Gaat je makkelijk lukken. Er gebeurt geen ene flikker!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:29 schreef NaturalScience het volgende:
Ik zie dit topic nu pas voor het eerst.even blijven volgen.
Lijkt je dat wat ja?quote:Op woensdag 2 april 2014 10:04 schreef Ewelina het volgende:
*komt voorzichtig om het hoekje kijken*
Er is een aardige kans dat ik na m'n scriptie door kan gaan met een PhD.
Uuh nee, helemaal niet !quote:Op woensdag 2 april 2014 16:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Lijkt je dat wat ja?
Ik wil je niet ontmoedigen, maar je had toch best wat moeite met je scripties afmaken? bij mij was dat ook zo en ik heb dat later gezien als dé hint dat promoveren niet mijn ding was...maar als je het helemaal ziet zitten wens ik je van harte een plek toe hoor!
Zie DMquote:Op woensdag 2 april 2014 16:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh dan heb ik t helemaal mis! sorry!
In wat voor richting zit je?quote:Op woensdag 2 april 2014 10:04 schreef Ewelina het volgende:
*komt voorzichtig om het hoekje kijken*
Er is een aardige kans dat ik na m'n scriptie door kan gaan met een PhD.
Letterenquote:
Herkenbaar. Ik heb de laatste afrondingen van m'n proefschrift destijds ook gedaan terwijl ik al een andere baan had. Dan hou je gewoon geen vrije tijd meer over.quote:Op donderdag 3 april 2014 08:37 schreef kwakz0r het volgende:
pffff het is naar de drukker! zit nu met 3 uur slaap in de pocket les te geven*gaap*
daarom heb ik er ook 4 jaar extra over gedaanquote:Op donderdag 3 april 2014 08:48 schreef thabit het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb de laatste afrondingen van m'n proefschrift destijds ook gedaan terwijl ik al een andere baan had. Dan hou je gewoon geen vrije tijd meer over.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 3 april 2014 08:37 schreef kwakz0r het volgende:
pffff het is naar de drukker! zit nu met 3 uur slaap in de pocket les te geven*gaap*
quote:Op donderdag 3 april 2014 09:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
daarom heb ik er ook 4 jaar extra over gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |