En in Brabant is het weer Juupquote:Op maandag 29 april 2013 14:24 schreef franklop het volgende:
[..]
daar ben ik het toch ook mee eens?![]()
Denk dat het verder gewoon kwestie is van wat je gewend ben. Bij ons in de regio is het veel Heineken, terwijl Grolsch weer veel in t oosten gedronken wordt.
Van mix kan ik ook tandpijn krijgenquote:Op maandag 29 april 2013 14:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Van wijn krijg ik onmeunige tandpijnEn van mix ook, maar dat vind ik sowieso groep
Preciesquote:Op maandag 29 april 2013 14:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaaden dan denk je dag daarna lekker te kunnen eten, doet elke hap zeer
Ik ookquote:
Die waren eerst heel lekker, toen kwam er een nieuw recept -> viesquote:Aan de andere kant, wat zijn kaas tucs flauw geworden
Vies dus! Het scheelt nog maar een procentje met hosties.quote:Op maandag 29 april 2013 14:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Die waren eerst heel lekker, toen kwam er een nieuw recept -> vies
Geen idee hoe ze nu zijn
Hosties zijn zo vreselijk droog en vies..quote:Op maandag 29 april 2013 14:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vies dus! Het scheelt nog maar een procentje met hosties.
Wat zitten we lekker op één lijn!
Had je minuutje eerder moeten zijnquote:Op maandag 29 april 2013 14:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver.. Trein net op een minuutje na gemist
Hoe lang moet je nu wachten?quote:Op maandag 29 april 2013 14:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver.. Trein net op een minuutje na gemist
Dat had ik pas geweest als de trein een minuut te vroeg had vertrokkenquote:
Ja, is zo! Blijft leuk om daar een beetje onderling mee te bitchen.quote:Op maandag 29 april 2013 14:24 schreef franklop het volgende:
[..]
daar ben ik het toch ook mee eens?![]()
Denk dat het verder gewoon kwestie is van wat je gewend ben. Bij ons in de regio is het veel Heineken, terwijl Grolsch weer veel in t oosten gedronken wordt.
Ligt er maar net aan waar je leeft. Het is hier echt piepweer.quote:Op maandag 29 april 2013 14:48 schreef franklop het volgende:
Maar goed omdat jij het bent; Jammer patje! Gelukkig is het mooi weer en kan je even genieten van het zonnetje!
Hier ookquote:Op maandag 29 april 2013 14:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar je leeft. Het is hier echt piepweer.
http://www.fergburger.com/quote:
Wanneer gaan we?quote:Op maandag 29 april 2013 15:00 schreef franklop het volgende:
[..]
http://www.fergburger.com/
hier moet je eens gegeten hebben, goddelijke burgers en groooooooooooot
Jammer dat het enkel op 1 plaatsje Nieuw-Zeeland zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |