Whehehehequote:Op vrijdag 26 april 2013 14:49 schreef JoeBravo het volgende:
"the contractor shall overhand a copy ..."![]()
mijn god, waar ben ik beland
www.interglot.comquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:49 schreef JoeBravo het volgende:
Had ik ook gedaan. En daarna had ik dat vod naar de "vertaler" z'n hoofd geslingerdquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:51 schreef JoeBravo het volgende:
ik moest er hardop om lachen, niet handig
Da's geen vertaler geweest maar een omzetterquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan. En daarna had ik dat vod naar de "vertaler" z'n hoofd geslingerd
die heb ik al open staanquote:
Huuuuuuuuu!quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:49 schreef JoeBravo het volgende:
Alweer of nog steeds?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
En nu zit hij in een hoekje te krassen?
Google Translate FTW!quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's geen vertaler geweest maar een omzetter
quote:
Wat is een PM? En wat is FOK!?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Krijgen jullie ook al die PM's dat FOK! winst maakt?
Huh? Nee? Kan je die eens aan mij doorsturen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Jij bent gewoon een populaire jongen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:59 schreef KomtTijd... het volgende:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Huh? Nee? Kan je die eens aan mij doorsturen?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zal 'm je samenvatten:quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
En dat in deze tijden van crisis...quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zal 'm je samenvatten:
"FOK! maakt winst, het is een schandaal! Hooivorken en fakkels!"_
Waarom? Ik ben aan het werk hoor.quote:
Dat bedoel ik toch niet, sufkutquote:
Volgens mijn pm box ben ik anders momenteel heul populair, dat is toch ook wat waard?quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mijn pm box ben ik anders momenteel heul populair, dat is toch ook wat waard?
Back to the tieten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Nou, dat was de 'rel'. Waardeloos hoor.
Ik zat blijkbaar bij Ang3lquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:16 schreef Burdie het volgende:
[..]Vrienden voor het leven
Dat je later op borrels anekdotes vertelt over hoe je elkaar hebt leren kennen. "we zaten in hetzelfde DM groepje toen met die vrijdagmiddagrel"
Ik weet niet bij wie ik zat, heb alles meteen verwijderd. Het ging over piemels en zusjes en afspreken in de stairway. Typisch fok!niveauquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik weet niet bij wie ik zat, heb alles meteen verwijderd. Het ging over piemels en zusjes en afspreken in de stairway. Typisch fok!niveau.
hubba hubbaquote:
Toegegeven, waardeloos onderwerp ook.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Nou, dat was de 'rel'. Waardeloos hoor.
Er zijn altijd dingen die niet veranderenquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik weet niet bij wie ik zat, heb alles meteen verwijderd. Het ging over piemels en zusjes en afspreken in de stairway. Typisch fok!niveau.
Dat zei ik in het andere topic ook, maar dat zag ik toch echt fout, aldus een aantal usersquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Toegegeven, waardeloos onderwerp ook.
Komop hoe naief kun je zijn om te denken dat FOK! geen bedrijf is / geen winst maakt
Ik voel me ook ietwat beledigd hoor, het is op een zaterdag. Dan doen wij altijd de boodschappen en kan ik er niet bij zijnquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:20 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)trix-jom-kipoer.html
Ik vind Koninginnedag ook een beetje onhandig gepland dit jaar. Verzet eens.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik voel me ook ietwat beledigd hoor, het is op een zaterdag. Dan doen wij altijd de boodschappen en kan ik er niet bij zijn![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |