quote:- De abdicatie van Koningin Beatrix en de inhuldiging van Prins Willem-Alexander vereisen natuurlijk een enorme voorbereiding. Burgemeester van Amsterdam Eberhard van der Laan is de gastheer van die dag. Slaapt hij nog een beetje? En wat is zijn grootste doemscenario?
- Alexander Klöpping geeft vrijdag college in het kader van DWDD University! Voor dit college bracht Alexander een bezoek aan Silicon Valley, waar de hoofdkantoren staan van onder anderen Apple, Microsoft, Facebook, Twitter en Google. Vanavond een voorproefje.
- Jarenlang was FC Barcelona toonaangevend, maar het voetbalteam begint scheurtjes te vertonen. Afgelopen dinsdag verloor het team met 4-0 van Bayern München. Een einde van een tijdperk? Met Tom Egbers en Edwin Winkels duiken we de geschiedenis in en bespreken we de tragiek van het verval van grote teams.
Muziek is er van Eva Simons, tafeldame is Sylvana Simons.
En dan zie je Jorritsma.quote:
twitter:DieuwkeWDD twitterde op donderdag 25-04-2013 om 18:12:08De @Lucky_TV van vanavond gaat records breken. #dwdd reageer retweet
Als de DWDD-redactie het leuk vind zal het wel tegenvallenquote:Op donderdag 25 april 2013 18:18 schreef Heufd het volgende:
twitter:DieuwkeWDD twitterde op donderdag 25-04-2013 om 18:12:08De @Lucky_TV van vanavond gaat records breken. #dwdd reageer retweet
quote:Op donderdag 25 april 2013 18:19 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Als de DWDD-redactie het leuk vind zal het wel tegenvallen
Record slechtste lucky zeker.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:18 schreef Heufd het volgende:
Hij is gewoon effe pissenquote:Op donderdag 25 april 2013 18:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Subtiele lapo hunt van Specularium.
Dieuwke,quote:Op donderdag 25 april 2013 18:18 schreef Heufd het volgende:
Racist.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:48 schreef Karina het volgende:
Bij die lapohunt verwacht je eigenlijk wel een betere TT.
Kun je ongetwijfeld snel op YT terugkijken.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:48 schreef Karina het volgende:
Voor de Lucky zet ik mijn videorecorder maar even aan, als die zo geweldig is kan ik hem meteen nog 10x terugkijken.
Op luckymedia.nl wordt hij vrijwel altijd meteen geplaatst door onze Sanderquote:Op donderdag 25 april 2013 18:48 schreef Karina het volgende:
Voor de Lucky zet ik mijn videorecorder maar even aan, als die zo geweldig is kan ik hem meteen nog 10x terugkijken.
Ze kan geen familie zijn, want ik heb geen hekel aan Evaquote:Op donderdag 25 april 2013 18:47 schreef Pedroso het volgende:
Is Eva Simons (wie kent haar niet) familie van Silvana ?
Kunnen ze de reiskosten delen, samen met 1 auto.
Geen idee maar zij is wel de kleindochter van Johnny Meijer die weer de zwager van niemand minder dan Manke Nelis was!quote:Op donderdag 25 april 2013 18:47 schreef Pedroso het volgende:
Nelis wist van wanten.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:57 schreef Specularium het volgende:
En we weten allemaal dat Manke Nelis een harde baas was.
Is haar dochter, had ik al gezegd.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:47 schreef Pedroso het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |