beter dan een broekquote:Op vrijdag 26 april 2013 07:13 schreef vogelkooi het volgende:
jas van een vriend van mij is gejat in de kroeg, klootvolk
je moeder om te kijken waar je je jas hebt gelatenquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:01 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
wie ben jij dan on hier in onze sc te posten?
Maar ik had het warm, dus niet nodigquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:02 schreef vogelkooi het volgende:
jij zou hem toch meenemen, dat hadden we afgesproken.
Lekker danquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:15 schreef MineraalWater het volgende:
Ok, Dus het verhaal waar we even verder mee gaan, Afuture.
Nou die vriend krijgt dus nu dus nog die PC gratis maar nog steeds geen kast.
Hij was naar de filiaal gegaan en daar stond gewoon de kast die hij nodig had, Nou hij zou er vaart achter zetten zodat hij die kast kon krijgen en dat hij woensdag weer terug kon bellen.
Woensdag gebeld dus, Ja er is nog geen nieuws sorry zeggen ze.
Nou gister (donderdag) dus weer terug gebeld, Zegt hij: Ja sorry maar het gaat langer duren dan gedacht. zegt mijn vriend dus: Ja wat langer dan verwacht? Het duurt nu al godverdomme 4 maanden langer dan verwacht, ik vind dat jullie er wel vaart achter mogen zetten.
Zegt die medewerker dus: Ja doe eens niet zo brutaal, Mijn vriend gaat dus door met vertellen en die medewerker hangt gewoon op! Goeie service daar
4 maanden, en je doet nog zaken met ze?quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:15 schreef MineraalWater het volgende:
Ok, Dus het verhaal waar we even verder mee gaan, Afuture.
Nou die vriend krijgt dus nu dus nog die PC gratis maar nog steeds geen kast.
Hij was naar de filiaal gegaan en daar stond gewoon de kast die hij nodig had, Nou hij zou er vaart achter zetten zodat hij die kast kon krijgen en dat hij woensdag weer terug kon bellen.
Woensdag gebeld dus, Ja er is nog geen nieuws sorry zeggen ze.
Nou gister (donderdag) dus weer terug gebeld, Zegt hij: Ja sorry maar het gaat langer duren dan gedacht. zegt mijn vriend dus: Ja wat langer dan verwacht? Het duurt nu al godverdomme 4 maanden langer dan verwacht, ik vind dat jullie er wel vaart achter mogen zetten.
Zegt die medewerker dus: Ja doe eens niet zo brutaal, Mijn vriend gaat dus door met vertellen en die medewerker hangt gewoon op! Goeie service daar
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:45 schreef Flodder450 het volgende:
nog steeds is AOE2 HD niet toevegoegd aan de OP?
Nouja hij krijgt de PC gratis hé, Ik zei ook al tegen hem, Ja zeg gewoon dat je de kast ergens anders besteld maar dan deden ze zijn order cancelen omdat hij dan werkte met de concurrentquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:37 schreef mschol het volgende:
[..]
4 maanden, en je doet nog zaken met ze?
ik heb zelf overigens 3 bestellingen geplaatst het afgelopen jaar en die zijn allemaal goed en snel geleverd.. (geen hele pc's)
en heb daar een brother labelwriter gescoord voor ruim de helft van de normale prijs
ik zou gewoon gezegd hebben dat ze ik toch nog een kast heb gevonden hier in huis en dat ze alles zonder kast mogen opsturenquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:47 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nouja hij krijgt de PC gratis hé, Ik zei ook al tegen hem, Ja zeg gewoon dat je de kast ergens anders besteld maar dan deden ze zijn order cancelen omdat hij dan werkte met de concurrent
Ja maar dan moeten ze hun order opnieuw maken zeggen zequote:Op vrijdag 26 april 2013 08:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou gewoon gezegd hebben dat ze ik toch nog een kast heb gevonden hier in huis en dat ze alles zonder kast mogen opsturen
remy en ik iigquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wie hebben hem dan allemaal en wie spelen hem?
hij heeft m nog niet aangeraakt, maar daar zorg ik dan wel voor!quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Shaderon speelt het niet toch?
*steekt hand op*quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wil iedereen die ooit een filmpje van Aquila heeft afgespeeld even zijn hand opsteken?
Nope, Scheelt ook dat ik dat filmpje een weekje of 3-4 geleden al heb gezienquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wil iedereen die ooit een filmpje van Aquila heeft afgespeeld even zijn hand opsteken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |