En de netelige vragen die ik jou ooit gesteld heb beantwoord jij gewoon met eenquote:Op maandag 29 april 2013 12:14 schreef Triggershot het volgende:
Neem Aton over het ( niet ) bestaan van Mohammed niet serieus, hij gelooft er dogmatisch in helaas en is niet capabel om de vraagstukken over zijn eigen standpunt inhoudelijk te beantwoorden heb ik helaas meerdere malen mogen constateren.
Hoe kom jij tot deze veronderstelling ? Wordt het je weer wat teveel om inhoudelijke antwoorden te geven ?quote:Op maandag 29 april 2013 12:15 schreef RegularShow het volgende:
Straks wilt hij beweren dat de kerstman bestaat.
En dat is wat er gebeurd is.quote:Op maandag 29 april 2013 12:38 schreef SpecialK het volgende:
Beide Galen en de Koran hebben het fout. De Koran heeft het fout omdat ze de werken van Galen hebben overgenomen. Tegenwoordig weten we dat botten en spierweefsel tegelijkertijd groeien.
Blijf jij maar in de waan met een haar verschil.quote:Op maandag 29 april 2013 12:41 schreef RegularShow het volgende:
Jij wou bewijs, dus ik kwam met een specifiek bewijs. En kom A.U.B niet weer met dat WC eend verhaal. Ik ga ook niet meer even reageren op jouw beweringen dat Profeet Mohammed (Vrede zij met hem) nooit bestond. Blijf jij maar in je waan.
Ik heb al veel antwoorden gegeven. Maar bij jou heeft het geen ene nut.quote:Op maandag 29 april 2013 12:46 schreef ATON het volgende:
[..]
Hoe kom jij tot deze veronderstelling ? Wordt het je weer wat teveel om inhoudelijke antwoorden te geven ?
Ik kwam met dat haar-idee. Maar jij blijft letterlijk alleen op het haar-idee. Je moet verder kijkenquote:Op maandag 29 april 2013 12:49 schreef ATON het volgende:
[..]
Blijf jij maar in de waan met een haar verschil.
Die antwoorden heb ik ter vermaak gelezen.quote:Op maandag 29 april 2013 12:50 schreef RegularShow het volgende:
[..]
Ik heb al veel antwoorden gegeven. Maar bij jou heeft het geen ene nut.
Dat bedoel ik. Je neemt het niet serieus, dus heeft het ook geen ene nutquote:Op maandag 29 april 2013 12:51 schreef ATON het volgende:
[..]
Die antwoorden heb ik ter vermaak gelezen.
Juiste conclusie. Lees eens wat wetenschappelijke literatuur.quote:Op maandag 29 april 2013 12:52 schreef RegularShow het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Je neemt het niet serieus, dus heeft het ook geen ene nut
Ik wil je plezier in je nutteloze woordenwisseling met ATON niet bederven, maar wat vond je van dat filmpje dat ik postte?quote:Op maandag 29 april 2013 12:52 schreef RegularShow het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Je neemt het niet serieus, dus heeft het ook geen ene nut
Die met Miracle of Kaaba?quote:Op maandag 29 april 2013 12:54 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik wil je plezier in je nutteloze woordenwisseling met ATON niet bederven, maar wat vond je van dat filmpje dat ik postte?
Welke vragen? Stel ze opnieuw, krijg je er antwoord op onder getuigenis van iedereen hier aanwezig.quote:Op maandag 29 april 2013 12:44 schreef ATON het volgende:
[..]
En de netelige vragen die ik jou ooit gesteld heb beantwoord jij gewoon met een![]()
En de standpunten die ik inneem zijn op wetenschappelijke basis en niet op geloofsbasis zoals jij dit doet. De door mij aangehaalde boeken al gelezen of is dit een te grote investering ?
Gast, mijn yoghurt is bedorven.quote:Op maandag 29 april 2013 12:54 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik wil je plezier in je nutteloze woordenwisseling met ATON niet bederven, maar wat vond je van dat filmpje dat ik postte?
Doe dat joh en lees eens wat over de ontstaansgeschiedenis van de koran.quote:Op maandag 29 april 2013 12:51 schreef RegularShow het volgende:
[..]
Ik kwam met dat haar-idee. Maar jij blijft letterlijk alleen op het haar-idee. Je moet verder kijken
Hou jij me voor een draaiorgeltje of wat ?quote:Op maandag 29 april 2013 12:57 schreef Triggershot het volgende:
Welke vragen? Stel ze opnieuw, krijg je er antwoord op onder getuigenis van iedereen hier aanwezig.
Uit jouw antwoord kan ik afleiden dat je beide boeken nog niet eens hebt gelezen.quote:De boeken die jij aanhaalt spreken exact over een gebrek aan documentatie van Mohammeds bestaan tot de 2e eeuw na zijn dood, overigens verwierp jij destijds ook dat ze met name en mede door de werken van Christopher Luxenberg zijn opgesteld, iets wat nadrukkelijk in de door jou verwezen boeken komt.
Nee achter een draaiorgeltje.quote:Op maandag 29 april 2013 13:02 schreef ATON het volgende:
[..]
Hou jij me voor een draaiorgeltje of wat ?
[..]
Uit jouw antwoord kan ik afleiden dat je beide boeken nog niet eens hebt gelezen.
Nogmaals, heb je deze boeken al dan niet gelezen ? JA of NEEquote:Op maandag 29 april 2013 13:07 schreef Triggershot het volgende:
Als je dit wederom verwerpt heb je het zelf niet gelezen
De stukken die ik citeer komen exact in je boek voor.quote:Op maandag 29 april 2013 13:12 schreef ATON het volgende:
[..]
Nogmaals, heb je deze boeken al dan niet gelezen ? JA of NEE
Het is zeker een mooi gemaakt filmpje. Iemand heeft de moeite genomen om er flink in te investeren.quote:
Volgens mij zijn sommige stukjes in dat filmpje overdreven. Maar verder noemen ze wel heleboel feiten op.quote:Op maandag 29 april 2013 13:17 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het is zeker een mooi gemaakt filmpje. Iemand heeft de moeite genomen om er flink in te investeren.
Maar wat ik bedoel: vind je het pleidooi in dit filmpje geloofwaardig? Denk je dat het klopt? En heb je bijvoorbeeld een poging gedaan om te controleren of wat er in dit filmpje wordt beweerd ook echt klopt?
Dan toch maar even verklappen.quote:Op maandag 29 april 2013 13:20 schreef RegularShow het volgende:
[..]
Volgens mij zijn sommige stukjes in dat filmpje overdreven. Maar verder noemen ze wel heleboel feiten op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |