Oke zo erg was/ben ik nietquote:Op woensdag 24 april 2013 19:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nee
[..]
impliceren dat Heppie dat niet is/was.
Hij was engvoordat we iets hadden wist hij al beter dan ik wanneer ik op vakantie ging en gitaarles had en alles
TERWIJL IK HET ZELF NIET WIST.
Eetsequote:Op woensdag 24 april 2013 19:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik probeerde je op te vrolijken maar laat maar weer
Eten ditdat
Wel jouw sukkelquote:
Single ladiesquote:Op woensdag 24 april 2013 19:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Goedzo goedzo welk nummer, omg ik hou van je
Ja echt doen. Ik had er geen zin in, maar was mooie avondquote:Op woensdag 24 april 2013 19:27 schreef jordyqwerty het volgende:
zal ik last minute morgen tóch nog naar het schoolgala gaan?
Scheelt weerquote:Op woensdag 24 april 2013 19:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke zo erg was/ben ik niet
Mhaw ik ben gewoon zo dat ik liever daar een dag doorbreng ook al zit Prom op stage want dan kan ik ook lekker met de hond weg enzo
Of de tuin onkruidvrij maken
Vandaar dat ik daar nu ook al heeft ze stage ook veel zit
En het belangrijkste zodat ik Prom natuurlijk zie
Ja nou laat me Gquote:
Nee.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:27 schreef jordyqwerty het volgende:
zal ik last minute morgen tóch nog naar het schoolgala gaan?
eng?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Scheelt weer
dat is lieffop een enge manier
maar lief.
Naja dacht vinden der ouders ook wel leuk/lief ditdatquote:Op woensdag 24 april 2013 19:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Scheelt weer
dat is lieffop een enge manier
maar lief.
Ja hoorquote:
Ik ben op de HAVO ook geweest en dat was wel leuk. Ik heb wel een pak maar het is wijd, te kort en lelijkquote:Op woensdag 24 april 2013 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja echt doen. Ik had er geen zin in, maar was mooie avond
Ik word overgehaaldquote:Op woensdag 24 april 2013 19:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee.tenminste hier is dat nooit echt leuk
Ow oke, ik maak het vrijdag dan wel goedquote:Op woensdag 24 april 2013 19:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee dit praat je niet meer goed gvd alcoholist
Hadden ze VA moeten vragenquote:Op woensdag 24 april 2013 19:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja hoorgezellig maar ging wel moeizaam op gang hoor. Slechte DJ
als het op de havo wel leuk was, waarom nu niet weer gaan danquote:Op woensdag 24 april 2013 19:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ben op de HAVO ook geweest en dat was wel leuk. Ik heb wel een pak maar het is wijd, te kort en lelijk
Heb wel zo'n basic broek van de h&m, schoenen en een overhemd. Dus moet nog een colbert ergens vandaan halen denk ik
Ja daar dacht ik ook aanquote:
is goedquote:Op woensdag 24 april 2013 19:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ow oke, ik maak het vrijdag dan wel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |