wat dan? ga je dan huilen ofso wees een man. scheer et of scheer et niet.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:45 schreef Giftigkever het volgende:
ik ben met scheren altijd bang dat ik mijn ballen openrits
Oh, mag hoorquote:Op woensdag 24 april 2013 17:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wil ze ook wel scheren hoor
quote:
auwquote:Op woensdag 24 april 2013 17:43 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Doe ik ook is ook lekker makkelijk
Pussies die hun schaamstreek niet trimmen met een machete.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Pussies die hun schaamstreek niet trimmen en hun ballen niet scheren met Gilette Mach 3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op woensdag 24 april 2013 18:20 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Pussies die hun schaamstreek niet trimmen met een machete.
RAMBO style ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 mesjes nodig hebbenquote:Op woensdag 24 april 2013 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Pussies die hun schaamstreek niet trimmen en hun ballen niet scheren met Gilette Mach 3.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |