quote:- De abdicatie van Koningin Beatrix en de inhuldiging van Prins Willem-Alexander vereisen natuurlijk een enorme voorbereiding. Burgemeester van Amsterdam Eberhard van der Laan is de gastheer van die dag. Slaapt hij nog een beetje? En wat is zijn grootste doemscenario?
- Alexander Klöpping geeft vrijdag college in het kader van DWDD University! Voor dit college bracht Alexander een bezoek aan Silicon Valley, waar de hoofdkantoren staan van onder anderen Apple, Microsoft, Facebook, Twitter en Google. Vanavond een voorproefje.
- Jarenlang was FC Barcelona toonaangevend, maar het voetbalteam begint scheurtjes te vertonen. Afgelopen dinsdag verloor het team met 4-0 van Bayern München. Een einde van een tijdperk? Met Tom Egbers en Edwin Winkels duiken we de geschiedenis in en bespreken we de tragiek van het verval van grote teams.
Muziek is er van Eva Simons, tafeldame is Sylvana Simons.
En dan zie je Jorritsma.quote:
twitter:DieuwkeWDD twitterde op donderdag 25-04-2013 om 18:12:08De @Lucky_TV van vanavond gaat records breken. #dwdd reageer retweet
Als de DWDD-redactie het leuk vind zal het wel tegenvallenquote:Op donderdag 25 april 2013 18:18 schreef Heufd het volgende:
twitter:DieuwkeWDD twitterde op donderdag 25-04-2013 om 18:12:08De @Lucky_TV van vanavond gaat records breken. #dwdd reageer retweet
quote:Op donderdag 25 april 2013 18:19 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Als de DWDD-redactie het leuk vind zal het wel tegenvallen
Record slechtste lucky zeker.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:18 schreef Heufd het volgende:
Hij is gewoon effe pissenquote:Op donderdag 25 april 2013 18:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Subtiele lapo hunt van Specularium.
Dieuwke,quote:Op donderdag 25 april 2013 18:18 schreef Heufd het volgende:
Racist.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:48 schreef Karina het volgende:
Bij die lapohunt verwacht je eigenlijk wel een betere TT.
Kun je ongetwijfeld snel op YT terugkijken.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:48 schreef Karina het volgende:
Voor de Lucky zet ik mijn videorecorder maar even aan, als die zo geweldig is kan ik hem meteen nog 10x terugkijken.
Op luckymedia.nl wordt hij vrijwel altijd meteen geplaatst door onze Sanderquote:Op donderdag 25 april 2013 18:48 schreef Karina het volgende:
Voor de Lucky zet ik mijn videorecorder maar even aan, als die zo geweldig is kan ik hem meteen nog 10x terugkijken.
Ze kan geen familie zijn, want ik heb geen hekel aan Evaquote:Op donderdag 25 april 2013 18:47 schreef Pedroso het volgende:
Is Eva Simons (wie kent haar niet) familie van Silvana ?
Kunnen ze de reiskosten delen, samen met 1 auto.
Geen idee maar zij is wel de kleindochter van Johnny Meijer die weer de zwager van niemand minder dan Manke Nelis was!quote:Op donderdag 25 april 2013 18:47 schreef Pedroso het volgende:
Nelis wist van wanten.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:57 schreef Specularium het volgende:
En we weten allemaal dat Manke Nelis een harde baas was.
Is haar dochter, had ik al gezegd.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:47 schreef Pedroso het volgende:
nooitquote:Op donderdag 25 april 2013 18:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is haar dochter, had ik al gezegd.
Dan verwacht je toch haast dat Izzard in lucky zit.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:19 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Als de DWDD-redactie het leuk vind zal het wel tegenvallen
Ja, misschien ook niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien wordt het tijd voor een duet.
Jij kent je bazen dat is evident!quote:Op donderdag 25 april 2013 18:57 schreef Specularium het volgende:
En we weten allemaal dat Manke Nelis een harde baas was.
Ik vind het nu al van hoger niveau dan Spangas.quote:
Klupping??quote:Op donderdag 25 april 2013 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
het item met Alexander (niet W.) lijkt me wel leuk.
Ik houd wel van die nerdy onderwerpen.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:23 schreef Latert het volgende:
[..]
Klupping??
Die kuthipster die op ons geld naar de VS is gegaan om lekker hip te doen?
Nee, ook dat gaat de show niet redden
Ik ook.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd wel van die nerdy onderwerpen.
Niet als je er Sylvana voor terugkrijgt.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Iedere aflevering zonder Ali B is een winstmomentje, zo zie ik het.
Syl moet het gewoon inc brilletje bij boeken houdenquote:Op donderdag 25 april 2013 19:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Niet als je er Sylvana voor terugkrijgt.
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, dit schreeuwt om Robert M.
Zij neukt een miljardair, dat is speciaalquote:Op donderdag 25 april 2013 19:33 schreef OProg het volgende:
Sylvana probeert op mislukte wijze te laten zien dat ze heel bijzonder is.
Waar is het fout gegaan?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
Wat jammer ik vind dit ook goed, heb ik toch iets gemeen met Sylvana
Vroeg ik me vandaag ook af.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:34 schreef Jivis het volgende:
Wat doet Sylvana Simons eigenlijk, behalve in DWDD zitten?
Die Roland Kahn is er weer vandoor toch.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zij neukt een miljardair, dat is speciaal
Nee, hij is zelf toch weggeweest naar silicon valley.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:34 schreef zyntex het volgende:
alexander klopping![]()
ben benieuwd wat die nu weer gaat oplezen van webwereld.nl
Op naar de 1-4.quote:
Radio 6 en Karwei reclames inspreken.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:34 schreef Jivis het volgende:
Wat doet Sylvana Simons eigenlijk, behalve in DWDD zitten?
oja dan kan het dit keer wel wat wordenquote:Op donderdag 25 april 2013 19:35 schreef Latert het volgende:
[..]
Nee, hij is zelf toch weggeweest naar silicon valley.
Misschien haar obama obsessie ?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:35 schreef Pedroso het volgende:
Waarom is Sylvana eigenlijk weinig geliefd ? Ziet er goed uit, dom is ze niet en komt goed uit haar woorden. Toch heeft ze iets wat tegenstaat, wat is dat ?
Op naar de volgende!quote:Op donderdag 25 april 2013 19:35 schreef OProg het volgende:
[..]
Die Roland Kahn is er weer vandoor toch.
Vertel ?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Fokker gespot schuin achter matthijs.
Ook Marcelo natuurlijk.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:37 schreef Pedroso het volgende:
Geen probleem. Als volgend jaar Eriksen bij Barca speelt dan gaan ze weer jaren domineren.
Ze hebben het spaansbenauwd.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:37 schreef marcodej het volgende:
Simpele verklaring: Fuentes is opgepakt.
Hoi Louisquote:Op donderdag 25 april 2013 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Muy malo!! Siempra negativo!!
Is een Nederlander hoor,maar woont al jaren in Spanjequote:Op donderdag 25 april 2013 19:35 schreef Latert het volgende:
Nee, hij is zelf toch weggeweest naar silicon valley.
Het ging over Alexander.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is een Nederlander hoor,maar woont al jaren in Spanje
Voor de meeste onderwerpen in DWDD kan je wel een ander programma vinden.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:39 schreef Wire het volgende:
Is er niet een speciaal programma voor dat voetbal gelul ?
Ik vind het wel grappig, waarschijnlijk zit Matthijs zich van binnen te ergerenquote:Op donderdag 25 april 2013 19:40 schreef SwiffMeister het volgende:
Alsof het nog niet erg genoeg is dat DWDD ingekort wordt om plaats te maken voor een praatprogramma over voetbal, zitten ze nu ėn DWDD over voetbal te praten :S
Zooi!
Droom lekker verder.quote:
Dit gesprek is niet van een hoog genoeg niveau voor VI.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:39 schreef Wire het volgende:
Is er niet een speciaal programma voor dat voetbal gelul ?
En Obama voor een derde termijn gaan?quote:
Ik zit nu al klaar.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Edwin is van de zomer te zien bij de avondetappe van Mart Smeets.
Edwin v/d Sar?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Erger dan NL in 2012?quote:
Was toch afgelopen zomer ook al ? Heb 'm er een paar keer bij Mart aan tafel zien zitten.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zou Nandronederland ook niet willen vergeten.quote:
Speciaal voor jou nog eentjequote:
Zo lang geleden, ze konden geen beelden meer vindenquote:
En Bayern heeft Muller Wolfahrt.quote:
Davids had nog net geen schuim op zijn bekquote:Op donderdag 25 april 2013 19:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik zou Nandronederland ook niet willen vergeten.
Het zou hem zomaar kunnen zijnquote:Op donderdag 25 april 2013 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog eentje
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Frankrijk kwam toen niet tot scoren. Best wel dramatischquote:
Nee,maar wel vet. Hij heeft een prima bouw voor een wielrenner.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Die fietst tegenwoordig wist je dat niet?
Ajax zat in de jaren '70 al aan de 'hagelslag'. Feyenoord aan de pep.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik zou Nandronederland ook niet willen vergeten.
En Rickazio post vanavond niet mee, verdacht hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tja wijzelf zijn natuurlijk brandschoon he . Omkoping is hier ook niet gaandequote:Op donderdag 25 april 2013 19:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
En Bayern heeft Muller Wolfahrt.
Niemand vraagt zich ook af hoe het kon dat Robben zo snel terug kon komen voor het WK 2010...
Want dat is een schone ploeg. Arsenequote:
Dick kan toveren.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niemand vraagt zich ook af hoe het kon dat Robben zo snel terug kon komen voor het WK 2010...
Ja dat klopt ! Ik zei voor degene die het nog niet wistenquote:Op donderdag 25 april 2013 19:42 schreef Pedroso het volgende:
Was toch afgelopen zomer ook al ? Heb 'm er een paar keer bij Mart aan tafel zien zitten.
En bij het Twente van die tijd kregen er later aardig wat last van de rikketik.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ajax zat in de jaren '70 al aan de 'hagelslag'. Feyenoord aan de pep.
Wel een leuke gast. Ziet er goed uit voor zijn leeftijd (no gay).quote:Op donderdag 25 april 2013 19:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat klopt ! Ik zei voor degene die het nog niet wisten
Alleen gaat ze nu met haar iPhone zwaaien.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:45 schreef SwiffMeister het volgende:
Voordeel van zo'n voetbalitem is wel dat Sylvana der trul dicht houdt
nooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 25 april 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen gaat ze nu met haar iPhone zwaaien.
'Zijn tong ingeslikt.'quote:Op donderdag 25 april 2013 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ronaldo had toen een overdosis genomen
Jizzz in his pants...quote:Op donderdag 25 april 2013 19:45 schreef OProg het volgende:
Alexander was daar chronisch geil bij het zien van dat alles.
Nee. Hij trekt op anime.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:46 schreef Pedroso het volgende:
Zal Alexander van de mannenliefde zijn ?
quote:
Hij is blijkbaar van de computerliefde. Lekker iPhones aanrakenquote:Op donderdag 25 april 2013 19:46 schreef Pedroso het volgende:
Zal Alexander van de mannenliefde zijn ?
Je loopt er alleen voor lul door. Das het enige.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Het leuke is dat je er niks aan hebt.
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je loopt er alleen voor lul door. Das het enige.
Ik zie de lol er wel van inquote:Op donderdag 25 april 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
Uh hier zou ik dus helemaal gestoord van worden he?
Ik wel. Aan de andere kant, dat zei men 20 jaar geleden ook over mobiele telefoons.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
Uh hier zou ik dus helemaal gestoord van worden he?
Lekker socialquote:Op donderdag 25 april 2013 19:46 schreef Stickertje het volgende:
google glass![]()
alsof mensen nog niet genoeg op 'social media' zitten
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:48 schreef waaromniet1988 het volgende:
Inderdaad, je bent verschrikkelijk
ja iddquote:Op donderdag 25 april 2013 19:48 schreef OProg het volgende:
Sylvana koopt het pas als Apple het ook heeft.
iGlassesquote:Op donderdag 25 april 2013 19:48 schreef OProg het volgende:
Sylvana koopt het pas als Apple het ook heeft.
Dan vind ik iets uit iemands zak halen makkelijkerquote:Op donderdag 25 april 2013 19:49 schreef Stickertje het volgende:
ze zijn wel makkelijk te jatten, gewoon van iemands hoofd halen
Wel zonde van de bril.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:50 schreef Stickertje het volgende:
iedereen die zo'n bril draagt op de fiets verdient het om door een vrachtwagen overreden te worden
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:50 schreef Stickertje het volgende:
iedereen die zo'n bril draagt op de fiets verdient het om door een vrachtwagen overreden te worden
Komt ook een versie voor.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:50 schreef marcodej het volgende:
En als je nu brildragend bent? Glas op sterkte?
'Post emo punt gif'quote:Op donderdag 25 april 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
Misschien wel handig om te fokken, glasses: post doorrrrrr
Applequote:Op donderdag 25 april 2013 19:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Apple zal wel met een mooiere komen.
Onder rokjes filmen kan dan ook.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:52 schreef Wire het volgende:
Wel handig voor pedofielen, filmpjes van spelende kinderen maken enz.
yoloquote:Op donderdag 25 april 2013 19:53 schreef OProg het volgende:
[..]
Onder rokjes filmen kan dan ook.
Krijgen we al die discussies weer en moet Job Cohen weer voorzitter worden.
Schriftvermogen neemt al sterk af.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:53 schreef TLC het volgende:
over 1000 jaar is de mens zijn spraakvermogen kwijtevolutie
Ha, dat zei Plato al over het schriftquote:Op donderdag 25 april 2013 19:53 schreef TLC het volgende:
over 1000 jaar is de mens zijn spraakvermogen kwijtevolutie
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Piet heeft wel Diedjee Drogba ontdekt diep in de jungle
over 30 jaar heeft skynet de wereld overgenomenquote:Op donderdag 25 april 2013 19:53 schreef Pedroso het volgende:
Ben benieuwd hoe de wereld over 30 jaar er uitziet.
Denk dat we dan ook kunnen vliegen en binnen een uur op Mars zijn.
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sloeg wel aan de laatste DWDD colleges. Keek echt geen hond naar. Matthijs heeft zich er dan ook snel van teruggetrokken.quote:
Destijds draaide hij slechts reggae.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Na 3 shows al. Mocht Diederik het vuile klusje doen.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sloeg wel aan de laatste DWDD colleges. Keek echt geen hond naar. Matthijs heeft zich er dan ook snel van teruggetrokken.
Krasic is een geweldige speler, altijd opstellen.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:54 schreef borisz het volgende:
Piet de Visser heeft Abe Lenstra, Johan Cruijff, Maradonna, Pele en Messi ontdekt.
Piet heeft heel Afrika en omstreken ontdekt. Net als heel Zuid-Amerika.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Piet kwam laatst eens in Nijmegen, toen dachten ze dat hij David Livingstone was.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Piet heeft heel Afrika en omstreken ontdekt. Net als heel Zuid-Amerika.
Supertechnicus.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Krasic is een geweldige speler, altijd opstellen.
- Analyse van Piet (degene die Krasic gescout had)
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:56 schreef Pietepietje het volgende:
Amsterdam is er klaar voor, ik ben er klaar mee
Gaan we niet redden. Net als de hele mensheid overigens.quote:
quote:
quote:
Melk uit de melkfabriek.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
Ja want anders moet je uitleggen dat vlees uit de supermarkt komt.
Ooit gehoord ...quote:Op donderdag 25 april 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
Ja want anders moet je uitleggen dat vlees uit de supermarkt komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |