quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:26 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik moest wel glimlachen toen ik dat keek icm dit liedjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet ze maar niet vreemdgaan, kuthoer.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Ah.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:54 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
In wat nu Spanje is waren heul vroeger bergen. Die zijn over de loop van miljoenen jaren gerodeerd waardoor wat vroeger de wortels van bergen waren (en dus paar km diep in de korst zaten) nu aan de oppervlakte liggen in grote vlaktes. Daar zijn een hoop gesteentevorming en metamorfose processen in te zien.
Nee, niet dat ik zie.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Post ze in de CMD groep op facebook?
Werken en nog enigsinds nuttig zijn voor de samenlevingquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Niet op Loon en ame_thyst en David
luie mensen. Hadden ze maar de boeken moeten lezen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
-15 in drie minuten
Mensen die niet tegen GoT spoilers kunnen
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:26 schreef SosuaCafe het volgende:
Dude.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nope. Gebeuren ook nog andere dingen en je mist "erg" veel details. De engelse luisterboeken zijn overigens ook een aanrader.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nah nee, ga er nu niet meer mee beginnen. Dan weet ik van de eerste delen al wat er gebeurt enzo
Jawel, http://www.zara.com/webap(...)47/TRENCHCOAT%20KORT was wel leuk jasje. Alleen betaling is zo zuur. Duurt altijd zo elle lang met paypal.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:14 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Had je nog gekeken of zat er niks tussen?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:19 schreef vogelkooi het volgende:
Mensen/kinderen uit de jaren nul hihihahahoho
gvd die wou ik ook al halen iddquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Jawel, http://www.zara.com/webap(...)47/TRENCHCOAT%20KORT was wel leuk jasje. Alleen betaling is zo zuur. Duurt altijd zo elle lang met paypal.
hahaha beste novelty everquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:14 schreef MineraalWater het volgende:
Voor onze redditors:
Yes You Are by Your Text Spoken
Blauw duidelijk.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:22 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
gvd die wou ik ook al halen idd
Wel beige iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |