PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Niet accepteren dat je een extra chromosoom hebtquote:
Echt?quote:Op maandag 22 april 2013 20:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
inb4 thorb: ik heb alle accomplishments op de keeper na en mijn pro is 92 rated jippie jeej
6 sterrenquote:
quote:Op maandag 22 april 2013 19:49 schreef ThadCastle het volgende:
GoT:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Echt stoer man.quote:Op maandag 22 april 2013 20:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bijna wel ja.
Misschien als klein mannetje nog wel 93 mja
Ik heb ze niet allemaal overigens.
quote:Op maandag 22 april 2013 20:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Niet accepteren dat je een extra chromosoom hebt
verslaafd zeg,quote:Op maandag 22 april 2013 20:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bijna wel ja.
Misschien als klein mannetje nog wel 93 mja
Ik heb ze niet allemaal overigens.
Dat valt wel mee, kan er zo mee stoppen maar dan krijg ik de hele dag dm's en posts met vragen waarom ik niet mee doequote:
Vorig jaar hadden we allemaal een prof van 100%quote:Op maandag 22 april 2013 20:06 schreef TBakkert het volgende:
In FIFA 10 had ik een prof van 100%
Toen was het zo kut om duikkopballen te scoren
Maar alles kon wel gewoon offline, dus zo heel moeilijk was het nou ook weer niet
ooh ze dwingen je, dan snap ik het,quote:Op maandag 22 april 2013 20:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, kan er zo mee stoppen maar dan krijg ik de hele dag dm's en posts met vragen waarom ik niet mee doe,
Thorb is dus dé belangrijke man van de club?quote:Op maandag 22 april 2013 20:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Thorb zorgt ervoor dat we zo min mogelijk doelpunten tegen krijgen en ik scoor ze.
Erg kut ja, want het is zo lang geleden dat ik de titel in divisie 1 met 7x winst op rij won. Jammer genoeg 2x verloren na 6x winst. Net wel met 7-4 gewonnen in een knotsgek duel en eindelijk de titel binnen.quote:Op maandag 22 april 2013 19:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt er niks aan... maar ik weet hoe het voelt
Nee Mathijsquote:Op maandag 22 april 2013 20:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Thorb is dus dé belangrijke man van de club?
Ik,maar niemand accepteert een geniale gekquote:
Nee je doet het hopelijk voor je lol.quote:Op maandag 22 april 2013 20:13 schreef pascal08 het volgende:
En wat zit er in m'n pakje? 2 silvers, 1 kut Koreaan en Gum. 1 kut gold speler en een hoop rotzooi dat niks waard is.
Daar doe je het dan voor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Cambuur natuurlijkquote:
Gumquote:Op maandag 22 april 2013 20:13 schreef pascal08 het volgende:
En wat zit er in m'n pakje? 2 silvers, 1 kut Koreaan en Gum. 1 kut gold speler en een hoop rotzooi dat niks waard is.
Daar doe je het dan voor...
Ik beleef er vaak bijzonder weinig lol aan hoor. Het is gewoon net als een verslaving. Je wilt er eigenlijk vanaf, maar je kunt niet stoppen.quote:Op maandag 22 april 2013 20:14 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Nee je doet het hopelijk voor je lol.
Eigenlijk wel, maar iedereen heeft zo zijn eigen rol.quote:Op maandag 22 april 2013 20:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Thorb is dus dé belangrijke man van de club?
quote:Op maandag 22 april 2013 20:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar iedereen heeft zo zijn eigen rol.
n0ir is de sfeermaker en vredestichter, Iwan zorgt voor irritaties, Rijst voor grapjes en Mathijs voor de hele slechte grappen
jepperdeprep/smookz voor de haat
eigenlijk is crookk de homo omdat het moetquote:
quote:Op maandag 22 april 2013 20:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
eigenlijk is crookk de homo omdat het moet
iwan de oostblokker omdat het moet
en jij de Aziaat omdat het moet mja
quote:Op maandag 22 april 2013 20:14 schreef ThadCastle het volgende:
Oprecht een goeie deal (xbox), wie pakt hem?Waarom pak je hem zelf niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je vergeet hugh de venlonaarquote:Op maandag 22 april 2013 20:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
eigenlijk is crookk de homo omdat het moet
iwan de oostblokker omdat het moet
en jij de Aziaat omdat het moet mja
Hij komt niet uit Venlo maar je hebt wel gelijk dat Limburg een achterstandsgebied is waardoor we subsidie krijgen als hij meedoet.quote:
Is dat dezelfde die mijn filmpjes ook had ontdekt?quote:Op maandag 22 april 2013 20:18 schreef TBakkert het volgende:
Djeetje, iemand uit mijn klas liet vandaag in de mediatheek dat filmpje van jouw goal zien...
Lurker hier of zo?
Ze volgen gewoon jouw postgeschiedenis. Waarschijnlijk vinden ze je een skkltje en lachen ze je uit om wat je online zit te posten.quote:Op maandag 22 april 2013 20:18 schreef TBakkert het volgende:
Djeetje, iemand uit mijn klas liet vandaag in de mediatheek dat filmpje van jouw goal zien...
Lurker hier of zo?
uit Echt tochquote:Op maandag 22 april 2013 20:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij komt niet uit Venlo maar je hebt wel gelijk dat Limburg een achterstandsgebied is waardoor we subsidie krijgen als hij meedoet.
Ik vind dat hij wel uit Venlo komt, daar blijf ik bijquote:Op maandag 22 april 2013 20:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij komt niet uit Venlo maar je hebt wel gelijk dat Limburg een achterstandsgebied is waardoor we subsidie krijgen als hij meedoet.
Ik kocht 'm blind, in de hoop dat je me niet een tweede keer zou naaien. Het blijkt inderdaad een goede deal te zijn, dus bedankt.quote:Op maandag 22 april 2013 20:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb er al 2, ben hem beu (kut Marokkanen) en ik gun andere het
quote:Op maandag 22 april 2013 20:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat hij een uitgaansverbod heeft.
jaquote:Op maandag 22 april 2013 20:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is dat dezelfde die mijn filmpjes ook had ontdekt?
Misschien kwam die goal ook wel bij de gerelateerde video's toen hij iemand anders zijn filmpjes bekeek.quote:
♪ ♫ Het kan dooien, het kan vriezen. We kunnen winnen of verliezen. Iedereen maakt spelfouten. ♪ ♫quote:
Ik hoorde het, omhaal van eigen helftquote:Op maandag 22 april 2013 20:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je held scoort net een mooie goal ds2
Oh, dat kan best, hij heeft nog nooit iets over FOK! gezegd though...quote:Op maandag 22 april 2013 20:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien kwam die goal ook wel bij de gerelateerde video's toen hij iemand anders zijn filmpjes bekeek.
Wutquote:Op maandag 22 april 2013 20:18 schreef TBakkert het volgende:
Lurker hier of zo?
Ja, vond dat toch wel een beetje eng hoorquote:
quote:
Dit dus. Fysiek heel sterk en een loopvermogen waar Ramires U tegen zegtquote:
geef mij 333.223 (ex tax) coins dan heb je een mooi getalquote:
Volgens mij zijn er ontzettend veel lurkers.quote:Op maandag 22 april 2013 20:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, vond dat toch wel een beetje eng hoor
GJE is dan ook een grote legendequote:Op maandag 22 april 2013 20:32 schreef Thorb het volgende:
64 defending. Dat is dus net zoveel als Modric.
#jullielijkengjewel
Ik wel op FOK!, maar niet in dit topic.quote:Op maandag 22 april 2013 20:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ontzettend veel lurkers.Groot deel van de huidige users is ook ooit lurker geweest.
Hoe die man met keepers om kan gaanquote:Op maandag 22 april 2013 20:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
GJE is dan ook een grote legendeHet voorbeeld voor iedereen,
GJE is voor jouw tijd pikquote:Op maandag 22 april 2013 20:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hoe die man met keepers om kan gaan#LEGEND
Ik heb nog tig potjes H2H met hem gedaan op FIFA 12quote:
En ik hoor het allemaal aan.quote:Op maandag 22 april 2013 20:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar iedereen heeft zo zijn eigen rol.
n0ir is de sfeermaker en vredestichter, Iwan zorgt voor irritaties, Rijst voor grapjes en Mathijs voor de hele slechte grappen
jepperdeprep/smookz voor de haat
Je moet Iwan wel om de zoveel tijd bij de les roepen, want dan zit hij weer te facebooken/whatsapp/forum-en...quote:Op maandag 22 april 2013 20:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik,maar niemand accepteert een geniale gek
GTA!quote:Op maandag 22 april 2013 20:39 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je moet Iwan wel om de zoveel tijd bij de les roepen, want dan zit hij weer te facebooken/whatsapp/forum-en...
Vanavond nog clubben? Of GTA4?
met koninginnedag precies een jaar geledenquote:Op maandag 22 april 2013 20:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Topic 847 (of 874) van 2012 uit mijn hoofd
Wat was er toen?quote:Op maandag 22 april 2013 20:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
met koninginnedag precies een jaar geledenlaatst dat topic nog teruggelezen
Lees maar terugquote:
Modric is 1.75 en heeft 61 strength..Ibarbo heeft 79 strength en is 1.88. Ook nog veel betere tackling. Kudtvergelijking.quote:Op maandag 22 april 2013 20:32 schreef Thorb het volgende:
64 defending. Dat is dus net zoveel als Modric.
#jullielijkengjewel
Niemand geeft een neuk.quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 20:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Modric is 1.75 en heeft 61 strength..Ibarbo heeft 79 strength en is 1.88. Ook nog veel betere tackling. Kudtvergelijking.
quote:
Gelijk heb je, nuttige post. Thanks!quote:Op maandag 22 april 2013 20:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Modric is 1.75 en heeft 61 strength..Ibarbo heeft 79 strength en is 1.88. Ook nog veel betere tackling. Kudtvergelijking.
quote:Op maandag 22 april 2013 20:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
laat marrie maar uitrazen, hij komt er vanzelf wel achter
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 20:45 schreef Dudeweiser het volgende:
het begint er toch op te lijken dat je wel een neuk geeft
quote:
Dat betekent dat Modric andere defending stats hoger heeft.quote:Op maandag 22 april 2013 20:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 20:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je VDM niet in dat voetbaltopic van je houden?
quote:
Jij weet net zo goed als ik dat bepaalde stats en eigenschappen nou eenmaal veel belangrijker zijn in dit spel. En dan doel ik niet op pacequote:Op maandag 22 april 2013 20:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat betekent dat Modric andere defending stats hoger heeft.
acceleration zekerquote:Op maandag 22 april 2013 20:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik dat bepaalde stats en eigenschappen nou eenmaal veel belangrijker zijn in dit spel. En dan doel ik niet op pace
quote:Op maandag 22 april 2013 20:47 schreef quer het volgende:
Ik ga maar 's football manager halen vind het altijd wel leuk dat carriere
quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 20:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je VDM niet in dat voetbaltopic van je houden?
quote:
Hi-ha-hoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:
quote:
Denk allebeiquote:Op maandag 22 april 2013 20:39 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je moet Iwan wel om de zoveel tijd bij de les roepen, want dan zit hij weer te facebooken/whatsapp/forum-en...
Vanavond nog clubben? Of GTA4?
Tiebreak.quote:
quote:
quote:
kun je niet staand plassen of zo?quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 20:47 schreef quer het volgende:
quote:
quote:
quote:
Ik hoor bij de oude?quote:Op maandag 22 april 2013 20:49 schreef DuTank het volgende:
waz met al die (nieuwe) mongooltjes hier?
http://i.imgur.com/GjSrI1c.gifquote:Op maandag 22 april 2013 20:49 schreef DuTank het volgende:
waz met al die (nieuwe) mongooltjes hier?
FMquote:Op maandag 22 april 2013 20:47 schreef quer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op maandag 22 april 2013 20:51 schreef quer het volgende:
Is niet gecrackt dus doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Is niet gekraakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wordt kopen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Oh echt niet? dacht dat het juist gekraakt was en daardoor niet verkocht werdquote:Op maandag 22 april 2013 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is niet gekraakt.Dat wordt kopen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAA ?quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 20:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is niet gecrackt dus doet het niet
quote:
Op Steam heb je hem met 50% korting dacht ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op maandag 22 april 2013 20:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Op Steam heb je hem met 50% korting dacht ik..
quote:
Welke parasiet bene jij weer?quote:
quote:
quote:
Xboxwereldquote:
Jawel, maar hij lijkt er amper opquote:Op maandag 22 april 2013 20:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niemand?Damn, ik voel me echt oud.
quote:Op maandag 22 april 2013 20:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ey vieze kut Argentijn. Krijg bal[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 april 2013 20:56 schreef quer het volgende:
[..]
XboxwereldNiks mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De parel van FOK!Groot fan van User Wotte
ga je me nog accepteren op de ps3?quote:Op maandag 22 april 2013 20:59 schreef Rijst het volgende:
Doe je nou mee iwan? dan doe ik mijn xbox aan.
ROBINquote:Op maandag 22 april 2013 21:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij maakt ook eens een keer een intikker, het is wat.
quote:Op maandag 22 april 2013 21:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
quote:
4411 vond ik echtquote:Op maandag 22 april 2013 21:08 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Dit teampje maar eens maken.
4411quote:
Welke dribbel?quote:Op maandag 22 april 2013 21:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
TIM? Kun je dat filmpje nog eens postte van die dribbel?
Dat was iemand anders denk ik..quote:Op maandag 22 april 2013 21:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die rabona volgens mij. Die wat je vanmiddag postte.
wat is dit voor shitquote:Op maandag 22 april 2013 21:08 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Dit teampje maar eens maken.Hopelijk deze week ook een if gomez.
dat was ik ?quote:Op maandag 22 april 2013 21:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die rabona volgens mij. Die wat je vanmiddag postte.
williams is bijna zeker. Wenger wilt hem echt heeft ie ook gezegdquote:Op maandag 22 april 2013 21:13 schreef ThadCastle het volgende:
Paar geruchten uit de wandelgangen van vandaag:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een Schot in Italië..dat zie ik niet voor me.quote:Op maandag 22 april 2013 21:13 schreef ThadCastle het volgende:
Paar geruchten uit de wandelgangen van vandaag:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ok.quote:
Finallyquote:
Nee dat is de goal.quote:
Ja Celtic heeft ook interessequote:Op maandag 22 april 2013 21:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een Schot in Italië..dat zie ik niet voor me.
Williams naar Arsenal speelt al best lang.
Ja man...quote:Op maandag 22 april 2013 21:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die überkopper uit de Serie B?quote:
kan je je UI niet een leuk Blind kapsel aanmeten?quote:Op maandag 22 april 2013 21:18 schreef Lindgren. het volgende:
Eindelijk.Blind.
Nu Chris eigenlijk nog even.
Done.quote:Op maandag 22 april 2013 21:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan je je UI niet een leuk Blind kapsel aanmeten?
ff kijkenquote:Op maandag 22 april 2013 21:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat kost die op steam? Of heb je niet gekeken?
Die goal zeker, je lul vast nietquote:Op maandag 22 april 2013 21:21 schreef vandermar het volgende:
Die goal van de Pers
Ik spoot de hele kamer onder.
Wat een gigant
Touchéquote:
Juist heel erg tegenstrijdig, want je bent een FOK!ker, dat is standaard 30 cmquote:
quote:Op maandag 22 april 2013 21:27 schreef quer het volgende:
Dat moment dat je een mattie "chaps" van de appie laat halen omdat je te lui bent om over te steken
50 eurquote:Op maandag 22 april 2013 21:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat kost die op steam? Of heb je niet gekeken?
mooie trough ball op Giggs jaquote:
altijd aanspeelbaar die man, loopt zich 90 min lang vrijquote:
quote:Op maandag 22 april 2013 21:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heeft iemand een goede sopcast stream voor Utd?
Ik vind het nu inderdaad wel tof dat Rooney inzakt en Kagawa meer op CF gaat spelenquote:Op maandag 22 april 2013 21:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
altijd aanspeelbaar die man, loopt zich 90 min lang vrijen z'n pass ook weer goed ja
mario kart voor 30quote:Op maandag 22 april 2013 21:36 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Geen zin om de rest er op te zetten
Hij is nog 50 euro nieuw hoorquote:Op maandag 22 april 2013 21:37 schreef quer het volgende:
[..]
mario kart voor 30![]()
![]()
tegenwoordig lopen al die kinders met tt kaartjes en r4 kaartjes
Was onder de 30Kquote:
Op de PS3 krijg ik hem niet verkocht voor 35k terwijl hij vorige week nog ging voor 40kquote:
Ja wel toevallig dat die van mij tegelijk verkochtenquote:Op maandag 22 april 2013 21:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die van mijn staat erop voor 58k, dus hopelijk is die morgen ook verkocht.
Hij is nog maar 26/27k waardquote:Op maandag 22 april 2013 21:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Op de PS3 krijg ik hem niet verkocht voor 35k terwijl hij vorige week nog ging voor 40k
Daarom dusquote:
Gewoon bewaren tot na de TOTS dus... of niet?quote:
Wees een kerel en ga gewoon.quote:Op maandag 22 april 2013 21:40 schreef Djeetje het volgende:
Wat is een goeie reden om morgen niet naar het laatste uur te gaan heb echt geen zin
Ortho/tandarts avec briefje met handtekening of anders zeggen dat je een bloedneus hebt en niet terug komenquote:Op maandag 22 april 2013 21:40 schreef Djeetje het volgende:
Wat is een goeie reden om morgen niet naar het laatste uur te gaan heb echt geen zin
Wees gewoon een kerel en ga niet.quote:Op maandag 22 april 2013 21:40 schreef Djeetje het volgende:
Zeg dat je naar de winkel moet en daarna naar huis om een Oemtietie 4-4-2 binnen te halen.quote:Op maandag 22 april 2013 21:40 schreef Djeetje het volgende:
Wtf is dat nou weer voor een domme redenquote:Op maandag 22 april 2013 21:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zeg dat je naar de winkel moet en daarna naar huis om een Oemtietie 4-4-2 binnen te halen.
Of je loopt gewoon voor de conciërge langs naar huisquote:Op maandag 22 april 2013 21:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zeg dat je naar de winkel moet en daarna naar huis om een Oemtietie 4-4-2 binnen te halen.
Je snapt het verhaal achter die reden niet.quote:Op maandag 22 april 2013 21:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wtf is dat nou weer voor een domme reden
Gewoon een briefje schrijven dus ?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |