Inwendigquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:11 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik werd ook twee weken teruggezet en leek dus een knipper te hebben met 5wk+ een week later ook weer anderhalve week vooruit gezet. Ze kunnen gewoon niet zo nauwkeurig meten nog.
Skips, in of uitwendig?
piemeli!quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:22 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Inwendig. Ik had het al speciaal voor je onder de foto gezet
.
Ze gaf ook al aan dat ze het niet heel nauwkeurig kon bepalen.
Waar zie je dat aan, ik zie niet eens een volledig kiendje...quote:
Kant van innesteling volgens mijquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waar zie je dat aan, ik zie niet eens een volledig kiendje...
ach joh, als er te weinig ruimte is knippen ze het gat gewoon groter...quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:46 schreef Spirit82 het volgende:
Baby
Ik kan alleen maar iedere keer denken dat die van mij nu al dikker is en er nog uit moet
Fluugs! Ga je hok in, biatch!quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
ach joh, als er te weinig ruimte is knippen ze het gat gewoon groter...
quote:
En dan worden ze samen homoquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:06 schreef flugeltje het volgende:
Maar zonder gekheid, een jongetje vind ik ook wel tof.
Ik zie die twee van mij en die van jullie al samen door het bos banjeren op hun rubber laarzen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:05 schreef Mabawa. het volgende:
Vraagje:'s ochtends 2 kiwi''s. lauw water, lijnzaad in je vlaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
..of het even met je vinger naar binnenbrengenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:45 schreef Oognip het volgende:
Of gewoon een beetje zeep je kontgat in spuitenSorry
Maar het werkt wel.
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:54 schreef Limone het volgende:
[..]
..of het even met je vinger naar binnenbrengen![]()
![]()
Wel binnen een half uur effect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |