PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
#Twittergrappen.quote:
Waarom zo'n haat tegen Iwan?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:48 schreef Thorb het volgende:
Daar sta je dan Iwan
Je zag dit moment al zo vaak in je dromen
En daar is t dan
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier
rijke tataquote:Op woensdag 24 april 2013 22:51 schreef Tim86 het volgende:
Dortmund![]()
![]()
![]()
Lewa![]()
![]()
![]()
Mijn NIF en IF Lewa maar even verkauft
Dit, ik zit al 10 minuten te refreshen en zie niksquote:Op woensdag 24 april 2013 22:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die zag ik nog, jij gebruikt duidelijk een AB
Ik ben soms snel genoeg om ze te zien maar er 1 goedkoop oppikken lukt echt nietquote:Op woensdag 24 april 2013 22:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dit, ik zit al 10 minuten te refreshen en zie niks
Òm te zappen ja.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die zag ik nog, jij gebruikt duidelijk een AB
Dat had ik in de eerste helft al.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben soms snel genoeg om ze te zien maar er 1 goedkoop oppikken lukt echt niet
Of iedereen is er gewoon op aan het letten nuquote:Op woensdag 24 april 2013 22:57 schreef Maver24 het volgende:
ik zweer het je dat er AB's op die lewa's staan, ik krijg geen kans om ze te pakken
Je hebt geen autobuyer nodig man. Dat zeg ik uit ervaring.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:57 schreef Maver24 het volgende:
ik zweer het je dat er AB's op die lewa's staan, ik krijg geen kans om ze te pakken
Dan nog, zo snel kan bijna niemand klikken (zelfs ik niet)quote:Op woensdag 24 april 2013 22:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of iedereen is er gewoon op aan het letten nu
Komt puur door die vertraging op de server. Je ziet zo vaak auctions die al verkocht zijn..en dan is het net alsof hij voor je neus verkocht wordt.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan nog, zo snel kan bijna niemand klikken (zelfs ik niet)
Dus wat doe je dan...?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan nog, zo snel kan bijna niemand klikken (zelfs ik niet)
Ik zag 1 op 59:59 en ik was zo snel om al op buy now en daarna OK te klikken maar nog was iemand anders sneller.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Komt puur door die vertraging op de server. Je ziet zo vaak auctions die al verkocht zijn..en dan is het net alsof hij voor je neus verkocht wordt.
Nee Bayern heeft dit seizoen al 2x van Borussia gewonnen en 1x gelijk. Die winnen welquote:Op woensdag 24 april 2013 23:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als Real door was gegaan wel, nu wordt het echt een bikkelharde finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |