Dat maken de kijkers wel uitquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Je had het over leuke series toch
Dan vallen de meesten al af
hoe zit t met je james dean - tournamentquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:11 schreef tong80 het volgende:
What ever wat een gedoe. Als ik een idee heb voor een tourament open ik het. Zie wel of ie lukt of niet of dat ie open blijft of niet.
Na de ietwat desastreus verlopen nominatieronde in het vóór 1950-tournament had ik precies hetzelfde bedachtquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:10 schreef NRH het volgende:
Het experiment is dus dat een koppel pas mee doet wanneer deze twee keer genomineerd is.
Dit kan doordat twee verschillende mensen het nomineren, maar kan ook heel eenvoudig door iemands nominatie te quoten met daarbij de mededeling dat je de nominatie ondersteunt.
Laten we de ludieke topics achterwegenquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:50 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hoe zit t met je james dean - tournament
kan inmiddels wel een vervolg krijgen, niet
ik had voor het foreign language tournament een gesloten nominatierondequote:Op donderdag 30 juni 2005 20:57 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Na de ietwat desastreus verlopen nominatieronde in het vóór 1950-tournament had ik precies hetzelfde bedacht![]()
Wat mij betreft het proberen waard.
Oh ja, kan ik me nog vaag herinneren... ook een goed idee.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:02 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik had voor het foreign language tournament een gesloten nominatieronde
dus alleen per mail aan mij te nomineren en max. 20 per user
Ja laten we gaan mailenquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:02 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik had voor het foreign language tournament een gesloten nominatieronde
dus alleen per mail aan mij te nomineren en max. 20 per user
excel, randomiser in kolom ernaast en dan sorterenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:40 schreef NRH het volgende:
Wil dat toernooi openen, maar nog 1 vraag. Hoe loten jullie?
Ik gebruik de random-functie van excel, bij de Nederlandstalige versie is dat ASELECT(), bij de Engelstalige is dat RAND().quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:40 schreef NRH het volgende:
Wil dat toernooi openen, maar nog 1 vraag. Hoe loten jullie?
Zoiets kan snel en met niet al te veel rondes. Maar ik zou persoonlijk niet voor 1998 kiezen, misschien eerder 1972, 1965 of 1958. Een willekeurig "oud" jaar dus. Maar misschien is 't meer iets voor na de vakantieperiode. En ik hoef het natuurlijk niet zelf te organiseren.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:39
schreef Gorro het volgende:
Het lijkt me ook best leuk om voor elk afzonderlijk jaartal een tournament te doen, beginnend bij 1998 en dan terug gaan (1999-2004 zijn al eens gedaan). Op een gegeven moment kun je dan twee jaartallen synchroon in het zelfde topic doen, want het zullen wellicht niet meer dan 32 of 16 films zijn die bekend genoeg zijn om mee te laten doen.
een langer tournament gedurende de zomer is prettiger.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
En nu?
Ik weet dat Gorro binnenkort weer met z'n top 100's begint.
Persoonlijk vind ik de volgende wel interessant:
[..]
Zoiets kan snel en met niet al te veel rondes. Maar ik zou persoonlijk niet voor 1998 kiezen, misschien eerder 1972, 1965 of 1958. Een willekeurig "oud" jaar dus. Maar misschien is 't meer iets voor na de vakantieperiode. En ik hoef het natuurlijk niet zelf te organiseren.
Ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Of anders de meeste romantische film ooit
Filmmuziek/soundtrack vind ik vrij moeilijk, vooral omdat ik daar zelf niet zo echt op let en dus ook van 95% van de films die ik heb gezien niet meer kan zeggen welke muziek er in zat en of ik 'm dus goed vond.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als we Gorro's FOK! film top 100 niet mee rekenen. Is er nog maar één tournootje bezig op dit moment. Tijd dus voor een nieuw tournament.
Zat zelf te denken aan de film met de beste filmmuziek/soundtrack. Dit kan dus gaan van de coole soundtrack van films als Pulp Fiction tot het prachtige werk van Ennio Morricone.
Of anders de meeste romantische film ooit of de beste oorlogs film ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |