hier moet ik gepost hebbenquote:Op donderdag 25 april 2013 20:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Op de melodie van 'you are a pirate':
inleiding:
Luister goed, stelletje schoremtuig!
refrein:
Luister eens goed want haan is geband, samen met Argo!
Luister eens hier, dan drinken we bier, haan en Argo zijn okee!
Zij zijn okee want ze doen niemand kwaad
Haan en Argo moeten vrij-hij!
Haan was best okee
Hij schreef over zijn leven
Dat was dan soms obsceen
Maar dat duurt altijd maar even
refrein!
Argo dat is een vent
Die kerel doet geen vliegje kwaad
Hij wordt echter niet gewaardeerd
Als hij over stroggles praat
refrein!
Neem de UI dan ook even over.quote:
ga ik in het weekend doen, nu ben ik te drukquote:Op donderdag 25 april 2013 21:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Neem de UI dan ook even over.
Ik stel voor op koninginnedag? Ik grijp de microfoon wel in de ridderzaal.quote:
Ksst, ga weg, nare heidenquote:Op donderdag 25 april 2013 21:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Je druk maken omdat 2 van je homo forum vriendjes zijn verbannen
Neem even de UI aan dan.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:01 schreef madeliefff het volgende:
Haha goed topic. Free haan
Wat een toeval dit topic. ik zag toevallig vanmiddag hier in mijn wijk ( in de stad!) een echte haan rond lopen .
Willem IV zou het eigenlijk zijn, maar hij gaat Willem-Alexander heten.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:33 schreef Geelman het volgende:
Beter gaat koning Willem III hier wat aan doen!
Oh?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:43 schreef Strani het volgende:
Je vriendjes komen vast wel weer een keer terug, geen paniek.
UI aannemen en mee demonstreren of wegwezen.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen idee wanneer hè, misschien pas in 2020.
Ik ken die kerels niet eens, dus geen mening.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
UI aannemen en mee demonstreren of wegwezen.
Hoe kan je dan zeggen dat ze wel weer eens terugkomen.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ken die kerels niet eens, dus geen mening.
Hoeveel mensen zijn in de afgelopen 14 jaar permanent van FOK! geband?quote:Op donderdag 25 april 2013 23:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe kan je dan zeggen dat ze wel weer eens terugkomen.
Je hebt ons goed opgevoed pa!quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:58 schreef WijlenClaus het volgende:
Geachte Heer TS,
Ik moet u helaas mededelen dat mijn zoon zich in zijn functie als koning niet zal bezighouden met dit soort geneuzel.
Met vriendelijke groet,
WijlenClaus
quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:42 schreef superdrufus het volgende:
Zorg liever dat penisbaard en AP terugkomen op FOK!. Toen was het tenminste gezellig.
En klb1.0 was altijd wel leuk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:32 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]goede oude tijd. De tijd van mooie meiden in KLB en van FOK!magazines.
vroeger was alles beter
en waarom zijn deze precies geband?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Wij zetten ons in voor de vrijlating van de onrechtmatig gebande Haan33 en Argo.
Don't know, don't care als ze maar terugkomen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:46 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
en waarom zijn deze precies geband?
Wordt erg overschat naar mijn bescheiden mening.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |