quote:Ik zit dan te denken aan Actie of Sci-Fi ofzo, een beetje uitgesproken genres dus, die meestal ook niet zo ver komen (vooral de actie-films) in de reguliere tournaments. Maar dan zit je weer met een scheidingsproblemen...
Op maandag 17 februari 2003 20:04 schreef Gorro het volgende:[..]
Misschien een genre-tournament tot die tijd
quote:actie en Sci-Fi is niet zo My cup of Tea, maar zal wel mee stemmen
Op maandag 17 februari 2003 20:07 schreef Gorro het volgende:[..]
Ik zit dan te denken aan Actie of Sci-Fi ofzo, een beetje uitgesproken genres dus, die meestal ook niet zo ver komen (vooral de actie-films) in de reguliere tournaments. Maar dan zit je weer met een scheidingsproblemen...
quote:Net even geteld en uit die periode heb ik 42 films gezien. Ik heb er nog 16 in mijn bezit die ik nog wil kijken. Dus dan zou ik in totaal op 58 films komen (dat zijn dan inclusief alle films uit de IMDb Top 250, aangevuld met een aantal anderen), dus een aantal van 64 zou dan wel een mooi aantal zijn, maar zoals ik al zei, wacht ik daar nog liever een maandje of wat mee, totdat ik er zelf wat meer van heb gezien...
Op maandag 17 februari 2003 20:08 schreef dolle_hond het volgende:
pre 50 is wel een goed idee
quote:Mjah, drama film ofzo zou zo breed zijn en die films komen ook al heel ver in de normale tournaments, net als misdaad-films. Verder hebben we bijvoorbeeld nog het vrouwen-personage tournooi en het film-duo wat ooit geopperd is, maar die vind ik zelf niet zo interessant (die zou ik zelf iig niet organiseren). Maar voor de rest zou ik het egt niet meer weten...
Op maandag 17 februari 2003 20:10 schreef dolle_hond het volgende:[..]
actie en Sci-Fi is niet zo My cup of Tea, maar zal wel mee stemmen
November: Jaren 50
December: Jaren 60
Januari: 2003
Februari: Jaren 70
Maart: Jaren 80
April: Jaren 90
Zo hebben we een mooie spreiding en kunnen we weer een tijd vooruit.
Ik hoef ze overigens niet allemaal te organiseren, als je ook zin hebt om een keer te doen dan kan dat natuurlijk. Ik geef alleen even de aanzet
Als niemand anders wil, dan ben ik de beroerste niet en organiseer ik ze allemaal wel. Alleen jaren '50 en FMT 2003 wil ik graag zelf doen.
Dat idee voor de beste film van 2003 had ik ook al aan gedacht, daar wil ik eventueel wel meehelpen.
Het tournament van de jaren 50 is in december 2001 gehouden, dus er zijn veel users bijgekomen in die tijd die willen stemmen. Voor de rest van de tournamenten geldt hetzelfde, dus goed idee .
quote:Weet ik, denk dat ik vanavond het topic ga openen, vanmiddag nog wat andere dingen te doen
Op maandag 10 november 2003 12:50 schreef dolle_hond het volgende:
november is al een stuk bezig
quote:Daar kan ik me wel in vinden. Ik zit wel in dat archief te graven en kom allerlei tournaments tegen, maar ik kan nooit eens stemmen, nooit dit forum verblijden met mijn fantastische mening! Ik zou in ieder geval meedoen.
Op maandag 10 november 2003 00:22 schreef mamamiep het volgende:
Goed idee.Dat idee voor de beste film van 2003 had ik ook al aan gedacht, daar wil ik eventueel wel meehelpen.
Het tournament van de jaren 50 is in december 2001 gehouden, dus er zijn veel users bijgekomen in die tijd die willen stemmen. Voor de rest van de tournamenten geldt hetzelfde, dus goed idee.
quote:Daar zou ik wel aan willen meedoen, maar daar ken ik eigenlijk niet veel van. Ik zou de uitslag waarschijnlijk verkeerd beïnvloeden.
Op maandag 10 november 2003 13:07 schreef Patch het volgende:
Dat kinderfilm tournament & Cartournament zijn ook op sterven na dood volgens mij...
dolle_hond, zit dit nog steeds in de pijplijn ? Je was het toch niet vergeten?quote:Op maandag 10 november 2003 13:26 schreef dolle_hond het volgende:
ik wil dan in mei wel weer een Foreign Language - tournament doen
dat kloptquote:Op zondag 11 april 2004 14:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
dolle_hond, zit dit nog steeds in de pijplijn ? Je was het toch niet vergeten?![]()
dat kan dan wel tussendoorquote:Op zondag 11 april 2004 15:39 schreef kinky_queen het volgende:
Kinky queen maakt een verassende opmerking door te zeggen dattie een bagger tournament wil...
Bij een draw wint de film met de laagste score op IMDb?quote:Op zondag 11 april 2004 15:39 schreef kinky_queen het volgende:
Kinky queen maakt een verassende opmerking door te zeggen dattie een bagger tournament wil...
ik maak natuurlijk een geintje, maar mischien is het leuk om het eens om te draaien, wat is de slechtste film van de '40 - '50 - '60 - '70 - '80 - '90 er jaren?quote:Op zondag 11 april 2004 15:39 schreef kinky_queen het volgende:
als de finale van 90's een dag of zo bezig is, zal ik wel een topic openen.quote:Op maandag 10 november 2003 13:26 schreef dolle_hond het volgende:
ik wil dan in mei wel weer een Foreign Language - tournament doen
Finale begint mogelijk vanavond, afhankelijk van het aantal stemmen en het verschil daarin (als er weinig stemmen zijn maar de verschillen zijn al heel groot dan is het ook klaar). Anders wordt het zondag.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als de finale van 90's een dag of zo bezig is, zal ik wel een topic openen.
ik wil echter geen uitvoerige titel-roep-wedstrijd, dus nomineren wil ik op een alternatieve wijze laten plaatsvinden. daarom wil ik het topic zelf openen
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:30 schreef dolle_hond het volgende:
ik wil echter geen uitvoerige titel-roep-wedstrijd
Goed idee. Europese films vind ik vaker leuk dan Hollywood blockbusters.quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:06 schreef ranja het volgende:
Nog een idee... niet iets voor binnenkort maar ooit misschien...
Een europese film-toernooi. Dat lijkt natuurlijk op het FLF-toernooi alleen heb je al die obscure japanse en koreaanse dingen er niet bijstaan, bovendien geeft het de kans om de britse films mee te laten doen. Die raken toch regelmatig ondergesneeuwd in een algemeen toernooi tussen het amerikaanse bulk-aanbod...
die heeft mitt al een gedaan, was ook al zo'n klus iddquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:42 schreef Sai het volgende:
Als mijn filmmomententournament af is (geschat wordt eind 2007) wou ik een filmpersonagestournament doen. Weer een enorm tournament met de allertofste personages uit de allerhipste films.
Mr. Pink (Steve Buscemi; Reservoir Dogs) - The Tramp (Charlie Chaplin; meerdere films)
Maar als iemand zich geroepen voelt, ga je gang..
sweek ging een noughties tournament doen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:22 schreef dolle_hond het volgende:
en nou
Daar zat ik ook aan te denken, en een sci-fi toernooi leek me ook wel leuk.quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En anders een nieuw beste-regisseur toernooi of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |