Ze is nu boos omdat ik haar wantrouw...quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:14 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk, eerlijkheid en zekerheid is wel zo belangrijk in een relatie
Je moet wat tochquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:17 schreef Luxuria het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen hier serieus op reageert
Pavlov-reactie?quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:17 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Ze is nu boos omdat ik haar wantrouw...
Het heeft ook weinig nut om d ehele tijd "TROLL!!" te postenquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:17 schreef Luxuria het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen hier serieus op reageert
Neuk haar moeder.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:21 schreef McOdieus het volgende:
Ik heb haar gezegd dat als ze vanavond weg blijft dat het dan duidelijk voor me is en dat ik hard ga nadenken hoe we verder moeten, sjonge wat een drama zeg, zie je wel dat ik niets had moeten zeggen.
Bekijk het van de zonnige kant, bespaart je het geld van een SOA-test en een wattenstaaf in je pisbuis...quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:21 schreef McOdieus het volgende:
Ik heb haar gezegd dat als ze vanavond weg blijft dat het dan duidelijk voor me is en dat ik hard ga nadenken hoe we verder moeten, sjonge wat een drama zeg, zie je wel dat ik niets had moeten zeggen.
Ja oke, maar de adviezen die mensen hier geven is weggegooide tijd want dit is gewoon weer een debiel topic van Ffleaming onder een kloonquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het heeft ook weinig nut om d ehele tijd "TROLL!!" te posten
Uberhaupt op fok zitten is weggegooide tijdquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:14 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja oke, maar de adviezen die mensen hier geven is weggegooide tijd want dit is gewoon weer een debiel topic van Ffleaming onder een kloon
Daar heb je gelijk in..quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uberhaupt op fok zitten is weggegooide tijd
Slimme zet, kan ze een heel weekend lang van de bil gaanquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:28 schreef McOdieus het volgende:
Nieuws; ik denk dat het over is; ze is boos en blijft het hele weekend weg.
Ze zegt dat ze waarschijnlijk een tijd naar haar moeder gaat om na te denken.
Nee want ik ga haar gangen na heb ik besloten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:35 schreef Xeor het volgende:
[..]
Slimme zet, kan ze een heel weekend lang van de bil gaan
????quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:36 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Nee want ik ga haar gangen na heb ik besloten.
Ik ga proberen haar te tracen, ik heb een vriend gevraagd haar te volgen in de kroeg en desnoods uit te kijken op welk adres ze zich bevind.quote:
Utrecht zei je hè? Ik zou eens bij die woonboten gaan kijken daar.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:39 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Ik ga proberen haar te tracen, ik heb een vriend gevraagd haar te volgen in de kroeg en desnoods uit te kijken op welk adres ze zich bevind.
Tot deze post kon ik nog met je meeleven... maar nu ga je te ver.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:39 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Ik ga proberen haar te tracen, ik heb een vriend gevraagd haar te volgen in de kroeg en desnoods uit te kijken op welk adres ze zich bevind.
Ik heb toch zeker recht om te weten waar ik aan toe ben?quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:48 schreef FrankV34 het volgende:
[..]
Tot deze post kon ik nog met je meeleven... maar nu ga je te ver.
Dan vraag je dat aan haar en als je haar niet vertrouwd dump je haar. Maar om haar te laten volgen... gastquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:49 schreef McOdieus het volgende:
[..]
Ik heb toch zeker recht om te weten waar ik aan toe ben?
Ik vetrouw haar niet en dat ga ik bewijzen, vanavond al.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:50 schreef FrankV34 het volgende:
[..]
Dan vraag je dat aan haar en als je haar niet vertrouwd dump je haar. Maar om haar te laten volgen... gast
Ik ook. Toevallig zit ik ook het hele weekend in Utrecht, afgesproken met een meisje om het hele weekend te gaan palen. Moet ik hier trouwens ook niet hardop zeggen eigenlijk, want het thuisfront mocht het niet weten zei ze.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |