Vorige week in de winkel wist een oud-collega me nog geen specifiek moment te vertellenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:13 schreef mol_air het volgende:
Al iets meer bekend over de introductiedatum voor de METOD-serie in NL?
Oh goed om te lezen! Bedankt voor je reactiequote:Op dinsdag 30 april 2013 17:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb de kleine variant daarvan. De laden lopen soepel en ik vind het een heel degelijk ding.
Juni 2014quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:13 schreef mol_air het volgende:
Al iets meer bekend over de introductiedatum voor de METOD-serie in NL?
Noooo! (nieuwbouwhuis wordt waarschijnlijk q1 2014 opgeleverd en hoopte een METOD erin te kunnen zetten...)quote:Juni 2014
Heb je het METOD-assortiment al bekeken op de Deense en/of Noorse site?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:09 schreef mol_air het volgende:
[..]
Noooo! (nieuwbouwhuis wordt waarschijnlijk q1 2014 opgeleverd en hoopte een METOD erin te kunnen zetten...)
Duitsland zit wel eerder in de roll-out, Belgie niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:48 schreef JohnB52 het volgende:
Dan kan je m toch ergens anders kopen? Duitsland of België?
Wel bekeken, nog niet in de planner. Kan dat laatste al dan? Ik kon het zo snel nog niet vinden.quote:Heb je het METOD-assortiment al bekeken op de Deense en/of Noorse site? En ermee gewerkt in hun homeplanner?
Af en toe is het even goed kijken wat ze nou bedoelen, maar het is mij gelukt om een keuken te plannen in de Deense versiequote:Op dinsdag 30 april 2013 23:18 schreef mol_air het volgende:
[..]
Wel bekeken, nog niet in de planner. Kan dat laatste al dan? Ik kon het zo snel nog niet vinden.
Edit: lijkt via de Deense website wel te kunnen.
Wanneer is Duitsland aan de beurt dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Duitsland zit wel eerder in de roll-out, Belgie niet.
20cm staat er wel tussen. Maar die 100cm brede kasten heb ik ook niet gevondenquote:Op woensdag 1 mei 2013 08:36 schreef mol_air het volgende:
Ik zie alleen de aangekondigde 20cm en 100cm kastjes niet...
Ik weet volgens mij welke je zoekt, maar kom ff niet op de naam. Volgens mij is die wel uit het assortiment trouwens...quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:07 schreef loecje het volgende:
ik ben opzoek naar een ikea vitrine kastje die aan de muur wordt gehangen.
lijkt op dit:
[ afbeelding ]
(Östhamra)
maar dan 120cm en transparante schuifdeurtjes met handgrepen.
iemand enig idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60075295/
ja dat is hemquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:25 schreef amaranta het volgende:
Iemand toevallig deze in huis?
Hoe ver komen die van de muur af?Niet in huis. Wel een paar keer gelezen dat het koord altijd doorzakken zal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60075295/
Je kan beter gordijnrails voor aan het plafond kopen.
Ik dacht dat de METOD in 20, 40, 60, 80 en 100 zou komen?quote:20cm staat er wel tussen. Maar die 100cm brede kasten heb ik ook niet gevonden En ik heb wel echt de 30 en 50cm brede kasten gemist
Ja dat klopt (dat is wat IKEA aangaf inderdaad). Maar nu heb ik een passtuk van 15cm in mijn geplande METOD keuken. Terwijl ik bij FAKTUM een kastje van 40 kon vervangen voor 50 en dan maar 5cm passtuk nodig heb...quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:01 schreef mol_air het volgende:
[..]
Ik dacht dat de METOD in 20, 40, 60, 80 en 100 zou komen?
Die is leuk!quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:11 schreef Khadgar het volgende:
Mijn eerste Ikea-hack uitgevoerd bij het bouwen van een Expedit:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |