Doe normaal.quote:
Jammer. Mensen die goedemorgen zeggenquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat topic
mensen die geen goedemorgen zeggen
Wordt verworpen, in nuchtere staat zou je niet zo sad zijn om dat op FOK! te postenquote:Op vrijdag 26 april 2013 04:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het zo laat maken dat je alweer nuchter bent als je thuiskomt.
Van hetzelfde, blehrgeit.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hey ik hoop dat je je been breekt vandaag.
Wel een paradox opzich dat jaquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wordt verworpen, in nuchtere staat zou je niet zo sad zijn om dat op FOK! te posten.
quote:
Ga je nog weg? ik heb alleen ma, di vrijquote:
nee, niks bijzonders gepland.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Geiten
[..]
Ga je nog weg? ik heb alleen ma, di vrij
Ja, dat wel.. ik heb veel collegas met kinderen dus die leggen dat al een jaar van tevoren vastquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, niks bijzonders gepland.
ma-di is hier ook dicht, dus 3 maar dagen opnemen voor een week vrij
ja, dat zijn er hier ook veel.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat wel.. ik heb veel collegas met kinderen dus die leggen dat al een jaar van tevoren vasten dus kan ik nooit vrij krijgen met schoolvakanties
Maandag ook? Ik alleen dinsdag.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Geiten
[..]
Ga je nog weg? ik heb alleen ma, di vrij
Ja verplicht verlofquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maandag ook? Ik alleen dinsdag.
Zou ma of wo wel vrij willen, maar we mogen nu geen dagen opnemen.
Mazzeltje dus.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat zijn er hier ook veel.
maar de collega waarmee ik mijn vakanties moet coördineren die heeft geen kinderen, dus wij kunnen dat altijd vrij makkelijk met elkaar plannen
ja, maar zelf heb ik in principe ook niks met schoolvakanties te maken dus geen problemen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja verplicht verlof
Waarom mag dat niet? niemand?
[..]
Mazzeltje dus.
Dat heb ik ook, maar soms wil je wel eens die periode vrij... een dagje tussendoor kan nog wel gelukkig maar geen dagen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar zelf heb ik in principe ook niks met schoolvakanties te maken dus geen problemen.
Nope, niemand. Deadline van de film is heel erg binnenkort.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja verplicht verlof
Waarom mag dat niet? niemand?
Lame. Welke film?quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nope, niemand. Deadline van de film is heel erg binnenkort.
quote:
Hejje hem weer horquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |