PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
was wel duidelijk toch..quote:Op woensdag 24 april 2013 16:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is dus toch precies hetzelfde TOTW als in het filmpje wat ik vanmorgen had gepost
Die shooting van Alanquote:Op woensdag 24 april 2013 16:11 schreef Tim86 het volgende:
Wel benieuwd naar de IG stats van die Braziliaanse spitsen.
Reemi noob. Negen minuten te laatquote:Op woensdag 24 april 2013 16:09 schreef Reemi het volgende:
Beetje laat, maar nu beschikbaar op wefut:
http://wefut.nl/squad/998
Hij is gay, diary of vdmquote:Op woensdag 24 april 2013 16:14 schreef vandermar het volgende:
Maar +2 pace, diary of a pacewhore
[ afbeelding ]
is het ook. Maar bij FUT gaat dat niet op.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:18 schreef over_hedge het volgende:
Leuk om dit terug te kijken:
Helemaal hoe ze beweren dat pace minder belangrijk is
Vind het met h2h ook nog steeds belangrijk.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
is het ook. Maar bij FUT gaat dat niet op.
Nee, nagels knippen en ze dan vijlen.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:26 schreef FCsuarez het volgende:
rustig hier voor een TOTW woensdag
allemaal aan het fappen op de IG stats van v Persie
Ik peuter in mijn neusquote:Op woensdag 24 april 2013 16:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, nagels knippen en ze dan vijlen.
Als je nagels geknipt zijn dan gaat dat kut.quote:
Ik bijt ze altijd gewoon afquote:Op woensdag 24 april 2013 16:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je nagels geknipt zijn dan gaat dat kut.
Ik ben klaar met vijlen. Ze zien er weer piccobello uit.
Klopt en als je ze niet gevijld hebt, doet het pijnquote:Op woensdag 24 april 2013 16:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je nagels geknipt zijn dan gaat dat kut.
Kasthomo.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, nagels knippen en ze dan vijlen.
Het zij zo.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 16:33 schreef Fuszy het volgende:
Zucht... ik zal wel helemaal niks van vrouwen snappen.
Meisje uit mijn klas mee gevraagd om eens wat te gaan drinken. Leek haar wel leuk en gezellig. Toch prima zou ik denken. Alleen nog niet echt een wanneer in gedachte gehad. Nu een paar dagen geleden gevraagd wanneer ze kon. Dus dinsdag niet, woensdag ook niet en donderdag misschien. Donderdag kan ik denk ik wel was het volgens mij, maar echt zeggen dat ze kan doet ze ook niet. Lekker vaag. Mag ik voor de derde keer gaan vragen wanneer ze kan.
Ze wil me dus niet.
. Anders was ze toch wel wat duidelijker geweest.
oh ja. Ze zit nu wel op het terras. Vond hem wel FML waardig
De grote kale leider heeft gesproken.quote:
Wel waar.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
[..]
De grote kale leider heeft gesproken.
quote:
Leuk verhaal.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:33 schreef Fuszy het volgende:
Zucht... ik zal wel helemaal niks van vrouwen snappen.
Meisje uit mijn klas mee gevraagd om eens wat te gaan drinken. Leek haar wel leuk en gezellig. Toch prima zou ik denken. Alleen nog niet echt een wanneer in gedachte gehad. Nu een paar dagen geleden gevraagd wanneer ze kon. Dus dinsdag niet, woensdag ook niet en donderdag misschien. Donderdag kan ik denk ik wel was het volgens mij, maar echt zeggen dat ze kan doet ze ook niet. Lekker vaag. Mag ik voor de derde keer gaan vragen wanneer ze kan.
Ze wil me dus niet.
. Anders was ze toch wel wat duidelijker geweest.
oh ja. Ze zit nu wel op het terras. Vond hem wel FML waardig
Neequote:Op woensdag 24 april 2013 16:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Leuk verhaal.
Weet jij toevallig nog een site waar ze de wat oudere Nike Janoski's verkopen? Ik vind de kleuren die ze nu hebben overal niet zo veel aan en zoek eigenlijk de wat oudere modellen.
Dat is echt mokergayquote:
spannendquote:
Hoeveel packs ik openquote:Op woensdag 24 april 2013 16:44 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hoeveel goeie spelers jij in packs krijgt.
Pech in het leven?quote:Op woensdag 24 april 2013 16:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Pech in het leven, geluk in de game.
Hoeveel packs heb je dan de laatste week geopend? Pas als ik dat weet kan ik zeggen hoeveel geluk je hebt.quote:
quote:
Niet bijgehouden hahaquote:Op woensdag 24 april 2013 16:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel packs heb je dan de laatste week geopend? Pas als ik dat weet kan ik zeggen hoeveel geluk je hebt.
Bijna 1000.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:09 schreef Reemi het volgende:
Beetje laat, maar nu beschikbaar op wefut:
http://wefut.nl/squad/998
Valt reuze mee.quote:
okee, die kunnen nog wel jaquote:Op woensdag 24 april 2013 16:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Valt reuze mee.
Die lows zijn gewoon tof.
Neem de standaard donker blauwe.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zijn echt kudt hoor (op een enkele na).
Nee, wil ik niet.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:50 schreef pascal08 het volgende:
Xboxers, DM mij als je coins wilt verdienen deze week.
zegt de ene 15-jarige tegen de anderquote:
Ooit gehoord van een mening? Ik ben a) ouder dan jij. b) verstandiger dan jij. En c) Nu durf ik ook te beweren een betere smaak te hebben dan jij.quote:
Ik kan wel genieten van het kwartet:quote:
roodwitblauw voor de eckte nederlanderquote:Op woensdag 24 april 2013 16:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Deze ga ik halen.
[ afbeelding ]
eerst even geld sprokkelen
Is Baje 15?quote:Op woensdag 24 april 2013 16:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kan wel genieten van het kwartet:
Bakkertje
Quer
Baje
Djeetje
Ik moet altijd wel lachen
Nationalist pur sangquote:Op woensdag 24 april 2013 16:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
roodwitblauw voor de eckte nederlander
Maakt dat wat uit?quote:
Nee, maar nu het toch over 15-jarigen ging.quote:
Hm daarom lopen veel jongens op all starsquote:Op woensdag 24 april 2013 16:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een mening? Ik ben a) ouder dan jij. b) verstandiger dan jij. En c) Nu durf ik ook te beweren een betere smaak te hebben dan jij.
gr gr x je boy TBakkert.
Zijn Marcie en GJE onlangs nog langs gekomen in dit topic? Ik heb al heel lang geen post van hun meer mogen aanschouwen.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kan wel genieten van het kwartet:
Bakkertje
Quer
Baje
Djeetje
Ik moet altijd wel lachen
Marcie is volgens mij nog wel een keer langs gekomen. GJE nietquote:Op woensdag 24 april 2013 16:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Zijn Marcie en GJE onlangs nog langs gekomen in dit topic? Ik heb al heel lang geen post van hun meer mogen aanschouwen.
allemaal gore homofielen.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hm daarom lopen veel jongens op all stars
Nu alleen nog boodschappen doen, koken, schoonmaken en dan mag je weer slapenquote:Op woensdag 24 april 2013 16:56 schreef Toefjes het volgende:
16 uur werken, 4 uur slapen, 3 uur reizen. Ik ben moe
doe ff normaalquote:Op woensdag 24 april 2013 16:57 schreef vandermar het volgende:
vrijdag maar weer. Kan ik even cashen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2013 16:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
doe ff normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:
GJE kan ik wel begrijpen, ik bedoel, die foto'squote:Op woensdag 24 april 2013 16:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Marcie is volgens mij nog wel een keer langs gekomen. GJE niet
*TBakkert modus aan*quote:Op woensdag 24 april 2013 16:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nu alleen nog boodschappen doen, koken, schoonmaken en dan mag je weer slapen
quote:Op woensdag 24 april 2013 16:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
*TBakkert modus aan*
Ik heb net boodschappen gedaan. En ik ga een maaltijd salade eten. En schoonmaken doe ik morgen. Ik wil nu al slapen maar dan slaap ik vannacht niet
*TBakkert modus uit*
Ten eerste zijn die nickelson jassen echt fakking lelijkquote:Op woensdag 24 april 2013 16:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
allemaal gore homofielen.
EDIT: Daarbij is dat wel typisch VMBO, je doet iets omdat anderen het ook doen. Zo ging het ook ongeveer met Nickelson-jassen![]()
Ik vroeg mij dan ook af of dat opgelost zou kunnen worden door één van beide heren.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat kan best kloppen als je hem niet ziet.
Hij riep het ook wel over zichzelf af. GJE liep ook wel een beetje stoer te doen. Mij een beetje dikke noemen terwijl hij zelf een tonnetje isquote:Op woensdag 24 april 2013 16:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
GJE kan ik wel begrijpen, ik bedoel, die foto's....
Maar waarom Marcie weg is.. Dat is een raadsel.
Ook al was 'ie wel een beetje het pispaaltje.
GJE is Tbakkert en Marcie is Djeetje.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
GJE kan ik wel begrijpen, ik bedoel, die foto's....
Maar waarom Marcie weg is.. Dat is een raadsel.
Ook al was 'ie wel een beetje het pispaaltje.
En wanneer komt de postkoets langs?quote:Op woensdag 24 april 2013 17:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ten eerste zijn die nickelson jassen echt fakking lelijk
En doe ik het omdat ik het mooi vind en hier lopen er nog niet veel op, maar jn Amsterdam wel
Als ik in de middag slaap van 3 tot 5 ofzo dan kan ik om half 7 nog wel tot half 8 even pitten en daarna rustig van 12 tot 12 weerquote:Op woensdag 24 april 2013 16:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
*TBakkert modus aan*
Ik heb net boodschappen gedaan. En ik ga een maaltijd salade eten. En schoonmaken doe ik morgen. Ik wil nu al slapen maar dan slaap ik vannacht niet
*TBakkert modus uit*
Naar mijn idee is het andersom, paar jaar geleden had bijna iedereen ze, nu nog maar een aantal.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ten eerste zijn die nickelson jassen echt fakking lelijk
En doe ik het omdat ik het mooi vind en hier lopen er nog niet veel op, maar jn Amsterdam wel
Hippe mama, hoor!quote:
quote:
Dit.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Naar mijn idee is het andersom, paar jaar geleden had bijna iedereen ze, nu nog maar een aantal.
Heeft ze ook een legging aan en van die strakke korte rokjes?quote:
Zanka werd kierewiet gespeeld door Boetiusquote:
Ik wil Mathijssen ook niet op RB zien hoorquote:Op woensdag 24 april 2013 17:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zanka werd kierewiet gespeeld door Boetius
Ik zag er wel veel lopen de laatste keer.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Naar mijn idee is het andersom, paar jaar geleden had bijna iedereen ze, nu nog maar een aantal.
SIF Hosiner, Marcio Azevedo, Gardner en nog veel meer maar de rest weet ik niet meer. Maar ik heb Haastrup in een packquote:Op woensdag 24 april 2013 17:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
14x Lukaku uit packs, 13x Mariappa en dan ben ik er nog 84 vergeten
Die kan tenminste nog verdedigen. En Zanka kan echt niet ineens trager zijn op RBquote:Op woensdag 24 april 2013 17:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik wil Mathijssen ook niet op RB zien hoor
maar Zanka is net zo snel als Robbenquote:Op woensdag 24 april 2013 17:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik wil Mathijssen ook niet op RB zien hoor
Nee, ik ga waarschijnlijk met vrienden varen.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zag er wel veel lopen de laatste keer.
Bakkert ga jij op q day ook naar dat van Slam ?
jawel, door zijn chemquote:Op woensdag 24 april 2013 17:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die kan tenminste nog verdedigen. En Zanka kan echt niet ineens trager zijn op RB
Lekker met 10 graden en regenquote:Op woensdag 24 april 2013 17:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, ik ga waarschijnlijk met vrienden varen.
is dat de voorspelling?quote:
Misschien 11 gradenquote:
Als het echt kutweer is, ga ik binnen zitten en gewoon wat drinken.quote:
Ik had hem laatst in een gouden pakje en die ging voor 16K in 4222 wegquote:
Het was maar ¤5 en er komen echtquote:Op woensdag 24 april 2013 17:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, ik ga waarschijnlijk met vrienden varen.
Die is erg gedropt in prijs want ik had hem een aantal maanden geleden voor 3k en toen heb ik hem voor 23k verkocht.quote:
Beter warm weer dan kut weer. Met kutweer ga ik ook niet naar het feest in de stad. Blijf ik lekker thuis.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als het echt kutweer is, ga ik binnen zitten en gewoon wat drinken.
Dat Slam FM is sowieso kut, want kutweer = kut en bij warm weer, valt de helft daar flauw
Ik ben geen fan van de meeste moderne muziek.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het was maar ¤5 en er komen echtdj's
Ik was helaas te laatquote:Op woensdag 24 april 2013 17:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan maar hopen op goed weer, want dan ga ik lekker de water op.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter warm weer dan kut weer. Met kutweer ga ik ook niet naar het feest in de stad. Blijf ik lekker thuis.
je hebt een oude zielquote:Op woensdag 24 april 2013 17:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van de meeste moderne muziek.
quote:
quote:
In het zuiden is het altijd net iets warmerquote:
quote:
ik zit op de bank en ik doe niks.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
Lekker een glas gevuld met cola!
Die ga ik zo eens even lekker aan mijn lippen zetten.
Even een nipje nemen!
Maar dat hebben ze toch achterhaald via IP of zo?quote:Op woensdag 24 april 2013 17:13 schreef poker4lifee het volgende:
falert van die Leiden bedreiging zit dus in Costa Rica'dreiging afgenomen omdat hij in het buitenland verblijft'
@persconferentie nu op tvwest
Doorverkopen voor 30 euro en naar een plek gaan waar het droog isquote:Op woensdag 24 april 2013 17:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
fbi heeft meegeholpenquote:Op woensdag 24 april 2013 17:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar dat hebben ze toch achterhaald via IP of zo?
Dan gebruikt hij toch gewoon een proxy of niet?
Kutzooi, dat was een van mijn opties voor deze zomer.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Deze ga ik halen.
[ afbeelding ]
eerst even geld sprokkelen
Oke ik geef toe, vandaag heb ik iig wel veel geluk. Dit soort packs:quote:Op woensdag 24 april 2013 17:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik klaag dan wel als mensen veel geluk hebben in silver packs maar ik kreeg net Blind in 4-4-2
quote:Op woensdag 24 april 2013 17:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kutzooi, dat was een van mijn opties voor deze zomer.Maar janoski's krijgen eigenlijk nog de voorkeur.
Dat is misschien 1 van je slechtste packs maar nog beter dan mijn bestequote:Op woensdag 24 april 2013 17:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke ik geef toe, vandaag heb ik iig wel veel geluk. Dit soort packs:
[ afbeelding ]
Je kan toch ook gewoon op Futhead kijken.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:16 schreef TBakkert het volgende:
MOTM Müller in WeFut. Reemi/Pascal, heel erg bedankt weer![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 17:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon op Futhead kijken.
Graag gedaanquote:Op woensdag 24 april 2013 17:16 schreef TBakkert het volgende:
MOTM Müller in WeFut. Reemi/Pascal, heel erg bedankt weer![]()
En dan vooral "then" inderdaad. Past er helemaal bijquote:Op woensdag 24 april 2013 17:22 schreef Toefjes het volgende:
als je veel likes op fb wilt moet je bij totw neerzetten dat grapje van Mertesacker is faster then your servers
ditquote:Op woensdag 24 april 2013 17:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ergens heb ik wel weer zin om FUT te beginnen, maar het probleem is dan weer dat ik er na 3 wedstrijden alweer klaar mee ben.
Als FUT niet zo om pace ging, was ik er nu sowieso nog mee bezig.
Hopen dat Fifa 14 beter is dan maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2013 17:31 schreef ThadCastle het volgende:
Weer een 74 shiny silver (alleen is deze geen keutel waard)Laat maar niet zien danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Gewoon helemaal niet posten danquote:
Altijd.quote:
Uhm okequote:Op woensdag 24 april 2013 17:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet posten dan.
Ziet er goed uit. Zou alleen niet weten wie hij zou moeten vervangen..Diego Mauricio en Wallyson bevallen erg goed. Fijn complementair duo ook.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:41 schreef rolls-reus het volgende:
Ingame stats: Ball Control: 80 - Crossing 68 - Curve 77 - Dribbling 81 - Finishing 88 - FK Acc. 53 - Heading Acc. 68 - Long Pass 62 - Long Shots 78 - Marking 13 - Penalties 88 - Short Pass 71 - Shot Power 84 - Slide Tackle 17 - Stand Tackle 11 - Volleys 83. Acceleration 83 - Agility 93 - Balance 80 - Jumping 83 - Reactions 79 - Sprint Speed 85 - Stanima 80 - Strength 58. Aggression 44 - Interceptions 41 - Att. Position 76 - Vision 60
If alan
Dat prijsverschil.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:46 schreef pascal08 het volgende:
Kedengedeng kedengedeng, oehoe!
[ afbeelding ]
En nog 1:
[ afbeelding ]
Die die eerste kocht is duidelijk een downiequote:Op woensdag 24 april 2013 17:46 schreef pascal08 het volgende:
Kedengedeng kedengedeng, oehoe!
[ afbeelding ]
En nog 1:
[ afbeelding ]
Ik probeer iets te maken met sif hosinerquote:Op woensdag 24 april 2013 17:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Zou alleen niet weten wie hij zou moeten vervangen..Diego Mauricio en Wallyson bevallen erg goed. Fijn complementair duo ook.
Daar moet ik het ook van hebben. De kans dat 1 downie, 1 kaart van jou koopt tussen al die andere kaarten is vrijwel nihil. De kans dat 1 downie, een van jouw kaarten koop tussen al die andere kaarten is al een stuk groter. En aangezien er vrijwel zeker meerdere downies FUT spelen is de kans op zo'n winst redelijk aanwezig.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die die eerste kocht is duidelijk een downie
quote:Op woensdag 24 april 2013 17:52 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik probeer iets te maken met sif hosineren anders wordt t een brasilver team, maar dat probeer ik te vermijden.
Thad ook zag ikquote:Op woensdag 24 april 2013 17:52 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik probeer iets te maken met sif hosineren anders wordt t een brasilver team, maar dat probeer ik te vermijden.
Een team met Hosiner en Alan in 352 wordt dan gewoon kutquote:Op woensdag 24 april 2013 17:56 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Beetje onorigineelik wil meer rode lijntjes hahah
Serieus? En Hummels wilden ze ook halen. Spaarkaart is bijna vol.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:56 schreef vandermar het volgende:
http://wefut.nl/squad/1000
Boateng ipv Ferdinand
Lewandowski ook naar Bayern
Denk je?quote:Op woensdag 24 april 2013 17:57 schreef BDIL het volgende:
Die Guarin krijgt sowieso een TOTS, niet het kopen waard
Ik weet hetquote:
Hummels komt daar ook weg héquote:Op woensdag 24 april 2013 17:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Serieus? En Hummels wilden ze ook halen. Spaarkaart is bijna vol.
Hihi die gaat erin iddquote:Op woensdag 24 april 2013 17:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thad ook zag ik
http://wefut.nl/squad/997
edit: refresh issues, maar die squad hierboven dus idd
Geen Höger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 17:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Serieus? En Hummels wilden ze ook halen. Spaarkaart is bijna vol.
Moet het nog maar zien met die gekke zaakwaarnemers, maar hij kan wel meespelen in het spelletje dat Pep zal willen spelen. Wel fucked up voor al die spitsen die er nu zitten...die doen het gewoon allemaal goed.quote:
I knowquote:
Laten we het hopenquote:
Denk Guarin,Martinez,Garay en Moutinhoquote:
Ewa Rijstquote:
Moet ik nog steeds mee beginnen. Net als The Americans.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:04 schreef BDIL het volgende:
Eerste nuttige dat Mathijs heeft bijgedragen dit jaar aan de samenleving = House of cards
Haha ja indd p, ik kan ook niet echt iets leuks verzinnen.. Maar ik heb ook liever 41212. Het is ook wel jammer dat er maar zo weinig rb salzburg versies van jantscher zijnquote:Op woensdag 24 april 2013 17:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Een team met Hosiner en Alan in 352 wordt dan gewoon kut
Free mode is ook echt lachen. Met z'n alle in de bus of op de scooter door de stad crossen. GTA V wordt het helemaal.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:03 schreef BDIL het volgende:
GTA race gisterWat een bazen modus is dat
Lang niet meer zon plezier beleefd aan een spel
Prima serie tot nu toequote:Op woensdag 24 april 2013 18:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet ik nog steeds mee beginnen. Net als The Americans.
Heeee die lijkt me wel wat. Bedaknt hor Mathijs! Ben een stuk meer fan van Kevin Spacey dan van Kevin Bacon (the Followingquote:Op woensdag 24 april 2013 18:04 schreef BDIL het volgende:
Eerste nuttige dat Mathijs heeft bijgedragen dit jaar aan de samenleving = House of cards
Als GTA V coop single player erin zet en betere online lobies ( dat je ingame kan joinen en zelf kan kiezen welke je match meedoet) dan wordt GTA V beste spel van het jaarquote:Op woensdag 24 april 2013 18:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Free mode is ook echt lachen. Met z'n alle in de bus of op de scooter door de stad crossen. GTA V wordt het helemaal.
Following prima te kijkenquote:Op woensdag 24 april 2013 18:07 schreef n0ir het volgende:
[..]
Heeee die lijkt me wel wat. Bedaknt hor Mathijs! Ben een stuk meer fan van Kevin Spacey dan van Kevin Bacon (the Following)
The Following begon veelbelovend, kakte toen hard in, maar deze nieuwste ep vond ik wel weer tof. Fan van Bacon zal ik nooit worden thoughquote:Op woensdag 24 april 2013 18:07 schreef n0ir het volgende:
[..]
Heeee die lijkt me wel wat. Bedaknt hor Mathijs! Ben een stuk meer fan van Kevin Spacey dan van Kevin Bacon (the Following)
Gister zouden we Turfwar spelen maar Dutch leavde per ongeluk terwijl 12 man ofzo in de lobby zatquote:Op woensdag 24 april 2013 18:08 schreef Rijst het volgende:
Ik vind Cops and Crooks het leukst alleen jammer dat niemand het meer speelt.
heb je de memo niet gekregen?quote:Op woensdag 24 april 2013 18:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Vroeg hier iemand om jouw mening????
We show no love to homo thugsquote:Op woensdag 24 april 2013 18:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Vroeg hier iemand om jouw mening????
quote:Op woensdag 24 april 2013 18:14 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik accepteer iedereen z'n geaardheid, ook die van thugs en die van rijst.
[ afbeelding ]
wtfquote:Op woensdag 24 april 2013 18:14 schreef n0ir het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is die middelste ook een vrouw?quote:Op woensdag 24 april 2013 18:14 schreef n0ir het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja hebben jullie de afgelopen keren mee gedaan?quote:Op woensdag 24 april 2013 18:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
mij niet vragen
vandermar niet vragen
kevin niet vragen
sorry ik wist niet dat je autisme hebtquote:Op woensdag 24 april 2013 18:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja hebben jullie de afgelopen keren mee gedaan?
O nee
Ik dacht gewoon niet aan julliequote:Op woensdag 24 april 2013 18:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
sorry ik wist niet dat je autisme hebt
Ik heb het ook maar 3 dagen gespeeld, ging het kopen om met mensen hier te spelen maar daarna ging ik 2 weken weg en toen ik terug kwam speelden ze het niet meer + FIFA 13 kwam bijna uit.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon niet aan julliePascal wel omdat hij het er net over had
Baas.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:38 schreef el-blanchito het volgende:
Ik liep vanmiddag door de stad en ik werd aangesproken door zo'n Vara-meisje (9/10) en zij probeerde me natuurlijk wat aan te smeren. Als vakkundig hosselman praatte ik lekker mee en uiteindelijk hoefde ze niks van, maar gaf ze me wel haar nummer
Lekker boeiend.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:49 schreef pascal08 het volgende:
19:00 komt de nieuwe TOTW in de packs hè?
luie dondersquote:Op woensdag 24 april 2013 18:44 schreef Thorb het volgende:
Ik kom om kwart over zeven ofzo, moet nog even de afwas doen aangezien mijn pa op de bank ligt te slapen en mijn moeder op bed ligt te slapen
WAAROM ZIJN JE OGEN INEENS ANDERS???quote:Op woensdag 24 april 2013 18:47 schreef Rijst het volgende:
Dit ben ik wanneer ik ga racen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
quote:Op woensdag 24 april 2013 18:30 schreef ThadCastle het volgende:
Rijst, Iwan, Pascal, Kevin, VDM GTA 4?
quote:Op woensdag 24 april 2013 18:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
mij niet vragen
vandermar niet vragen
kevin niet vragen
Carmageddonquote:Op woensdag 24 april 2013 18:47 schreef Rijst het volgende:
Dit ben ik wanneer ik ga racen
[ afbeelding ]
Story of my life....quote:Op woensdag 24 april 2013 19:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bij jou was het expresJij bent te goed haha
quote:
Hoop triple linkjes.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:08 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het middenveld altijd moeilijk met 3 CM's, maar dit lijkt me wel wat.
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
http://www.carmageddon.com/reincarnation
Ja, hybrids maken blijft toch wel het leukste..quote:
Dacht dat ze al ¤40 gaven ?quote:Op woensdag 24 april 2013 17:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doorverkopen voor 30 euro en naar een plek gaan waar het droog is
SIF Mertens - Castaignos - (TOTS?) Lensquote:Op woensdag 24 april 2013 19:40 schreef DannyDeko het volgende:
SIF Mertens - Wijnaldum - (TOTS?) Lens
of
SIF Mertens - Lukaku - 7chem El Ghanassy
??
Zit net in packsquote:
veel te hoog om straks richting discard te gaanquote:
Waarom zou hij richting discard gaan johquote:Op woensdag 24 april 2013 19:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
veel te hoog om straks richting discard te gaan
van persie lijkt dan wel weer mee te vallen trouwens
veel te traag. maar zo komt ie straks nog op 60 70K uit. nog te duur.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zou hij richting discard gaan joh![]()
![]()
Crook niet opnoemenquote:Op woensdag 24 april 2013 18:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
mij niet vragen
vandermar niet vragen
kevin niet vragen
quote:Op woensdag 24 april 2013 18:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
sorry ik wist niet dat je autisme hebt
RVP, Sessegnon, Gomez en Per denk ikquote:Op woensdag 24 april 2013 19:50 schreef pascal08 het volgende:
De 4 populairste IF's van deze TOTW zijn...?
Thanks.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
RVP, Sessegnon, Gomez en Per denk ik
Ik doe het zelf wel even, ik kan eindelijk posten daar.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:55 schreef pascal08 het volgende:
Kan iemand even een nieuwe thread openen op het EA forum dat de stats van deze TOTW erop staan? Dat zal weer een flink aantal nieuwe bezoekers opleveren.
Hoezo kon je dat niet ?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik doe het zelf wel even, ik kan eindelijk posten daar.
Per? Eerder Raffie danquote:Op woensdag 24 april 2013 19:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
RVP, Sessegnon, Gomez en Per denk ik
Ik heb 'm in 3-5-2 op CDM en daar doet 'ie het echt perfect. Gewoon Pato op CAM ofzo.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand hier met Kevin Prince op CAM gespeeld? Ik vond hem daar maar knap waardeloos in 3-5-2
Ik ook op CAM in 451. Bagger. Kwam niet aan bod.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand hier met Kevin Prince op CAM gespeeld? Ik vond hem daar maar knap waardeloos in 3-5-2
Zet Sneijder wel op CAM en KPB op de plek van Vidal naast De Rossiquote:Op woensdag 24 april 2013 20:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb 'm in 3-5-2 op CDM en daar doet 'ie het echt perfect. Gewoon Pato op CAM ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |