SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Als je langs dordrecht komt dan zou ik best willen meerijdenquote:Op woensdag 24 april 2013 20:03 schreef Fera het volgende:
Trouwens echt niemand die mee wilt rijden met mij en Gitaar? Het aanbod geldt nog steeds.
Jullie komen niet uit mijn richting, eh? Misschien een stuk, als ik niet met Twitje mee kan.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:03 schreef Fera het volgende:
Trouwens echt niemand die mee wilt rijden met mij en Gitaar? Het aanbod geldt nog steeds.
Dat is wel heeeel erg uit de richting. Maar we kunnen je misschien wel op een station in die richting oppikken, dat scheelt weer. Of kom je met de auto?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je langs dordrecht komt dan zou ik best willen meerijden
Ja, vanaf een bepaald station ofzo. Want in het durp zelf rijdt niet veel OV geloof ik.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie komen niet uit mijn richting, eh? Misschien een stuk, als ik niet met Twitje mee kan.
Gegroet.quote:
Whut? Warum nicht?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:05 schreef Tamashii het volgende:
Wel jammer ansich dat wij niet kunnen.
Oh dat is wel een optie. Nee ik heb geen auto. Welk station?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel heeeel erg uit de richting. Maar we kunnen je misschien wel op een station in die richting oppikken, dat scheelt weer. Of kom je met de auto?
Feest en hotel in een heel ander deel van Nederland.quote:
Volgens mij komen we langs Eindhoven, als ik me niet vergis. Maar ik kan het de chauffeur wel even vragen.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat is wel een optie. Nee ik heb geen auto. Welk station?
Dat is enorm om. Hahaquote:Op woensdag 24 april 2013 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij komen we langs Eindhoven, als ik me niet vergis. Maar ik kan het de chauffeur wel even vragen.
Ook een paar andere virenden jaquote:Op woensdag 24 april 2013 20:01 schreef Fera het volgende:
[..]
O, nice. Alleen maar FOK!kers of ook andere vrienden?
Ik hoorde wel dat het dit weekend minder weer wordt.
Wil je nog iets voor je verjaardag?quote:
Via welk station zou je dan reizen richting Fax?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is enorm om. Hahavan uit mij gezien
Zie TTquote:Op woensdag 24 april 2013 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wil je nog iets voor je verjaardag?
Picsquote:Op woensdag 24 april 2013 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, weer thuis.
Met helm, motorbroek en een heel fijn jasje
Barbie's.quote:
Gewoon doen jaquote:
Via Bergen op Zoom en dat is een half uur met de trein voor mij vanuit dordrechtquote:Op woensdag 24 april 2013 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Via welk station zou je dan reizen richting Fax?
Precies de reden waarom ik geen BBQ ga doen met m'n verjaardagquote:Op woensdag 24 april 2013 20:12 schreef Faxie het volgende:
Ik zie voor nu in ieder geval geen neerslag meer staan. Wel een graad of 11
Okay dus een playboy of ander blootbladquote:
Geef hem een dick in a box.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Okay dus een playboy of ander blootblad
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ah, dat kan ook wel dan.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Via Bergen op Zoom en dat is een half uur met de trein voor mij vanuit dordrecht
Geen zorgen, ik heb iets wat je echt lekker vindt.quote:
quote:
De playboy is heul niet zo leukquote:Op woensdag 24 april 2013 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inb4 fax-grap.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik heb iets wat je echt lekker vindt.
Die zeemeermin.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]FERAAAAAAAAAAAA
[..]
De playboy is heul niet zo leuk
Pun intended.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is mooiquote:Op woensdag 24 april 2013 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, dat kan ook wel dan.
[..]
Oehquote:Op woensdag 24 april 2013 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, dat kan ook wel dan.
[..]
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]FERAAAAAAAAAAAA
[..]
De playboy is heul niet zo leuk
Het blijft droogquote:Op woensdag 24 april 2013 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook een paar andere virenden ja![]()
En tja het weer... hoop dat het droog blijft
Super, dus a.s. zaterdag kan je weer rijden?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, weer thuis.
Met helm, motorbroek en een heel fijn jasje
Ja, motor ophalenquote:Op woensdag 24 april 2013 20:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Super, dus a.s. zaterdag kan je weer rijden?
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Hmm hadden ze geen jas met gele accentjes ipv rood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Lekker boeiendquote:Op woensdag 24 april 2013 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm hadden ze geen jas met gele accentjes ipv rood?
Wat vinden je ouders er eigenlijk van dat je weer een motor hebt na je val?quote:
Ik vind het gewoon mooier als het pak bij de motor pastquote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was dan met die jongen gaan shoppen.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon mooier als het pak bij de motor past
Ik heb geen relatie met hem dus dan hoeft dat allemaal nietquote:Op woensdag 24 april 2013 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was dan met die jongen gaan shoppen.
Pfff, kost je een godsvermogen aan verjaardagen.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Pff mijn broertje heeft er alle begrip voor dat het niet uitmaakt hoeveel nichtjes en neefjes ik nog krijg, het kroontje voor mijn allereerste nichtje is de enige tatoeage die ik laat zetten voor dat gedeelte van mn familie.
Zijn verloofde wil ook ongeveer 4 kinderen, mn zusjes willen allebei iets van 5 kinderen en mn andere broertje en zusje geen idee. Maar als ik voor allemaal iets moet laten zetten sta ik wel heel snel vol
Dat ook natuurlijk.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pfff, kost je een godsvermogen aan verjaardagen.
Je hoeft ook geen relatie te hebben om te shoppen.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen relatie met hem dus dan hoeft dat allemaal niet![]()
Tevens haat ik shoppen!!
Minimaler kon het nietquote:Op woensdag 24 april 2013 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm hadden ze geen jas met gele accentjes ipv rood?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zekersquote:De buurt een beetje gek maken
Na de val zeiden ze dat ze blij waren dat ik met m'n autorijbewijs bezig was. Echter toen ik de motor ging kopen waren ze ook wel weer blij voor mequote:Op woensdag 24 april 2013 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat vinden je ouders er eigenlijk van dat je weer een motor hebt na je val?Anders krijg je zoietsquote:Op woensdag 24 april 2013 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon mooier als het pak bij de motor past:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovendien zit de jas die ik gekocht heb als gegotenThanksquote:![]()
Gezien mijn haat naar shoppen is dat op zich wel een vereiste om mij te laten shoppenquote:Op woensdag 24 april 2013 20:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen relatie te hebben om te shoppen.
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Minimaler kon het niet
Je had 'm ook nog zo:Oh bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooiquote:[..]
ZekersDe buurt een beetje gek maken
[..]
Na de val zeiden ze dat ze blij waren dat ik met m'n autorijbewijs bezig was. Echter toen ik de motor ging kopen waren ze ook wel weer blij voor me
quote:[..]
Anders krijg je zoiets:
BahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovendien zit de jas die ik gekocht heb als gegoten
quote:[..]
ThanksIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:
Ik heb er zo'n schijthekel aan als mensen hun bek opentrekken voordat ze überhaupt geluisterd hebben. En dan meteen: "Ja maar dit, ja maar dat", terwijl het daar niet eens over gaat.quote:
Ja maarquote:Op woensdag 24 april 2013 20:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n schijthekel aan als mensen hun bek opentrekken voordat ze überhaupt geluisterd hebben. En dan meteen: "Ja maar dit, ja maar dat", terwijl het daar niet eens over gaat.
quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Fax, is dit iets voor je verjaardag? Wel een klein beetje duur hoor
Vreemd, ik ben regelmatig boos op mezelf.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Op jou kan ik niet eens boos worden volgens mij.
Moet je dat zelf regelen?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
Taart besteld voor mijn verjaardag
En natuurlijk aardbeienvlaai!!!!!!!
Geef je zelf dan ook straf?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd, ik ben regelmatig boos op mezelf.
Ik ook, op mezelf. Dat is ook het makkelijkste.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd, ik ben regelmatig boos op mezelf.
We kunnen jou ophalen in Bergen op Zoom.quote:
Of ik nu zeg wat voor taart ik wil en zij het koopt of dat ik het zelf even bestel, maakt ook niks uitquote:
Oke dat is goed, hoe laat ongeveer?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
We kunnen jou ophalen in Bergen op Zoom.
O, pffffff. Dat moet ik nog even zien. Ik moet vanuit cursus komen, ik weet alleen niet exact wanneer ik klaar ben. Wel ongeveer. Zal rond 16.00 uur zijn, maar omdat het de laatste les is kan het ook eerder zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dat is goed, hoe laat ongeveer?
Ook gewoon op haar poesquote:Op woensdag 24 april 2013 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
De tering!!
http://www.vkmag.com/maga(...)jgt_flink_pak_slaag/
1) wat zeg je dat netjesquote:
Filmpjes al bekeken?quote:
Hehe.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) wat zeg je dat netjes![]()
2) degene die het filmt staat ook gewoon te lachen. Ze wordt niet alleen met een riem geslagen he, ook met een rubberen hamer!!
Oke dat is goed, laat maar even via dm/pm weten hoe en wat preciesquote:Op woensdag 24 april 2013 20:42 schreef Fera het volgende:
[..]
O, pffffff. Dat moet ik nog even zien. Ik moet vanuit cursus komen, ik weet alleen niet exact wanneer ik klaar ben. Wel ongeveer. Zal rond 16.00 uur zijn, maar omdat het de laatste les is kan het ook eerder zijn.
Heb je WA ofzo? Want dat is sowieso wel handig communiceren, mocht er onderweg iets mis gaan ofzo.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dat is goed, laat maar even via dm/pm weten hoe en wat precies
ja ik zal mijn nummer even dmenquote:Op woensdag 24 april 2013 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb je WA ofzo? Want dat is sowieso wel handig communiceren, mocht er onderweg iets mis gaan ofzo.
Kom maar halen...quote:Op woensdag 24 april 2013 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie wil er even een bakkie thee voor mij zetten? Ik heb een lui momentje
Je komt maar langsquote:Op woensdag 24 april 2013 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan gaat mijn luie momentje verlorenquote:
Biertje ook goed?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Durf ik niet jonguh!!quote:
Nou ik heb dus gisteravond even een halve krat weggetikt dus ik blijf wel even van bier af!!quote:
Niet tegen de muur aan?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik stond maar wat te drinken, wat te hangen.
Waz met jou?quote:
Niks hoor, je kunt beter de Fonz zijn. Eeeeeeeeeehquote:Op woensdag 24 april 2013 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waz met jou?
Ik was die jongen die losjes wou lijken.
Niet te onschuldig en zeker niet te dik.
Je snapt het maar niet.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niks hoor, je kunt beter de Fonz zijn. Eeeeeeeeeeh
quote:
Zo ongeveerquote:Op woensdag 24 april 2013 20:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik nu aanrij kom ik tegelijkertijd met haar binnen.
Nee, je opmerking lijkt heel willekeurig.quote:
Hij had het toch heul niet tegen jou jonguhquote:Op woensdag 24 april 2013 20:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik nu aanrij kom ik tegelijkertijd met haar binnen.
M'n pa kent de zangerquote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij had het toch heul niet tegen jou jonguh![]()
Dat sowiesoquote:Op woensdag 24 april 2013 20:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niks hoor, je kunt beter de Fonz zijn. Eeeeeeeeeeh
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
De kat ging er bijna vandoor met mijn dubbellikker
Die zanger? Geen idee, m'n pa in ieder geval nietquote:
Schiet op danquote:Op woensdag 24 april 2013 21:12 schreef -Engel- het volgende:
ijs..... als ik snel ren, kan ik nog een doos halen ....
Is het erger dan met popcorn?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga mn visite voortaan een dubbellikker geven, Jules is dan dubbel zo grappig!!
Pak de fietsquote:Op woensdag 24 april 2013 21:12 schreef -Engel- het volgende:
ijs..... als ik snel ren, kan ik nog een doos halen ....
Veel erger!!quote:
tis maar ijs? Maar ijs?quote:
Als ik nu in E'de of Blaricum was dan zou ik er voor op pad gaan.....quote:
Zo'n vrouw ben ik nietquote:Op woensdag 24 april 2013 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok, maar dan niet straks komen zeuren als je er opeens toch zin in hebt he
Engel ik geloof jou deze keerquote:
Mooi ditquote:Op woensdag 24 april 2013 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ma, ik heb een vraag en ik wil graag een volwassen antwoord!
* nadat mijn hart even was gestopt en ik op adem was gekomen zette ik mij schrap voor de seksvraag
Bij dit spel dat ik speel he heb je tokens nodig
- je hebt geen seksvraag?
Nee, gek mens!! Ik heb internet! Dus bij dat spel he blablabla
Jouw kindquote:Op woensdag 24 april 2013 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
* nadat mijn hart even was gestopt en ik op adem was gekomen zette ik mij schrap voor de seksvraag
Dan is het goedquote:Op woensdag 24 april 2013 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zal vandaag niet zeuren of gemiste ijs eet kansen.....
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga hem op marktplaats zettenquote:
Hij is zo vermoeiendquote:
Need moar!!quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
WTF, een of andere collega uit Angola heeft me toegevoegd op Facebook![]()
quote:
Ik ben verbaasd dat hij me er nog niet op heeft gezetquote:Op woensdag 24 april 2013 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou oppassen dat hij jou er niet op zet.
Je moeder?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Over MP gesproken, daar moet ik nog even wat opzetten
Met koninginnedag op de markt gaan staan.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Over MP gesproken, daar moet ik nog even wat opzetten
Beeldjes verkopen? wehehehehequote:Op woensdag 24 april 2013 21:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met koninginnedag op de markt gaan staan.
Nee!!quote:
Die wil ik nog steeds een keer doen!!quote:
Mja, dat heeft ze toch niet doorquote:
Nee, niet eensquote:Op woensdag 24 april 2013 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd dat hij me er nog niet op heeft gezet
[..]
Je moeder?
Uhm, nee.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met koninginnedag op de markt gaan staan.
Nee, in de zon.quote:
Lauw water is beterquote:
quote:
Eerste vraag die bij me te binnen schiet: hoe de neuk weet jij nou of en hoe pijnlijk dat is?quote:
Slippend over de rotonde en dan 10 minuten later weer langs die rotonde rijden en het nog ruikenquote:
Welk rubber?quote:
Alles wat verbrandt is doet pijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerste vraag die bij me te binnen schiet: hoe de neuk weet jij nou of en hoe pijnlijk dat is?
Verbrand!quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow jullie doen het zonder tegenwoordig.
Ik doe het ook zonder.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow jullie doen het zonder tegenwoordig.
Ook niet handmatig?quote:
Hij zei zonder.quote:
Je ging ff in standje konijnensnelheid?quote:
Ik heb ooit wel eens met condoom gefapt, jaren geleden. Ik wilde weten hoe je zo'n ding moest omdoen enzo.quote:
Tmiquote:Op woensdag 24 april 2013 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens met condoom gefapt, jaren geleden. Ik wilde weten hoe je zo'n ding moest omdoen enzo.
Toen zat ie om en had ik een stijve en van het een kwam het ander....
Yolo he?
mwah, druk met de uni, maar wel lekker in het zonnetje kunnen hardlopenquote:
Hoi!!quote:Op woensdag 24 april 2013 21:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je ging ff in standje konijnensnelheid?
En ik vond je zo tof ...quote:Op woensdag 24 april 2013 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens met condoom gefapt, jaren geleden. Ik wilde weten hoe je zo'n ding moest omdoen enzo.
Yolo he?
Mission failed.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi!!
Ik heb besloten dat ik jou vanavond ga negeren
Dat dus!!quote:
Dat is het enige waar je over valt ?quote:
Nee hoor, ik heb het even medegedeeldquote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi!!
Ik heb besloten dat ik jou vanavond ga negeren
quote:
Alsof je niet iedere avond je penertje sneller en sneller door je handen laat vliegen terwijl je aan mij denkt.quote:
Ik begin het steeds een toffer woord te vinden.quote:
weinig zon gehad hierquote:Op woensdag 24 april 2013 21:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mwah, druk met de uni, maar wel lekker in het zonnetje kunnen hardlopen
Zo'n ding volspuiten met glijmiddel is best lekkerquote:Op woensdag 24 april 2013 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yolo he?
Zegt je crush het vaak?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof je niet iedere avond je penertje sneller en sneller door je handen laat vliegen terwijl je aan mij denkt.
[..]
Ik begin het steeds een toffer woord te vinden.
Veel van gemerkt op kantoor ja?quote:
Sorry kaneel, als ik al aan personen op Fok denk als ik bepaalde handelingen doe dan ben jij het niet.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof je niet iedere avond je penertje sneller en sneller door je handen laat vliegen terwijl je aan mij denkt.
[..]
Ik begin het steeds een toffer woord te vinden.
What about me?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry kaneel, als ik al aan personen op Fok denk als ik bepaalde handelingen doe dan ben jij het niet.
Aan muhahaha zeker?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry kaneel, als ik al aan personen op Fok denk als ik bepaalde handelingen doe dan ben jij het niet.
Als jij het zegt.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo'n ding volspuiten met glijmiddel is best lekker
Ik denk nu heel hard na, maar ik geloof niet dat ze het vaker dan 2 keer heeft gezegd.quote:
Desillusie, dit.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:
Ben jij bi?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als jij het zegt.
[..]
Ik denk nu heel hard na, maar ik geloof niet dat ze het vaker dan 2 keer heeft gezegd.
[..]
Desillusie, dit.
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ie niet de afwas oid bedoeltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
In eerste instantie dacht ik iets heel anders te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfs dat zou vleiend zijn. Zeker wanneer hij na de afwas daardoor besluit toch z'n broek open te gooien.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Nu maar hopen dat ie niet de afwas oid bedoelt
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
In eerste instantie dacht ik iets heel anders te zienEen bank?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Ow wauw.. Hoe duidelijk wil je een aanbieding krijgenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelfs dat zou vleiend zijn. Zeker wanneer hij na de afwas daardoor besluit toch z'n broek open te gooien.
Niet echt hoor. Ik ben tevreden.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow wauw.. Hoe duidelijk wil je een aanbieding krijgen
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelfs dat zou vleiend zijn. Zeker wanneer hij na de afwas daardoor besluit toch z'n broek open te gooien.
Neequote:
met een toetje?quote:
Dat woord is te min.quote:
in welk opzichtquote:
Voor de geweldigheid die het behoort te omschrijven.quote:
DOEN!quote:Op woensdag 24 april 2013 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wut, ik word ineens gevraagd als figurant voor een reclame.
Dit begint een complex gesprek te wordenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor de geweldigheid die het behoort te omschrijven.
Wie wil jou nu hebben?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tofquote:Op woensdag 24 april 2013 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je kans op eeuwige roem.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
M&M's?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben ze ook al een Sheldon?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee hoor.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dit begint een complex gesprek te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Zo zijn veel sterren begonnen.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zullen we Sheldon aan Jules voorstellen?quote:
Ik ga het ook doen, moet alleen nu een foto sturen.quote:
Iemand zag me in een filmpje en zei: wie is dat? Die past goed in onze brochure.quote:
Als zakenman, jwz.quote:
Sheldon is de baasquote:Op woensdag 24 april 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zullen we Sheldon aan Jules voorstellen?
Wat voor een reclame?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga het ook doen, moet alleen nu een foto sturen.
[..]
Iemand zag me in een filmpje en zei: wie is dat? Die past goed in onze brochure.
[..]
Als zakenman, jwz.
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee hoor.Weer de saus die het afmaakt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, stel je voorquote:Op woensdag 24 april 2013 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme ik moest veel te hard lachen om die M&M's opmerking maar dat kan ik niet zeggen natuurlijk in verband met negeren![]()
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Ik snap hem niet.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme ik moest veel te hard lachen om die M&M's opmerking maar dat kan ik niet zeggen natuurlijk in verband met negeren
Ik ben de nieuwe Ron Jeremy.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iemand zag me in een filmpje en zei: wie is dat? Die past goed in onze brochure.
Ik ben een echt sausmens.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Weer de saus die het afmaakt he
[..]
Nee, stel je voor![]()
MI'squote:
Ik had moeite met opstaan vanochtend en ik vind dat dat jouw schuld isquote:Op woensdag 24 april 2013 22:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Weer de saus die het afmaakt he
[..]
Nee, stel je voor![]()
Geeft niks hoorquote:Op woensdag 24 april 2013 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.
[..]
Ik ben de nieuwe Ron Jeremy.
Er op of er in.quote:
Erinquote:
ow ow...quote:Op woensdag 24 april 2013 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga het ook doen, moet alleen nu een foto sturen.
[..]
Sexy.quote:
Dat maakt mijn MI er niet beter opquote:
Jij hebt weinig nodig om een MI te krijgen volgens mijquote:Op woensdag 24 april 2013 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat maakt mijn MI er niet beter op
Ik negeer je dan verder wel, kan het mijn schuld niet meer zijnquote:Op woensdag 24 april 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had moeite met opstaan vanochtend en ik vind dat dat jouw schuld is
[..]
Juiste instellingquote:
Gulzig jij!quote:
Niet?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat maakt mijn MI er niet beter op
Aubergines en tipiquote:Op woensdag 24 april 2013 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt weinig nodig om een MI te krijgen volgens mij
Daar stond eerst 'begeer'quote:Op woensdag 24 april 2013 22:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik negeer je dan verder wel, kan het mijn schuld niet meer zijn
[..]
Juiste instelling![]()
Niks verspillen en tot je nemen
[..]
Gulzig jij!
Stomme Menno Buchquote:
Het was het filmpje dat ik paaseieren zocht met mijn nichtje.quote:
Nee, ik ben verlorenquote:
Hoe komen ze aan dat filmpje dan?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was het filmpje dat ik paaseieren zocht met mijn nichtje.
Ik vraag me af wat ze daar in hebben gezien.
quote:
Hey jijquote:
A dirty mind is a joy forever.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, ik ben verlorenben erger dan faxie denk ik
Freudiaanse verspreking, ik snap dat wel. Ik ben ook zo begeerlijkquote:Op woensdag 24 april 2013 22:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, wat een fucking typo zeg! [ afbeelding ]
Ik geloof dat mijn nicht het aan iemand liet zien (haar dochter showen) van haar nieuwe werk. Ik hoor het van de week wel.quote:
Zelfs mijn vader zegt datquote:Op woensdag 24 april 2013 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever.
Dat zei mijn mentor altijd. Beetje rare uitspraak in zijn positie.
Die is ook mentor van een stel pubers?quote:
Dat negeren lukt niet echt he?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Freudiaanse verspreking, ik snap dat wel. Ik ben ook zo begeerlijk
Cool. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn nicht het aan iemand liet zien (haar dochter showen) van haar nieuwe werk. Ik hoor het van de week wel.
Eerst eens een goede foto maken.
Mijn vader is daar veel te stijfjes voor.quote:
Nee, je bent gewoon te gezelligquote:
quote:
Maar half 3 was wel te laat hoorquote:
Het is maar een uitspraak. Althans ik zou er niet gelijk iets achter zoekenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is ook mentor van een stel pubers?
c_a was wel weer leuk bezig gisteren hequote:
quote:
Het was hier uiteindelijk half vier ofzoquote:Op woensdag 24 april 2013 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar half 3 was wel te laat hoor
Ik vind dat iemand die voor zijn werk bezig is met minderjarigen toch echt wel moet opletten dat hij/zij dat soort uitspraken niet maaktquote:Op woensdag 24 april 2013 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is maar een uitspraak. Althans ik zou er niet gelijk iets achter zoeken
Klopt. Maar een beetje apart is het wel.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is maar een uitspraak. Althans ik zou er niet gelijk iets achter zoeken
JB wakker gemaakt?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het was hier uiteindelijk half vier ofzo![]()
HET IS EEN NAAAAAACHTquote:Op woensdag 24 april 2013 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er is iets mis met mij, ik luister al meer dan een uur Nederlandstalige muziek.
DIE JE NORMAAL ALLEEN IN FILMS ZIETTTTTTTTTTTTquote:
quote:
Goed bezigquote:
Frans Duijts.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Guus, Frans Duijts, Clousea, Kadanz, ditdatalles.
Dat vond zij ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |