dan zie ik Tax 14 dagen tenmetquote:Op woensdag 24 april 2013 19:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
zelfmedelijden is ook hier aanwezig![]()
Maar daarna meivakantie dus dan wel weer meer denk ik
bier en tieten dusquote:Op woensdag 24 april 2013 19:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
i second this
Hier even 2 biertjes drinken dan naar huis van zus, film kijken en meer bier
is peter de vader van promi?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:18 schreef Taexon het volgende:
Goede TT
Echt alleen Peter gaat naar mij roepen in de Mac dat ik 2 dagen warme billen moet missen
ga je op de fiets ofzo?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
i second this
Hier even 2 biertjes drinken dan naar huis van zus, film kijken en meer bier
awh gezelligquote:Op woensdag 24 april 2013 19:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Net even fietslampjes er weer bij gepakt
Promi soms haat ik jou echtquote:Op woensdag 24 april 2013 19:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan zie ik Tax 14 dagen tenmet
Lose my mindquote:Op woensdag 24 april 2013 19:20 schreef supersof het volgende:
oke welke liederen moet ik op mijn ipod zetten nu? Denk aan Spanje, lekker weertje enzo
Oh ja tering je gaat weg hequote:Op woensdag 24 april 2013 19:20 schreef supersof het volgende:
oke welke liederen moet ik op mijn ipod zetten nu? Denk aan Spanje, lekker weertje enzo
ja maar niet zo vaak als jij tax zietquote:Op woensdag 24 april 2013 19:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar je ziet hep dan toch vaker?
Niet echt iets voor mijquote:
maar hoe minder hoe intenser de ontmoeting tochquote:Op woensdag 24 april 2013 19:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja maar niet zo vaak als jij tax ziet
Maar dat komt omdat ik gewoon een rare stalker benquote:Op woensdag 24 april 2013 19:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja maar niet zo vaak als jij tax ziet
Joah. Gwen Stefani ga ik wel even naar kijken jaquote:Op woensdag 24 april 2013 19:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oh ja tering je gaat weg he
Sowieso Bad, Boom Boom Pow, Hollaback Girl, Rich Girl.
Ik ging gister los op Beyoncequote:
Enquote:Op woensdag 24 april 2013 19:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Joah. Gwen Stefani ga ik wel even naar kijken ja
quote:
Goedzo goedzo welk nummer, omg ik hou van jequote:Op woensdag 24 april 2013 19:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ging gister los op Beyonce
neequote:Op woensdag 24 april 2013 19:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar hoe minder hoe intenser de ontmoeting toch
impliceren dat Heppie dat niet is/was.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat ik gewoon een rare stalker ben
Hersencellen zijn nu al aangetastquote:Op woensdag 24 april 2013 19:24 schreef Taexon het volgende:
Beloofd weer wat...
2 slokken bier op, ben mijn bier kwijt heb ik hem in mijn broekzak
Automatisme
Die van ons niet hequote:Op woensdag 24 april 2013 19:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hersencellen zijn nu al aangetast
oke okequote:
ik probeerde je op te vrolijken maar laat maar weerquote:Op woensdag 24 april 2013 19:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nee
[..]
impliceren dat Heppie dat niet is/was.
Hij was engvoordat we iets hadden wist hij al beter dan ik wanneer ik op vakantie ging en gitaarles had en alles
TERWIJL IK HET ZELF NIET WIST.
sukkelquote:Op woensdag 24 april 2013 19:24 schreef Taexon het volgende:
Beloofd weer wat...
2 slokken bier op, ben mijn bier kwijt heb ik hem in mijn broekzak
Automatisme
JA HET KOMT NIET MEER GOEDquote:Op woensdag 24 april 2013 19:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik probeerde je op te vrolijken maar laat maar weer
Eten ditdat
Gister had ik examenfeestquote:
oke.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:26 schreef JRRY het volgende:
Sof, Simple Plan - Summer Paradise. ft. Sean Paul
En ook van Bey - Baby Boy ft. Sean Paul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |