ik wou je net feliciteren met 2 jaar onafgebroken bij de zaak, maar als ik dit zo ziequote:Op donderdag 25 april 2013 21:35 schreef Anne het volgende:
Nog 1 dagje werken, dan 2 dagen weekend, dan 1 dagje werken, dan 1 dagje vrij, dan 3 dagen werken, dan 2 dagen weekend, dan 3 dagen werken, dan 1 dagje vrij, dan 1 dagje werken, dan 2 dagen weekend, dan 1 dagje werken, dan 2 dagen vrij, dan 3 dagen werken, dan 2 dagen weekend, dan 4 dagen werken, dan 1 dag vrij en 2 dagen weekend.
Je bent sowieso 7 dagen te laat.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:36 schreef densmee het volgende:
[..]
ik wou je net feliciteren met 2 jaar onafgebroken bij de zaak, maar als ik dit zo zie
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Je Linkedin is sowieso 7 dagen te laat.
Aardig van je om even te waarschuwen!quote:Op vrijdag 26 april 2013 07:58 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen!
Ik mag vandaag al om 14:50 uur naar huis.
Dus SD; de buuf moet deze keer wat vroeger opgerot zijn.
Wat een geluk heeft die Draak toch.quote:
Okquote:Op vrijdag 26 april 2013 07:58 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen!
Ik mag vandaag al om 14:50 uur naar huis.
Dus SD; de buuf moet deze keer wat vroeger opgerot zijn.
Dankje, leuk dat je meepostquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:40 schreef .Neovo. het volgende:
Hey Anne, wat een leuk topic heb je gemaakt in Jong!
Ik heb er natuurlijk ook gereageerd en heb zelfs voor in 2020 een herinnering in m'n agenda staan naar dat topic
Het scheelt dat ik weet hoe de buurvrouw eruit zietquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:38 schreef Barcaconia het volgende:
Tja. Als Anne onverwacht thuiskomt is dat voor beide ongemakkelijk. Ik begrijp dat ze even waarschuwt. Alle vrouwen in deze wereld moeten een voorbeeld aan jou nemen.
Ja man, Miss Piggy, maar dan lelijkquote:
Toen ik de eerste zin las dacht ik: " Schijnt daar de zonquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:13 schreef Sounddragon het volgende:
Lekker weer trouwens, motor is weer afgespoeld, plantjes hebben weer wat te drinken![]()
En nou weer opbokken met die regen aub.
Ja, mooie dag gekozen om een klusje aan de motor te doenquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:13 schreef Sounddragon het volgende:
Lekker weer trouwens, motor is weer afgespoeld, plantjes hebben weer wat te drinken![]()
En nou weer opbokken met die regen aub.
Het regent idd, maar volgens buienradar gaat het niet heel lang durenquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:18 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Toen ik de eerste zin las dacht ik: " Schijnt daar de zon?"
Toen las ik de tweede zin...
Pak aan, daarheen rijden, deur open, deur dicht, pak uit; problem solved.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, mooie dag gekozen om een klusje aan de motor te doen.
Nice backfire... ik zou gewoon eens bellen met het hoofdkantoor, want blijkbaar hebben ze daar een bord voor hun kopquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:25 schreef Anne het volgende:
De hoofdvestiging van mijn uitzendbureau heeft mijn klacht trouwens naar de vestiging doorgestuurd waarvoor ik werk.
Nu dus weer geen steek verder... want daar krijg ik uiteraard dezelfde reactie van.
Die heb ik gebeld, maar konden mij ook niet verder helpen.. Die verwezen mij naar de vestigingsmanager (waarvan ze de naam niet eens kon opzoeken) en een "dan moet je even het klachtenformulier invullen".quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nice backfire... ik zou gewoon eens bellen met het hoofdkantoor, want blijkbaar hebben ze daar een bord voor hun kop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |