Ik ga eerst eens bij die maat van me (khebvuurnodig) spelen, en dan denk ik nog niet dat ik hem koop.quote:Op maandag 9 september 2013 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
One love mijn broeder
Ga jij hem kopen?
Skyrim is dan ook een leuk spel itt Quickscope Ops 2quote:Op maandag 9 september 2013 15:50 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik ga eerst eens bij die maat van me (khebvuurnodig) spelen, en dan denk ik nog niet dat ik hem koop.
Als ik tegenwoordig COD aanzet dan kun je er op rekenen dat een half uur later skyrim ofzo weer aanstaat.
BO2 was leuk, tot ik een pijl in mn knie kreegquote:Op maandag 9 september 2013 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Skyrim is dan ook een leuk spel itt Quickscope Ops 2
BF IV en dit is niet te vergelijken met elkaar. Imho. CoD is gewoon Hollywoodstyle-actie, en dan ook flink over-the-top (zie plaatje van hont hierboven). De multiplayer vond ik zeker weten tof, dat kun je ook lezen in mijn preview.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:52 schreef Iwanius het volgende:
Weet je, ik heb heel erg het gevoel dat al deze games die nu uitkomen als een soort opwarmertje dienen voor het echte grote werk, te weten Battlefield IV.
Nee die hond was de chopper aan het besturen en wordt eruit gegooid door een vijand.quote:Op woensdag 11 september 2013 08:29 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
De Call Of Duty Hont haalt een fucking chopper neer!
Toppertje hoor
Sounds plausiblequote:Op woensdag 11 september 2013 09:34 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Nee die hond was de chopper aan het besturen en wordt eruit gegooid door een vijand.
BF is ook zo over the top als wat.quote:Op woensdag 11 september 2013 08:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
BF IV en dit is niet te vergelijken met elkaar. Imho. CoD is gewoon Hollywoodstyle-actie, en dan ook flink over-the-top (zie plaatje van hont hierboven). De multiplayer vond ik zeker weten tof, dat kun je ook lezen in mijn preview.
18 november geloof ik. (negeert keihard de TTquote:Op woensdag 11 september 2013 10:00 schreef Godtje het volgende:
Wanneer is de release van Hont? Mus buy
Ik ga hem expres voor ps3 kopen zodat ik hem een week daarna voor weinig voor ps4 kan kopen.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
18 november geloof ik. (negeert keihard de TT)
Precies. En ik denk dat de PS3 naar boven gaat en dan kan ik daar ook nog eens knallen voor een jaar.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:26 schreef Pheno het volgende:
Een klein maandje later dus, maar de boel is toch over te zetten, dus dat is iig geen probleem. Hoef je niet weer opnieuw te beginnen in multiplayer.
Daarnaast hebben ze bij Activision/ Infinity Ward zelf al bekend gemaakt dat bij COD Ghosts de hoogste graphics komen in tegenstelling tot mw3 mw2 etc.. Waar de versie van de pc gelijk was aan de console versiequote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:36 schreef Godtje het volgende:
Vanwege dat soort gezeik console. Fuck pc gaming.
Waarnaast?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:02 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Daarnaast hebben ze bij Activision/ Infinity Ward zelf al bekend gemaakt dat bij COD Ghosts de hoogste graphics komen in tegenstelling tot mw3 mw2 etc.. Waar de versie van de pc gelijk was aan de console versie
Ik ga hem wel kopen. Maar dan wel pas bij de ps4.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:27 schreef vaagjunior het volgende:
Nog 20 dagenIemand al overtuigd door alle info en filmpjes?
Ik ga hem zeker kopen, voor pcquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:27 schreef vaagjunior het volgende:
Nog 20 dagenIemand al overtuigd door alle info en filmpjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |