Als ik wil wel, ze is nog steeds van MIJ.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:07 schreef piere het volgende:
Wat een domme lul ben je ook. Ze zeiden nog: eerst neuken en dan zeiken. Nu mag je ook niet meer neuken
Ik voel me gebruikt!quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:18 schreef PeterPastoor het volgende:
Je kunt nu verder gaan met jouw toneelstukje maar het is nu gewoon overduidelijk hoor. Jammer dat je zo misbruik moet maken van mensen hier die het goed bedoelden...
Beetje hard gezegd vind je zelf niet?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:18 schreef PeterPastoor het volgende:
Je kunt nu verder gaan met jouw toneelstukje maar het is nu gewoon overduidelijk hoor. Jammer dat je zo misbruik moet maken van mensen hier die het goed bedoelden...
ze ziet je als GBF! Gay Best Frendquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:55 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Och ze vingert zich zo vaak maar dat is niet het probleem.
Gisteren kreeg ze een smsje van een onbekend nummer; aanstaande woensdag afspreken? Ook leuk....ze liet het me wel meteen zien en dat is best vreemd toch of juist niet?
Jij bent niet honderdquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:39 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Ik ga proberen haar te tracen, ik heb een vriend gevraagd haar te volgen in de kroeg en desnoods uit te kijken op welk adres ze zich bevind.
slotje maar hequote:Op vrijdag 26 april 2013 15:13 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Nee zij is niet honderd met haar aftershefe luchtje rond haar heen
Geef haar eens ongelijk, jij draait je om en gaat slapen terwijl zij met haar hand in haar sopgrot ligt te graven.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:13 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Nee zij is niet honderd met haar aftershefe luchtje rond haar heen
Gelukkig neuk jij tegelijkertijd ook ontelbare vrouwen, dus maak je niet druk of stop met die onzinnige act op dit forum, jochiequote:Op vrijdag 26 april 2013 13:48 schreef McOdieus het volgende:
Doe zoals ik en heb seks met ontelbare vrouwen zonder muffig gezeik achteraf.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:39 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Ik ga proberen haar te tracen, ik heb een vriend gevraagd haar te volgen in de kroeg en desnoods uit te kijken op welk adres ze zich bevind.
Ga naar de hoeren en pak haar terug.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:41 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Ik ga vanavond met wat collega's de kroeg in, ze bekijkt het maar
Je huidige vriendin is toch ook een sletquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:45 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Nee dat is niets voor mij, ik val op chique schier onbereikbare vrouwen met klasse.
Je voetbalt en poept ook he ?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:33 schreef Trini-Kwan het volgende:
Ik draag vaak zat mannendeo en mannenaftershave.
Ik dacht van niet, ik dacht dat ze klasse hadquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:46 schreef Xeor het volgende:
[..]
Je huidige vriendin is toch ook een slet
Donder toch op troll.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:10 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Ik dacht van niet, ik dacht dat ze klasse had
Voetballen niet meer.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |