Nou ho ho zeg.... wij hebben toch ook wel een groot aandeel gehad in het succes wat hij nu heeft... dus een stukje verantwoording naar de achterban mag bestquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:37 schreef Quoi het volgende:
Laat die jongen toch lekker in zo'n roes mensen![]()
Lijkt me leuk! Het is dat ik tentamens heb....quote:Morgen mag ik weer naar een promotie, dit keer in Leiden (geneeskunde), nooit meegemaakt daar! Ik vind het heerlijk om achterover te leunen en te aanschouwen
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Grumpey al ontkatertof loop je nog met de net gepromoveerden roes rond
Was geweldig. Ik ben nog steeds overrompeld van alle aandacht, mooie woorden, het feest, en de felicitaties! De verdediging zelf ging super, veel vragen waren eigenlijk prima te pareren en bijna alle professoren waren het al voor de vragen zowat vierkant met mijn bevindingen en conclusies eens. Ik vergat wel een van de twee spreuken op te zeggen, in plaats daarvan heb ik de rector gewoon 'ja' geantwoord, omdat ik de spreukenkaart niet zo snel voor me had liggen.quote:
Ergens had ik in mijn hoofd al de aantekening gemaakt dat jij op dezelfde afdeling rondloopt, maar ik ken volgens mij geen Sander's die 23 jaar zijn, correct me if I'm wrongquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:36 schreef Sandertje23 het volgende:
[..]
Hoe ging het? Het is trouwens wel grappig om te ontdekken dat ik al een paar jaar op dezelfde afdeling rondloop
Klopt, wij kennen elkaar ook niet persoonlijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:25 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ergens had ik in mijn hoofd al de aantekening gemaakt dat jij op dezelfde afdeling rondloopt, maar ik ken volgens mij geen Sander's die 23 jaar zijn, correct me if I'm wrong. Loop een keer langs zou ik zeggen, altijd leuk om gezichten erbij te zien!
Mwah, er zijn al genoeg artsen die er wat nietzeggende wetenschap bij doen, voor de leuk. Die dan op vrijdagmorgen op het lab rondhangen en denken dat dat voldoende is. Dat is met name tragisch voor de naieve promovendi en postdocs die op dergelijke onderzoeken terecht komen en vervolgens na zeven jaar nog niks nuttigs gepubliceerd hebben. Ik zou zeggen, denk nog even goed na voordat je hier aan begint.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:52 schreef June. het volgende:
[..]
Nog niet zo langIk ga voor de interne, maar daarvoor een opleidingsplek hoef je niet per se gepromoveerd te zijn. Met gynaecologie en chirurgie ligt het bijvoorbeeld al weer heel anders. Mij lijkt het gewoon erg interessant om kliniek en onderzoek met elkaar te combineren.
Nah, ik wil dan ook alleen promoveren als ik er de tijd (en geld) voor krijg. En na 6 maanden onderzoek gedaan te hebben in de UK weet ik heus wel dat een ochtendje op het lab echt niet voldoende is, dus wees maar niet bangquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:28 schreef Shivo het volgende:
[..]
Mwah, er zijn al genoeg artsen die er wat nietzeggende wetenschap bij doen, voor de leuk. Die dan op vrijdagmorgen op het lab rondhangen en denken dat dat voldoende is. Dat is met name tragisch voor de naieve promovendi en postdocs die op dergelijke onderzoeken terecht komen en vervolgens na zeven jaar nog niks nuttigs gepubliceerd hebben. Ik zou zeggen, denk nog even goed na voordat je hier aan begint.
Leuk!quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:23 schreef Grumpey het volgende:
[..]
[..]
Was geweldig. Ik ben nog steeds overrompeld van alle aandacht, mooie woorden, het feest, en de felicitaties! De verdediging zelf ging super, veel vragen waren eigenlijk prima te pareren en bijna alle professoren waren het al voor de vragen zowat vierkant met mijn bevindingen en conclusies eens. Ik vergat wel een van de twee spreuken op te zeggen, in plaats daarvan heb ik de rector gewoon 'ja' geantwoord, omdat ik de spreukenkaart niet zo snel voor me had liggen.
De woorden 'cum laude' zijn overigens ook gevallen...hoera!
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:48 schreef Quoi het volgende:
Gefeliciteerd Grumpey!Cum laude
Goe-hoeeeed!
Dank jullie welquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Leuk!Gefeliciteerd met de cum laude!
![]()
Shivo heeft de hoogse h-index in dit topic... Ik blijf maar hangen op 2quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:24 schreef Rayen23 het volgende:
[..]
Stoer. Wat is jouw achtergrond dan, en wat voor onderzoek doe je met hem?![]()
Interessant.
Dat hoor je heel weinig eigenlijk, jij wordt de gene die de h-index van shivo gaat inhalenquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:30 schreef Grumpey het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie welEn de cum laude voelt wel als een grote eer moet ik zeggen!
Lol, grapjas. Mijn h-index is pas 4 of 5 ofzo, dat gaat nog wel even duren. Het helpt ook niet dat ik nu begin aan een studie geneeskunde ipv vol onderzoek ga doenquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat hoor je heel weinig eigenlijk, jij wordt de gene die de h-index van shivo gaat inhalen
Ah zijn we weer een goede onderzoeker kwijt aan the dark side....quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:35 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Lol, grapjas. Mijn h-index is pas 4 of 5 ofzo, dat gaat nog wel even duren. Het helpt ook niet dat ik nu begin aan een studie geneeskunde ipv vol onderzoek ga doen
Nope, ben meer geinteresseerd in de Kindergeneeskunde-kant, en die zweren gelukkig de witte jassen afquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ah zijn we weer een goede onderzoeker kwijt aan the dark side....Ga je straks ook in je witte jas lunchen?
Ben in totaal nu 117 keer geciteerd zie ik, maar vooral 2 artikelen doen het goed en scoren die citaties bijelkaar. Heb veel meta-analyses uitgevoerd, en dat is een zege voor je naamsbekendheid en citatie-rate ben ik achter. Tipquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:38 schreef Felagund het volgende:
Gefelciteerd Grumpey! H-index van 4/5 vind ik voor een PhD nog aardig wat.
Volgens mij gaat Grump gewoon in opleiding tot kinderarts hoor. Niet vanaf het begin aan Geneeskunde beginnenquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:52 schreef dotKoen het volgende:
Proficiat Grumpey! Erg gaaf proefschrift! Maar waarom ga je nu dokter worden als je niet met een wapperende witte jas gaat rondlopen? Onbegrijpelijk![]()
Even serieus; het lijkt me wel lastig hoor, iemand met jouw cv die tussen geneeskundestudenten moet zitten. De gemiddelde geneeskundebachelorstudent is toch echt met hele andere dingen bezig. Om niet te spreken over de zeer povere kennis van wetenschapsmethodologie (mijzelf incluis, hoewel ik hard aan het werk ben dat bij te spijkeren).
Als er maar een paar enthousiaste, open, en geinteresseerde studenten bij zitten, dan maakt het mij niet uit dat ze geen moer weten van sommige zaken. In tegenstelling tot anderen hebben jonge studenten nog een excuus dat ze niets weten, dus dat stoort me niet zoquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:52 schreef dotKoen het volgende:
Proficiat Grumpey! Erg gaaf proefschrift! Maar waarom ga je nu dokter worden als je niet met een wapperende witte jas gaat rondlopen? Onbegrijpelijk![]()
Even serieus; het lijkt me wel lastig hoor, iemand met jouw cv die tussen geneeskundestudenten moet zitten. De gemiddelde geneeskundebachelorstudent is toch echt met hele andere dingen bezig. Om niet te spreken over de zeer povere kennis van wetenschapsmethodologie (mijzelf incluis, hoewel ik hard aan het werk ben dat bij te spijkeren).
Nope, geneeskunde vanaf de basis (wel verkort traject samengesteld van 4 jaar ongeveer).quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:55 schreef Quoi het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Grump gewoon in opleiding tot kinderarts hoor. Niet vanaf het begin aan Geneeskunde beginnen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:59 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Nope, geneeskunde vanaf de basis (wel verkort traject samengesteld van 4 jaar ongeveer).
Neuroscience en Neuropsychologie. Neuroloog is dus ook altijd nog een richting waar ik me met mijn vooropleiding mezelf nog thuisvoel straksquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:02 schreef Quoi het volgende:
[..]OK! Dacht dat je al basisarts was...
Wat heb je voor opleiding gedaan dan? (ik ben weer lekker op de hoogte)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |