gestoorder is: je baas omdat hij je op zo'n tijdstip belt, of jij omdat je opneemt
Ben je altijd zo onderdanig?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het was een sms.En ja, ik ben wel gaan opzoeken wat hij moest weten. I'm a sick puppy
Hij sms't me wel eens om 23:00quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nou inderdaad, 21:00 is wel een bizar tijdstip om te SMS-en.
Hij is een van de weinig mannen die me zo intimideert...quote:
Waarom reageer je erop?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij is een van de weinig mannen die me zo intimideert...
Omdat ik anders gezeik krijgquote:
Ja, nu zit ie dus weer in het buitenland en komt ie er achter dat ie het telefoonnummer niet heeft van iemand... tja, dan Do maar sms'en hequote:
Nee. Nee nee neequote:Op vrijdag 26 april 2013 21:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Omdat je je baas eigenlijk spannender vindt dus.
Heb je het hier wel eens met hem over gehad?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, nu zit ie dus weer in het buitenland en komt ie er achter dat ie het telefoonnummer niet heeft van iemand... tja, dan Do maar sms'en he
Wel geprobeerd, maar heeft geen zinquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je het hier wel eens met hem over gehad?
Hoe gaat zo'n gesprek ongeveer?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel geprobeerd, maar heeft geen zin
Ik word gewoon omver geblazen, verbaalquote:
NEE!!!!quote:
Example?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik word gewoon omver geblazen, verbaal
Nou, toen ik midden in de scheiding zat, gestalkt werd enzo, zag ik er, begrijpelijk vind ik, niet zo florissant uit, kreeg ik de wind van voren hoe ik er wel niet uit zag (ik sliep amper). Heb geen dag werk gemist he.. Ik overstuur natuurlijk.. maar ipv inbinden en wat begrip tonen, zette hij me terug in uren voor weken waardoor ik nog minder rond kwam..quote:
Maar dat is wat anders dan het sms-en/bellen op belachelijke tijden. Hoe reageerde hij daarop?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, toen ik midden in de scheiding zat, gestalkt werd enzo, zag ik er, begrijpelijk vind ik, niet zo florissant uit, kreeg ik de wind van voren hoe ik er wel niet uit zag (ik sliep amper). Heb geen dag werk gemist he.. Ik overstuur natuurlijk.. maar ipv inbinden en wat begrip tonen, zette hij me terug in uren voor weken waardoor ik nog minder rond kwam..
Dat is eigenlijk gewoon vanzelfsprekend.. daar durf ik amper wat van te zeggen, na allesquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar dat is wat anders dan het sms-en/bellen op belachelijke tijden. Hoe reageerde hij daarop?
Ja op zich wel hoor, al een tijdje geen drama meer gehad. Scheelt ook dat ik er weer beautiful as ever uit zie, wsquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:21 schreef MissMSX het volgende:
Owh, en was hij ondertussen niet wat milder geworden?
Hij is echt wel gay hoorquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja op zich wel hoor, al een tijdje geen drama meer gehad. Scheelt ook dat ik er weer beautiful as ever uit zie, ws
Nee hij is echt al eeuwig getrouwd, werkt ook samen met zijn vrouw enzo. En gezien alle dubbelzinnige opmerkingen is ie echt niet gayquote:
Dan is hij op z'n minst wannabe gayquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hij is echt al eeuwig getrouwd, werkt ook samen met zijn vrouw enzo. En gezien alle dubbelzinnige opmerkingen is ie echt niet gay
Dat zijn alle kappers toch?quote:
quote:
En soms zijn ze best lekker hoor! Maar boss man nietquote:
En uebergay. Wat mot je ermee?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:31 schreef missbehavin het volgende:
De artistic director van L'Oreal is lekker. Veel tattoos enzo
Nee die is volgens mijn gaydar niet gay. Maar goed, ik kan er toch niks mee hequote:
Volgordelijkquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:33 schreef MissMSX het volgende:
Nou, ik ga ff pissen en m'n vent bespringen
Veel plezier xquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:33 schreef MissMSX het volgende:
Why not?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee die is volgens mijn gaydar niet gay. Maar goed, ik kan er toch niks mee he
Omdat ik een trouwe pup benquote:
?quote:
doe eens mij niet bespringenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:33 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:44 schreef Seikcid het volgende:
Get your money for nothing and chicks for free!
Ik twijfelde nog of ik zure sloot zou gebruiken.quote:
Wehequote:Op zaterdag 27 april 2013 08:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog of ik zure sloot zou gebruiken.
Telefoon uitzetten. Doet wonderen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel geprobeerd, maar heeft geen zin
quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik mag geen vrouwen meer PMen van Danny.
Heet je vriendin Danny?quote:
Oh vandaarquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik mag geen vrouwen meer PMen van Danny.
Van Amy? Vind dat wel een leuk nummer!quote:
Wat valt er te vieren?quote:
Kleuter heeft er een broertje/zusje bij? Gefeliciteerd!quote:
Daar moet op gedronken worden!quote:Op zondag 28 april 2013 17:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Een nieuw wonderlijk poepmonster er bij!!
quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 17:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar moet op gedronken worden!Geen melk!
Stom!quote:
Van die gore halfmatte automatenmeukquote:
Gelukkig doen een hoop automaten tegenwoordig gewoon verse bonen malen. Stuk beter dan senseo-meuk.quote:Op maandag 29 april 2013 09:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van die gore halfmatte automatenmeuk
Die hebben ook verse bonen gemalen.quote:Op maandag 29 april 2013 09:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gelukkig doen een hoop automaten tegenwoordig gewoon verse bonen malen. Stuk beter dan senseo-meuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Caffeine, in welke vorm dan ook!quote:Op maandag 29 april 2013 09:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van die gore halfmatte automatenmeuk
Ja, maar dan nogquote:Op maandag 29 april 2013 09:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gelukkig doen een hoop automaten tegenwoordig gewoon verse bonen malen. Stuk beter dan senseo-meuk.
Jawel!quote:
Deze week maar twee dagen naar kantoor!quote:Op maandag 29 april 2013 09:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel!Twee dagen!
Dag van de arbeid, dus uitkateren!
Vrij zijn FTW!quote:Op maandag 29 april 2013 09:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Deze week maar twee dagen naar kantoor!![]()
Vrijdag ook vrij!
Volgens mij kan je beter gaan melden wanneer je er wel bentquote:Op maandag 29 april 2013 09:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Deze week maar twee dagen naar kantoor!![]()
Vrijdag ook vrij!
Nu. Af en toe moet ik ook even mn gezicht laten zien.quote:Op maandag 29 april 2013 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij kan je beter gaan melden wanneer je er wel bent
Foto sturen?quote:Op maandag 29 april 2013 10:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu. Af en toe moet ik ook even mn gezicht laten zien.
Bootje varen in de Utregse grachten en verder als een zombie door de stad lopen tussen alle gezellige berbertjes.quote:
De ouwelullendagen zijn afgeschaft dus ik geef er mezelf maar eentje. En ik hou een groot verjaardagsfeestje en heb wel een dag nodig om 10x heen en weer te fietsen naar de Appie.quote:
Beetje Amsterdamse tradities pikken. Na-aapjesquote:Op maandag 29 april 2013 10:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Bootje varen in de Utregse grachten en verder als een zombie door de stad lopen tussen alle gezellige berbertjes.
Jullie mogen jullie berbertjes wel weer terug hebben hoor. Net als alle gezellige criminele taxichauffeurs die jullie daar weggepest hebben en die nu in Utrecht rondrijden.quote:Op maandag 29 april 2013 10:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beetje Amsterdamse tradities pikken. Na-aapjes
Amsterdam is schoner en schonerquote:Op maandag 29 april 2013 10:17 schreef Q. het volgende:
ie mogen jullie berbertjes wel weer terug hebben hoor. Net als alle gezellige criminele taxichauffeurs die jullie daar weggepest hebben en die nu in Utrecht rondrijden.
O ja, je wordt weer een stukje bejaarderquote:Op maandag 29 april 2013 10:15 schreef Q. het volgende:
[..]
De ouwelullendagen zijn afgeschaft dus ik geef er mezelf maar eentje. En ik hou een groot verjaardagsfeestje en heb wel een dag nodig om 10x heen en weer te fietsen naar de Appie.
Ik ben bijna dood!quote:Op maandag 29 april 2013 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, je wordt weer een stukje bejaarder
Die dronken kotsbritten verzuipen zichzelf ook wel in de Oudezijds Achterburgwal.quote:Op maandag 29 april 2013 10:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Amsterdam is schoner en schoner
Je mag ze houden
Daar is dat gebied voor ingericht. Die grachten laten we in stand om ze in te verzuipen.quote:Op maandag 29 april 2013 10:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Die dronken kotsbritten verzuipen zichzelf ook wel in de Oudezijds Achterburgwal.
Win-win, iedereen blij!quote:Op maandag 29 april 2013 10:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar is dat gebied voor ingericht. Die grachten laten we in stand om ze in te verzuipen.
En dan in de zomer varen we er overheen zodat ze goed in stukjes zijn.
Ligt het nu aan mij of is dat heel weinig? Ik woog meer en ik ben na 30 weken al geboren.quote:
Dat kennen ze hier nietquote:Op maandag 29 april 2013 10:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Mieters! Een oranjeboom? In het kader van de vaderlandsliefendheid?
HJ!quote:Op maandag 29 april 2013 10:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kennen ze hier nietMaar misschien hebben ze weer Hertog Jan dubbel by the pint
Geen idee of ze weer hebben of dat de vorige keer een bestelfoutje wasquote:
Hier hebben ze altijd HJ!quote:Op maandag 29 april 2013 10:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee of ze weer hebben of dat de vorige keer een bestelfoutje was
Hier hebben we Ciskquote:
Nein Mannquote:
Ik las "bier". Dat is dan wel weer ok.quote:
Had ik maar bier.quote:Op maandag 29 april 2013 11:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik las "bier". Dat is dan wel weer ok.
Waar?!quote:
Gunstig beïnvloed door bier.quote:
That's an eleven. I'd hit that. Double up.quote:
Don´t care. Still hit that.quote:Op maandag 29 april 2013 14:31 schreef missbehavin het volgende:
Alleen jammer dat d'r boobs zo raar omhoog geduwd zijn, hebben ze helemaal niet nodig
Dat zegt niet zo veel hequote:
I wish.quote:Op maandag 29 april 2013 13:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Heje daar ook een telefoonnummer van?
Wat wordt hier gesuggereerd???quote:
Niks hoorquote:
Jajajajaikgeloofdrheulemaalniksvan, missy!quote:
Dat je letterlijk iedere fokzeug zou willen berijden!?quote:
Hell noquote:Op maandag 29 april 2013 15:01 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dat je letterlijk iedere fokzeug zou willen berijden!?
quote:Op maandag 29 april 2013 15:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jajajajaikgeloofdrheulemaalniksvan, missy!
Bijna weekend!quote:
Mwah valt wel mee hoor, lekker relaxed thuisquote:
Ja ik had gewoon net als de rest van m'n team vrij moeten nemenquote:Op maandag 29 april 2013 15:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwah valt wel mee hoor, lekker relaxed thuis
Zwaar leven.quote:Op maandag 29 april 2013 15:19 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ja ik had gewoon net als de rest van m'n team vrij moeten nemen
Dat jij nou bijna weekend hebt.quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 15:33 schreef Seikcid het volgende:
Ik bedoel, zelfs de automatische verlichting gaat hier uit omdat ik blijkbaar te weinig beweeg om die sensor te triggeren.
Ik ben altijd vrij op maandagquote:Op maandag 29 april 2013 15:19 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ja ik had gewoon net als de rest van m'n team vrij moeten nemen
quote:Op maandag 29 april 2013 15:33 schreef Seikcid het volgende:
Ik bedoel, zelfs de automatische verlichting gaat hier uit omdat ik blijkbaar te weinig beweeg om die sensor te triggeren.
Denk dat ik na het roken zo gewoon vergeet om terug te komen.quote:Op maandag 29 april 2013 15:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]dat betekent dat je naar huis moet gaan en een biertje open moet trekken, kerel.
LUILAK!quote:
quote:
Up in smokequote:Op maandag 29 april 2013 15:47 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Denk dat ik na het roken zo gewoon vergeet om terug te komen.
Is dat een goed teken bij pubers?quote:Op maandag 29 april 2013 15:54 schreef missbehavin het volgende:
Kreeg vanmorgen trouwens een compliment van zoonlief over mijn kleding
quote:
Nog meer, hoera!quote:
je vriendin?quote:Op maandag 29 april 2013 16:05 schreef Barbusse het volgende:
Oh god, daar gaan we weer met die k*t-pms
Ja, daarom.quote:Op maandag 29 april 2013 16:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nogal. Meestal ben je stom enzo.
Picsquote:Op maandag 29 april 2013 16:05 schreef missbehavin het volgende:
Niet dat ik er niet ontzettend stylish uitzie
quote:Op maandag 29 april 2013 16:05 schreef Barbusse het volgende:
quote:
Nee, dat "gerel" over dat Danny geld krijgt voor het beheren van Fok!quote:
Nah, gebruik dat geweldige voorstellingsvermogen van je maarquote:
Zoals je kon lezen was ik ook meteen enigszins achterdochtigquote:
Die krijg ik nietquote:Op maandag 29 april 2013 16:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat "gerel" over dat Danny geld krijgt voor het beheren van Fok!
Ze zijn leuk! *O8quote:Op maandag 29 april 2013 16:05 schreef Barbusse het volgende:
*faptquote:Op maandag 29 april 2013 16:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nah, gebruik dat geweldige voorstellingsvermogen van je maarMijn don't care bears-shirt en biker boots
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |