hahahahaquote:Op woensdag 24 april 2013 22:29 schreef Gridlok het volgende:
Op ieder potje pas een deksel, ook al denk ik dat het beter is in dit geval om het potje gewoon kapot te slaan met een hamer en in de glasbak te flikkere.
Dude.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Op ieder potje pas een deksel, ook al denk ik dat het beter is in dit geval om het potje gewoon kapot te slaan met een hamer en in de glasbak te flikkere.
ik ga ook nog even kijken of er uit deze groep nog wat pareltjes te slepen zijnquote:
Ze nakken nog liever Ms. Piggy.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Neuken schapen, neuken ze dit ook wel.
even die [ ] weghalen, dan doet ie het.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ze nakken nog liever Ms. Piggy.
[ http://img199.imageshack.us/img199/3806/01010001020201041220080.jpg (copy/paste deze link) ]
Dees doet me denken aan Wolvendagen trouwens.
Nee, imageshack doet 't niet op fok.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
even die [ ] weghalen, dan doet ie het.
Fas.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, imageshack doet 't niet op fok.
Kijk nou gewoon. hete mama gewoon.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
even die [ ] weghalen, dan doet ie het.
Dat is wat vrouwen graag doen, zelfde verhaal met dat kind met progeria, " OH MAI SHE SOWWW ADUURRREBLE, SUCH PWINCESS."quote:Op woensdag 24 april 2013 22:31 schreef wolvendagen het volgende:
Ook dat ze die piercing laat zetten en dat die piercer zegt "hij staat je heeeeel mooi".
Weet zeker dat ze dit deed:
[ afbeelding ]
Niet meer moordlustig, maar gooi nog wel graag kinderen van acht hoog naar beneden.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
"Niet meer naïef maar wel supergoed van vertrouwen."
.... ..... .....
Godverdommequote:Op woensdag 24 april 2013 22:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet meer moordlustig, maar gooi nog wel graag kinderen van acht hoog naar beneden.
Zullen wij samen een kind maken, kan niet misgaan.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:35 schreef Chloroform het volgende:
Zou mijn kind echt de realiteit weer in slaan.
Ga ook zo dansen nuquote:Op woensdag 24 april 2013 22:35 schreef wolvendagen het volgende:
Kan die cybergothicdansjes echt niet handelenzo spastic fantastic
Nog niet, maar voor jou wil ik ze wel aanschaffen gridje :$quote:Op woensdag 24 april 2013 22:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb jij ook dread extensions in neon kleuren?
haha die zijn relaxed hequote:Op woensdag 24 april 2013 22:35 schreef wolvendagen het volgende:
Kan die cybergothicdansjes echt niet handelenzo spastic fantastic
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die ring was al overkill voor da puddinggezicht.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:37 schreef Chloroform het volgende:
WAAROM HEEFT ZE DIE NEUSPIERCING NIET MEER IN GODDOMME
Ja.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zullen wij samen een kind maken, kan niet misgaan.
Dat is een seksuele fantasie namelijk.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nog niet, maar voor jou wil ik ze wel aanschaffen gridje :$
Mij zou het wel staan toch?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die ring was al overkill voor da puddinggezicht.
Subtiel en mooi ringetje, maybequote:Op woensdag 24 april 2013 22:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mij zou het wel staan toch?
Wat.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En je relatie met dwc dan??? vieze sletje
Ga je er mee spanken en penetreren in je oor danquote:Op woensdag 24 april 2013 22:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat is een seksuele fantasie namelijk.
Zou het prima vinden, tenzij ze er uberhaupt al uit zou zien als Cynthia, dan zou ik haar sowieso gewoon binnen ergens vastleggen :$quote:Op woensdag 24 april 2013 22:38 schreef hardcoregek het volgende:
Mja ik zou voor veel dingen tolerant zijn bij mn kind, maar cyber gothic zou er toch moeilijk in gaan
Doe niet zo walgelijk. :Squote:Op woensdag 24 april 2013 22:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ga je er mee spanken en penetreren in je oor dan
Echt hoor.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zou het prima vinden, tenzij ze er uberhaupt al uit zou zien als Cynthia, dan zou ik haar sowieso gewoon binnen ergens vastleggen :$
Rot op.quote:
Ga het overwegen, speciaal voor jouquote:Op woensdag 24 april 2013 22:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Subtiel en mooi ringetje, maybe
Vind je wel fijn, niet zo preuts doen nuquote:
Niet verwacht dat je een voetbalkijker zou zijn.quote:
Daarom geen kinderen voor mijquote:
Ho, want ja nou, vind het prima enzo, maar niet dat er dadelijk ineens zo'n pikzwarte baby uit je cloaca komt en ik er mee opgezadeld zit enzo.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat.Niks relatie met dwc, doe normaal.
Smiley?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:40 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
vinnik leuk zou niet doen
JA maar daar moet je zo'n smiley-lach voor hebben. Ik heb een sylvester stallone lachquote:Op woensdag 24 april 2013 22:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Smiley?
Ex van me had dat, voelde lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |