De dames die ik ken/ontmoet zijn zeer OK, niks mis mee en blijven meestal gewoon vriendinnen en ik schrijf niemand af, maar op een of andere manier is het de seks die het verpest, dat haalt bij mij tenminste in no time de spanning uit de relatie. Mogelijk omdat ik een jaar of wat geleden zelf in het nachtleven werkzaam was als bar-eigenaar in Thailand en altijd flink uit de eigen pot heb gesnoept, en dan bedoel ik echt flink. Nu hoeft dat voor mij allemaal allang niet meer maar ik vraag me af of deze wilde en seksueel zeer gevarieerde tijd het hebben van een normale monogame relatie gecompliceerd heeft gemaakt, net of seks niets meer is dan een eenmalig consumptie artikel. Of is het overgang of zo dat seks gewoon minder boeiend wordt....quote:Op vrijdag 26 april 2013 07:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je snakt naar seksuele variatie, maar je schrijft de "dames" waar je het mee doet na 1 of 2 keer batsen af... Bij mij gaat de seksuele variatie knop pas veel later om, dus kan me voorstellen dat je behoefte aan seksuele variatie niet echt ingevuld wordt op deze manier.
Je hebt too much of a good gehad en nu verbaast het je dat je niets meer doet als je nog meer krijgt?quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:11 schreef Phone het volgende:
[..]
De dames die ik ken/ontmoet zijn zeer OK, niks mis mee en blijven meestal gewoon vriendinnen en ik schrijf niemand af, maar op een of andere manier is het de seks die het verpest, dat haalt bij mij tenminste in no time de spanning uit de relatie. Mogelijk omdat ik een jaar of wat geleden zelf in het nachtleven werkzaam was als bar-eigenaar in Thailand en altijd flink uit de eigen pot heb gesnoept, en dan bedoel ik echt flink. Nu hoeft dat voor mij allemaal allang niet meer maar ik vraag me af of deze wilde en seksueel zeer gevarieerde tijd het hebben van een normale monogame relatie gecompliceerd heeft gemaakt, net of seks niets meer is dan een eenmalig consumptie artikel. Of is het overgang of zo dat seks gewoon minder boeiend wordt....
Vermoed een gevalletje been there done thatquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:45 schreef SaxoPower het volgende:
doe eens wat andere standjes en doe het eens op andere plekken
Dit inderdaad. Verder: afkicken van seks door een tijd onthouding een optie?quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:14 schreef DuTank het volgende:
Eén ding is zeker. Trouw dit meisje niet, dat verdient ze niet.
Bekend verhaal..quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:11 schreef Phone het volgende:
[..]
De dames die ik ken/ontmoet zijn zeer OK, niks mis mee en blijven meestal gewoon vriendinnen en ik schrijf niemand af, maar op een of andere manier is het de seks die het verpest, dat haalt bij mij tenminste in no time de spanning uit de relatie. Mogelijk omdat ik een jaar of wat geleden zelf in het nachtleven werkzaam was als bar-eigenaar in Thailand en altijd flink uit de eigen pot heb gesnoept, en dan bedoel ik echt flink. Nu hoeft dat voor mij allemaal allang niet meer maar ik vraag me af of deze wilde en seksueel zeer gevarieerde tijd het hebben van een normale monogame relatie gecompliceerd heeft gemaakt, net of seks niets meer is dan een eenmalig consumptie artikel. Of is het overgang of zo dat seks gewoon minder boeiend wordt....
Mijn huidige vriendin is volwassen en we hebben al jaren een klik, dat is het probleem niet. Ze is ook de beste kandidate voor mij, maar seks is best wel een belangrijk onderdeel van een relatie, alleen ervaar ik seks binnen een relatie als saai omdat het gewoon een gebakje is met een bekende smaak en de heerlijke spanning van het 'veroveren' totaal ontbreekt. Andere standjes of locaties boeien me niet echt. Het is ook net of intieme relaties na een tijdje veranderen in platonische relaties.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:15 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Bekend verhaal..
Probeer je eens echt open te stellen voor een volwassen meid en eerst een klik te krijgen.
Dus niet op korte termijn denken (seks), maar op lange termijn (dingen delen met iemand die je leuk vindt).
Dat ook inderdaad, het principe 'je houdt van iemand en dan mag je dus ineens van alles niet meer' spreekt mij ook totaal niet aan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:18 schreef Dven het volgende:
Ik ben er overigens bekend mee. Van het meisje waar ik nu zo ongeveer mee samen ben 'mag' ik met andere vrouwen naar bed. Ook de enige mogelijkheid voor mij om een 'relatie' te hebben omdat ik er anders zeer snel op uitgekeken raak.
Is zij wel de juiste partner voor je? Ik weet niet wat voor een type ze is. Je kunt wel een klik hebben maar misschien heb je een vrouw nodig die meer uitdaging bied? Een vrouw die misschien een beetje een flirt is en niet altijd tijd voor je heeft zodat je niet t gevoel hebt dat je geen moeite hoeft te doen omdat ze er toch wel voor je is.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:28 schreef Phone het volgende:
[..]
Mijn huidige vriendin is volwassen en we hebben al jaren een klik, dat is het probleem niet. Ze is ook de beste kandidate voor mij, maar seks is best wel een belangrijk onderdeel van een relatie, alleen ervaar ik seks binnen een relatie als saai omdat het gewoon een gebakje is met een bekende smaak en de heerlijke spanning van het 'veroveren' totaal ontbreekt. Andere standjes of locaties boeien me niet echt. Het is ook net of intieme relaties na een tijdje veranderen in platonische relaties.
[..]
Dat ook inderdaad, het principe 'je houdt van iemand en dan mag je dus ineens van alles niet meer' spreekt mij ook totaal niet aan.
Nee, dit is jij die gespannen wordt als je niet 'voldoende' afleiding van jezelf krijgt, dreigt contact te maken met hoe je je voelt, hoe het werkelijk met je gaat, waar je werkelijk mee zit en vervolgens dat gevoel van geilheid aangrijpt om in weg te lopen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 07:47 schreef Phone het volgende:
Maar ik krijg weer eens verschrikkelijk zin om vreemd te gaan, dat boeit me veel meer en dan wordt ik tenminste weer geil. Is dit een soort restje oergevoel (zoveel mogelijk vrouwen bevruchten en doorschuiven) of wat ? Ik ben schijnbaar gewoon een jager, en zodra ik een nieuw mokkel in bed heb gehad is de spanning er totaal af en gaat ze snel irriteren, vooral als ze de hele dag lopen te lullen.
Alsof ik het zelf snapquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:10 schreef Robijn48 het volgende:
Dat je zelfs nog aan trouwen kan denken en het erover kan hebben met je "vaste vriendin" -zoals je zelf schrijft- terwijl je weet hoe je nu in elkaar zit, snap ik niets van.
Nou ja, je snapt toch wel dat het niet erg eerlijk is tegenover het meisjequote:Op vrijdag 26 april 2013 10:17 schreef Phone het volgende:
[..]
Alsof ik het zelf snap
misschien toch beter single blijven
Ik 62 en zij 13.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:22 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou ja, je snapt toch wel dat het niet erg eerlijk is tegenover het meisje
Hoe oud zijn jullie?
Ja dat continue andere vrouwen willen heeft naar mijn mening ook te maken met een bepaald gemis van iets wat opgevuld moet worden met sex.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:15 schreef Canillas het volgende:
[..]
Nee, dit is jij die gespannen wordt als je niet 'voldoende' afleiding van jezelf krijgt, dreigt contact te maken met hoe je je voelt, hoe het werkelijk met je gaat, waar je werkelijk mee zit en vervolgens dat gevoel van geilheid aangrijpt om in weg te lopen.
Hahaha!quote:
Bekend verhaal? Was jij ook al barman in Thailand ?quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:15 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Bekend verhaal..
Probeer je eens echt open te stellen voor een volwassen meid en eerst een klik te krijgen.
Dus niet op korte termijn denken (seks), maar op lange termijn (dingen delen met iemand die je leuk vindt).
Juist wat dit betreft is m'n huidige gf best wel OK, ze is absoluut niet saai of zo, vind het leuk om me op te winden en uit te dagen etc. maar toch... Denk dat vrijheid ook een soort verslaving kan zijn misschien... Of ben gewoon te lang single geweest en kan me niet meer conformeren aan een vaste relatie.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ja dat continue andere vrouwen willen heeft naar mijn mening ook te maken met een bepaald gemis van iets wat opgevuld moet worden met sex.
Dus daarom heeft hij een vrouw nodig die hem veel uitdaging bied.
Dus hij heeft iemand nodig die hem helpt dat compensatie gedrag voor dat gemis in stand te houden? Dat is toch het tegenovergestelde van wat hij nodig heeft? Dit korte termijn gedrag is wat hij gelooft wat hij wil, wat een soort willen is als verlengde van het 'willen' weglopen van waar hij mee zit.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:27 schreef madeliefff het volgende:
Ja dat continue andere vrouwen willen heeft naar mijn mening ook te maken met een bepaald gemis van iets wat opgevuld moet worden met sex.
Dus daarom heeft hij een vrouw nodig die hem veel uitdaging bied.
ja oke maar voordat die verandering er eenmaal is wil hij toch ook kunnen genieten van de liefde. En wie weet krijgt hij het niet voor elkaar om te veranderen, dat gebeurd niet altijd en wanneer het wel lukt niet altijd volledig en dan is dit een goede optie.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:34 schreef Canillas het volgende:
[..]
Dus hij heeft iemand nodig die hem helpt dat compensatie gedrag voor dat gemis in stand te houden? Dat is toch het tegenovergestelde van wat hij nodig heeft? Dit korte termijn gedrag is wat hij gelooft wat hij wil, wat een soort willen is als verlengde van het 'willen' weglopen van waar hij mee zit.
Wat hij nodig heeft is hetzelfde als voor iedereen, een compleet authentiek mens worden, zolang je weg loopt voor jezelf wordt je dat nooit.
Welke liefde? Dwangmatig personen gebruiken om te vluchten voor hoe je je voelt is geen liefde, dat is gewoon verslaving.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:38 schreef madeliefff het volgende:
ja oke maar voordat die verandering er eenmaal is wil hij toch ook kunnen genieten van de liefde. En wie weet krijgt hij het niet voor elkaar om te veranderen, dat gebeurd niet altijd en wanneer het wel lukt niet altijd volledig en dan is dit een goede optie.
ik ben gewoon realistisch. veranderen doe je niet ffe zo in twee tellen hoor. tot die tijd moet hij gewoon vrouwen zoeken die hem veel uitdaging bieden. Moet hij dan als een autist thuis gaan zitten totdat hij een veranderd mens is?quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:41 schreef Canillas het volgende:
[..]
Welke liefde? Dwangmatig personen gebruiken om te vluchten voor hoe je je voelt is geen liefde, dat is gewoon verslaving.
Als je als uitgangspunt neemt dat iets niet zal lukken dan bepaal je daarmee nogal de koers die je vaart, lijkt me niet handig, en daarbij, hoe ongezond en verkeerd is het om op die manier 'relaties' aan te gaan?
Hij is al 62! Als ie het nu nog niet is zal ie het nooit worden!quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:47 schreef sitting_elfling het volgende:
Man up, je hebt wezen snoepen uit een pot en plots neemt je moeder die pot weg. En nu wil je blijven snoepen. Misschien een keer volwassen worden?
Hoezo nodig? Heeft iemand die rookt werkelijk sigaretten nodig? Een junk heroïne? Of bedoel je met nodig hebben te zeggen iets willen hebben om je niet te hoeven voelen zoals je je voelt?quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:43 schreef madeliefff het volgende:
ik ben gewoon realistisch. veranderen doe je niet ffe zo in twee tellen hoor. tot die tijd heeft hij gewoon vrouwen nodig die hem veel uitdaging bieden. Moet hij dan als een autist thuis gaan zitten totdat hij een veranderd mens is?
Het wordt alleen een beetje zwaar, ik krijg er echt moeite mee om al die spirituele uitleenleggingen te blijven volgenquote:
Moeten minderenquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:12 schreef Luxuria het volgende:
Wat hier ook al eerder gezegd is: heb een tijdje helemaal geen seks.
Zorg dat jullie weer naar elkaar gaan verlangen. En niet te snel toegeven.
Ik denk echt dat jullie moeten minderen als het zo saai wordt.
Je vriendin is elk moment van de dag geil en jullie hebben maar 1x per maand seks?quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:17 schreef Phone het volgende:
[..]
Moeten minderenis 1 keer per maand al teveel dan ?
haha ik wist dat jij zo iemand zou zijn die zout legt op ieder woordquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:49 schreef Canillas het volgende:
[..]
Hoezo nodig? Heeft iemand die rookt werkelijk sigaretten nodig? Een junk heroïne? Of bedoel je met nodig hebben te zeggen iets willen hebben om je niet te hoeven voelen zoals je je voelt?
Je hebt het over nodig hebben als uitgangspunt, zou je niet beter een gezond en volledig mens worden als uitgangspunt kunnen nemen? Begint dat ook niet meer de dingen waarvan je gelooft dat je ze nodig hebt, in de zin van er dwangmatig aan vast houden, onder de loep nemen en je daar vrij van maken? Er vanuit gaan dat iets niet mogelijk is terwijl je niet weet of het mogelijk is of niet wat het dus een mogelijkheid maakt is niet realistisch, dat is bij voorbaat opgeven en (te) laag in zetten.
Als autist thuis gaan zitten is wel erg zwart/wit, maar dat lijkt me op zich nog altijd beter dan een relatie nemen met iemand en diegene in de waan laten dat je daar in dezelfde manier in staat als zij.
In bed kruipt ze vrijwel dagelijks even onder de lakens om te zuigen dat vindt ze fijn, dat gaat helemaal van haar uit en daar bemoei ik me verder niet mee. Seks met z'n tweeën (dus allebei actief) dat is een stuk zeldzamer, ik vind het wel prima. Nouja soms ben ik 's nachts ineens een hand kwijt en die heeft ze dan in haar kruis gestopt en dan moet ik haar kietelen dat vindt ze ook fijnquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:18 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Je vriendin is elk moment van de dag geil en jullie hebben maar 1x per maand seks?
Nee alsjeblieft niet zegquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Bekend verhaal? Was jij ook al barman in Thailand ?
Zijn de meeste meisjes makkelijk ? Is t zo erg gesteld met t vrouwelijk geslachtquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:13 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft niet zeg
Ik ben geen barman, maar meer iemand die zelf drinkt en uitgaat en ik hou al niet van wanhopige Aziatische meisjes.
Gaat meer om het feit dat meeste meisjes nogal makkelijk zijn waardoor je snel de interesse verliest
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |