SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Ik vind deze uitspraak nog onschuldig. En zeker als ze al wat ouder zijn 16+ ofzoquote:Op woensdag 24 april 2013 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat iemand die voor zijn werk bezig is met minderjarigen toch echt wel moet opletten dat hij/zij dat soort uitspraken niet maakt
maar neequote:
Prima, ik vind het niet gepast als de leraar van mijn zoon zoiets roept.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind deze uitspraak nog onschuldig. En zeker als ze al wat ouder zijn 16+ ofzo
Gij bepaalt mijn leven niet!quote:Op woensdag 24 april 2013 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
maar nee
je moet mij niet zeggen hoe ik leven moet
laat mij m´n eigen gang maar gaan
Dat waren we inderdaad.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind deze uitspraak nog onschuldig. En zeker als ze al wat ouder zijn 16+ ofzo
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
maar nee
je moet mij niet zeggen hoe ik leven moet
laat mij m´n eigen gang maar gaan
Ik weet nog dat een leraar mijn vertelde over de pedoclub met mijn naamquote:Op woensdag 24 april 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prima, ik vind het niet gepast als de leraar van mijn zoon zoiets roept.
Hij had inside information?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet nog dat een leraar mijn vertelde over de pedoclub met mijn naamdat was in mavo 4, ergens is dat veel raarder ik zou bijna gaan denken dat hij lid was van die club
Geen idee, maar dat was de eerste keer dat ik van Martijn hoorde en dat was in 1999quote:
Ik vind dat, zeker in deze tijd, een laar dat soort dingen niet moet vertellen tenzij biologieleraar tijdens het hoofdstuk voortplanting of maatschappijleerleraar omdat hetdaar over omstreden verenigingen gaat. squote:Op woensdag 24 april 2013 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet nog dat een leraar mijn vertelde over de pedoclub met mijn naamdat was in mavo 4, ergens is dat veel raarder ik zou bijna gaan denken dat hij lid was van die club
De voorloper van de Faxquote:
Toen al.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat was de eerste keer dat ik van Martijn hoorde en dat was in 1999
Oh het moet zeker in bepaalde context. Maar een grapje moet ook kunnen. Wiskunde leraar had het regelmatig over een aftrekken en dat dit een hobby was van jongensquote:Op woensdag 24 april 2013 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat, zeker in deze tijd, een laar dat soort dingen niet moet vertellen tenzij biologieleraar tijdens het hoofdstuk voortplanting of maatschappijleerleraar omdat hetdaar over omstreden verenigingen gaat. s
Geloof dat toen nog weinig mensen van dat clubje kindervrienden gehoord hadquote:
Dit vind ik wel een raar grapje. Leerlingen onderling oke maar een leraar voor de klas?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
Oh het moet zeker in bepaalde context. Maar een grapje moet ook kunnen. Wiskunde leraar had het regelmatig over een aftrekken en dat dit een hobby was van jongens
Ik was zelf 8.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh het moet zeker in bepaalde context. Maar een grapje moet ook kunnen. Wiskunde leraar had het regelmatig over een aftrekken en dat dit een hobby was van jongens
[..]
Geloof dat toen nog weinig mensen van dat clubje kindervrienden gehoord had
Van die leraren die grappig denken te zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een raar grapje. Leerlingen onderling oke maar een leraar voor de klas?
Ach diezelfde leraar zei ook dat menig meisje gemiddeld 3 weken per maand ongesteld wasquote:Op woensdag 24 april 2013 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een raar grapje. Leerlingen onderling oke maar een leraar voor de klas?
17quote:
Dat dus!!quote:Op woensdag 24 april 2013 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben op een zeer ranzige manier onder het gymmen uitgekomenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach diezelfde leraar zei ook dat menig meisje gemiddeld 3 weken per maand ongesteld wasom niet te hoeven gymen.
Klinkt meer als een frustieballetje.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach diezelfde leraar zei ook dat menig meisje gemiddeld 3 weken per maand ongesteld wasom niet te hoeven gymen.
Vertelquote:Op woensdag 24 april 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben op een zeer ranzige manier onder het gymmen uitgekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |