abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125755429
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2013 12:24 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Zijn de meeste meisjes makkelijk ? Is t zo erg gesteld met t vrouwelijk geslacht :{
Ja wat is erg?

Je moet alleen tegenwoordig goed zoeken wil je iemand vinden met zelfrespect.. (als je een relatie wil)..
pi_125758272
Doe zoals ik en heb seks met ontelbare vrouwen zonder muffig gezeik achteraf.
pi_125758316
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 13:48 schreef McOdieus het volgende:
Je rechterhand telt niet :W
  vrijdag 26 april 2013 @ 13:51:54 #54
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125758371
quote:
Wat zeik je dan hier:
R&P / Als het echt zo is word ik boos
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_125758907
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 april 2013 13:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat zeik je dan hier:
R&P / Als het echt zo is word ik boos
BUSTED
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_125759074
Oergevoel, ja hoor. :')

Dat jij het na 2 keer seks niet boeiend meer vindt heeft niks met oergevoel te maken, want het is niet normaal om dat als man (of persoon) te hebben bij een vrouw met wie je nota bene trouwplannen hebt. Ik vraag me ook af waarom je in een relatie blijft met haar als jullie seksleven je al zo anel zo weinig meer doet.
pi_125762406
quote:
Dan hoop ik wel dat je in het eggie minder huiliehuilie bent dan hier op fok! Met je janktopic
pi_125763366
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 11:32 schreef Phone het volgende:

[..]

In bed kruipt ze vrijwel dagelijks even onder de lakens om te zuigen dat vindt ze fijn, dat gaat helemaal van haar uit en daar bemoei ik me verder niet mee. Seks met z'n tweeën (dus allebei actief) dat is een stuk zeldzamer, ik vind het wel prima. Nouja soms ben ik 's nachts ineens een hand kwijt en die heeft ze dan in haar kruis gestopt en dan moet ik haar kietelen dat vindt ze ook fijn :O
:')
  zaterdag 27 april 2013 @ 02:01:02 #59
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_125787483
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 08:11 schreef Phone het volgende:

[..]

De dames die ik ken/ontmoet zijn zeer OK, niks mis mee en blijven meestal gewoon vriendinnen en ik schrijf niemand af, maar op een of andere manier is het de seks die het verpest, dat haalt bij mij tenminste in no time de spanning uit de relatie. Mogelijk omdat ik een jaar of wat geleden zelf in het nachtleven werkzaam was als bar-eigenaar in Thailand en altijd flink uit de eigen pot heb gesnoept, en dan bedoel ik echt flink. Nu hoeft dat voor mij allemaal allang niet meer maar ik vraag me af of deze wilde en seksueel zeer gevarieerde tijd het hebben van een normale monogame relatie gecompliceerd heeft gemaakt, net of seks niets meer is dan een eenmalig consumptie artikel. Of is het overgang of zo dat seks gewoon minder boeiend wordt....
Dat snap ik dan weer niet. Wat is er nou leuk aan ranzige seks met kwetsbare meiden? Lijkt me dat je dat beeld nooit meer uit je hoofd krijgt...
pi_125788450
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2013 02:01 schreef Mishu het volgende:

[..]

Dat snap ik dan weer niet. Wat is er nou leuk aan ranzige seks met kwetsbare meiden? Lijkt me dat je dat beeld nooit meer uit je hoofd krijgt...
Ranzige seks met kwetsbare meiden ? Post je bij een verkeerd topic of zo of werk je toevallig voor de Telegraaf ?
  zaterdag 27 april 2013 @ 06:45:36 #61
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_125788550
Sorry hoor, maar Smack10, in een eerdere post suggereer je dat je als vrouw geen zelfrespect hebt als je 'makkelijk' bent.

Ten eerste: ik ga ervan uit dat je met 'makkelijk' bedoeld dat je als vrouw veel partners hebt gehad?

Ten tweede: wat heeft je hoeveelheid partners nou weer met zelfrespect te maken?

Ik persoonlijk heb liever een vriendin die elke zomer hele reisbussen afwerkt en daar intens van geniet als een vriendin die getrouwd is en haar man maar bovenop haar laat klimmen omdat 'het er nu eenmaal bij hoort', dus daarover verschillen we van mening.

Ten derde: definieer 'zelfrespect.' Kennelijk hangt dat samen met je aantal partners. Dus wanneer is het respect (bij twee partners?) en wanneer is het makkelijk (bij 22 partners?)?
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_125788876
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 06:45 schreef Mucha-Girl het volgende:
Ten tweede: wat heeft je hoeveelheid partners nou weer met zelfrespect te maken?
Als je een bepaalde hoeveelheid partners hebt gehad omdat je vanuit een gebrek aan zelfrespect gelooft dat dat de enige manier is waarop iemand je (even) de moeite waard vind/aandacht voor je zal hebben dan heeft het met elkaar te maken. Probleem is dan natuurlijk dat je alleen mensen aan trekt die je ook zo zien en ook zo in het leven staan en je zo je eigen zelfbeeld bevestigd/verergerd; je trekt dan mensen aan die uit een gebrek aan zelfrespect anderen willen gebruiken, alsof dat het daarmee compenseert.

Is er sprake van een vrouw die gewoon graag van seks geniet dan vinden veel mannen dat eng, het idee dat dat een type is wat ze niet onder de knie te krijgen en daarmee met hun eigen onzekerheid geconfronteerd worden. Zo iemand dan afschilderen als goedkoop/slet is dan een soort wanhoopspoging om diegene alsnog 'klein' te krijgen. Dan is er ook weer sprake van een gebrek aan zelfrespect, maar dan alleen bij de man.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  zaterdag 27 april 2013 @ 08:55:39 #63
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_125789012
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 04:41 schreef Phone het volgende:

[..]

Ranzige seks met kwetsbare meiden ? Post je bij een verkeerd topic of zo of werk je toevallig voor de Telegraaf ?
Laat maar, gaat niet werken bij jou.
pi_125789260
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2013 08:55 schreef Mishu het volgende:

[..]

Laat maar, gaat niet werken bij jou.
Zit je nou weer te ijlen ? Komt plotseling uit het niets dit topic induiken met een vage oneliner over ranzige seks met kwetsbare meiden. Wie zijn die kwetsbare meiden dan als ik vragen mag en wie doet hier aan ranzige seks ?

:')
  zondag 28 april 2013 @ 19:54:43 #65
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_125837144
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 08:37 schreef Canillas het volgende:

[..]

Als je een bepaalde hoeveelheid partners hebt gehad omdat je vanuit een gebrek aan zelfrespect gelooft dat dat de enige manier is waarop iemand je (even) de moeite waard vind/aandacht voor je zal hebben dan heeft het met elkaar te maken. Probleem is dan natuurlijk dat je alleen mensen aan trekt die je ook zo zien en ook zo in het leven staan en je zo je eigen zelfbeeld bevestigd/verergerd; je trekt dan mensen aan die uit een gebrek aan zelfrespect anderen willen gebruiken, alsof dat het daarmee compenseert.

Is er sprake van een vrouw die gewoon graag van seks geniet dan vinden veel mannen dat eng, het idee dat dat een type is wat ze niet onder de knie te krijgen en daarmee met hun eigen onzekerheid geconfronteerd worden. Zo iemand dan afschilderen als goedkoop/slet is dan een soort wanhoopspoging om diegene alsnog 'klein' te krijgen. Dan is er ook weer sprake van een gebrek aan zelfrespect, maar dan alleen bij de man.
Dit ben ik geheel met je eens. Ik snap dat het indirect wel samenhangt, en dat vooral de 'reden waarom je het doet' van belang is, maar Smack10 suggereerde dat het zonder meer samen hing, en dat ging me dus net even te ver.

De ervaring die jij beschrijft over een vrouw die gewoon graag van seks geniet, ben ik bekend mee. Qua aantallen ben ik niet schandalig, maar kwaliteit gaat bij mij voor kwantiteit. Ik haat het om op de klok te gaan liggen kijken als ik met een man samen ben en kan dus soms letterlijk uren vrijen. Als je dat van te voren zegt, zijn de meesten vrij snel klaar. Prima, dan zijn ze het gewoon niet waard, denk ik dan. Maar zelfverzekerdheid, en zeker het ventileren daarvan als het om seks gaat, is voor sommige mannen een enorme turn-off.
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
  maandag 29 april 2013 @ 01:30:42 #66
394140 Luxuriate
Indulge oneself
pi_125853579
Vriendin als doorschuifartikel ook echt. Nah je klinkt me niet als het type die moet gaan trouwen. Ik zie daarnaast niet in waarom je jezelf hierin moet veranderen, besef alleen wel dat je geen dingen moet gaan doen (trouwen) die kennelijk niet in het plaatje passen. Prima als je wil veroveren en rond wil neuken, maar laat een ander daar geen last van hebben.
pi_125854583
TS is een egoïstische lul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')