SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat het een middelmatige voetballer is.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:22 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Goedenacht. Maar wat heb je nou tegen Siem?
Bild.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:30 schreef Seam het volgende:
Waar komt het gerucht vandaan dat Eriksen naar Dortmund zou gaan?
Ooh dat zou zeker een geweldig bedrag zijn. Dan voor de helft Maher halen.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:36 schreef Norakiaan het volgende:
Vijftien miljoen euro voor Eriksen zal geweldig zijn. Heeft nog een éénjarig-contract.
Ben ik met je eens. Maar de gedachte opzich is helemaal niet zo vreemd.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:37 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Nieuwsbronnen die alleen rijmende koppen gebruiken moet je niet serieus nemen.
Nee maar met baltovenaars op de goede posities ga je het wel redden.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:47 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Jouw kijk op voetbal is heel apart. Met tien baltovenaars ga je het niet redden.
Schöne, Fischer en Andersen.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar met baltovenaars op de goede posities ga je het wel redden.
Fischer sowieso niet op het middenveld. En Andersen is volgens mij ook meer een linksbuiten.quote:
Ik denk niet dat ze allebei gehaald gaan worden. Ik denk dat je wel met Maher kan, en dan iemand uit de jeugd ofzo. Of een Schone gewoon op het middenveld.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:52 schreef Artillerieschaap het volgende:
Eriksen EN de Jong weg gaat wel een puzzel wordenZelfs als ze er Maher en van Ginkel voor terughalen moet je nog maar afwachten hoe dat uitpakt, de druk op die gasten zal enorm zijn, ze moeten er meteen staan.
Ajax zal er echt niet op vooruitgaan. Ben het wel eens dat bijna iedereen te vervangen is, maar het kost wel tijd voordat het team hetzelfde niveau haalt.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:52 schreef Artillerieschaap het volgende:
Eriksen EN de Jong weg gaat wel een puzzel wordenZelfs als ze er Maher en van Ginkel voor terughalen moet je nog maar afwachten hoe dat uitpakt, de druk op die gasten zal enorm zijn, ze moeten er meteen staan.
Nee Eriksen is een waanzinnig talent. Maar dan hopen dat ze bijvoorbeeld een goede rechtsbuiten halen. En een Fischer die verder is. Dan liggen je sterke punten weer ergens anders.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:56 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ajax zal er echt niet op vooruitgaan. Ben het wel eens dat bijna iedereen te vervangen is, maar het kost wel tijd voordat het team hetzelfde niveau haalt.
En Vertonghen was ook niet te vervangen. Eriksen ook niet, vrees ik.
Het is gewoon verre van ideaal als twee bepalende spelers in één linie tegelijk vertrekken. Zelfs als er talentvolle vervangers voor in de plaats komen. Beter was er sprake van wat overlap.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze allebei gehaald gaan worden. Ik denk dat je wel met Maher kan, en dan iemand uit de jeugd ofzo. Of een Schone gewoon op het middenveld.
Je bent toch met me eens dat we er volgend jaar hoogstwaarschijnlijk niet sterker op worden.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Eriksen is een waanzinnig talent. Maar dan hopen dat ze bijvoorbeeld een goede rechtsbuiten halen. En een Fischer die verder is. Dan liggen je sterke punten weer ergens anders.
Nieuw bloed kan ook positief zijn. Drie jaar op rij kampioen worden brengt ervaring mee, maar maakt misschien ook minder gretig.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:59 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Je bent toch met me eens dat we er volgend jaar hoogstwaarschijnlijk niet sterker op worden.
Nieuw bloed moet wel wennen en in te passen zijn in het systeem. Bovendien is het ook weer wennen voor de gevestigde orde. Het zal zo lekker zijn als we eens twee a drie seizoenen konden doorselecteren.quote:Op donderdag 25 april 2013 01:02 schreef Artillerieschaap het volgende:
Nieuw bloed kan ook positief zijn. Drie jaar op rij kampioen worden brengt ervaring mee, maar maakt misschien ook minder gretig.
Maar dat is logisch. Eriksen zal een groot gemis zijn. Toby en Siem zullen we niet missen.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:59 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Je bent toch met me eens dat we er volgend jaar hoogstwaarschijnlijk niet sterker op worden.
Ben het volledig oneens met je. De tijd zal het leren.quote:Op donderdag 25 april 2013 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toby en Siem zullen we niet missen.
quote:Op donderdag 25 april 2013 01:05 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Nieuw bloed moet wel wennen en in te passen zijn in het systeem. Bovendien is het ook weer wennen voor de gevestigde orde. Het zal zo lekker zijn als we eens twee a drie seizoenen konden doorselecteren.
Helaas zijn we niet in die positie.
Toby maakt soms nog steeds de fouten van een pupil idd.quote:Op donderdag 25 april 2013 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat is logisch. Eriksen zal een groot gemis zijn. Toby en Siem zullen we niet missen.
Siem speelt alleen goed als heel Ajax goed speelt. Je ziet hem nooit in slechte wedstrijden van de ploeg. En Toby is een aardige verdediger, maar kan echt wel opgevangen worden.quote:Op donderdag 25 april 2013 01:09 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ben het volledig oneens met je. De tijd zal het leren.
Net als al onze andere verdedigers.quote:Op donderdag 25 april 2013 01:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toby maakt soms nog steeds de fouten van een pupil idd.
Moisander wordt steeds degelijker.quote:Op donderdag 25 april 2013 01:13 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Net als al onze andere verdedigers.
Op zijn positie moet hij de spits afdekken wat hem soms niet al te best afgaat . Heeft zich niet veel ontwikkeld in de afgelopen jaren .quote:Op donderdag 25 april 2013 01:13 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Net als al onze andere verdedigers.
Siem gaan we wel missen, stille kracht.quote:Op donderdag 25 april 2013 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat is logisch. Eriksen zal een groot gemis zijn. Toby en Siem zullen we niet missen.
Dat is het vooral. Door de zwakte van de vaderlandse competitie is het mogelijk om telkens met een nieuwe kern kampioen te worden. Doet Frank fantastisch. Maar Europees gezien ben je niets meer dan figurant.quote:Op donderdag 25 april 2013 01:11 schreef Artillerieschaap het volgende:
en meer dan een figurant te zijn in Europa, en daar moet echt de ploeg eens bij elkaar voor worden gehouden.
Als kiespijn ja.quote:Op donderdag 25 april 2013 01:15 schreef Olep het volgende:
[..]
Siem gaan we wel missen, stille kracht.
Ben ik niet met je eens. Vier miljoen voor een ervaren kracht met weinig talent. Tegen fysiek sterke spitsen of behendige aanvallers is hij niet bestendig. Toby is ook geen topper, wel een klasse beter.quote:Op donderdag 25 april 2013 01:14 schreef Artillerieschaap het volgende:
Moisander wordt steeds degelijker.
Toby is geen topper, wel de beste verdediger die we hebben.quote:Op donderdag 25 april 2013 01:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Op zijn positie moet hij de spits afdekken wat hem soms niet al te best afgaat . Heeft zich niet veel ontwikkeld in de afgelopen jaren .
Vind Moisander en Blind toch beter dit seizoen.quote:Op donderdag 25 april 2013 01:18 schreef Norakiaan het volgende:
Toby is geen topper, wel de beste verdediger die we hebben.
Moisander zijn timing is soms belabberd wat ons een verlies opleverde in Dortmund.quote:Op donderdag 25 april 2013 01:18 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Vier miljoen voor een ervaren kracht met weinig talent. Tegen fysiek sterke spitsen of behendige aanvallers is hij niet bestendig. Toby is ook geen topper, wel een klasse beter.
[..]
Toby is geen topper, wel de beste verdediger die we hebben.
Apart dat je een back kan vergelijken met een CV. Zeker Blind is verdedigend niet sterk, opbouwend wel. Moisander is fysiek minder dan Toby en minder snel.quote:Op donderdag 25 april 2013 01:19 schreef ValHallen het volgende:
Vind Moisander en Blind toch beter dit seizoen.
Ik denk dat het spel een stuk leuker word om naar te kijken als de Jong vervangen wordt door een Maher.quote:Op donderdag 25 april 2013 01:18 schreef Olep het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat we zonder hem beter af zijn?
Denk niet dat Maher komt voor de Jong.quote:Op donderdag 25 april 2013 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat het spel een stuk leuker word om naar te kijken als de Jong vervangen wordt door een Maher.
Ik denk dat hij de eerste vervanger wordt als Eriksen of de Jong verkocht is. Vervanger voor beide dus.quote:Op donderdag 25 april 2013 01:22 schreef Olep het volgende:
[..]
Denk niet dat Maher komt voor de Jong.
Nee joh, vooral geen goede spelers halen. Maar lekker aanrommelen met middelmaat als Siempie.quote:
Wat?quote:Op donderdag 25 april 2013 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de eerste vervanger wordt als Eriksen of de Jong verkocht is. Vervanger voor beide dus.
quote:Op donderdag 25 april 2013 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, vooral geen goede spelers halen. Maar lekker aanrommelen met middelmaat als Siempie.
Eh, nee.quote:Op donderdag 25 april 2013 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als of Eriksen of de Jong wordt verkocht gaan ze voor Maher.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |