Die fotoquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)_door_het_dak__.html
![]()
![]()
Zou het door rutte komenmet zijn ga een huis en auto kopen advies ?
Aldus "Dat blijkt uit onderzoek van Makelaarsland."...quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)_door_het_dak__.html
![]()
![]()
Zou het door rutte komenmet zijn ga een huis en auto kopen advies ?
Die foto ookquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:43 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Aldus "Dat blijkt uit onderzoek van Makelaarsland."...
Weer een strohalm om breed uit te meten in de media. "Snel een huis kopen, morgen is-ie duurder"![]()
Ondertussen op Funda: 268.362 huizen te koop
Waar zit makelaarsland hier te liegen? Hebben ze meer verkopen bedacht? Extra bezichtigingen verzonnen?quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:43 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Weer een strohalm om breed uit te meten in de media. "Snel een huis kopen, morgen is-ie duurder"![]()
Welk deel van "Woningverkopen door het dak" is jou onduidelijk? Of denk je dat het waar is?quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waar zit makelaarsland hier te liegen? Hebben ze meer verkopen bedacht? Extra bezichtigingen verzonnen?
Ofwel wat is je punt hier precies?
quote:Gretz (gast)
Ja, ja, dat blijkt uit cijfers van Makelaarsland. Gelukkig, dan weet je tenminste dat het objectief is ;-) De stijging is ten opzichte van de allerslechtste maanden ooit en de prijzen 'staan minder onder druk', kortom: dalen nog steeds. Dus potentiėle huizenkoper: nog ff wachten loont zeker de moeite.
Er heeft dus geen stijging van het aantal woningverkopen plaatsgevonden? Wat is jouw bron hiervoor?quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:06 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Welk deel van "Woningverkopen door het dak" is jou onduidelijk? Of denk je dat het waar is?
Gelukkig hebben ook Telegraaflezers het door:
[..]
Nou heb ik toevallig vandaag de krabbel gezet onder het koopcontract van ons huis. Waarschijnljik is er in de maanden ervoor niks verkocht en nu is er 1 huis verkocht. Tja dan klopt die kop natuurlijk welquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:43 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nou heb ik toevallig vandaag de krabbel gezet onder het koopcontract van ons huis. Waarschijnljik is er in de maanden ervoor niks verkocht en nu is er 1 huis verkocht. Tja dan klopt die kop natuurlijk wel
Verbouwtopic?quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nou heb ik toevallig vandaag de krabbel gezet onder het koopcontract van ons huis. Waarschijnljik is er in de maanden ervoor niks verkocht en nu is er 1 huis verkocht. Tja dan klopt die kop natuurlijk wel
Zoveel hoeft er niet verbouwd te worden dus denk het nietquote:
Nu vertrouw je de bevindingen van Makelaarsland opeens wel?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:22 schreef RemcoDelft het volgende:
Bijna helft kopers verwacht daling woningprijs
Nee. Ik post nieuws.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:26 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Nu vertrouw je de bevindingen van Makelaarsland opeens wel?
CBS: In april 2012 werden 8236 woningen verkocht.quote:Volgens het makelaarskantoor werden in april tienduizend woningen verkocht, dertien procent minder dan een jaar eerder.
Ook die grens van 681 euro gaat elk jaar omhoog he.... Of dacht je dat in 2000 die grens ook op 1500 gulden en 73ct per maand lag?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:49 schreef arjan1212 het volgende:
dat is toch onzin. die huurverhoging geld alleen voor huizen met een huur lager dan 681 euro
En 10 uur later: 267.727 huizen te koopquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:43 schreef RemcoDelft het volgende:
En toen?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:26 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
En 10 uur later: 267.727 huizen te koop
Nou ja, als dat zo doorzetquote:
over 20 jaar zullen ze vast mega betaalbaarder zijn, of anders over 40 jaar wel, hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:37 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nou ja, als dat zo doorzetzijn dat 1500+ woningen per dag, dan is over 179 dagen de voorraad op.
Wat gebeurt, gebeurt, maar boven het niveau van 2008 komen ze nooit meer uit. Heb ik uit betrouwbare bron.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:41 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
over 20 jaar zullen ze vast mega betaalbaarder zijn, of anders over 40 jaar wel, hoor
Echt wel wacht maar tot de euro 0,000001 zimbabwaanse dollar waard isquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:44 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Wat gebeurt, gebeurt, maar boven het niveau van 2008 komen ze nooit meer uit. Heb ik uit betrouwbare bron.
Zodat ik met een paar zimbabwaanse dollars mijn hypotheek af kan betalen? En jouw huur 2.000.000 zimbabwaanse dollars kost? (Je huur volgt namelijk wel de inflatie...)quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:50 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Echt wel wacht maar tot de euro 0,000001 zimbabwaanse dollar waard is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |