heeft vast geen Emma Stonequote:Op vrijdag 26 april 2013 00:36 schreef Gorzalka het volgende:
Er is ook een nieuwe serie genaamd Zombieland, hè.
Da's met die clown uit Mur's UI toch? Nee, alleen nog maar fragmentjes.. Zou me door Gor uiteraard laten vingeren, want Gorquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:35 schreef fyah het volgende:
[..]
Hoeveel procent je je homo? Zou je je laten vingeren door een goed opgeleide jongeman als Gorzalka of mij? Ondertussen een filmpje erbij. Heb je zombieland al gezien?
Gaat goed hoor met mijquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:38 schreef fyah het volgende:
JA HOOR!!!!!!!! HET GAAT K*NKERGOED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Nee, maar haar vervangster is ook zeer fijnquote:
Mijn naam is fyah ik ben 26 en mijn lievelingskleur is glitters. Ik drink graag limonade met pepsi, ik noem het limonepsi! Ik krijg 10 euro zakgeld per week en ik heb een nintendo 64 met wave race, james bond en mario 64. Ik ben verliefd op juffrouw Klaartje en ik ben een knikkerkoning. Deze zomer hoop ik 'm in juffrouw Klaartje haar kutje te knikkeren.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's met die clown uit Mur's UI toch? Nee, alleen nog maar fragmentjes.. Zou me door Gor uiteraard laten vingeren, want GorJou ken ik nog niet zo heel goed fyah, moet eerst het vertrouwen even groeien in je dushi :$ hoeveel procent homo ben ik nu? Laten we zombieland maar opzetten dan oke? Oke
[..]
Gaat goed hoor met mij!!!!!!
quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:42 schreef fyah het volgende:
[..]
Mijn naam is fyah ik ben 26 en mijn lievelingskleur is glitters. Ik drink graag limonade met pepsi, ik noem het limonepsi! Ik krijg 10 euro zakgeld per week en ik heb een nintendo 64 met wave race, james bond en mario 64. Ik ben verliefd op juffrouw Klaartje en ik ben een knikkerkoning. Deze zomer hoop ik 'm in juffrouw Klaartje haar kutje te knikkeren.
Spellingswonderquote:
quote:
Ik open een fles champagne voor je om het weg te spoelenquote:
Gaarne, zeg ik geen nee tegen.. Voer me dronkenquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik open een fles champagne voor je om het weg te spoelen.
Ik masturbeer op alles wat ik analyseer.. De ene analyse brengt wat meer teweeg dan de andere, maar ja.. Zo ja :$quote:Op vrijdag 26 april 2013 01:03 schreef fyah het volgende:
In kladblok hou ik een lijstje bij van alle belangrijke beslisisngen die ik in mijn leven heb gemaakt. Datum, de opties die ik had en de optie die ik gekozen heb. Ik ben hier ongeveer 6 jaar geleden mee begonnen en ondertussen heb ik al een 100-tal kruispunten, zoals ik ze zelf noem, genoteerd. Om de zoveel tijd analyseer ik de beslissingen die ik heb genomen en typ er gevolgen en allerlei invloeden bij. Ik begin elke keer bovenaan, om geen detail te overzien. Ik heb deze lijst altijd geheim gehouden.
In het tweede jaar van mijn lijstje begon ik te merken dat ik niet meer los kon komen van dit fenomeen. Een analystische verslaving. Het jaar daarop maakte ik er ook schema's bij in paint, en toen werd me duidelijk dat ik er een nieuwe impuls voor voelde: Ik moest masturberen bij mijn schema's. Ondertussen masturbeer ik ook op de rauwe tekst, want ik heb alle paints al zo vaak gezien. Herkent iemand zich hier in? Ik durf het niemand te zeggen, maar wil mijn verhaal graag met jullie delen.
Bij de volgende versie zou dat best wel kunnen ja. Maar die laat nog wel even op zich wachten. Ik leef nu nog van de fok-2011 moneyquote:Op vrijdag 26 april 2013 01:07 schreef Hoogstaande het volgende:
Ey fyah, kan er niet ook een mogelijkheid komen dat je mobiel kunt multiquoten?
Eenschquote:
Dat zal vast een flinke berg zijn geweest.quote:Op vrijdag 26 april 2013 01:08 schreef fyah het volgende:
[..]
Bij de volgende versie zou dat best wel kunnen ja. Maar die laat nog wel even op zich wachten. Ik leef nu nog van de fok-2011 money
Zou ook zeker handig zijn jaquote:Op vrijdag 26 april 2013 01:09 schreef Gorzalka het volgende:
En kunnen quoten uit gesloten topics, gaarne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |