PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
#Twittergrappen.quote:
Waarom zo'n haat tegen Iwan?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:48 schreef Thorb het volgende:
Daar sta je dan Iwan
Je zag dit moment al zo vaak in je dromen
En daar is t dan
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier
rijke tataquote:Op woensdag 24 april 2013 22:51 schreef Tim86 het volgende:
Dortmund![]()
![]()
![]()
Lewa![]()
![]()
![]()
Mijn NIF en IF Lewa maar even verkauft
Dit, ik zit al 10 minuten te refreshen en zie niksquote:Op woensdag 24 april 2013 22:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die zag ik nog, jij gebruikt duidelijk een AB
Ik ben soms snel genoeg om ze te zien maar er 1 goedkoop oppikken lukt echt nietquote:Op woensdag 24 april 2013 22:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dit, ik zit al 10 minuten te refreshen en zie niks
Òm te zappen ja.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die zag ik nog, jij gebruikt duidelijk een AB
Dat had ik in de eerste helft al.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben soms snel genoeg om ze te zien maar er 1 goedkoop oppikken lukt echt niet
Of iedereen is er gewoon op aan het letten nuquote:Op woensdag 24 april 2013 22:57 schreef Maver24 het volgende:
ik zweer het je dat er AB's op die lewa's staan, ik krijg geen kans om ze te pakken
Je hebt geen autobuyer nodig man. Dat zeg ik uit ervaring.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:57 schreef Maver24 het volgende:
ik zweer het je dat er AB's op die lewa's staan, ik krijg geen kans om ze te pakken
Dan nog, zo snel kan bijna niemand klikken (zelfs ik niet)quote:Op woensdag 24 april 2013 22:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of iedereen is er gewoon op aan het letten nu
Komt puur door die vertraging op de server. Je ziet zo vaak auctions die al verkocht zijn..en dan is het net alsof hij voor je neus verkocht wordt.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan nog, zo snel kan bijna niemand klikken (zelfs ik niet)
Dus wat doe je dan...?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan nog, zo snel kan bijna niemand klikken (zelfs ik niet)
Ik zag 1 op 59:59 en ik was zo snel om al op buy now en daarna OK te klikken maar nog was iemand anders sneller.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Komt puur door die vertraging op de server. Je ziet zo vaak auctions die al verkocht zijn..en dan is het net alsof hij voor je neus verkocht wordt.
Nee Bayern heeft dit seizoen al 2x van Borussia gewonnen en 1x gelijk. Die winnen welquote:Op woensdag 24 april 2013 23:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als Real door was gegaan wel, nu wordt het echt een bikkelharde finale.
het is ook niet de bedoeling dat je je elke dag de tering in zuiptquote:Op woensdag 24 april 2013 23:02 schreef Kamikazie het volgende:
'Zuipen maakt gelukkig'
Al die tering homo's eronder die zo triest reageren... krijg allemaal de tyfus.
WELLUS!quote:Op woensdag 24 april 2013 23:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is ook niet de bedoeling dat je je elke dag de tering in zuipt
Ik wil het hier wel uitleggen, maar als je je een beetje verdiept in hoe browsers werken en hoe de informatie wordt opgehaald, dan weet je dat het zo niet werkt. Het is vooral flash die relatief de grootste vertraging oplevert.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Komt puur door die vertraging op de server. Je ziet zo vaak auctions die al verkocht zijn..en dan is het net alsof hij voor je neus verkocht wordt.
Ik ga je spotten. Als je ineens een vlaag bier in je nek krijgt weet je dat het van je b0i Lindje komt.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:04 schreef Djeetje het volgende:
Bakkert ga jij op q day ook naar dat van Slam ?
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga je spotten. Als je ineens een vlaag bier in je nek krijgt weet je dat het van je b0i Lindje komt.
2 Lewa's van 17k worden zelfs in de 59e minuut al weggekochtquote:Op woensdag 24 april 2013 23:06 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga het niet eens proberen met Lewa, zelfs bij 59,59 is tie al weg, onmogelijk gewoon
Ik had er van te voren 17 gekochtquote:Op woensdag 24 april 2013 23:11 schreef Maver24 het volgende:
zijn prijs is al wel aan het zakken naar 16k inmiddels, ik heb jammer genoeg niet geprofiteerd , helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ga je ook ?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga je spotten. Als je ineens een vlaag bier in je nek krijgt weet je dat het van je b0i Lindje komt.
Klopt, net was de goedkoopste BIN 19,5k. Nu 16,5kquote:Op woensdag 24 april 2013 23:11 schreef Maver24 het volgende:
zijn prijs is al wel aan het zakken naar 16k inmiddels, ik heb jammer genoeg niet geprofiteerd , helaas
kan je nu wel slapen vanavond?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb toen met Pizarro wel een paar keer een goedkope opgepikt maar hij was 2k ofzo. Ik heb nu al meerdere keren een Lewandowski voor onder de 5k gemist
Je zal moeilijk te herkennen zijn, want iedereen heeft oranje dingen aanquote:Op woensdag 24 april 2013 23:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]![]()
Je weet toch wel hoe ik er uit zie ?
Jammer dat je haar niet zo opvalt in een oranje menigte.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]![]()
Je weet toch wel hoe ik er uit zie ?
Ik ga gewoon elke jongen af en vraag wie ik naast Koevermans moet zetten tot dat ik het juiste antwoord hebquote:Op woensdag 24 april 2013 23:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jammer dat je haar niet zo opvalt in een oranje menigte.![]()
Makkelijk praten naderhand, had dan gezegd dat je wist dat iemand dit zou gaan vragen.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat iemand dat zou vragen. Ik hoop het in ieder geval wel.
Demouge?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon elke jongen af en vraag wie ik naast Koevermans moet zetten tot dat ik het juiste antwoord heb
Je leeft nog, dus dat valt wel mee.quote:
Mijn broer ookquote:Op woensdag 24 april 2013 23:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Demouge?
Ik zal het wel aan mijn broer melden, die gaat er wel heen
to mainstreamquote:Op woensdag 24 april 2013 23:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zag 1 op 59:59 en ik was zo snel om al op buy now en daarna OK te klikken maar nog was iemand anders sneller.
Dat is gewoon een bod van zijn tweede account, dan wordt de bin sneller gepakt.quote:
Dan betaald hij toch 5% tax?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat is gewoon een bod van zijn tweede account, dan wordt de bin sneller gepakt.
Dat is best wel slim, dat heb ik vorig jaar een aantal keren gedaan.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat is gewoon een bod van zijn tweede account, dan wordt de bin sneller gepakt.
trade offer aan het einde als hij niet weg isquote:
walgelijk dat soort praktijkenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is best wel slim, dat heb ik vorig jaar een aantal keren gedaan.
#SMLENO!!!!!!!quote:Op woensdag 24 april 2013 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
heerlijk al die mensen die niet opletten
Ik heb de hele dag nog niet opgelet.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
heerlijk al die mensen die niet opletten
Nee, dat is gewoon slim omdat je dan sneller verkoopt.quote:
dat is te merken jaquote:Op woensdag 24 april 2013 23:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag nog niet opgelet.
[..]
Nee, dat is gewoon slim omdat je dan sneller verkoopt.
Dus? Sweaty is ook slim omdat je dan wint, dat keur ik ook af!!quote:Op woensdag 24 april 2013 23:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag nog niet opgelet.
[..]
Nee, dat is gewoon slim omdat je dan sneller verkoopt.
daar ben ik ook niet mee bezigquote:Op woensdag 24 april 2013 23:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zie anders geen Torres Nilo van jou op de markt hoor
ja 100% geloof en vertrouw mij ik heb het meegemaaktquote:Op woensdag 24 april 2013 23:21 schreef Djeetje het volgende:
Zal het opvallen als ik een spiekbriefje met formules in mijn rekenmachine doe ?
Dat is te merken aan de zin die je nu formuleert.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:21 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
ja 100% geloof en vertrouw mij ik heb het meegemaakt
mbo joh, leer gewoonquote:Op woensdag 24 april 2013 23:21 schreef Djeetje het volgende:
Zal het opvallen als ik een spiekbriefje met formules in mijn rekenmachine doe ?
wat is er met mijn zinnen misquote:Op woensdag 24 april 2013 23:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is te merken aan de zin die je nu formuleert.
Wat doe je dan? Een proleet als jou zal niet hoger komen, alhoewel havo tegenwoordig ook een soort gehandicapte onderwijs is.quote:
Daar is hij toch te jong voor..quote:Op woensdag 24 april 2013 23:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat doe je dan? Een proleet als jou zal niet hoger komen, alhoewel havo tegenwoordig ook een soort gehandicapte onderwijs is.
Havo is makkelijk tegenwoordig ja dat ben ik ook getestquote:Op woensdag 24 april 2013 23:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat doe je dan? Een proleet als jou zal niet hoger komen, alhoewel havo tegenwoordig ook een soort gehandicapte onderwijs is.
ben jij nou echt gewoon in Nederland geboren en hier opgegroeid?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
hij komt uit brabant dus hij kan er niks aan doenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ben jij nou echt gewoon in Nederland geboren en hier opgegroeid?
Ik moet echt lachen om de mensen de Lewa's kopen die nét de goedkoopste op de markt zijn. Hoe wil je daar winst op gaan maken?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:25 schreef dion_v_k het volgende:
Iemand is IF van Lewa nu ook aan het pricefixen naar 350k
Ewa mattie wat doe jij stoer.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ben jij nou echt gewoon in Nederland geboren en hier opgegroeid?
je kan beter een andere bundesliga spits kopenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik moet echt lachen om de mensen de Lewa's kopen die nét de goedkoopste op de markt zijn. Hoe wil je daar winst op gaan maken?
quote:
Waarom moet je mij er nu weer bij betrekken?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:28 schreef Kamikazie het volgende:
C RONALDO GRATIS EN VOOR NIKS BIJ DS2
je moet wel bob heten
oooh dat wist ik niet, dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 24 april 2013 23:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij komt uit brabant dus hij kan er niks aan doen
sorry vind het gewoon apartquote:
Wat vind je apart?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oooh dat wist ik niet, dan heb ik niks gezegd
[..]
sorry vind het gewoon apart
Leuk man.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:28 schreef Kamikazie het volgende:
je moet wel bob heten
Hoe was het bezatten gister? Zeker veel moeten drinken van verdriet?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:28 schreef Kamikazie het volgende:
je moet wel bob heten
quote:
Dit gaat zeker over Barcaquote:Op woensdag 24 april 2013 23:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe was het bezatten gister? Zeker veel moeten drinken van verdriet?
Haha, geweldig feestje gehad ouwequote:Op woensdag 24 april 2013 23:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe was het bezatten gister? Zeker veel moeten drinken van verdriet?
ik hoop het.quote:
naakt in de keuken had je verhaal leuker gemaaktquote:Op woensdag 24 april 2013 23:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha, geweldig feestje gehad ouwe
Werd vanochtend wakker met al me kleren aan in de keuken, als een baas
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha, geweldig feestje gehad ouwe
Werd vanochtend wakker met al me kleren aan in de keuken, als een baas
United hoorde hier afgeslacht te worden door Dortmund en niet Real, want ze werden GENAAID.quote:
nooit gelukquote:Op woensdag 24 april 2013 23:28 schreef Kamikazie het volgende:
je moet wel bob heten
Met zijn broek op z'n enkels en een condoom half uit de anoeszquote:Op woensdag 24 april 2013 23:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
naakt in de keuken had je verhaal leuker gemaakt
GLORY HUNTERquote:Op woensdag 24 april 2013 23:33 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest niet huilen om het verlies van Barca hoor
Had het wel een beetje verwacht
twitter:Rosssen twitterde op woensdag 24-04-2013 om 23:33:34Le random me when suddenly le random enemy team respawns and kills me in the rug so i throw my controller uit de raam cancer boos reageer retweet
okquote:Op woensdag 24 april 2013 23:34 schreef TBakkert het volgende:
twitter:Rosssen twitterde op woensdag 24-04-2013 om 23:33:34Le random me when suddenly le random enemy team respawns and kills me in the rug so i throw my controller uit de raam cancer boos reageer retweet
FC BLAZINquote:Op woensdag 24 april 2013 23:33 schreef Djeetje het volgende:
godverdomme ben genaaid jonge.
Sta ik dus te kijken naar de verkopers van de Alan verkoopt iemand hem met de club naam BLAZiN FC.
Mijn club heet al FC BLAZIN
Ik moest lachen.quote:
Als je dan ook nog het logo hebt van Perth Glory, dan ben je echt een homofielquote:
Ja iddquote:Op woensdag 24 april 2013 23:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als je dan ook nog het logo hebt van Perth Glory, dan ben je echt een homofiel![]()
quote:
O.a.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als je dan ook nog het logo hebt van Perth Glory, dan ben je echt een homofiel![]()
Dat zou zo maar kunnen.. wanneer begon je bij unibet?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:35 schreef Kamikazie het volgende:
Ik denk trouwens dat ik die 150 euro wel bijna gehaald heb al Thad. Weet niet of dat nog telt nu?
kut.quote:
Kan je niet ergens de voortgang zien?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen.. wanneer begon je bij unibet?
Zou wel epic zijn
Nee, jij?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kan je niet ergens de voortgang zien?
wordt ikquote:Op woensdag 24 april 2013 23:38 schreef TBakkert het volgende:
Lief dagboek,
Ik ga zo even douchen en dan slapen. Misschien dat ik nog even de PS3 aanzet. Dan wordt ik morgen wakker en moet ik naar de kapper. Dan ga ik om 12 uur nog voetballen met een vriend en om half 4 ben ik op weg naar mijn maatschappelijke stage die tot 21:00 duurt. Dan ga ik slapen en heb ik de volgende dag weer stage.
Daarna heb ik 2 weken meivakantie.
Lief dagboek,quote:Op woensdag 24 april 2013 23:38 schreef TBakkert het volgende:
Lief dagboek,
Ik ga zo even douchen en dan slapen. Misschien dat ik nog even de PS3 aanzet. Dan wordt ik morgen wakker en moet ik naar de kapper. Dan ga ik om 12 uur nog voetballen met een vriend en om half 4 ben ik op weg naar mijn maatschappelijke stage die tot 21:00 duurt. Dan ga ik slapen en heb ik de volgende dag weer stage.
BIER ! TIETEN!quote:Op woensdag 24 april 2013 23:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Lief dagboek,
Ik heb morgen een drukke dag. Eerst moet ik van 8:30 tot 10:00 naar school. Daarna moet ik nog een opdracht maken die ik vrijdag in moet leveren. Om 1 uur komt de kapper en om 2 uur heb ik nog een gesprek. Daarna ga ik verder met de opdracht en vervolgens moet ik koken. 's Avonds moet ik nog meer voor school doen. Ik moet vrijdag van 8:30 tot 17:30 naar school. Vervolgens heb ik meivakantie en ik ben van vrijdag t/m dinsdag alleen thuis.
gr gr je boy ds2
Lief dagboek,quote:Op woensdag 24 april 2013 23:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Lief dagboek,
Ik heb morgen een drukke dag. Eerst moet ik van 8:30 tot 10:00 naar school. Daarna moet ik nog een opdracht maken die ik vrijdag in moet leveren. Om 1 uur komt de kapper en om 2 uur heb ik nog een gesprek. Daarna ga ik verder met de opdracht en vervolgens moet ik koken. 's Avonds moet ik nog meer voor school doen. Ik moet vrijdag van 8:30 tot 17:30 naar school. Vervolgens heb ik meivakantie en ik ben van vrijdag t/m dinsdag alleen thuis.
gr gr je boy ds2
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Lief dagboek,
Ik ben morgen vrij.
En vrijdag ook
En maandag ook
En dinsdag ook.
gr gr je boy p4l
Ik kreeg echt zweethanden bij die stukjes waar hij een weg moest oversteken.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:38 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)gste_fiets_ooit.html
Had ik ookquote:Op woensdag 24 april 2013 23:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik kreeg echt zweethanden bij die stukjes waar hij een weg moest oversteken.
Je dagboek is geen grammaticaal hoogstandje in ieder geval.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:38 schreef TBakkert het volgende:
Lief dagboek,
Ja maar telt maar minimaal meequote:Op woensdag 24 april 2013 23:41 schreef Kamikazie het volgende:
Kan het niet vinden Thad, telt blackjack eigenlijk ook mee?
Een vriend van me speelt ook op dit account en had iets van 30 euro erdoorheen geneukt.
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:38 schreef TBakkert het volgende:
Lief dagboek,
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Lief dagboek,
gr gr je boy ds2
Even kiek'n.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:45 schreef Kamikazie het volgende:
Pascal die hangmat level expert is ook wel grappig, alleen wel je geluid uitzetten
Ik heb nog niks bedacht voor die dagen dat ik alleen thuis ben, misschien ga ik FIFA wel weer een kans geven.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
BIER ! TIETEN!
PARTY TIME !
AWW YEAH SPRING BREAK CANCUN AWW YEAH
Mijn broer roept al weken dat ik naar de kapper moet dus morgen is het eindelijk zover.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[..]![]()
Gaat iedereen tegenwoordig 1x per week naar de kapper ofzo![]()
Trouwens: wordt ik
Leuk voor je.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:46 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ga zo serie kijken, dan slapen, morgen uitslapen boodschappen doen en beetje kutten in huis. Dan koken (spaghetti!!) naar een feestje en slapen en vrijdag heb ik iets wat lijkt op een date, maar dan ben ik brak in mijn trainingspak dus niet heel veel zin in.
Heb je nog geleerd?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:38 schreef TBakkert het volgende:
Lief dagboek,
Jaquote:Op woensdag 24 april 2013 23:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En 150 moest rondgespeeld worden toch?
Ik ben gewoon zeer racistisch. Sorry man.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:47 schreef Santello het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer? Ik vind het oprecht leuk voor je.
Mwauh, zit daar nu bijna aan denk ik. Zal dit weekeind wat ik gisteren terug geboekt heb maar weer erop zetten en ff rond knallen voor jequote:
Nee joh kijk maar gewoon. Maakt niet uit al haal je het nietquote:Op woensdag 24 april 2013 23:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mwauh, zit daar nu bijna aan denk ik. Zal dit weekeind wat ik gisteren terug geboekt heb maar weer erop zetten en ff rond knallen voor je.
Zo heel veel heb ik er ook niet gehad.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:58 schreef ThadCastle het volgende:
Tim welke zilvere IF is voor jou echt een plus geweest tov zijn NIF?
Okequote:Op donderdag 25 april 2013 00:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo heel veel heb ik er ook niet gehad.
Lukaku en Benteke wel echt goede upgrades, maar die zijn in verhouding wel echt achterlijk duur. IF Nordfeldt vind ik echt heel erg goed en IF Pletikosa ook..vooral zijn penalty saves zijn geniaal. Heb nu al 3x gehad dat hij hem nog met zijn been pakte terwijl ik de andere hoek in vloog
Alessandrini merkte ik niet heel veel van, maar op LM komt hij ook niet optimaal tot zijn recht wellicht. IF Pogba vond ik echt een flop.Verder heb ik IF Vercoutre (nog niet mee gespeeld), IF Aurier (NIF niet gehad, maar degelijke IF) en Andersson en Hiljemark. Die laatste 2 zijn wel fijn. Andersson is in 3-5-2 op CAM echt geniaal goed denk ik, beter dan in de 4-2-2-2 waarin ik hem heb. Maar zoooo kut voor hybrids.
Dafuq?quote:Op donderdag 25 april 2013 00:09 schreef ThadCastle het volgende:
Ik Maver of ik IF Russell moet kopen. 140k is hij nu
Is dat een bronze ?, ik heb totaal geen verstand van Bronze spelers dit jaar,quote:Op donderdag 25 april 2013 00:09 schreef ThadCastle het volgende:
quote:Op donderdag 25 april 2013 00:09 schreef ThadCastle het volgende:
Nee, een silver.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Is dat een bronze ?, ik heb totaal geen verstand van Bronze spelers dit jaar,
Je andere ik wilt dat ik blijf.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ga jij es gauw naar je nest, kinderbedtijd
Goed. Beter want Mourinho wordt niet zomaar ontslagen door Abramovic, andere coaches welquote:Op donderdag 25 april 2013 00:10 schreef Kamikazie het volgende:
Tevens thad wat denk jij ervan als mourinho terugkomt bij chelsea?
Okequote:Op donderdag 25 april 2013 00:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Goed. Beter want Mourinho wordt niet zomaar ontslagen door Abramovic, andere coaches wel
Hopelijk blijft Lampard dan ook
Wat denk jij ervan?quote:Op donderdag 25 april 2013 00:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke
Was benieuwd naar de mening van een chelsea fan en GJE was er niet
En het is een goeie coach jongequote:Op donderdag 25 april 2013 00:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Prima, denk dat hij en ome Abramovich het goed met elkaar kunnen vinden.
Over een paar weken een veel betere TOTS versiequote:
Dat ook jaquote:Op donderdag 25 april 2013 00:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En het is een goeie coach jongeBen wel benieuwd wat hij aan de selectie gaat veranderen en wie er basis speler worden.
Ja, ik kende alles wel redelijk, maar toen ging ze 3 fout per punt doen. Bitchquote:
Nee Torres gaan ze verkopen. (hoop ik)quote:Op donderdag 25 april 2013 00:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat ook ja
Ben ook benieuwd wat hij gaat doen ja, Torres weer aan het scoren krijgen?
Ik zeg 89 ratingquote:Op donderdag 25 april 2013 00:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Over een paar weken een veel betere TOTS versie
Je moest 360 woordjes opschrijven?quote:Op donderdag 25 april 2013 00:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, ik kende alles wel redelijk, maar toen ging ze 3 fout per punt doen. Bitch
dat bij 360 woordjes, dan ben je gewoon een vieze naaier.
Maar de vraag of tie nog wel een TOTS kaart krijgt, +3 overall rating omhoog op zn eerste IF, das best veel voor EA doenquote:Op donderdag 25 april 2013 00:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Over een paar weken een veel betere TOTS versie
Trieste zooi. Heb je geslagen?quote:Op donderdag 25 april 2013 00:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, ik kende alles wel redelijk, maar toen ging ze 3 fout per punt doen. Bitch
dat bij 360 woordjes, dan ben je gewoon een vieze naaier.
quote:Op donderdag 25 april 2013 00:22 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb maar 1 ding te zeggen tegen de MOTM lewa
[ afbeelding ]
Xdoos?quote:
Lijkt me wel..hij is Bundesliga topscorer.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maar de vraag of tie nog wel een TOTS kaart krijgt, +3 overall rating omhoog op zn eerste IF, das best veel voor EA doen
Dat is wel zo, getver, dan maar niet de MOTM halen, wil em wel graag hebbenquote:Op donderdag 25 april 2013 00:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me wel..hij is Bundesliga topscorer.
nee, 'maar' 100quote:Op donderdag 25 april 2013 00:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je moest 360 woordjes opschrijven?
Of gewoon YOLO en kopenquote:Op donderdag 25 april 2013 00:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat is wel zo, getver, dan maar niet de MOTM halen, wil em wel graag hebben
Ik kijk ook wel even, en anders haal ik em gewoon en verkoop ik em wel weer net voordat de TOTS Bundesliga begint,quote:Op donderdag 25 april 2013 00:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of gewoon YOLO en kopen
Haal hem denk ik wel..als de prijs meevalt.
Wanneer zit hij in pakjes dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 00:34 schreef Maver24 het volgende:
Ik blijf wakker om even te zien hoe duur die MOTM Lewa gaat zijn en of er op dit tijdstip nog veel pakjes zullen worden geopend
quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 00:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Meestal rond 01.00 uur komen ze erin, dat is altijd zo, 12 uur engelse tijd
Ah ok.quote:
All you need is pace.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:38 schreef Voltreffer het volgende:
Nep begint wel erg triest te worden met het goed praten van z'n pacehoer teams. Man man man.
Ik denk voor 13k ofzo. Discard waarde misschien.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:43 schreef dion_v_k het volgende:
Voor welke prijs zal hij gaan denken jullie?
Ik denk 350k
ik zeg je 600k easy de eerste paar, daarna hopelijk ook zakkend naar de 300k, dan koop ik em zeker, Lewa is echt baas in FUT, heb zijn IF een tijdje geleden ook al een keer gehad, was erg te spreken over hemquote:Op donderdag 25 april 2013 00:43 schreef dion_v_k het volgende:
Voor welke prijs zal hij gaan denken jullie?
Ik denk 350k
Als je hem wat langer had gehad, had je nu een stuk meer geld in je bezit ookquote:Op donderdag 25 april 2013 00:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik zeg je 600k easy de eerste paar, daarna hopelijk ook zakkend naar de 300k, dan koop ik em zeker, Lewa is echt baas in FUT, heb zijn IF een tijdje geleden ook al een keer gehad, was erg te spreken over hem
thnxquote:
Congratsquote:
75kquote:Op donderdag 25 april 2013 01:05 schreef Maver24 het volgende:
JAAAA Van der Vaart in een pakje !!!![]()
,
Gek hoor.quote:Op donderdag 25 april 2013 01:14 schreef Maver24 het volgende:
Eerste MOTM Lewa verkocht voor 800k, OM MY GOD![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
...en schaars. Dus inderdaad; ietsje omlaag, maar niet veel denk ik.quote:Op donderdag 25 april 2013 08:17 schreef Toefjes het volgende:
Gefeliciteerd BDIL
700K voor MOTM Lewandowski trouwensDenk dat die prijs nog wel iets naar beneden gaat als de hype voorbij is, maar wel briljante stats
Dat wordt dus een 9 of een 10?quote:Op donderdag 25 april 2013 08:50 schreef Djeetje het volgende:
Makkelijkste natuurkunde toets ooit gehad
Ik hoop het schreef alles zo op.quote:Op donderdag 25 april 2013 08:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat wordt dus een 9 of een 10?
dit.quote:Op donderdag 25 april 2013 08:57 schreef Toefjes het volgende:
De squadbuilder van WefutIk ben erg kritisch aangelegd, en heb schijt aan of de makers van iets bekenden van me zijn, maar op alle vlakken is wefut.nl echt een bazensite
Werd aangekondigd op twitter. En dat is mooi, want ik zit er nog inquote:
Daar spelen wel de meeste bazen dit seizoen.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig, is het een Bundesliga team?
Same herequote:Op donderdag 25 april 2013 09:20 schreef FCsuarez het volgende:
ben dr ook uitgekickednet al me consumables te koop gezet
Neequote:Op donderdag 25 april 2013 09:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik vond IF Labyad erg matig in 3-5-2, in 4-5-1 vond ik hem beterquote:Op donderdag 25 april 2013 09:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee
[ afbeelding ]
Dit heb ik tot nu toe
Liga portuguesaquote:Op donderdag 25 april 2013 09:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als hij slecht is, probeer ik gewoon een ander, of zet ik gewoon een CAM-ST-ST trio uit een andere competitie neer met sterke linksquote:Op donderdag 25 april 2013 09:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vond IF Labyad erg matig in 3-5-2, in 4-5-1 vond ik hem beter
hahaha wist gewoon dat je in portugal bezig wasquote:Op donderdag 25 april 2013 09:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als hij slecht is, probeer ik gewoon een ander, of zet ik gewoon een CAM-ST-ST trio uit een andere competitie neer met sterke linksKan best met al die gasten van Porto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |