En nou door voor je eerste topicquote:
ja maar dan moet ik ook de naam verzinnen, straks lachen jullie me uitquote:Op donderdag 25 april 2013 13:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Als het topic gesloten is, klik je op 'Open een nieuw deel'
Topicreeks: Den Haagquote:Op donderdag 25 april 2013 13:05 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik ook de naam verzinnen, straks lachen jullie me uit![]()
Ik zal me eens inlezenquote:Op donderdag 25 april 2013 13:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Topicreeks: Den Haag
Hier, kan je inspiratie opdoen
Mwa, ik geloof niet dat ik me daar druk over kan maken. In de volksmond is het ook nog steeds gewoon koninginnenach.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:09 schreef Ronnie_dh het volgende:
Over Ahwe zaui gesproken....
Wie irriteert zich aan de naamsverkrachting van Koninginnenach naar "Life I Live" Festival. I know het is al een tijdje zo, maar kan er nog steeds niet bij dat de rechter heeft besloten de naam van een feest voor alle Hagenaars/Hagenezen aan stichting toe te kennen.
De Nach was al een paar jaar de Nach niet meer. Het kan me nu niet meer echt boeien eigenlijk.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:09 schreef Ronnie_dh het volgende:
Wie irriteert zich aan de naamsverkrachting van Koninginnenach naar "Life I Live" Festival. I know het is al een tijdje zo, maar kan er nog steeds niet bij dat de rechter heeft besloten de naam van een feest voor alle Hagenaars/Hagenezen aan stichting toe te kennen.
Jij bent toch niet ronnie bravo he?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:09 schreef Ronnie_dh het volgende:
Uhm nee, Bedoel je trouwens niet Johny Bravo?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jij bent toch niet ronnie bravo he?
Nee Johny Bravo is coolquote:Op donderdag 25 april 2013 13:57 schreef Ronnie_dh het volgende:
[..]
Uhm nee, Bedoel je trouwens niet Johny Bravo?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee Johny Bravo is coolin tegenstelling tot ronnie bravo
Hubba Hubba!quote:Op donderdag 25 april 2013 13:57 schreef Ronnie_dh het volgende:
[..]
Uhm nee, Bedoel je trouwens niet Johny Bravo?
[ afbeelding ]
Dan ga ik die eerste zoeken en die tweede wegmikkenquote:Op donderdag 25 april 2013 12:13 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Eehm ja en nee(had je aanbod gemist kennelijk). Tosti-ijzer wel en oplader is niet zo nuttig.
Ik zou de harde schijf eruit slopen. De rest kan niet zo'n kwaadquote:Op donderdag 25 april 2013 12:55 schreef Crumpette het volgende:
ja haha ik heb er ook nog een... en nog een PC ook.. weet gewoon niet hoe ik die veilig kan wegdoen eigenlijk
Ze bedoelde aan Khadgar geven voor zijn projectquote:Op donderdag 25 april 2013 15:54 schreef freshy98 het volgende:
Afgeven bij de reiniging op de Werf bijvoorbeeld.
Staat een container waar je dat soort dingen kan plaatsen.
Als de harde schijf de moeit waard is qua opslag grote en data die er op staat, zou je die er nog uit kunnen halen.
Anders in ieder geval goed schonen met een secure wipe tool.
Oh, dat heb ik even gemist...quote:Op donderdag 25 april 2013 16:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze bedoelde aan Khadgar geven voor zijn project
Het gaat hier tegenwoordig ook wel weer razendsnelquote:
Ja, sporadisch, hoezo?quote:Op donderdag 25 april 2013 17:05 schreef MissMSX het volgende:
Doen er hier nog mensen aan Pinterest?
Ik zoek Pinterest-vriendjesquote:
Ah, vandaarquote:
Haha, ik ook niet. En vast ook geen boeiende dingen voor een random fok-kennis. Ik heb geen Danny-bord ofzoquote:Op donderdag 25 april 2013 17:20 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ah, vandaarMaar ja, durf ik dat wel aan...mijn persoonlijke Pinterestdingen delen met een Fok!ker?
Bovendien zoveel doe ik er dus niet mee
Je doet er niet zoveel mee maar je zoekt wel Pinterestvriendjes?quote:Op donderdag 25 april 2013 17:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haha, ik ook niet. En vast ook geen boeiende dingen voor een random fok-kennis. Ik heb geen Danny-bord ofzo
Misschien. Ik ben een newbiequote:Op donderdag 25 april 2013 17:27 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Je doet er niet zoveel mee maar je zoekt wel Pinterestvriendjes?![]()
Zodat je er meer mee gaat doen ofzo?
Wij hebben alle bomen. En GotC heeft last van allemaalquote:Op donderdag 25 april 2013 18:03 schreef Khadgar het volgende:
Voor de hooikoorts klanten: een tweaker heeft een bomenkaart van Den Haag online gezet. Alle bomen van de gemeente staan er op, met een kleurtje die bij de soort past.
http://hooikoorts.plekjes.com
Open dataquote:Op donderdag 25 april 2013 18:03 schreef Khadgar het volgende:
Voor de hooikoorts klanten: een tweaker heeft een bomenkaart van Den Haag online gezet. Alle bomen van de gemeente staan er op, met een kleurtje die bij de soort past.
http://hooikoorts.plekjes.com
Do tellquote:Op donderdag 25 april 2013 18:31 schreef YUR het volgende:
Eindelijk een goede pizzatent in de buurt gevonden
Althans....de pizza's daarnet waren
Die in het winkelcentrum?quote:
Hahaquote:
Dit. Mên, ik ben haast te moe om pizza te bestellenquote:Op donderdag 25 april 2013 18:59 schreef WheeleE het volgende:
Ik wil met pensioen. Ik ben het zat.
Gelukkig is het bijna weekend
Haha en nou kun je natuurlijk niet meer zeggen hoe die heet- want dan verraad je waar ze wonenquote:
Ik heb het geluk dat ik vandaag bij mijn moeder eet. En zij kooktquote:Op donderdag 25 april 2013 19:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit. Mên, ik ben haast te moe om pizza te bestellen
Mazzelaar! Dat heb ik morgenquote:Op donderdag 25 april 2013 19:27 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik heb het geluk dat ik vandaag bij mijn moeder eet. En zij kookt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |