quote:ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland.
DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.
GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.
Hee, verrekquote:Op donderdag 25 april 2013 16:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw is toch dat je ziet in welke zaal de voorstelling is
Handig!quote:Op donderdag 25 april 2013 16:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Scanbare bioscoopbonnen zou zo ideaal zijn.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:02 schreef mschol het volgende:
[..]
loop naar de kassa en er is geen issue? (althans, ik heb geen issue ermee gehad laatste keer dat ik dat deed?)
neemt niet weg dat ze die bioscoopbonnen scanbaar zouden moeten maken..
eindelijk..quote:Op donderdag 25 april 2013 16:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
dan moeten alle bioscopen 1 gezamelijk order systeem aanhouden of gezamelijk doneren aan een stukje gemeenschappelijke infrastructuur (na scan het kaartnummer op internet verifieeren)quote:Op donderdag 25 april 2013 17:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Scanbare bioscoopbonnen zou zo ideaal zijn.Maar er is vast een goede reden waarom dat niet kan, anders was het al wel ingevoerd lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen naar Spring Breakers, en Warm Bodies als ik dat red. Ben de laatste tijd nogal moe en futloos, dus misschien lekker bankhangen ook wel eens lekker een dagje. Zometeen The Last Stand kijken, de BD-Rip is er al een paar dagen dus daar ga ik ff lekker voor zitten.
Verder moet ik nog anderhalve week wachten tot ik Iron Man 3 kan zien. Ik had beloofd aan een studiegenoot dat ik samen zou gaan, maar ze is nu met vakantie. Heb dus gereserveerd voor na de vakantie. I can't wait!Ik zag het ja! Super handig. Vooral bij de Munt maakt het nogal uit in welke zaal je gaat zitten (veel ratten, klein scherm etc.). Als hij in één van de kleine zalen draait skip ik de film meestal en kies ik een ander.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:07 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
He, dit is nieuw he
[ Bericht 14% gewijzigd door SecondMightyEagle op 25-04-2013 22:02:53 ]Ditismijnsig.
Als je tijd genoeg hebt, is het wel goed te doen om te lopen (15-20 minuten). Ik loop dan altijd vanaf Spui/Rokin naar Koningsplein door de Leidsestraat en dan Koningsplein/City theater.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:08 schreef Deezertje het volgende:
Hoe kom je trouwens het makkelijkst naar Pathe City vanaf Tuschnski of De Munt met het OV? Op de een of andere manier ga ik altijd verkeerd...
Mazzelaarquote:Op donderdag 25 april 2013 22:54 schreef Fatty het volgende:
Daarnet in De Kuip IM3 gezien, leuke film, buitengewoon amusant.
Was tevens de film waarin ze hun 15 miljoenste bezoeker hadden, ieder persoon in de zaal kreeg een tasje van Pathe VIP met daarin een zakje popcorn, nog iets, en magnetron popcorn ( die volgens de persoon achter de microfoon niet te eten was.. )
Beetje jammer aangezien de film nu constant gekraak was te horen.
Ook kreeg iedereen in de zaal een enveloppe met daarin 2 vrijkaarten, dat vind ik dan wel weer leuk.
Prima toch. Dan kunnen ze evt. ook etterbakken sneller verwijderen ofzo.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:34 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Je ziet gewoon duidelijk iedereen in de zaal!
Dat is zeker waar. Ik wist alleen niet dat het beeld zo haarscherp was. Je zou het zelfs zien als je je eigen broodje en pakje melk mee neemt en naar binnen werkt.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Prima toch. Dan kunnen ze evt. ook etterbakken sneller verwijderen ofzo.
quote:Op donderdag 25 april 2013 23:17 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Ik wist alleen niet dat het beeld zo haarscherp was. Je zou het zelfs zien als je je eigen broodje en pakje melk mee neemt en naar binnen werkt.
Wat zullen ze gelachen hebben in de videokamerquote:Op donderdag 25 april 2013 23:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
Ik heb 1 keer bij Pathe Delft, ik zat bij Rise Of The Guardians helemaal alleen in de zaal () , een Albert Heijn sandwich naar binnen gewerkt
![]()
Nou, wij hadden toch echt bij deze zelfde voorsteling vijf blanke jonge jochies die het allemaal heel spannend vonden en 10 min tegelijk met chips zaten te ritselen.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mazzelaar![]()
Ik ben vanmiddag om 17:00 uur in Spuimarkt IMAX geweest. Heel de zaal was stil
Ja ik zat ook de hele aftiteling uit. Was jij er vanmiddag ook?quote:Op donderdag 25 april 2013 23:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nou, wij hadden toch echt bij deze zelfde voorsteling vijf blanke jonge jochies die het allemaal heel spannend vonden en 10 min tegelijk met chips zaten te ritselen.
Had je gezien dat de halve zaal de hele aftiteling bleef zitten
Gewoon lopen, is 15 min max, anders eerst naar de tram lopen, wachten tot ie wegrijdt, drie tot zes haltes, en daarna alsnog stukje lopenquote:Op donderdag 25 april 2013 22:08 schreef Deezertje het volgende:
Hoe kom je trouwens het makkelijkst naar Pathe City vanaf Tuschnski of De Munt met het OV? Op de een of andere manier ga ik altijd verkeerd...
Ja met Mirjamquote:Op donderdag 25 april 2013 23:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja ik zat ook de hele aftiteling uit. Was jij er vanmiddag ook?![]()
Rij drie in t midden, achter ons zat dat groepje jochiesquote:
Ha ok, ik Rij 3, stoel 14 en 15quote:Op donderdag 25 april 2013 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
Gast, dan zat je pal achter mij.
Rij 4 stoel 17
ik zit vaak in t Spui, wil dit weekend echter naar buitenhof voor stoker en safe havenquote:Op donderdag 25 april 2013 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
Nou lachenHeb ik onbewust de enige echte Sunchaser in een straal van 2 meter van me gehad
![]()
Mijn ervaring is dat ik slechte films beter vind in de bios, heel raarquote:Op donderdag 25 april 2013 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
Geen idee wanneer ik weer een biosje pak.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat less voor mij more is. Ik hoeft niet elke scheet van elke regisseur op het grote canvas te zien... zo blijft het toch wat specialer om naar de bios te gaan
Over een paar weken Olympus Has Fallen checken denk ik
Okquote:Op donderdag 25 april 2013 23:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ik slechte films beter vind in de bios, heel raar
Daarom vond ik Identity Thief ook best grappig. Thuis had ik hem waarschijnlijk uit gezet en verwijderd van de harddisk. Ben benieuwd wat je van Stoker vind.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Elysium zit er niet tussen!quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:00 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn want to see lijstje komende maanden is
Olympus Has Fallen
Fast & Furious 6
Hangover 3
Star Trek Into Darkness
After Earth (Hopelijk weet Shyamalan er iets zeer tofs van te maken)
Man Of Steel
World War Z is 50/50.
Pacific Rim
En The Wolverine op zich ook wel.
Fixedquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:02 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Daarom vond ik Identity Thief ook best grappig. Thuis had ik hem waarschijnlijk uit gezet en verwijderd van de harddisk. Ben benieuwd wat je van Stoker vind.
[..]
Elysium zit er niet tussen!
Ik ben nog een noobje op dit forum, moest een verbaasd poppetje reflecteren. : Oquote:
Ooohhhh!!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:05 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Ik ben nog een noobje op dit forum, moest een verbaasd poppetje reflecteren. : O
Heb net de trailer even snel doorgeklikt zodat ik niet teveel spoilers zie. Lijkt me een goede film. Matt Damon gaat het misschien beetje slappe, Oblivion achtige verhaal nog wel redden denk ik. Zeker voor op het verlang lijstje! Nu ga ik snel the Last Stand kijken, want morgen om 10:40 alweer in de bios hahaquote:
mja, kan mij enigsinds vinden in die stelling,quote:Op donderdag 25 april 2013 23:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
thuis had ik ID thief niet eens gedownloadquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:02 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Daarom vond ik Identity Thief ook best grappig. Thuis had ik hem waarschijnlijk uit gezet en verwijderd van de harddisk. Ben benieuwd wat je van Stoker vind.
ik wilde het een kans geven, ik verwachtte er echt 0,0 van, en dat was maar goed ook..quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:22 schreef wolfrolf het volgende:
Identity Thief.
Voor een shit comedy als dat ga ik niet eens de deur uit.
Dat ik naar Hangover 3 wil is best uitzonderlijk.
Als je Hangover 1 hebt gezien heb je deel 2 ook gezien, zelden zo'n schaamteloze herhalingsoefening gezien.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wilde het een kans geven, ik verwachtte er echt 0,0 van, en dat was maar goed ook..
Hangover 1 heb ik gezien, en die was bij tijd en wijlen grappig, maar 2 heb ik maar overgeslagen...
niks, was ik op de ipadquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:29 schreef wolfrolf het volgende:
Mirjam wtfWat wilde je replyen op een post van mij
hup voor de dag er mee
Nee zat veel meer in, stom misdaad subplotjequote:Op vrijdag 26 april 2013 10:12 schreef Professional het volgende:
Identity Thief was gewoon erg matig. Idee voor film is leuk, maar de uitwerking was absoluut niet goed.
Ja, heb bij deel 2 ook niet gelachenquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:29 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als je Hangover 1 hebt gezien heb je deel 2 ook gezien, zelden zo'n schaamteloze herhalingsoefening gezien.
meisjeontmoetjongenwordenfliefteindgoedalgoedquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:29 schreef wc-eend het volgende:
Heeft iemand Safe Haven gezien? Hoe is die?
Ga er nog heen maar ik denk standaard Nicholas Sparks verhaal, meisje, jongen, probleem en iemand gaat doodquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:29 schreef wc-eend het volgende:
Baal ik van ja.quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:32 schreef Stefan het volgende:
Stoker draait nog maar 1x per dag om 22.15
Het is niet een 4K film hoor :-) het is wel een hoogwaardige DCP maar helaas niet 4K, tweede projector zorgt vooral voor meer helderheid zodat beide ogen de volledige helderheid krijgen.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mazzelaar![]()
Ik ben vanmiddag om 17:00 uur in Spuimarkt IMAX geweest. Heel de zaal was stilEn het 3D kon ik prima hebben zowaar en overheerste totaal niet. Dat komt toch echt door de 4K resolutie en het feit dat er 2 projectors projecteren ipv. 1 projector met een schermpje voor de lens.
Topfilm idd. Lekker dikke actiescenes!
Maar dan hoeft de bron toch geen 4K te zijn?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:55 schreef wolfrolf het volgende:
Een IMAX projector is wel degelijk 4K, ik ben in een van de projectieruimtes geweest.
staat voor dinsdag 30 en woensdag 1 nog gepland, resp. om 22:15 en 19:30quote:
heeft denk ik alles te maken met de vakantie en het toch wel erg ruime film aanbod en beperkte hoeveelheid zalen..quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:35 schreef Stefan het volgende:
Ze veranderen ook tussendoor, ze hebben woensdag in Spui Oblivion uit de Imax gepleurd
Klopt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar dan hoeft de bron toch geen 4K te zijn?
Dat de projectoren 4K zijn wilt niet zeggen dat de film ook 4K is. De projectoren schalen het zelf omhoog naar 4K (wat ze trouwens erg goed doen).quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:55 schreef wolfrolf het volgende:
Een IMAX projector is wel degelijk 4K, ik ben in een van de projectieruimtes geweest.
maar het spektakel gaat toch behoorlijk ver door tot tegen het eind, om dan nog weg te gaan is op z'n zachts gezegd raar :pquote:Op zondag 28 april 2013 09:08 schreef Stefan het volgende:
Waarbij ik iron man na het spektakel halverwege zou kunnen verlaten
ga dan nietquote:Op zondag 28 april 2013 10:20 schreef Stefan het volgende:
heb m al gezien na de aanval op de mansion zakt het een uur in
Ik vind dat gewoon de tofste scenequote:
hmm 'kay..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dat zal wel niet in het originele verhaal passen![]()
vanmiddag heb ik em gezien, en hij viel mij 100% mee (ik had een enorm zoetsappige film verwacht)quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:29 schreef wc-eend het volgende:
Dude, als Safe Haven niet zoetsappig was, wat vind jij dan wel zoetsappig?quote:Op zondag 28 april 2013 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]
vanmiddag heb ik em gezien, en hij viel mij 100% mee (ik had een enorm zoetsappige film verwacht)
Lees op internet veel reviews van Marvel fanboys die vonden dat de Mandarin niet helemaal true to the story wasquote:Op zondag 28 april 2013 10:33 schreef mschol het volgende:
maar dat zal wel niet in het originele verhaal passen
genoeg romcoms die zoetsappiger zijn...quote:Op zondag 28 april 2013 21:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dude, als Safe Haven niet zoetsappig was, wat vind jij dan wel zoetsappig?
het hele originele verhaal ken ik niet, maar meer van dit teken ik voorquote:Op zondag 28 april 2013 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lees op internet veel reviews van Marvel fanboys die vonden dat de Mandarin niet helemaal true to the story was
Dit lijstje afgewerkt, ma 45 min idd irin man verlaten, leuke dagquote:Op zondag 28 april 2013 09:07 schreef Stefan het volgende:
Overigens vandaag marathon
Heb dit gepland
Evil dead
Warm bodies
Safe haven
21 over
Snitch
Iron man 3
Spui?quote:Op zondag 28 april 2013 23:48 schreef Slayage het volgende:
Vandaag gezien back 2 back
Evil dead
Warm bodies
App
Oblivion
Genoten van de eerste twee en in slaap gevallen bij de laatste twee.
Nou neehoorquote:Op zondag 28 april 2013 22:35 schreef mschol het volgende:
[..]
genoeg romcoms die zoetsappiger zijn...
Vnd er bijzonder weinig Iron man inzittenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |