Thanks, maar Vault en Atta weten inmiddels dat Bajs ook maar een Hollandse boerenlul is. Eentje met wat meer mazzel, da's alles. Allemaal ekte bazen hier.quote:
Revert.nl, Skatestore.nlquote:Op donderdag 25 april 2013 16:52 schreef Reemi het volgende:
Welke goede webshop heeft het beste aanbod (canvas) Janoski's?
Helaas bijna allemaal van suède, en dat is me iets te warm voor de zomer.quote:
Als ik kijk naar de verschillen tussen de normale en gyakusou free van vorig seizoen dan is er geen verschil op de kleuren na. Ik denk dan ook dat hier ook geen verschillen zijn verder.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:56 schreef zeedrager het volgende:
Toevallig iemand hier met lunarglide 4 gyakusou en ' normale' lunarglide 4?
Neem aan dat ze exact hetzelfde vallen maar wellicht dat iemand hier meer weet.
Ook een rode en grijze canvasquote:Op donderdag 25 april 2013 16:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Helaas bijna allemaal van suède, en dat is me iets te warm voor de zomer.Alleen zwarte canvas, maar die vind ik weer te saai.
Wel bedankt!
Thnx! dan weet ik genoeg!quote:Op donderdag 25 april 2013 17:15 schreef don-diablo het volgende:
Als ik kijk naar de verschillen tussen de normale en gyakusou free van vorig seizoen dan is er geen verschil op de kleuren na. Ik denk dan ook dat hier ook geen verschillen zijn verder.
twee keer op een dag, bosslike. 1 run is voor mij voldoende, heb niet eens de tijd om 2x per dag te hardlopenquote:Op donderdag 25 april 2013 17:44 schreef Atta-boy het volgende:
Omdat niemand zag hoe ziek sportief ik bezig was
[ afbeelding ]
Vanavond nog een rondje
De mint zijn ook van canvas. Volgens mij nog wel meer.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Helaas bijna allemaal van suède, en dat is me iets te warm voor de zomer.Alleen zwarte canvas, maar die vind ik weer te saai.
Wel bedankt!
Hey Maver.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:47 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Tegenwoordig zijn de meeste Janoski's van canvas volgens mij, wat zonde is,
Ik neem amper de gelegenheid om 1x te gaan. 2 red ik al helemaal niet. Ik ren hooguit 10. Dan vind ik het qua afstand wel genoeg.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:11 schreef Bajskorv het volgende:
Twee keer op een dag is mij ook teveel. Twee keer extra omkleden, twee keer extra douchen... Liever 1 lange run. Vanmorgen heel vroeg 13k op het meer van Hagaparken in Stockholm, geweldig.
Ik kan ze anders nauwelijks vinden. De mooiste zijn allemaal van suède en ik wil juist canvasquote:Op donderdag 25 april 2013 18:47 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Tegenwoordig zijn de meeste Janoski's van canvas volgens mij, wat zonde is,
Mijn kleine Zweedse hou ik niet bij, die loopt rustig 13k/u en doet marathons en die shit...quote:Op donderdag 25 april 2013 20:54 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb de 2e keer ook niet gered door laat eten etc.
Ging vanmiddag met m'n vriendin en iemand anders die al langer bezig is wilde in de avond maar die ging dus niet meer.
Als ik met m'n vriendin ga ren ik wel zelf altijd voorop
Mij niet gezien.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:13 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Mijn kleine Zweedse hou ik niet bij, die loopt rustig 13k/u en doet marathons en die shit...
Das ook mijn tempo nu ongeveer. Ik ben juist gewend om vanuit m'n sport korte sprints te doen en dan weer even wachten, dan weer max sprinten, rusten, sprinten etc. Das andere koek. Maar ben erg blij met m'n Free iig.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:33 schreef Bajskorv het volgende:
Mijn snelheid ontwikkelt langzaam, maar ik ben van nature geen soepele loper. Nu op 10k in 60min, best lekker voor mij.
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:14 schreef vault_tec het volgende:
iemand die weet waar volt janoskis te koop zijn in een us7?
Ik dacht dat Sparky ze heeft (gehad), maar das niet in de buurt voor je.quote:
Shit man, die schoenen zijn nog best nice. Zelf loop ik op deze vrouw-met-menopauze gedrochtenquote:Op donderdag 25 april 2013 17:44 schreef Atta-boy het volgende:
Omdat niemand zag hoe ziek sportief ik bezig was
[ afbeelding ]
Vanavond nog een rondje
ach, zolang jij een fijne run mee hebt, dan is er toch niks aan de hand. Niemand die erop let tijdens het hardlopenquote:Op donderdag 25 april 2013 22:15 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Shit man, die schoenen zijn nog best nice. Zelf loop ik op deze vrouw-met-menopauze gedrochten:
[ afbeelding ]
Free 3.0 wil ik gaan halen, wacht totdat ze ergens in de sale belanden.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:50 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Das ook mijn tempo nu ongeveer. Ik ben juist gewend om vanuit m'n sport korte sprints te doen en dan weer even wachten, dan weer max sprinten, rusten, sprinten etc. Das andere koek. Maar ben erg blij met m'n Free iig.
Zag bij end een paar blauwe 5.0 die waren niet onaardig voor casual gebruik.
3.0 heb ik ook voor wanneer ik bij m'n vriendin een rondje ga lopen. Zijn erg nice idd. Vind die nieuwe misschien nog iets mooier dan die ik zelf heb.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:26 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ach, zolang jij een fijne run mee hebt, dan is er toch niks aan de hand. Niemand die erop let tijdens het hardlopen
[..]
Free 3.0 wil ik gaan halen, wacht totdat ze ergens in de sale belanden.
Zwarte met shield. Wivah die ik gemaakt had met m'n vriendin.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:38 schreef SHOOOTO het volgende:
alle cw's, atta? Ben morgen in AMS, dan kan ik het wel even checken.
je mag er iig niet rokenquote:
Idd een tijd niet van je gehoord hier.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:03 schreef An_awesome_wave het volgende:
Lang niet meer gepost hier!!! Vandaag Hanon x NB.
[ afbeelding ]
Thanks!!! Ja druk bezig geweest met een en ander.... binnenkort weer eens tijd om wat toffe paartjes aan te schaffenquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:55 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Idd een tijd niet van je gehoord hier.sharp as always.
Mooi ding. Het is dat ik eig goed voorzien ben en pas een nieuwe heb gehaald.quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:09 schreef JetLife het volgende:
Schaamteloze reclame. V&A / [TK] A.P.C. Camouflage Military Parka M
Apc & norse wat me te binnen schiet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:23 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik heb een paar honderd euro to blow on hoodies en/of crewnecks/t-shirts. Liefst een beetje minimalistisch en monochroom. Iemand nog suggesties?
Our Legacy perfect tee.quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:23 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik heb een paar honderd euro to blow on hoodies en/of crewnecks/t-shirts. Liefst een beetje minimalistisch en monochroom. Iemand nog suggesties?
Echt? Zijn ze te lang/smal/kort/wijd? Ik heb een paar shirts van norse en de pasvorm is voor mij wel oké.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:35 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Norse pas ik niet, moeilijk rare fit blijft dat toch. Apc even kieken.
Doe mij een paartje van die royal blue 1s :$quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:00 schreef matthijst het volgende:
Random sneakershoppies in Osaka. Zomaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPX, jaren 80 terug:
[ afbeelding ]
Adidas:
[ afbeelding ]
Het Nils model zat mij ook voor geen meter, andere van Nors waren wel goed.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:24 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Echt? Zijn ze te lang/smal/kort/wijd? Ik heb een paar shirts van norse en de pasvorm is voor mij wel oké.
Ik heb 2 nils shirts en die zitten 'gewoon' goed.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:46 schreef JetLife het volgende:
[..]
Het Nils model zat mij ook voor geen meter, andere van Nors waren wel goed.
Te kort in lengte en mouwen maar wel een te vierkante body, een weinig flatteuze pasvorm bij mij.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:24 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Echt? Zijn ze te lang/smal/kort/wijd? Ik heb een paar shirts van norse en de pasvorm is voor mij wel oké.
Dat is balen. Ik ben zelf niet excessief lang en/of dun dus daar heb ik niet zo'n last van. Kwalitatief wel prima shirts though.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:52 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Te kort in lengte en mouwen maar wel een te vierkante body, een weinig flatteuze pasvorm bij mij.
Ik wel dan.quote:Op zondag 28 april 2013 11:15 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat is balen. Ik ben zelf niet excessief lang en/of dun dus daar heb ik niet zo'n last van. Kwalitatief wel prima shirts though.
Prachtig inderdaad! Ik sla ff over aangezien ik dit jaar al 10 paar gekocht heb en 4 mei de Grape ook al uitkomt en dan ga ik ook nog eens een nieuwe telefoon kopenquote:Op zondag 28 april 2013 13:51 schreef Bajskorv het volgende:
Ik ben ff aan het fappen geslagen. Release vrijdag 3 mei...
[ afbeelding ]
Ja man en 70+ paar schoenen is dat niet? Verdien op mijn 22ste al meer dan modaal en heb de garantie dat ik minimaal nog 2 keer ga promoveren waardoor ik meer dan 2 keer modaal gaan vinden. Normaliter hoef ik mij ook niet zo'n zorgen te maken om geld alleen dit is nog een beetje nasleep van het verhuizen.quote:Op zondag 28 april 2013 18:19 schreef Hiatus het volgende:
Lol moet je geen MacBook kopen, geld verspilling.
Met wat?quote:Op zondag 28 april 2013 18:23 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ja man en 70+ paar schoenen is dat niet? Verdien op mijn 22ste al meer dan modaal en heb de garantie dat ik minimaal nog 2 keer ga promoveren waardoor ik meer dan 2 keer modaal gaan vinden. Normaliter hoef ik mij ook niet zo'n zorgen te maken om geld alleen dit is nog een beetje nasleep van het verhuizen.
Toffe cap. Ik wil nog graag een zwarte 5 panel van supreme voor de festivals/lazy days.quote:Op zondag 28 april 2013 14:12 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Ik wel dan.Haha, maar je hebt gelijk. Dat wel. Daarom maar deze gehaald.
@ Atta: sick, nice man.
[ afbeelding ]
Een MacBook was verreweg de beste uitgave die ik ook gedaan hebt als we spreken over computers etc.quote:Op zondag 28 april 2013 18:19 schreef Hiatus het volgende:
Lol moet je geen MacBook kopen, geld verspilling.
Ik krijg deze binnenkort uit een trade:quote:Op zondag 28 april 2013 19:36 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Toffe cap. Ik wil nog graag een zwarte 5 panel van supreme voor de festivals/lazy days.
Bajs die saucony zien er erg nice uit, alleen vraag me af hoe het materiaalgebruik is. Die vorige hanon collab was qua materiaal niet zo helaas.
Dit. Polkadots + digicamo + tekst in spiegelbeeld (waar ik sowieso geen fan van ben)?quote:Op zondag 28 april 2013 21:10 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vind deze supreme x cdg collectie echt zwaar slecht als je hem vergelijkt met de vorige.
Beetje net als die atmos x nike collabs van pas geleden. Overkill aan dingen die los van elkaar cool hadden kunnen zijn.
De retail was gewoon normaal. Werd alleen voor resellprijs verkocht door oa patta.quote:Op zondag 28 april 2013 21:15 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Dit. Polkadots + digicamo + tekst in spiegelbeeld (waar ik sowieso geen fan van ben)?
Het is mij wat te veel van het goede.
En die prijzen blijven idioot, nog een parallel met die atmos x nike collab. 350 euro retail, doe normaal.
Was laatst bij Premium waar ze die atmos x nike collab ook hadden. Was schijnbaar een paar dagen daarvoor een kerel binnen gekomen die sneakers niet "volgde" maar klaarblijkelijk wel leuk vond. Hij had die schoen namelijk nog nooit gezien maar tikte zonder blikken of blozen even 350 euro af omdat hij ze wel mooi vond. Een man met het inkomen van Basj zonder het common sense van Basj vermoed ik.
als je hem cheaper weg doet wil ik hem wel.quote:Op zondag 28 april 2013 20:25 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Een MacBook was verreweg de beste uitgave die ik ook gedaan hebt als we spreken over computers etc.
Alles loopt super gelikt, wel ontworpen interface en zoveel gemakkelijker in onderhoud dan in Windows.
[..]
Ik krijg deze binnenkort uit een trade: [ afbeelding ]
Weet niet of het je ding is maar hij mag weg voor 100e.
Die kun je geheid voor een goede prijs verkopen. Het is niet helemaal mijn ding. Letters in spiegelbeeld vind ik niet zo eraan. Ik zou een acid zwarte willen, of de paarse van de laatste liberty collab. Maar het is geen must en wil er eig niet heel veel boven retail voor betalen.quote:Op zondag 28 april 2013 23:51 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Sorry man , anders schuif ik hem wel door naar een maatje die heeft 80 geboden maar ik heb er meer inzitten met de trade.
Ik hoop het, vind hem zelf eerlijk gezegd niet heel mooi. Die eerste CdG collab dan weer wel maar de prijzen die mensen daarvoor vragen zijn echt bizar.quote:Op maandag 29 april 2013 08:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die kun je geheid voor een goede prijs verkopen. Het is niet helemaal mijn ding. Letters in spiegelbeeld vind ik niet zo eraan. Ik zou een acid zwarte willen, of de paarse van de laatste liberty collab. Maar het is geen must en wil er eig niet heel veel boven retail voor betalen.
Dat gaat wel, maar het blijft gewoon teveel voor een cap (waar hebben er het over immers).quote:Op maandag 29 april 2013 12:45 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Ik hoop het, vind hem zelf eerlijk gezegd niet heel mooi. Die eerste CdG collab dan weer wel maar de prijzen die mensen daarvoor vragen zijn echt bizar.
Die acid zwarte gaat ongeveer voor 70-80. Weet niet of je dat acceptabel vind?
Ik eig ook. Heb online wel eens dingen van raised by wolves gezien en die zijn tof.quote:Op maandag 29 april 2013 13:42 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Dan zou ik voor een mooie norse of raised by wolves (!)
gaan. Ik heb echt morele problemen om zoveel te droppen voor resellers maarja, deze gaat toch weer in de verkoop.
Die vind ik zelf ook mooier idd.quote:Op maandag 29 april 2013 17:59 schreef SHOOOTO het volgende:
ondanks de vintage treatment, OG cw over alles (bovenste dus).
Link?quote:Op maandag 29 april 2013 20:10 schreef Atta-boy het volgende:
Mayor van lb heeft btw een hele maatserie van die bricks and mortar asics te koop. Vanaf us8,5 helaas.
¤250+ shipping
Nieuwe kopenquote:Op maandag 29 april 2013 20:12 schreef oLexie het volgende:
Ja, jullie, schoenexperts, kunnen mij vast helpen.
Mayo op mijn nubuck schoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon eraf (laten) likken.quote:Op maandag 29 april 2013 20:12 schreef oLexie het volgende:
Ja, jullie, schoenexperts, kunnen mij vast helpen.
Mayo op mijn nubuck schoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koop wat ik leuk vind, maar mis de meeste leuke releases door gebrek aan geld en niet op de hoogte zijn![]()
Dat is raar, want ik lurk hier toch ook alweer 6 à 7 jaar
Oh en http://sizestores.co.uk/h(...)beaches-of-rio-pack/
oh ah toma toma vem vem vem vem
Was er zó blij meequote:
ik ben ook ooit zo begonnenquote:Op maandag 29 april 2013 20:34 schreef Divje het volgende:
Ik verontschuldig me er niet voor hoorNoem het pauper omdat ze allemaal zo afgetrapt zijn behalve de voorste 2 paar.
Helaas is het waar.quote:
Sowiesoquote:Op maandag 29 april 2013 20:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ik ben ook ooit zo begonnenonthou wel... real life > schoenen kopen.
Air Force 1, geen idee hoe die dingen er tegenwoordig uitzien maar dat waren echt die basketbal schoenen destijds. Ik ben van de bubbling generatie.quote:
ik koop elke maand wel 1-8 paartjes en prijs is maximaal 150 maar meestal toch 100 eu per paar.quote:Op maandag 29 april 2013 20:51 schreef oLexie het volgende:
Wat ik me afvroeg, hoe vaak kopen jullie schoenen en wat is de maximale prijs?
Zelf mag ik maar 1 maal per maand schoenen halen met een maximum van 150, of als ze echt hééééél mooi zijn 160 maar dan bezuinig ik wel op andere dingen. Soms wil ik mezelf slaan omdat die 150 beter in een pot kan voor onze woning maar dan moet ik weer op 1000 uit 1 dozijn schoenen lopen en iedereen ziet er al zo hetzelfde uit (niet dat ik echt speciale schoenen koop o.i.d. maar ze zijn wel altijd vrij snel uitverkocht en dan ook niet meer te krijgen).
http://www.hanon-shop.com(...)37384&cat=302&page=2quote:Op maandag 29 april 2013 20:50 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vind leopard print altijd awesome. Weet niet iemand van hier die fan is van animal prints.
Heb je een link?
Jeetje, dan mag ik aannemen dat je gewoon thuis woont?quote:Op maandag 29 april 2013 20:54 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ik koop elke maand wel 1-8 paartjes en prijs is maximaal 150 maar meestal toch 100 eu per paar.
Nee, woon nu op mij zelf. Verdien nogal goed voor mijn leeftijd.quote:Op maandag 29 april 2013 20:55 schreef oLexie het volgende:
[..]
Jeetje, dan mag ik aannemen dat je gewoon thuis woont?
Kon ik maar 8 paar schoenen per maand betalen.![]()
Mis de tijden dat de koelkast automatisch gevuld was, zorgverzekering iets was waar ik niets van begreep en gas, water en licht gewoon iets vanzelfsprekends waren.![]()
Goodlife.
Nog meer goodlife, lekker houden zo!quote:Op maandag 29 april 2013 20:57 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Nee, woon nu op mij zelf. Verdien nogal goed voor mijn leeftijd.
Ik kon totaal niet met geld omgaan dus ik kan hier niet op antwoordenquote:Op maandag 29 april 2013 20:51 schreef oLexie het volgende:
Zelf mag ik maar 1 maal per maand schoenen halen met een maximum van 150, of als ze echt hééééél mooi zijn 160 maar dan bezuinig ik wel op andere dingen. Soms wil ik mezelf slaan omdat die 150 beter in een pot kan voor onze woning maar dan moet ik weer op 1000 uit 1 dozijn schoenen lopen en iedereen ziet er al zo hetzelfde uit (niet dat ik echt speciale schoenen koop o.i.d. maar ze zijn wel altijd vrij snel uitverkocht en dan ook niet meer te krijgen).
wat ik ook soms doe met atta is naar sales gaan. Ik doe ga het niet meer doen maar vroeger kocht ik dan 5 paar in de sale. Scheelt een hoop geld en ik heb toch een maat die niet populair is.quote:Op maandag 29 april 2013 20:59 schreef oLexie het volgende:
Voorheen wilde het ook wel gebeuren dat ik per maand vijf paar schoenen haalde, maar dat waren dan schoenen variërend van de 20 tot de 60 euro. Voor pumps ga ik namelijk geen 100 neerleggen, die dingen zijn zo kapot.
Oh maar ook tweedehands dan of nieuw? Tweedehands schoenen zou ik persoonlijk echt niet willen dragen, dat is omdat ik voetzweet echt heel smerig vind.quote:Op maandag 29 april 2013 21:01 schreef Atta-boy het volgende:
Ligt er aan hoeveel geld ik te besteden heb en wat de schoenen waard zijn. Zou het liefst niet te vaak schoenen kopen. (Gaat de laatste tijd goed btw)
Maar er zijn soms periodes dat er heel veel wat ik leuk vind uitkomt en/of ik veel tegenkom dat ik nog wil op ebay of marktplaats.
je kan op fora zoals lacebag schoenen kopen die 1-3 keer gedragen zijn door mensen die er zuinig op zijn...quote:Op maandag 29 april 2013 21:06 schreef oLexie het volgende:
[..]
Oh maar ook tweedehands dan of nieuw? Tweedehands schoenen zou ik persoonlijk echt niet willen dragen, dat is omdat ik voetzweet echt heel smerig vind.Heb wel ooit iets gehaald bij Episode in Utrecht, maar schoenen kun je niet wassen.
Ja, geen afgedragen paartjes maar als ik een paar dat ik al heel lang zoek zie voor een goede prijs en hij is dan hoogstens 10 keer gedragen dan koop ik ze gewoon.quote:Op maandag 29 april 2013 21:06 schreef oLexie het volgende:
[..]
Oh maar ook tweedehands dan of nieuw? Tweedehands schoenen zou ik persoonlijk echt niet willen dragen, dat is omdat ik voetzweet echt heel smerig vind.Heb wel ooit iets gehaald bij Episode in Utrecht, maar schoenen kun je niet wassen.
Daar zijn ze al uitverkocht. Nike.nl heeft ze inmiddels ook http://store.nike.com/nl/(...)d-763692/pgid-675635 daar gaan ze nog niet heel hard, en het zou kunnen dat ze ze dan ook in de Nikestore Adam of Rdam hebben.quote:Op maandag 29 april 2013 20:43 schreef oLexie het volgende:
[..]
Helaas is het waar.
Wil zo graag die AM1's uit Duitsland hebben, maar moet nog een maand wachten.
Ik zei het toch!quote:Op maandag 29 april 2013 21:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Daar zijn ze al uitverkocht. Nike.nl heeft ze inmiddels ook http://store.nike.com/nl/(...)d-763692/pgid-675635 daar gaan ze nog niet heel hard, en het zou kunnen dat ze ze dan ook in de Nikestore Adam of Rdam hebben.
Verder nog nergens gezien.
Er is ook een kans dat het donkergrijze suede in het echt iets minder grof is van structuur, dat dit samples zijn, die truc heeft Nike de laatste tijd vaker uitgehaald. Heb nog geen foto's gezien van de definitieve versie.
Over deze heengelezen maar imo best prijzig voor zo'n trui, helemaal omdat het super moeilijk goed te rocken is. Bij H&M hadden ze pas ook zoiets voor ¤20 ofzo en toen twijfelde ik ook alquote:Op maandag 29 april 2013 20:54 schreef Divje het volgende:
[..]
http://www.hanon-shop.com(...)37384&cat=302&page=2
Njah, leopard prints was 't idd. Zie net dat er meerdere prints in deze sweater zitten volgens mij..
Ik wil ze alleen in 80% Gusto rating, anders niet. En dan nog lowballenquote:Op maandag 29 april 2013 21:14 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ja, geen afgedragen paartjes maar als ik een paar dat ik al heel lang zoek zie voor een goede prijs en hij is dan hoogstens 10 keer gedragen dan koop ik ze gewoon.
Op dure schoenen ga je niet sporten lijkt me dus denk dat ze niet heel erge zweetvoeten er in gehad hebbenen ik draag toch gewoon sokken. Maar het liefst heb ik ze gewoon nieuw.
Ik heb niet echt een max, maar probeer het rond de gemiddeld 2 paar per maand te houden (wordt dus altijd 3...). Max prijs is 250 all-in ongeveer. Wil soms wel iets extra voor resell betalen, maar geen rape...quote:Op maandag 29 april 2013 20:51 schreef oLexie het volgende:
zijn de volts nou in nl gedropt? Kan er niks over vinden.quote:Op maandag 29 april 2013 22:24 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Ik wil ze alleen in 80% Gusto rating, anders niet. En dan nog lowballen
Na de Lemon Twist, nu de Pink Foil:
[ afbeelding ]
Ik moet vrijdag werken, maar wil wel even proberen indien ik er de tijd voor heb. Us 11 toch? Staat nog niet bij hoe laat ze uit komen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:34 schreef Bajskorv het volgende:
Trouwens, als mensen zin hebben vrijdag online die Footpatrol x Saucony's voor Bajs te kopen - Hook me up! Benieuwd wanneer ze die gaan droppen, ben onderweg van HK naar NY op 2/3 mei.
En anders heb je er in het beste geval 2.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:23 schreef Bajskorv het volgende:
Klopt, zit de hele tijd die site te checken. En US11 inderdaad. Hopelijk kan ik zelf online zijn.
Hopelijk, hangt van planning van dame af. Sowieso trip naar een of andere outlet voor haar, dus kan ik daar cheapo Nike's zoeken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
En anders heb je er in het beste geval 2.![]()
Ik vind ze zelf ook Nice tbh. Ga je in NYC nog een shopping trip maken?
Weinig shops voor jezelf dus. Kun je een keer de hand op de knip houden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:30 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hopelijk, hangt van planning van dame af. Sowieso trip naar een of andere outlet voor haar, dus kan ik daar cheapo Nike's zoeken.
We zien wel, misschien vrijdag rondje SoHo en we graag zaterdag ook lunchen in Brooklyn (waar genoeg shops zitten die ik nog niet gezien heb).quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:36 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Weinig shops voor jezelf dus. Kun je een keer de hand op de knip houden.
Reageert niet echt vlotjes...quote:Op maandag 29 april 2013 20:10 schreef Atta-boy het volgende:
Mayor van lb heeft btw een hele maatserie van die bricks and mortar asics te koop. Vanaf us8,5 helaas.
¤250+ shipping
Ik vind ze echt heel erg nice, maar 250 echt te duur, dus nee.quote:
Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:38 schreef Bajskorv het volgende:
Ik heb net 500e bespaard op een vlucht... Te verleidelijk
Ik wil ze ook, maar 250 is gewoon teveel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:00 schreef Bajskorv het volgende:
Ik werk in finance, doe investeringen in bedrijven. ben Bajs Bond. Bricks & Mortar gekocht.
PS: Wat voor werk doe jij eigenlijk?quote:
Ben an sich geen fan van de huarache, maar deze lights zijn zeker te pruimen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:26 schreef Bajskorv het volgende:
Klopt! Mijn Hua free lag er ook, heb ik dus weer teveel voor betaald...
Ik ben visagiste, zelfstandig gewerkt voor Endemol in o.a. Aalsmeer. Verder gewerkt bij Shu Eumera in Magna Plaza, en nu in diverse steden bij M.A.C. cosmetica.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:22 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
PS: Wat voor werk doe jij eigenlijk?
275e... Dat is mijn nieuwe record en niet iets waar ik trots op ben.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:29 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ben an sich geen fan van de huarache, maar deze lights zijn zeker te pruimen.
Wat was je eig in totaal kwijt voor de asics?
"due to last minute issues"quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:34 schreef Bajskorv het volgende:
Helaas, die Saucony x Footpatrol is uitgesteld. Lijkt de trend van 2012-2013 te worden.
Source: Footpatrol website
waar heb je die sokken vandaan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:29 schreef acbs2 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wivah_30-04 by acbs2, on Flickr
Vandaag lekker pannekoeken gebakken en eigen bar gedraaid. Profit in mijn pocket :fap:
En ja bricks & mortars gaan komen.
Je moet gewoon heel veel geduld hebben
Die shield lagen voor 40 euro bij de lokale run2day hier.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:29 schreef acbs2 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wivah_30-04 by acbs2, on Flickr
Vandaag lekker pannekoeken gebakken en eigen bar gedraaid. Profit in mijn pocket :fap:
En ja bricks & mortars gaan komen.
Je moet gewoon heel veel geduld hebben
als je witte sokken ziet met rode stipjes of rode sokken met witte stipjes kan je mij dan inlichten? zoek die voor mijn cdg x conversequote:Op dinsdag 30 april 2013 20:47 schreef acbs2 het volgende:
Van urban outfitters maar zijn daar allemaal weg. 2 packs van 3, maandje geleden gekocht ofzo. Heb ze int geel, oranje, rood, mint, donkergroen en navy.
Oh die vind ik nice man, had je wel mogen zeggenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:01 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die shield lagen voor 40 euro bij de lokale run2day hier.
Atta wat is the bird eig in Rotterdam?
Check ghostpoet, 6 juni in bird. Pim en ik gaan ookquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:13 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Oh die vind ik nice man, had je wel mogen zeggen![]()
The bird is een soort uitgaansgelegenheid met wat meer jazz, soul en hiphop spul enzo
Alles boven 150e vind ik al teveel, maar soms moet ik over mijn hart strijken en boeit het me even niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
"due to last minute issues"
Lekker vaag omschreven. Zeg gewoon wat de echte reden is zoals: de kwaliteit is kut en dat willen we jullie niet aandoen.
Vind dat je veel hebt betaald voor die asics. Vind ik ze echt niet waard. 175 max imo.
Know that feel bro.quote:Op woensdag 1 mei 2013 02:22 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Alles boven 150e vind ik al teveel, maar soms moet ik over mijn hart strijken en boeit het me even niet.
Je had veel beter wat anders kennen kopen imo.quote:Op woensdag 1 mei 2013 03:20 schreef Marmal het volgende:
Ik heb vandaag deze schoenen besteld:
[ afbeelding ]
Is eens 'n keer wat anders. Ik kocht de laatste maanden alleen maar schoenen van 200/300 euro, maar je kan ook met veel minder geld leuke schoentjes kopen. Ze kostten maar 70 euro. Ik had sowieso een nieuw wit paar nodig en om eerlijk te zijn vind ik ze wel vetZe zijn van het merk McGregor.
Vind ze wel nice, maar heb het geld er niet voor over (135 euro bij patta). Lijkt me dat ze snel kapot gaan of eraf vallenquote:
Had je anders verwacht?quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:15 schreef Divje het volgende:
Fuck, die Janoski Florals vlogen eruit bij Caliroots
Neequote:
Eens, had ze alleen vanavond ff aanquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:36 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Hartstikke lekkere schoen. Maar zou beter staan met denim![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faka G
2 huf shirtjes en een paar asics mint saga.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:03 schreef Atta-boy het volgende:
Pakketje met wat? Gast doet nu wel ¤7 shipping btw. Eerst was het $56
Moet alleen nog goed verandert worden en dan krijg ik het binnen yo
Die saga zijn dope, maar de afwerking vond ik irl toch wat minder.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:11 schreef vault_tec het volgende:
[..]
2 huf shirtjes en een paar asics mint saga.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:47 schreef Atta-boy het volgende:
Wivah:
[ link | afbeelding ]mooie Vans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pm, :3 tenzij atta ze wilt. Ga niet tegen hem op bieden :3 #guycodequote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:57 schreef Pedroo het volgende:
Fragments zijn binnen en ze zijn helaas te klein. Dacht UK 7 Us 8 was, wat net zou moeten passen, maar ze zijn dus us 7. Dus ze mogen weer weg, helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:18 schreef Cpt. het volgende:
Zojuist mn tenen afgeknipt.Pics or it didn't happen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faka G
Je gooit nu zout in mijn wonden... Pakketje is nog niet binnen, helaas.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:52 schreef Pedroo het volgende:
Ik hoef er trouwens niet zoveel voor.
Edit: Ook al is het niet de goede maat, toch jammer dat ik ze nu alweer weg moet doen
Niet naar hem luisteren, hij heeft nog een slecht humeur van de twee verloren wedstrijden van barcaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:43 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Ik vind dat er veel mooiere Janoski's zijn, maar koop gewoon wat je zelf mooi vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FREEBAJSKORV
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:46 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Niet naar hem luisteren, hij heeft nog een slecht humeur van de twee verloren wedstrijden van barcaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:54 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]HahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love will tear us apart (Joy Division)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters everywhere but I don't really care.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 07:45 schreef matthijst het volgende:
En nog een van Skit, sneakerzaakje in Kichijoji met oude en 2e hands spul.
Spoilertagje, want veel foto's:Dat ingepakt in plastic doet me weer denken aan m'n trip naar NYC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love will tear us apart (Joy Division)
Ik ga zo ook ff een paar grapes scorenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:49 schreef matthijst het volgende:
Wel handig dat je ze kon passen, want vallen redelijk ruim, half maatje te groot volgens mij.
Goede aankoop, do want.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:33 schreef acbs2 het volgende:
3e paartje 990 onderweg. Echt mn favo NB model op het moment.
[ afbeelding ]
Ziek inderdaad, die Europese prijzen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:07 schreef Atta-boy het volgende:
180![]()
Tijdje terug waren 5's nog gewoon 130 ofzo
Suede toe box? If yes -> Want cop.quote:
185 pleurootjes durfden ze er bij de Footlocker voor te vragen... en ik was zo gek dat ik m'n pinpas pakte. Als dat zo door gaat met die prijzen van Jordan/Nike dan kap ik met die merken. Ga ik me gewoon focussen op merken als Saucony, NB, Reebok etcquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:41 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ziek inderdaad, die Europese prijzen.
Japan 130 voor betaald
Ik vind de prijzen van NB al enige tijd hoog.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:23 schreef An_awesome_wave het volgende:
NB is ook niet bepaald cheap sinds die prijsstijging van vorig jaar.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:17 schreef vault_tec het volgende:
Net 4 paar schoenen gekocht omdat ik die fragments heb misgelopen.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:17 schreef vault_tec het volgende:
Net 4 paar schoenen gekocht omdat ik die fragments heb misgelopen.
Nee vault wel. Maar zag bij end dat 9,5 er weer is en wilde nog een armband bestellen en evt portemonnee van porter.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:29 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Heb jij die eerste release toen gehaald don?
Navy vans year of the snake, vans syndicate x bad brains, bamboo trainers & ben g blazers.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:24 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
edit: Wat heb je gekocht vault? Pics.
Uitverkocht zeker? Toch nog een klein shop tripje voor jezelf weten te maken?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:46 schreef Bajskorv het volgende:
Net in Kith NY die nieuwe Asics gezien. Ondanks RF, toch echt kneiterhard, zag er goed uit on foot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |