Laat maar, ik vind wel een degelijke vrouw ergens in Urk.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Vind je wel fijn, niet zo preuts doen nu
Lul niet wd'tje, ik smelt van je lach :$quote:Op woensdag 24 april 2013 22:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JA maar daar moet je zo'n smiley-lach voor hebben. Ik heb een sylvester stallone lach
Mja, ben stiekem sowieso wel een kinderhater, maar ongetwijfeld zal ik ooit een kind gaan baren.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Daarom geen kinderen voor mij
Maak je geen zorgen.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ho, want ja nou, vind het prima enzo, maar niet dat er dadelijk ineens zo'n pikzwarte baby uit je cloaca komt en ik er mee opgezadeld zit enzo.
Alleen Nederland en halve finales/finales van de champions league.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet verwacht dat je een voetbalkijker zou zijn.
quote:
Die weten wel raad met paling, dus kijk maar uitquote:Op woensdag 24 april 2013 22:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Laat maar, ik vind wel een degelijke vrouw ergens in Urk.
Als je met mij het bed deelt raak je niet zwanger hoor, maak je niet zo drukquote:Op woensdag 24 april 2013 22:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mja, ben stiekem sowieso wel een kinderhater, maar ongetwijfeld zal ik ooit een kind gaan baren.Maar dan doe ik het wel goed en laat ik zo'n kind niet als een gehandicapt kwijlbekkie met pvc-buizen in d'r haar over straat gaan.
[..]
Maak je geen zorgen.
Al die sukkeltjes die in je broekje proberen te komen.quote:
Troost me dan.quote:
Doe maar Brabant, mocht het dan alsnog een debieltje worden, dan valtie niet zo op.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ok dan, waar wil je dat helgebroed ergens opvoeden?
Stond bij m'n ex ook wel, maar die had ook een hele kleine.. En ze had er de neus voor.. Denk niet dat t mij zou staan, srsquote:Op woensdag 24 april 2013 22:42 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan het wel an sich. Maar weet niet. Vind een septum veel te aanwezig
Doe normaal :Squote:
Ik niet, maar jij misschien wel. :squote:Op woensdag 24 april 2013 22:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Als je met mij het bed deelt raak je niet zwanger hoor, maak je niet zo druk
Jelly dat ze mij wel groeten. Ik heb een goeie indruk achtergelaten.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Al die sukkeltjes die in je broekje proberen te komen.
Moet je eerst over haar Wall of China formaat muur heen komen, lukt alleen als je van persie bent.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Al die sukkeltjes die in je broekje proberen te komen.
Wat.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe maar Brabant, mocht het dan alsnog een debieltje worden, dan valtie niet zo op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |