Ja wat is erg?quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Zijn de meeste meisjes makkelijk ? Is t zo erg gesteld met t vrouwelijk geslacht
Je rechterhand telt nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:48 schreef McOdieus het volgende:
Doe zoals ik en heb seks met ontelbare vrouwen zonder muffig gezeik achteraf.
Wat zeik je dan hier:quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:48 schreef McOdieus het volgende:
BUSTEDquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat zeik je dan hier:
R&P / Als het echt zo is word ik boos
Dan hoop ik wel dat je in het eggie minder huiliehuilie bent dan hier op fok! Met je janktopicquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:48 schreef McOdieus het volgende:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:32 schreef Phone het volgende:
[..]
In bed kruipt ze vrijwel dagelijks even onder de lakens om te zuigen dat vindt ze fijn, dat gaat helemaal van haar uit en daar bemoei ik me verder niet mee. Seks met z'n tweeën (dus allebei actief) dat is een stuk zeldzamer, ik vind het wel prima. Nouja soms ben ik 's nachts ineens een hand kwijt en die heeft ze dan in haar kruis gestopt en dan moet ik haar kietelen dat vindt ze ook fijn
Dat snap ik dan weer niet. Wat is er nou leuk aan ranzige seks met kwetsbare meiden? Lijkt me dat je dat beeld nooit meer uit je hoofd krijgt...quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:11 schreef Phone het volgende:
[..]
De dames die ik ken/ontmoet zijn zeer OK, niks mis mee en blijven meestal gewoon vriendinnen en ik schrijf niemand af, maar op een of andere manier is het de seks die het verpest, dat haalt bij mij tenminste in no time de spanning uit de relatie. Mogelijk omdat ik een jaar of wat geleden zelf in het nachtleven werkzaam was als bar-eigenaar in Thailand en altijd flink uit de eigen pot heb gesnoept, en dan bedoel ik echt flink. Nu hoeft dat voor mij allemaal allang niet meer maar ik vraag me af of deze wilde en seksueel zeer gevarieerde tijd het hebben van een normale monogame relatie gecompliceerd heeft gemaakt, net of seks niets meer is dan een eenmalig consumptie artikel. Of is het overgang of zo dat seks gewoon minder boeiend wordt....
Ranzige seks met kwetsbare meiden ? Post je bij een verkeerd topic of zo of werk je toevallig voor de Telegraaf ?quote:Op zaterdag 27 april 2013 02:01 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet. Wat is er nou leuk aan ranzige seks met kwetsbare meiden? Lijkt me dat je dat beeld nooit meer uit je hoofd krijgt...
Als je een bepaalde hoeveelheid partners hebt gehad omdat je vanuit een gebrek aan zelfrespect gelooft dat dat de enige manier is waarop iemand je (even) de moeite waard vind/aandacht voor je zal hebben dan heeft het met elkaar te maken. Probleem is dan natuurlijk dat je alleen mensen aan trekt die je ook zo zien en ook zo in het leven staan en je zo je eigen zelfbeeld bevestigd/verergerd; je trekt dan mensen aan die uit een gebrek aan zelfrespect anderen willen gebruiken, alsof dat het daarmee compenseert.quote:Op zaterdag 27 april 2013 06:45 schreef Mucha-Girl het volgende:
Ten tweede: wat heeft je hoeveelheid partners nou weer met zelfrespect te maken?
Laat maar, gaat niet werken bij jou.quote:Op zaterdag 27 april 2013 04:41 schreef Phone het volgende:
[..]
Ranzige seks met kwetsbare meiden ? Post je bij een verkeerd topic of zo of werk je toevallig voor de Telegraaf ?
Zit je nou weer te ijlen ? Komt plotseling uit het niets dit topic induiken met een vage oneliner over ranzige seks met kwetsbare meiden. Wie zijn die kwetsbare meiden dan als ik vragen mag en wie doet hier aan ranzige seks ?quote:
Dit ben ik geheel met je eens. Ik snap dat het indirect wel samenhangt, en dat vooral de 'reden waarom je het doet' van belang is, maar Smack10 suggereerde dat het zonder meer samen hing, en dat ging me dus net even te ver.quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:37 schreef Canillas het volgende:
[..]
Als je een bepaalde hoeveelheid partners hebt gehad omdat je vanuit een gebrek aan zelfrespect gelooft dat dat de enige manier is waarop iemand je (even) de moeite waard vind/aandacht voor je zal hebben dan heeft het met elkaar te maken. Probleem is dan natuurlijk dat je alleen mensen aan trekt die je ook zo zien en ook zo in het leven staan en je zo je eigen zelfbeeld bevestigd/verergerd; je trekt dan mensen aan die uit een gebrek aan zelfrespect anderen willen gebruiken, alsof dat het daarmee compenseert.
Is er sprake van een vrouw die gewoon graag van seks geniet dan vinden veel mannen dat eng, het idee dat dat een type is wat ze niet onder de knie te krijgen en daarmee met hun eigen onzekerheid geconfronteerd worden. Zo iemand dan afschilderen als goedkoop/slet is dan een soort wanhoopspoging om diegene alsnog 'klein' te krijgen. Dan is er ook weer sprake van een gebrek aan zelfrespect, maar dan alleen bij de man.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |