SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Is helemaal niet zo gek idee. Is dun, geluid dempend, staat leuk en is zo weg te halenquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:17 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
* Leandra rent weg voor Pax het ziet...
Geef die knul een grote tv op de slaapkamer, of een grotere in de huiskamer.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:06 schreef Pvoesss het volgende:
ja agreedmaar daar denkt paxlie anders over
Op de slaapkamer komt GEEN tv. Die in de woonkamer is groot zatquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geef die knul een grote tv op de slaapkamer, of een grotere in de huiskamer.
zolang je het officieel geen slaapkamer noemt en ook niet verkoopt als slaapkamer is er geen haan die ernaar kraait.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:24 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Dan krijg ik de daglicht-politie op mijn nek.
Maar minder eettafel mogelijkhedenquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:36 schreef Leandra het volgende:
Mwah, een metertje uitsteken kan prima, heb je nog 2 meter breedte om de keuken in te lopen en kan de deur ook precies in dat hoekje bij de keuken.... scheelt een hoop ruimte qua inloop, en biedt dus meer inrichtingsmogelijkheden.
Valt tegen hoor met de ruimte. De ruimte is 505 centimeter breed waar je al 240 kwijt bent voor het bed.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:49 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat je bij dat stukje leefruimte weinig mist als er een metertje verplaatst wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |