Doe maar duur hoor, op z'n Engelsquote:
Baby - babiesquote:
Denk het wel ja. Studioquote:Op maandag 13 mei 2013 13:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
..
De nieuwe DLC komt volgens bronnen donderdag uit, maar mogen we er van uit gaan dat het woensdag tegelijk met de store update uitkomt?
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Degene die nee stemt is een quickscopende pussyyyyyy
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Poll: Is litmanenafca een baas?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Beste map met grote afstand deze COD.quote:
Tegen wie lul je nou?quote:
Meh, doe mij maar Mob of the Dead.quote:
quote:
Wat lullen jullie nou?quote:
Met meerdere lullen in de war zijn? Kinky.quote:
quote:
Niet zoveel als jij denk ik.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar BzP speel jij dit spel nog veel?
Als ik dit spel 6 uur per maand speel is het al veelquote:Op maandag 13 mei 2013 15:35 schreef BzP het volgende:
[..]
Niet zoveel als jij denk ik.
Nog altijd 3 uur per dag jij?
Litmanen heeft een vriendin gekregen?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik dit spel 6 uur per maand speel is het al veel
Hmm... Afgelopen maand slechts 1 uurtje gespeeld, was te druk met Battlefield 3.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik dit spel 6 uur per maand speel is het al veel
Nee maar ik vind dit spel gewoon ontzettend tegenvallen, en als ik iets niet leuk vind dan ga ik het niet non stop spelenquote:
? Dat is volgend weekend toch pas? Icm de release van uprising?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit weekend wel een beetje meer gespeeld omdat het dubbel xp was en dat ging nog best redelijk
Ik vind BLOPS1 veel beter, maar alles is beter dan MW2/3.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee maar ik vind dit spel gewoon ontzettend tegenvallen, en als ik iets niet leuk vind dan ga ik het niet non stop spelen
100+ Haal ik zelfs niet meer in dit spel ik ben al lang blij met een 50+ gamequote:Op maandag 13 mei 2013 15:50 schreef BzP het volgende:
mn eerste dubbel XP game was een 100+, 3e game ook.
Daarna alleen maar schijt.
Voor xbox was het afgelopen weekend dubbel XPquote:Op maandag 13 mei 2013 15:45 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
? Dat is volgend weekend toch pas? Icm de release van uprising?
Switchen tussen granaat en gun is VEEL sneller. En ik gooi graag met granaten.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik snap niet waarom mensen met fast hands spelen de switchtijd naar je pistool is al bizar snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |