Dan ben je zeker ook al vergeten dat ik je laatst nog gesommeerd heb ff ¤5000 te storten op mijn rekening?quote:
Dat ben ik niet vergeten, het ligt te wachten op verwerking in het ronde archief.quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan ben je zeker ook al vergeten dat ik je laatst nog gesommeerd heb ff ¤5000 te storten op mijn rekening?
quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat ben ik niet vergeten, het ligt te wachten op verwerking in het ronde archief.
De verwerking is een beetje traag de laatste tijd, misschien wil je je verzoek opnieuw indienen?quote:
In 3-voud zeker. De koekoek!!!quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De verwerking is een beetje traag de laatste tijd, misschien wil je je verzoek opnieuw indienen?
Er zijn meer wegen die naar Rome leidenquote:Op zaterdag 27 april 2013 10:14 schreef jitzzzze het volgende:
Hehe, vergeet de taaie aanmaakblokjes niet
dat hoef je mij niet uit te leggen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Er zijn meer wegen die naar Rome leiden
Gewoon een krant oprollen, volgooien met spiritus en dan de kolen erover heen mieteren.
Ha!! ook een veteraan in het bbq'enquote:Op zaterdag 27 april 2013 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat hoef je mij niet uit te leggen.
Alles vandaag piano piano. Rustig aan dus.quote:
heb het wel eens vaker gedaanquote:Op zaterdag 27 april 2013 10:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ha!! ook een veteraan in het bbq'en
dan doen anderen dat welquote:Op zaterdag 27 april 2013 10:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
heb het wel eens vaker gedaan
Ik post mobiel en open geen nieuw topic.
Neuh, ik doe het rustig aan in vervolgquote:Op zaterdag 27 april 2013 11:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mogguh BB, weer teveul gezopen?
quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Neuh, ik doe het rustig aan in vervolg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |