abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125748030
Kan er niks aan doen, maar als ik een of hooguit twee keer seks heb gehad met dezelfde vriendin dan boeit het me dus niet meer. Mijn 'vaste' relatie is tegenwoordig zeer geil en wil ieder moment van de dag seks, maar het begint me te irriteren en ben totaal niet geil meer bij haar, het gaat voelen als een relationele verplichting en dus heb ik zoiets van laat maar zitten, terwijl ze verder echt een kanjer is, niks mis mee. We zijn eigenlijk van plan om te trouwen. Maar ik krijg weer eens verschrikkelijk zin om vreemd te gaan, dat boeit me veel meer en dan wordt ik tenminste weer geil. Is dit een soort restje oergevoel (zoveel mogelijk vrouwen bevruchten en doorschuiven) of wat ? Ik ben schijnbaar gewoon een jager, en zodra ik een nieuw mokkel in bed heb gehad is de spanning er totaal af en gaat ze snel irriteren, vooral als ze de hele dag lopen te lullen. Wie heeft hier ook ervaring mee ?
Voor alle duidelijkheid, niet dat ik ze dames niet respecteer of zo, het zijn ook geen ranzige types waar ik op val, maar dat relationele gedoe dat irriteert me mateloos en ik snak naar seksuele variatie.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 26 april 2013 @ 07:52:07 #2
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_125748081
Waarom kap je dan niet gewoon ermee?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_125748115
Je snakt naar seksuele variatie, maar je schrijft de "dames" waar je het mee doet na 1 of 2 keer batsen af... Bij mij gaat de seksuele variatie knop pas veel later om, dus kan me voorstellen dat je behoefte aan seksuele variatie niet echt ingevuld wordt op deze manier.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 26 april 2013 @ 07:59:53 #4
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_125748153
Ik zeg; bespreek het eens met je aanstaande. Misschien valt er een mouw aan te passen, of niet kan ook natuurlijk maar eerlijkheid duurt het langst toch? Zeker als je van plan bent om te gaan trouwen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_125748270
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 07:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je snakt naar seksuele variatie, maar je schrijft de "dames" waar je het mee doet na 1 of 2 keer batsen af... Bij mij gaat de seksuele variatie knop pas veel later om, dus kan me voorstellen dat je behoefte aan seksuele variatie niet echt ingevuld wordt op deze manier.
De dames die ik ken/ontmoet zijn zeer OK, niks mis mee en blijven meestal gewoon vriendinnen en ik schrijf niemand af, maar op een of andere manier is het de seks die het verpest, dat haalt bij mij tenminste in no time de spanning uit de relatie. Mogelijk omdat ik een jaar of wat geleden zelf in het nachtleven werkzaam was als bar-eigenaar in Thailand en altijd flink uit de eigen pot heb gesnoept, en dan bedoel ik echt flink. Nu hoeft dat voor mij allemaal allang niet meer maar ik vraag me af of deze wilde en seksueel zeer gevarieerde tijd het hebben van een normale monogame relatie gecompliceerd heeft gemaakt, net of seks niets meer is dan een eenmalig consumptie artikel. Of is het overgang of zo dat seks gewoon minder boeiend wordt....
pi_125748341
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 08:11 schreef Phone het volgende:

[..]

De dames die ik ken/ontmoet zijn zeer OK, niks mis mee en blijven meestal gewoon vriendinnen en ik schrijf niemand af, maar op een of andere manier is het de seks die het verpest, dat haalt bij mij tenminste in no time de spanning uit de relatie. Mogelijk omdat ik een jaar of wat geleden zelf in het nachtleven werkzaam was als bar-eigenaar in Thailand en altijd flink uit de eigen pot heb gesnoept, en dan bedoel ik echt flink. Nu hoeft dat voor mij allemaal allang niet meer maar ik vraag me af of deze wilde en seksueel zeer gevarieerde tijd het hebben van een normale monogame relatie gecompliceerd heeft gemaakt, net of seks niets meer is dan een eenmalig consumptie artikel. Of is het overgang of zo dat seks gewoon minder boeiend wordt....
Je hebt too much of a good gehad en nu verbaast het je dat je niets meer doet als je nog meer krijgt? :?

Het lijkt mij niet meer dan logisch eigenlijk...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 26 april 2013 @ 08:24:56 #7
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_125748430
Niet meteen na 1 of 2 keer praten met die wijven gaan batsen. Misschien helpt het om eens wat langer te wachten.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_125748715
doe eens wat andere standjes en doe het eens op andere plekken
My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
pi_125749081
>> R&P
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 26 april 2013 @ 09:10:23 #10
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_125749158
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 08:45 schreef SaxoPower het volgende:
doe eens wat andere standjes en doe het eens op andere plekken
Vermoed een gevalletje been there done that
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 26 april 2013 @ 09:14:00 #11
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_125749238
Eén ding is zeker. Trouw dit meisje niet, dat verdient ze niet.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  vrijdag 26 april 2013 @ 09:15:21 #12
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_125749275
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 09:14 schreef DuTank het volgende:
Eén ding is zeker. Trouw dit meisje niet, dat verdient ze niet.
Dit inderdaad. Verder: afkicken van seks door een tijd onthouding een optie?
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_125749278
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 08:11 schreef Phone het volgende:

[..]

Bekend verhaal..

Probeer je eens echt open te stellen voor een volwassen meid en eerst een klik te krijgen.

Dus niet op korte termijn denken (seks), maar op lange termijn (dingen delen met iemand die je leuk vindt).
  vrijdag 26 april 2013 @ 09:18:15 #14
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_125749348
Ik ben er overigens bekend mee. Van het meisje waar ik nu zo ongeveer mee samen ben 'mag' ik met andere vrouwen naar bed. Ook de enige mogelijkheid voor mij om een 'relatie' te hebben omdat ik er anders zeer snel op uitgekeken raak.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_125749614
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 09:15 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Bekend verhaal..

Probeer je eens echt open te stellen voor een volwassen meid en eerst een klik te krijgen.

Dus niet op korte termijn denken (seks), maar op lange termijn (dingen delen met iemand die je leuk vindt).
Mijn huidige vriendin is volwassen en we hebben al jaren een klik, dat is het probleem niet. Ze is ook de beste kandidate voor mij, maar seks is best wel een belangrijk onderdeel van een relatie, alleen ervaar ik seks binnen een relatie als saai omdat het gewoon een gebakje is met een bekende smaak en de heerlijke spanning van het 'veroveren' totaal ontbreekt. Andere standjes of locaties boeien me niet echt. Het is ook net of intieme relaties na een tijdje veranderen in platonische relaties.

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 09:18 schreef Dven het volgende:
Ik ben er overigens bekend mee. Van het meisje waar ik nu zo ongeveer mee samen ben 'mag' ik met andere vrouwen naar bed. Ook de enige mogelijkheid voor mij om een 'relatie' te hebben omdat ik er anders zeer snel op uitgekeken raak.
Dat ook inderdaad, het principe 'je houdt van iemand en dan mag je dus ineens van alles niet meer' spreekt mij ook totaal niet aan.
pi_125749737
Ooit gehoord van een open relatie?
  vrijdag 26 april 2013 @ 09:35:25 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125749779
Er met je vriendin over praten wellicht een optie?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_125750427
Laat je, castreren dan heb je misschien die drang niet meer.
Ура для россии
pi_125750689
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 09:28 schreef Phone het volgende:

[..]

Mijn huidige vriendin is volwassen en we hebben al jaren een klik, dat is het probleem niet. Ze is ook de beste kandidate voor mij, maar seks is best wel een belangrijk onderdeel van een relatie, alleen ervaar ik seks binnen een relatie als saai omdat het gewoon een gebakje is met een bekende smaak en de heerlijke spanning van het 'veroveren' totaal ontbreekt. Andere standjes of locaties boeien me niet echt. Het is ook net of intieme relaties na een tijdje veranderen in platonische relaties.

[..]

Dat ook inderdaad, het principe 'je houdt van iemand en dan mag je dus ineens van alles niet meer' spreekt mij ook totaal niet aan.
Is zij wel de juiste partner voor je? Ik weet niet wat voor een type ze is. Je kunt wel een klik hebben maar misschien heb je een vrouw nodig die meer uitdaging bied? Een vrouw die misschien een beetje een flirt is en niet altijd tijd voor je heeft zodat je niet t gevoel hebt dat je geen moeite hoeft te doen omdat ze er toch wel voor je is.
  vrijdag 26 april 2013 @ 10:10:03 #20
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_125750695
Dat je zelfs nog aan trouwen kan denken en het erover kan hebben met je "vaste vriendin" -zoals je zelf schrijft- terwijl je weet hoe je nu in elkaar zit, snap ik niets van.
Leef en Laten Leven
pi_125750848
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 april 2013 07:47 schreef Phone het volgende:
Maar ik krijg weer eens verschrikkelijk zin om vreemd te gaan, dat boeit me veel meer en dan wordt ik tenminste weer geil. Is dit een soort restje oergevoel (zoveel mogelijk vrouwen bevruchten en doorschuiven) of wat ? Ik ben schijnbaar gewoon een jager, en zodra ik een nieuw mokkel in bed heb gehad is de spanning er totaal af en gaat ze snel irriteren, vooral als ze de hele dag lopen te lullen.
Nee, dit is jij die gespannen wordt als je niet 'voldoende' afleiding van jezelf krijgt, dreigt contact te maken met hoe je je voelt, hoe het werkelijk met je gaat, waar je werkelijk mee zit en vervolgens dat gevoel van geilheid aangrijpt om in weg te lopen.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_125750903
quote:
15s.gif Op vrijdag 26 april 2013 10:10 schreef Robijn48 het volgende:
Dat je zelfs nog aan trouwen kan denken en het erover kan hebben met je "vaste vriendin" -zoals je zelf schrijft- terwijl je weet hoe je nu in elkaar zit, snap ik niets van.
Alsof ik het zelf snap _O-

misschien toch beter single blijven
  vrijdag 26 april 2013 @ 10:22:15 #23
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_125751070
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 10:17 schreef Phone het volgende:

[..]

Alsof ik het zelf snap _O-

misschien toch beter single blijven
Nou ja, je snapt toch wel dat het niet erg eerlijk is tegenover het meisje :)

Hoe oud zijn jullie?
Leef en Laten Leven
pi_125751191
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 10:22 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Nou ja, je snapt toch wel dat het niet erg eerlijk is tegenover het meisje :)

Hoe oud zijn jullie?
Ik 62 en zij 13.
pi_125751201
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 10:15 schreef Canillas het volgende:

[..]

Nee, dit is jij die gespannen wordt als je niet 'voldoende' afleiding van jezelf krijgt, dreigt contact te maken met hoe je je voelt, hoe het werkelijk met je gaat, waar je werkelijk mee zit en vervolgens dat gevoel van geilheid aangrijpt om in weg te lopen.
Ja dat continue andere vrouwen willen heeft naar mijn mening ook te maken met een bepaald gemis van iets wat opgevuld moet worden met sex.

Dus daarom heeft hij een vrouw nodig die hem veel uitdaging bied.
pi_125751228
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 10:26 schreef Phone het volgende:

[..]

Ik 62 en zij 13.
O god een troll

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2013 10:28:39 ]
  vrijdag 26 april 2013 @ 10:28:33 #27
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_125751260
quote:

[..]

Ik 62 en zij 13.
Okido, verpest je eigen topic maar. Mij maakt het niet uit hoor :)
Leef en Laten Leven
  vrijdag 26 april 2013 @ 10:29:21 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125751279
quote:

Ik 62 en zij 13.
Hahaha!
pi_125751347
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 09:15 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Bekend verhaal..

Bekend verhaal? Was jij ook al barman in Thailand ? :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2013 10:40:38 ]
pi_125751369
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 april 2013 10:27 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Ja dat continue andere vrouwen willen heeft naar mijn mening ook te maken met een bepaald gemis van iets wat opgevuld moet worden met sex.

Juist wat dit betreft is m'n huidige gf best wel OK, ze is absoluut niet saai of zo, vind het leuk om me op te winden en uit te dagen etc. maar toch... Denk dat vrijheid ook een soort verslaving kan zijn misschien... Of ben gewoon te lang single geweest en kan me niet meer conformeren aan een vaste relatie.
pi_125751498
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 april 2013 10:27 schreef madeliefff het volgende:

Dus hij heeft iemand nodig die hem helpt dat compensatie gedrag voor dat gemis in stand te houden? Dat is toch het tegenovergestelde van wat hij nodig heeft? Dit korte termijn gedrag is wat hij gelooft wat hij wil, wat een soort willen is als verlengde van het 'willen' weglopen van waar hij mee zit.

Wat hij nodig heeft is hetzelfde als voor iedereen, een compleet authentiek mens worden, zolang je weg loopt voor jezelf wordt je dat nooit.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_125751640
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 10:34 schreef Canillas het volgende:

[..]

Dus hij heeft iemand nodig die hem helpt dat compensatie gedrag voor dat gemis in stand te houden? Dat is toch het tegenovergestelde van wat hij nodig heeft? Dit korte termijn gedrag is wat hij gelooft wat hij wil, wat een soort willen is als verlengde van het 'willen' weglopen van waar hij mee zit.

Wat hij nodig heeft is hetzelfde als voor iedereen, een compleet authentiek mens worden, zolang je weg loopt voor jezelf wordt je dat nooit.
ja oke maar voordat die verandering er eenmaal is wil hij toch ook kunnen genieten van de liefde. En wie weet krijgt hij het niet voor elkaar om te veranderen, dat gebeurd niet altijd en wanneer het wel lukt niet altijd volledig en dan is dit een goede optie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2013 10:39:00 ]
pi_125751736
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 10:38 schreef madeliefff het volgende:
ja oke maar voordat die verandering er eenmaal is wil hij toch ook kunnen genieten van de liefde. En wie weet krijgt hij het niet voor elkaar om te veranderen, dat gebeurd niet altijd en wanneer het wel lukt niet altijd volledig en dan is dit een goede optie.
Welke liefde? Dwangmatig personen gebruiken om te vluchten voor hoe je je voelt is geen liefde, dat is gewoon verslaving.

Als je als uitgangspunt neemt dat iets niet zal lukken dan bepaal je daarmee nogal de koers die je vaart, lijkt me niet handig, en daarbij, hoe ongezond en verkeerd is het om op die manier 'relaties' aan te gaan?
pi_125751836
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 10:41 schreef Canillas het volgende:

[..]

Welke liefde? Dwangmatig personen gebruiken om te vluchten voor hoe je je voelt is geen liefde, dat is gewoon verslaving.

Als je als uitgangspunt neemt dat iets niet zal lukken dan bepaal je daarmee nogal de koers die je vaart, lijkt me niet handig, en daarbij, hoe ongezond en verkeerd is het om op die manier 'relaties' aan te gaan?
ik ben gewoon realistisch. veranderen doe je niet ffe zo in twee tellen hoor. tot die tijd moet hij gewoon vrouwen zoeken die hem veel uitdaging bieden. Moet hij dan als een autist thuis gaan zitten totdat hij een veranderd mens is?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2013 10:49:18 ]
pi_125751985
Man up, je hebt wezen snoepen uit een pot en plots neemt je moeder die pot weg. En nu wil je blijven snoepen. Misschien een keer volwassen worden?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 26 april 2013 @ 10:49:18 #36
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_125752038
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 10:47 schreef sitting_elfling het volgende:
Man up, je hebt wezen snoepen uit een pot en plots neemt je moeder die pot weg. En nu wil je blijven snoepen. Misschien een keer volwassen worden?
Hij is al 62! Als ie het nu nog niet is zal ie het nooit worden!
;)
Leef en Laten Leven
pi_125752054
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 10:43 schreef madeliefff het volgende:
ik ben gewoon realistisch. veranderen doe je niet ffe zo in twee tellen hoor. tot die tijd heeft hij gewoon vrouwen nodig die hem veel uitdaging bieden. Moet hij dan als een autist thuis gaan zitten totdat hij een veranderd mens is?
Hoezo nodig? Heeft iemand die rookt werkelijk sigaretten nodig? Een junk heroïne? Of bedoel je met nodig hebben te zeggen iets willen hebben om je niet te hoeven voelen zoals je je voelt?

Je hebt het over nodig hebben als uitgangspunt, zou je niet beter een gezond en volledig mens worden als uitgangspunt kunnen nemen? Begint dat ook niet meer de dingen waarvan je gelooft dat je ze nodig hebt, in de zin van er dwangmatig aan vast houden, onder de loep nemen en je daar vrij van maken? Er vanuit gaan dat iets niet mogelijk is terwijl je niet weet of het mogelijk is of niet wat het dus een mogelijkheid maakt is niet realistisch, dat is bij voorbaat opgeven en (te) laag in zetten.

Als autist thuis gaan zitten is wel erg zwart/wit, maar dat lijkt me op zich nog altijd beter dan een relatie nemen met iemand en diegene in de waan laten dat je daar in dezelfde manier in staat als zij.
pi_125752494
Is dit een serieus topic of niet?
ADHD-C
pi_125752674
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 11:03 schreef LazyDave het volgende:
Is dit een serieus topic of niet?
Het wordt alleen een beetje zwaar, ik krijg er echt moeite mee om al die spirituele uitleenleggingen te blijven volgen :')
  vrijdag 26 april 2013 @ 11:12:33 #40
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_125752839
Wat hier ook al eerder gezegd is: heb een tijdje helemaal geen seks.
Zorg dat jullie weer naar elkaar gaan verlangen. En niet te snel toegeven.
Ik denk echt dat jullie moeten minderen als het zo saai wordt.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_125752866
Ga naar een therapeut en kijk waar dit vandaan komt. Als je dat niet wilt, moet je maar gewoon doorneuken, geen relatie aangaan en niet zeiken.
pi_125753026
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 11:12 schreef Luxuria het volgende:
Wat hier ook al eerder gezegd is: heb een tijdje helemaal geen seks.
Zorg dat jullie weer naar elkaar gaan verlangen. En niet te snel toegeven.
Ik denk echt dat jullie moeten minderen als het zo saai wordt.
Moeten minderen :') is 1 keer per maand al teveel dan ?
  vrijdag 26 april 2013 @ 11:18:45 #43
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_125753067
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 11:17 schreef Phone het volgende:

[..]

Moeten minderen :') is 1 keer per maand al teveel dan ?
Je vriendin is elk moment van de dag geil en jullie hebben maar 1x per maand seks?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_125753110
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 10:49 schreef Canillas het volgende:

[..]

Hoezo nodig? Heeft iemand die rookt werkelijk sigaretten nodig? Een junk heroïne? Of bedoel je met nodig hebben te zeggen iets willen hebben om je niet te hoeven voelen zoals je je voelt?

Je hebt het over nodig hebben als uitgangspunt, zou je niet beter een gezond en volledig mens worden als uitgangspunt kunnen nemen? Begint dat ook niet meer de dingen waarvan je gelooft dat je ze nodig hebt, in de zin van er dwangmatig aan vast houden, onder de loep nemen en je daar vrij van maken? Er vanuit gaan dat iets niet mogelijk is terwijl je niet weet of het mogelijk is of niet wat het dus een mogelijkheid maakt is niet realistisch, dat is bij voorbaat opgeven en (te) laag in zetten.

Als autist thuis gaan zitten is wel erg zwart/wit, maar dat lijkt me op zich nog altijd beter dan een relatie nemen met iemand en diegene in de waan laten dat je daar in dezelfde manier in staat als zij.
haha ik wist dat jij zo iemand zou zijn die zout legt op ieder woord :') en iets zou gaan zeggen over 'iemand nodig hebben' , dus had ik dat maar snel voor jouw post aangepast in ' iemand zoeken' ;)

Maak je het nou niet iets te zwaar? Je klinkt als een psycholoog die zich vast houd aan een bedachte schema (en ervan uitgaat dat diezelfde schema bij iedereen werkt).

Uh ik ga er niet vanuit dat het veranderen niet mogelijk is, dat is jouw interpretatie. Lees maar nog even goed terug.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2013 12:15:48 ]
pi_125753567
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 11:18 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Je vriendin is elk moment van de dag geil en jullie hebben maar 1x per maand seks?
In bed kruipt ze vrijwel dagelijks even onder de lakens om te zuigen dat vindt ze fijn, dat gaat helemaal van haar uit en daar bemoei ik me verder niet mee. Seks met z'n tweeën (dus allebei actief) dat is een stuk zeldzamer, ik vind het wel prima. Nouja soms ben ik 's nachts ineens een hand kwijt en die heeft ze dan in haar kruis gestopt en dan moet ik haar kietelen dat vindt ze ook fijn :O
  vrijdag 26 april 2013 @ 11:33:53 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125753621
Lekker actief mannetje, jij!
pi_125753641
Ik denk dat je te egoïstisch bent voor een relatie. Je doet niet eens je best om het voor haar leuk te maken.

Misschien pas aan beginnen als je je relatie niet ziet als een ding wat jou op moet winden, maar als je er ook daadwerkelijk van kan houden.

Je vriendin verdient in ieder geval wel beter.
pi_125754272
Het is weer net echt heur.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_125755079
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 10:31 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Bekend verhaal? Was jij ook al barman in Thailand ? :P
Nee alsjeblieft niet zeg :D

Ik ben geen barman, maar meer iemand die zelf drinkt en uitgaat en ik hou al niet van wanhopige Aziatische meisjes.

Gaat meer om het feit dat meeste meisjes nogal makkelijk zijn waardoor je snel de interesse verliest ;)
pi_125755379
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 april 2013 12:13 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Nee alsjeblieft niet zeg :D

Ik ben geen barman, maar meer iemand die zelf drinkt en uitgaat en ik hou al niet van wanhopige Aziatische meisjes.

Gaat meer om het feit dat meeste meisjes nogal makkelijk zijn waardoor je snel de interesse verliest ;)
Zijn de meeste meisjes makkelijk ? Is t zo erg gesteld met t vrouwelijk geslacht :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')