Gewoon deletenquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:24 schreef badschaap het volgende:
wat de fuck
Me hele PM box opeens vol met een spam war tussen een hele zooi users
wa boeit t mij nou weer dat 3 admins eigenlijk zakkenvullers zijn?quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:27 schreef badschaap het volgende:
en waarom zit ik n maillist voor crewmembers xd
moek je de basis doorsturen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb die hele PM niet eens gehad.
kan iemand niet ff iets aan het massiv pm bomardment doenquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb heb al gelezenBeste is om gewoon de PM weg te gooien.
Je kan je PM uitzetten, dat hebben de meeste gedaan. Reageren heeft ook geen zin, dus begin daar vooral niet aan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:33 schreef badschaap het volgende:
[..]
kan iemand niet ff iets aan het massiv pm bomardment doen
is tie raptels al geblokt?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je kan je PM uitzetten, dat hebben de meeste gedaan. Reageren heeft ook geen zin, dus begin daar vooral niet aan.
Coole mensen krijgen hem niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat is dat gedoe met die hele PM danik heb niks, ik voel me buitengesloten
Hoe oud ben jequote:Op vrijdag 26 april 2013 17:00 schreef badschaap het volgende:
ik word echt chagi van me ouders. Ik ben elke keer optijd thuis met stappe moe ik nogsteeds om 2 uur thuis zijn -_-
Ja ik officieel ook maar 1, maar de week daarna heb ik toch alleen maar maandag en dinsdag een half dagje school en woensdag t/m zondag weer vrij, eigenlijk gewoon 2 weken dus haha.quote:
#strugglesquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:20 schreef arachide. het volgende:
Ik had goede vrijdag wel school zodat ik 2 weken meivakantie kon hebben.
Haha, als je weet waar het over gaatquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:01 schreef msacras het volgende:
Nou er zit wel wat meer in mij dan alleen een koekje
ssstquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:13 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha, als je weet waar het over gaat
ik hou meer van elektro house en top40.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:30 schreef msacras het volgende:
[..]
je moeder
nee grap
ehm
Goo Goo Dolls - Iris
https://soundcloud.com/theflexicanquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:30 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
ik hou meer van elektro house en top40.
Elektro house nog het meeste.
Goo Goo Dolls - Irisquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:30 schreef msacras het volgende:
[..]
je moeder
nee grap
ehm
Goo Goo Dolls - Iris
topnummerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |