Totoquote:
Ook goed, lekker leren enzo in de vakantiequote:Op vrijdag 26 april 2013 19:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
lekker vakantie tochhen hoe is't met jou?
ja hier ookquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ook goed, lekker leren enzo in de vakantie
komt wel goedquote:
Ja want ik ga gewoon slagen Gquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
but can you say that again with a straight face?
En jij dan?quote:
Ik ga m'n best doen. 2 5'en voor SE cijfers dus is gewoon mogelijk.quote:
Ah ja heb je compensatie cijfers?quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen. 2 5'en voor SE cijfers dus is gewoon mogelijk.
Maar zal wel veel leren worden ja.
Engels 8quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ah ja heb je compensatie cijfers?
Alleen engels?quote:
Ja, maar op de CE's kan ik ook compensatie van Nederlands en geschiedenis gaan maken. En eventueel zelfs Spaans nog. Dus wel een aantal compensatiepunten ja.quote:
Wel een leuk vaak op zich en een hele leuke taal, maar makkelijk is het nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:52 schreef Maisnon het volgende:
Ik wou dat ik Spaans had kunnen doen op de middelbare school
Wat vind je het moeilijkst eraan? Was wel begonnen aan wat spaans leren met Duolingo, das echt een toffe websitequote:Op vrijdag 26 april 2013 19:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wel een leuk vaak op zich en een hele leuke taal, maar makkelijk is het niet
Grammatica is wel te doen, maar wij kregen vaak Vocabularío toetsen en daar moest je soms wel 800 woorden voor leren voor één toetsje. En je krijgt uiteindelijk dan 20 van de 800 woorden dus daar werden regelmatig 1'en voor gehaaldquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat vind je het moeilijkst eraan? Was wel begonnen aan wat spaans leren met Duolingo, das echt een toffe website
zeg dat je verdwaald was/band leeg was/fiets kapot whatever zodat je later thuis kan komenquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:52 schreef badschaap het volgende:
Ik moet van me ouders om 3 uur thuis zijn. This godver 3 kwartier fietsen da feestje
''Ja weet je nog hoe kut lil wayne was?''quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Over 10 jaar zitten we in een café en dan ineens 'he ken je the partysquad, kaliber en lil wayne nog van vroeger'
Ik voel je pijnquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
Over 30 jaar wordt er alleen maar nicki minaj, the pussycatdolls, selena gomez en justin bieber tijdens the classic nicht gedraaid.
Ja of niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
Over 30 jaar wordt er alleen maar nicki minaj, the pussycatdolls, selena gomez en justin bieber tijdens the classic nicht gedraaid.
Ik verwacht alleen niet dat het dan beter isquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Over 40 jaar vinden onze kinderen de muziek uit onze generatie stom.
En dan ben ik de eerste ouder die het met hun eens kan zijn.
Man wees blij dat je mag gaan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:52 schreef badschaap het volgende:
Ik moet van me ouders om 3 uur thuis zijn. This godver 3 kwartier fietsen da feestje
Huh?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
he leugenaar je zou toch mobiel posten
En mc sef!quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:33 schreef msacras het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/theflexican
ik heb m een maandje geleden nog live zien draaien![]()
![]()
ik ben altijd depriquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Alles goed verder DV? Ben je nostalgisch of depri?
Die film was koel.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik vond dit nummer altijd zo leuk
Hoeze datquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ben altijd depri
het nummer rampeneren zat ineens in mijn hoofd en nu ben ik teruggegaan naar 2007
Ik denk dat DV zonder depri zijn ook wel aandacht krijgt hoorquote:
Minder.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat DV zonder depri zijn ook wel aandacht krijgt hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |