Alleen die van Engels.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:07 schreef Roypsv het volgende:
Weet iemand als ik van black ops 2 de mappacks heb gekocht of ik dan al die bestanden moet downladen en installeren of maar een enkele. Want er staan volgen mij verschillende talen tussen. Het is op de ps3 btw
Toen ik het voor het eerst hoorde dacht ik dat het echt vet kon worden maar die aliens zien er niet uit en ze bewegen echt gay.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:41 schreef over_hedge het volgende:
http://www.gamespot.com/v(...)nction/2300-6415837/
Ik vind het er best leuk uit zien eigenlijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:03 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Toen ik het voor het eerst hoorde dacht ik dat het echt vet kon worden maar die aliens zien er niet uit en ze bewegen echt gay.
En dan maandag iedereen furieus omdat die postbode nog niet is geweest. Mijne komt vast pas om 3 uur ofzo die puta.quote:
Daarom niet pre orderen maar gewoon zelf ophalen bij de media markt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
En dan maandag iedereen furieus omdat die postbode nog niet is geweest. Mijne komt vast pas om 3 uur ofzo die puta.
Dit.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daarom niet pre orderen maar gewoon zelf ophalen bij de media markt.
Hij komt pas dinsdag uit dusja verwacht hem dan ook niet op maandagquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
En dan maandag iedereen furieus omdat die postbode nog niet is geweest. Mijne komt vast pas om 3 uur ofzo die puta.
Dit inderdaadquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daarom niet pre orderen maar gewoon zelf ophalen bij de media markt.
Xboxquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:28 schreef DSS24 het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)aad-720p-op-xbox-one
Ik wilde het net posten..... Met BF4 trekt de One ook al aan het kortste eind met 720P.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:28 schreef DSS24 het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)aad-720p-op-xbox-one
Ik zou het liefst ook willen dat COD weer wordt zoals tijdens BO1 maar ik ben bang dat het nooit meer zo gaat worden en die rotzooi van IW is al helemaal diep triest op MW1 naquote:
Het schijnt dat de rollen zijn omgedraaid nu. De One is lastiger voor te ontwikkelen dan de PS4.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:58 schreef DSS24 het volgende:
Maar hoe is dit mogelijk? Je zou toch denken dat een console die 9 jaar later op de markt komt games wel op 1080 kan afspelen.
Hmm ben toch benieuwd of al de fuckups de aanhangers van Xbox doet verschuiven naar PS4….quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:09 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Het schijnt dat de rollen zijn omgedraaid nu. De One is lastiger voor te ontwikkelen dan de PS4.
Ow ik haal hem gewoon voor de pc Dinsdag.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:19 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Hmm ben toch benieuwd of al de fuckups de aanhangers van Xbox doet verschuiven naar PS4….
Anyway ik was van plan COD niet te kopen dit jaar maar krijg toch wel weer jeuk
Als goede speler kan je noobs toch wel aan met je skills alleen mag ik hopen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat ik nou geweldig zou vinden is eindelijk weer eens een COD met fatsoenlijke mappen zonder poes pas. Deze game is zo noobfriendly geworden dat het pijnljik is voor goede spelers.
Zolang er dingen zoals de 870, EMP nades, quicksopers en riotshield campers in de game zitten is het niet te doen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:25 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Als goede speler kan je noobs toch wel aan met je skills alleen mag ik hopen?
http://cod-ghosts.com/201(...)o-say-infinity-ward/quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zolang er dingen zoals de 870, EMP nades, quicksopers en riotshield campers in de game zitten is het niet te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |