Wat alweer aantoont dat het een onzinnige kutregel is.quote:Op donderdag 25 april 2013 06:32 schreef Pek het volgende:
Ach, na zes keer langs dezelfde kassa heb je ook een sixpack. Doen ze bij Appie niet moeilijk over

Is er een verband met die regeltjes?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:58 schreef raptorix het volgende:
Ik snap het punt niet zo, de laatste jaren was het prima sfeer in Amsterdam, een jaar of 10 a 15 terug was het een stuk minder vrolijk, kortom kappen met die kut regeletjes, naja ik maak me niet druk, ik woon in oudwest en ga toch niet al te ver van huis weg.

Je bedoelt dus dat het beter is geworden sinds dit soort regels zijn ingevoerd?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:58 schreef raptorix het volgende:
Ik snap het punt niet zo, de laatste jaren was het prima sfeer in Amsterdam, een jaar of 10 a 15 terug was het een stuk minder vrolijk, kortom kappen met die kut regeletjes, naja ik maak me niet druk, ik woon in oudwest en ga toch niet al te ver van huis weg.

De regels zijn er pas 2 jaar, en in praktijk slaat het nergens op omdat je gewoon een six pack kon kopen bij de supermarkt.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:45 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Je bedoelt dus dat het beter is geworden sinds dit soort regels zijn ingevoerd?

Het is "afgesproken" tussen de gemeente en de supermarkten. In de praktijk zal dat betekenen dat de wethouder van dienst ze de keuze heeft gegeven tussen slikken of dichtgaan.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:07 schreef Morrigan het volgende:
Ik vraag me af of supermarkten hier zelf voor gekozen hebbn. Juist op zo'n dag kun je extra veel binnenhalen. Mensen zullen naast bier ook wel snacks kopen.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |